Nogomet
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.2 od 18 glasov Ocenite to novico!
Cristiano Ronaldo
Cristiano Ronaldo je v 65. minuti zadel za vodstvo Reala z 2:4. Foto: Reuters
Luis Suarez je Barcelono popeljal v vodstvo. Foto: Reuters
Lionela Messija so nogometaši Eibarja tesno pokrivali. Foto: Reuters

Dodaj v

Real na zadnjih treh tekmah dosegel 13 zadetkov

Suarez in Alba v polno za novo zmago Kataloncev
17. februar 2018 ob 18:25,
zadnji poseg: 18. februar 2018 ob 23:42
Eibar - MMC RTV SLO

Nogometaši Real Madrida so v 24. krogu španskega prvenstva v nedeljo zvečer s 3:5 slavili v Sevilli na gostovanju pri Betisu. Barcelona je že v soboto premagala Eibar z 0:2.

Madridčani so po prvem polčasu zaostajali z 2:1, v drugem pa že v uvodnih 20 minutah uprizorili preobrat, ko so zadeli Sergio Ramos (z glavo po strelu iz kota), Marco Asensio (po protinapadu) in Cristiano Ronaldo (z desnico z leve strani kazenskega prostora). Gostitelji so v 85. minuti znižali na 3:4, a je v sodnikovem podaljšku zmagovalca dokončno odločil Karim Benzema.

Real je na zadnjih treh tekmah skupaj dosegel kar 13 golov, pet jih je zabil tudi Real Sociedadu, tri pa v Ligi prvakov PSG-ju.

Izenačen najdaljši niz neporaženosti iz leta 2011
Luis Suarez
je Barcelono popeljal v vodstvo, ko je domačega vratarja Marka Dmitrovića premagal v 16. minuti. Lionel Messi je urugvajskega napadalca našel z natančno globinsko podajo, Suarez se je znašel iz oči v oči z Dmitrovićem, ga suvereno preigral in žogo hladnokrvno poslal v prazno mrežo.

Gostitelji se niso ustrašili slovitega nasprotnika, večkrat so nevarno zapretili Kataloncem, Kike, Joan Jordan in Fabian Orellana so bili blizu zadetka, a je mreža Marca-Andreja ter Stegna obmirovala. Po dobri uri igre je Eibar ostal brez izključenega Orellane, a je kljub vsemu še naprej iskal izenačujoči zadetek.

A vse do končnice, v kateri je vse domače upe po izenačenju razblinil Jordi Alba. 28-letnik je žogo poslal v mrežo po Messijevem prodoru. Barcelona je tako izenačila najdaljši niz neporaženosti v La Ligi, ki so ga aprila 2011 dosegli pod tedanjim trenerjem Pepom Guardiolo - 31 tekem, 26 zmag in 5 remijev.

Atletico Madrid je bil z 2:0 boljši od Athletic Bilbaa in na drugem mestu za Barco še naprej zaostaja sedem točk.

24. krog:
EIBAR - BARCELONA 0:2 (0:1)
Suarez 16., Alba 88.
RK: Orellana 66./Eibar

Eibar: Dmitrović, Ruben Pena, Ramis (46./Lomban), Arbilla, Jose Angel, Dani Garcia, Diop (74./Escalante), Orellana, Jordan (83./Charles), Inui, Kike.

Barcelona: ter Stegen, Sergi Roberto (90./Nelson Semedo), Pique, Umtiti, Jordi Alba, Busquets, Rakitić, Iniesta (63./Coutinho), Paulinho (74./Vidal), Messi, Suarez.

Sodnik: Alejandro Jose Hernandez Hernandez


GIRONA - LEGANES 3:0 (2:0)
Stuani 23./11-m, Portu 36., Juanpe 85.

LAS PALMAS - SEVILLA 1:2 (0:1)
Calleri 82./11-m; Ben Yedder 35., Sarabia 50.

ALAVES - DEPORTIVO 1:0 (0:0)
Munir 61.

MALAGA - VALENCIA 1:2 (1:0)
Ideye 27.; Coquelin 80., Parejo 85./11-m
RK: Miguel 84./Malaga


REAL SOCIEDAD - LEVANTE 3:0 (2:0)
Prieto 10./11-m, Juanmi 38., Canales 55.

ATLETICO MADRID - ATHLETIC BILBAO 2:0 (0:0)
Gameiro 67., Diego Costa 80.
Oblak (Atletico) je branil vso tekmo.

ESPANYOL - VILLARREAL 1:1 (0:1)
Granero 85.; Hernandez 25.

BETIS - REAL MADRID 3:5 (2:1)
Mandi 33., Nacho 37./ag, Leon 85.; Asensio 11., 59., Ramos 50., Ronaldo 65., Benzema 92.

GETAFE - CELTA VIGO 3:0 (1:0)
Angel 37., 85., Molina 51.

Lestvica:
BARCELONA        24 19  5  0  62:11  62
ATLETICO MADRID  24 16  7  1  36:9   55
VALENCIA         24 14  4  6  47:28  46
REAL MADRID      23 13  6  4  55:26  45
SEVILLA          24 12  3  9  31:35  39
VILLARREAL       24 11  5  8  35:29  38
EIBAR            24 10  5  9  32:36  35
GIRONA           24  9  7  8  34:30  34
GETAFE           24  8  9  7  29:21  33
REAL BETIS       24 10  3 11  41:50  33
CELTA VIGO       24  9  5 10  41:37  32
REAL SOCIEDAD    24  8  5 11  46:45  29
LEGANES          23  8  5 10  20:25  29
ATHLETIC BILBAO  24  6 10  8  24:27  28
ALAVES           24  9  1 14  22:33  28
ESPANYOL         24  6  9  9  22:32  27
LEVANTE          24  3 11 10  21:38  20
LAS PALMAS       24  5  3 16  18:52  18
DEPORTIVO        24  4  5 15  24:53  17
MALAGA           24  3  4 17  15:38  13
M. L., M. R.
Prijavi napako
Komentarji
primos
# 17.02.2018 ob 19:45
Ne morem se strinjat da je edino kar steje LP, ta je samo smetana na dobro sezono
Vsakemu klubu mora bit najvecji cilj osvojitev domacega prvenstva, tukaj se igra 38 tekem in moras biti celo sezono dober
BlackCatXing
# 17.02.2018 ob 19:55
Kdor ni gledal tekme in je pogledal rezultat je sigurno pomislil "lahko delo, po pričakovanju, Eibar je pač palček, ki ni imel šans".
Joj, kako zelo narobe.

Eibar letos čez celotno sezono igra napadalen nogomet. Ni samo po nesreči na 7. mestu. Res pa je da jih ta njihova in napadalne igra tepe v obrambi.

Ampak tako nebogljene Barcelone, ki je bila v prvem polčasu praktično ves čas na svoji polovici, ko je dobila žogo pa jo je tudi takoj izgubila pa že dolgo nisem videl. Pol toliko ni bila Barca slaba kot je bil Eibar odličen! Presing ob izgubljeni žogi so izvajali praktično na MATSovi golovi črti!

Zmaga težje prigarana kot je kdorkoli mislil da bo.

Orellana pa si je prislužil zelo zelo zelo neumno izključitev, ki pa je bila povsem po pravilih. Glede na to kako je igral in je bil najboljši poleg ves čas nevarnega Inuia bi Barca verjetno zelo trepetala za točko. Eibarju je naredil vse tako kot je potrebno za dosego gola, le malce boljši zaključni strel jim je manjkal. Za povrhu pa jim je tudi štanga preprečila gol. MATS že dolgo ni imel toliko dela!

Messi pa še eno štango! Letos jih ima samo v La Ligi že 14, skupaj v vseh tekmovanjih pa 17!
Letos ima resnično prav posebno ljubezensko razmerje z njimi.
urosh444
# 17.02.2018 ob 19:22
pinkfranc: barca je v zadnjih 10ih letih 4x osvojila LP, tko da.... Je pa res, da s tako igro kot jo kažejo v zadnjem mesecu ne bo prišla daleč v tem tekmovanju. dobro in konstantno deluje le Messi, ki deli žoge soigralcem kot vroče žemljice, ti pa si potem bolj ali manj lomijo noge na njih. Ko bo Messi enkrat odšel, bo ostala ena velika beda.
Paperino
# 18.02.2018 ob 00:53
BAČO # 17.02.2018 ob 20:22

.....................Sam sem pričakoval, da se bo spočil vsaj Messi ................


Messi počiva na tekmi. Saj ni pretekel več kot 3 km ;) ..... sprehaja se celo tekmo, vmes pa potala 5 zicerjev, ki jih soigralci ne zabijejo. No, tokrat je tudi sam zgrešil tisto, kar ponavadi ne.
judoka
# 17.02.2018 ob 20:29
Baco dezurni barca doom prerokovalec...kot vedno.
zike
# 18.02.2018 ob 10:03
Pinkfranc? Zlata zoga je izgubila ves smisel po letu 2013 ko so se zaceli kriteriji spreminjati oz. prilagajati posameznim igralcem in pri tem je seveda najvec pridobil Ronaldo pri katerem ne moremo najti skupnega kriterija v njegovih 5 zlatih zogah. Enkrat so bile pomembne izkljucno individualne predstave, drugic lovorike, enkrat pa je zadostovalo ze to, da si pac najvecja zvezda v ekipi,potem so bile pomembne kvalifikacijske tekme, oktober-november v koledarskemu letu, spet drugic je bil pomemben april-maj, potem pa celotno leto, kasneje pa sezona,...
Zlata zoga ze nekaj let ni merilo, ampak zgolj igra PR-ov in tega ima Ronaldo dalec najboljsega.
kopibrejk
# 17.02.2018 ob 22:42
Precej zblojena je bila danes Barcelona ... Iniesta je precej iz forme, Busq ne zna več odigrati na 5 metrov, Alba in Paulinho zelo pasivna, Rakitić počasen v glavi in nogah ...Lahko pripišemo eksperimentalnemu 4-2-1-2-1 sistemu, ni pa izključen padec forme. Izvemo več po torkovi tekmi.
BlackCatXing
# 17.02.2018 ob 20:08
@Felipao
Jaz se še vedno navajam na postavo ki ni 4-3-3.
Današnja postava (4-3-1-2):
MATS; Roberto, Pique, Umtiti, Alba; Rakitić, Busquets, Iniesta; Paulinho; Messi, Suarez.

Glede na to da jih v sredo čaka tekma v LP sem pričakoval, da bo Ernesto malce rotiral.
Samedo zaradi kartonov ne sme igrati v LP, Roberto pa potrebuje počitek.
Pique ni povsem zdrav in bi ga Mina lahko zamenjal. Bolje na tej tekmi kot v LP.
Iniesta je odigral 4 tekme zapored in glede na to da Coutinho ne sme igrati v LP sem pričakoval počitek Inieste in od začetka Coutinha.
Suarez in Messi sta stalnica, o tem ni dvoma. Ampak nekako sem pričakoval v napadu še Dembeleja; ali skupaj ali pa kot menjava za enega izmed njiju. Praktično pa Ernesto na klopi ni imel napadalca, saj je Alcaserja pustil doma.
Malce čudno, ampak on oćitno že ve kaj dela. Vsaj rezultati govorijo tako.
BlackCatXing
# 19.02.2018 ob 09:51
Vrednost Dembeleja se bo pokazala v naslednji sezoni če bo do nje prišlo.
Rumeni tisk sicer na polno piše o tem, da je odpisan s strani prvo kategornikov in precej osamljen v garderobi, le Umtiti in Digne naj bi bila ob njem.
Po drugi strani pa vsaj kar smo uspeli spoznati kako deluje in predvsem kakšne intervjuje daje Valverde, je očitno da je po njegovi poškodbi in daljši odsotnosti zelo previden pri njegovem vključevanju v ekipo. Čeprav je prišel kot zelo draga zamenjava za Neymarja, pa Barca praktično igra že celo sezono brez njega in to zelo uspešno. Mogoče bi ga Valverde bolj forsiral, če bi bil pod pritiskom rezultata, tako pa ni. Res je čudno imeti 140 mil okrepitev na klopi, a po drugi strani pa forsiranje in postavljanje mladeniča pod pritisk, lahko uniči to 140 mil okrepitev za vedno.
Fant ima 20 let. Za sabo ima eno zelo dobro sezono profesionalnega nogometa pri BVB. Prestop je bil poln zapletov in težav, in skoraj za sigurno je to pustilo psihične posledice na njem. Za povrhu vsega pa tudi fizične, saj je prišel zaradi "stavke" ki jo je imel precej nepripravljen. Potem pa je tu še selitev v novo okolje, kjer so zahteve in pričakovanja precej višje od tega kar je v svoji praktično 1 letni karieri izkusil.
Nekateri to prenašajo lažje, drugi težje. Tudi že izkušeni nogometaši s precejšno kilometrino na najvišji ravni so pogoreli ob prestopu v drugo ligo, v klub z večjimi pričakovanji in zahtevami, kako nebi golobradi 20 letnik.
Churchill W.
# 18.02.2018 ob 09:28
Izenačen rekord Pepove Barce - 31 tekem brez poraza v LaLigi.
Ni slabo, sploh glede na to da nas večina ni navdušena nad postavitvijo niti nad igro. Ampak zmagujejo.
pinkfranc
# 18.02.2018 ob 09:40
urosh444
# 17.02.2018 ob 19:22
pinkfranc: barca je v zadnjih 10ih letih 4x osvojila LP, tko da.... Je pa res, da s tako igro kot jo kažejo v zadnjem mesecu ne bo prišla daleč v tem tekmovanju. dobro in konstantno deluje le Messi, ki deli žoge soigralcem kot vroče žemljice, ti pa si potem bolj ali manj lomijo noge na njih. Ko bo Messi enkrat odšel, bo ostala ena velika beda.


to so bili drugi časi, takrat je Barca res izstopala po dominanci, po edinstvenosti ... barca pod Pepom je bila absolutni favorit
no saj ima še danes veliko kvaliteto, ampak je tudi konkurenca široka in jih je ujela
en kup bogatih klubov, ki tudi hočejo, znajo ... v torek če Barca izgubi, to še ne pomeni, da je pa Barca zanič, ampak samo da je tudi Čelsi konkurenčen. so že dokazali, da znajo in igrajo doma!!!!!! da jim pa letos v DP ne gre po načrtih, pa v tej tekmi ne pomeni dosti (recimo primer RM ima še večje težave, pa je v LP doma izvlekel super rezultat).

kar se pa tiče igre Barce??? če bi gledali samo to, je optimizem res mali, a če pogledamo širše ... še vedno so brez poraza v DP in tudi ko igrajo neprepoznavno za DNK Barce oz. nasprotnik igra odlično, vseeno zmagajo ...

tako da mogoče bo pa tokrat obratno med tema dvema kot nazadnje, da bo Čelsi igral, Barca pa zabila ... :)
judoka
# 17.02.2018 ob 21:43
Ja, Barco so Katalonski kmetje ustanovili par let nazaj. 0 trofej.
BlackCatXing
# 17.02.2018 ob 20:17
Tudi jaz se ne strinjam, da je prioriteta in najvažnejša lovorika v sezoni LP.

Za Barco je prioriteta vedno najprej državni naslov, šele potem je tu LP.
Za državni naslov potrebuješ 38 tekem, kjer je potrebna konstantnost čez celotno sezono. Po nepisanem pravilu, vsaj v La Ligi več kot 3 večji kiksi niso dovoljeni, ker je v nasprotnem primeru naslov izgubljen.

V LP pa je tako, da je veliko odvisno tudi od sreče, od dnevne forme, od nasprotnikove dnevne forme, smole ,.... preveč je faktorjev ki lahko vplivajo na to kdo je zmagovalec, sploh ko govorimo o tekmah na izločanje.
In ja, tudi sodniška naklonjenost je včasih potrebna, lahko tudi odločilna pri tem kdo je zmagovalec in napreduje.

Mogoče je PSGju res prioriteta LP, ker državni naslov jim je nekako zaradi nekonkurenčnosti ekip že zagotovljen. In tudi če ga izgubijo pa ob tem osvojijo LP bi jim bilo popolnoma vseeno.
Mogoče enako velja za Bayern. Čeprav bavarci vedno povdarjajo da je prioriteta liga, je ta osvojena že po 10 tekmah v sezoni. Lažje ciljajo in se usmerjajo na LP.
Pri Angležih pa je pač tako da sicer v zadnjih sezonah nekako naslov z veliko razliko osvoji ekipa, ki v LP ne igra ali pa zgodaj izpade. Pač tam je 5-6 ekip, ki vsako leto štartajo na naslov v PL. Medtem ko je za ostale lige jasno, da na naslov odkrito štartajo max 3, ostali pa na najvišje kot se bo dalo.
urosh444
# 17.02.2018 ob 19:22
od 2006, torej 12 letih, da mi ne bo kdo skočil v vamp takoj.
BlackCatXing
# 19.02.2018 ob 20:51
@BAČO
Na katerem vzporednem planetu pa ti živiš???
Ga ni trenerja na tem svetu, ki bi Dembeleja dal na prvi tekmi ki je za povrhu vsega še v gosteh v začetno 11 v 1/8 finala LP!!!

Dembele je zaradi poškodbe odigral vsega skupaj manj kot 300 min v celotni sezoni, ki se je prevesila že v drugo polovico! In ne samo, da je odigral manj kot 300 min, zaradi poškodbe ni niti treniral z ekipo na zelenici 5 mesecev!

In takega igralca kot presenečenje ti pričakuješ v prvi postavi???

Huh, kaj naj ti rečem? Najbolje nič!
osmi_potnik
# 19.02.2018 ob 15:15
Zanimivo, da je Real zadnji tekmi obrnil v svojo prid po tem, ko so že zaostajali. Te tekme prinesejo več kot samo točke...
Churchill W.
# 19.02.2018 ob 14:29
@Hladilnik
Hvala za link.
Sem včeraj želel pogledati tekmo pa sem po 1.polčasu preklopil. ATM mi je z igro ki jo ima tako negledljiv, da niti zaradi Oblaka ne zmorem pogledati tekme v celoti.
lopat12
# 19.02.2018 ob 09:10
Je pa zanimivo gledat kako atletico nekako tiho sledi barci. Griezmann je v odlicni formi. Po golih to ni videti, je pa skoraj vedno zraven pri podajah in zacetkih teh akcij. Skos bolj verjetno je pa, da bo po koncu sezone sel, predvsem zaradi zdajsnjega spora z domacimi navijaci.
F_Underwood
# 19.02.2018 ob 08:59
Eibar ni kar neka naivna ekipa, 14 dni so razmontirali Sevillo, 5:1 :)
lookaaa
# 19.02.2018 ob 08:24
real se mi zdi, da v spanskem prvenstvu rabi neko zausnico, da pricne igrati. in velikokrat se mu to sezono to ni na koncu izslo, sploh, ko so bili v napadu neucinkoviti. obramba je po moje se vedno slabsi del reala, a zacelo se jim je pocasi odpirati v napadu.
13 danih golov v 3 tekmah je lep izkupicek, a na vsaki tekmi nato prejmejo vsaj enega, obramba pa je + tega se veckrat na hudih preizkusnjah.

barca se na zadnjih tekmah muci, a vseeno na koncu izvlece dober rezultat. to so sicer odlike velikih, a proti chelseaju bo morala pokazati kaj vec. anglezi niso naivna ekipa.
kotzi
# 19.02.2018 ob 07:11
eeej ta Dembele...kak nakup Barcelone...bankrot...se Paulinho je boljsi nakup...saj nekaj golov je dal....ja ena sezona...pa si takoj vreden 100 miljonov ..pol pa spet nic....zelo slabi trgovci so pri barci
komar64
# 17.02.2018 ob 23:49
Res danes Barca ni bila prava. A mogoče kdo ve, kakšna je igralna površina na igrišču Eibarja? Ko je igrišče pokazalo od blizu je izgledalo kot ena njiva. Še naš Aluminij ima boljšo zelenico! Pa ne mislim s tem opravičevat Barce, ampak žoga kot da ni stekla. Veliko napačnih in netočnih podaj, kar pa pri Barci nisem vajen. Eibar je res igral zelo dobro, mogoče so navajeni igrat na svoji "njivi"?
mikic007
# 17.02.2018 ob 23:15
Igra je bila res zanič. Saj so malo padli, ampak na prejšnjih tekmah je vsaj izgledalo bolje, danes pa kot da so vsi z glavo drugje. Da niso izgubili še lahko zraven messija zahvalijo še trenerju eibarja, ki je brez veze izgubljal glavo in psihiral lastne igralce. V kolikor bi jih bilo do konca 11, bi zelo verjetno zabili.

LP bo itak težko dobiti, res bi morali imeti srečo in dvigniti formo, ostalo pa ne bi smelo biti pod vprašajem. Seveda pa ni še nikjer nič odločeno, smo vendar v februarju...
slibar
# 17.02.2018 ob 20:29
@Felipao

Očitno ne spremljaš veliko Barce, saj bi potem vedel zakaj Semedo in še posebno Dembele ne igrata veliko. Semedo je skoraj na vsaki tekmi ki jo je igral močno razočaral. Dembele pa - zanj sploh nimam besed, najprej poškodovan do januarja, odigra 2 tekmi in se spet poškoduje, zadnjič proti Getafeju po povratku na zelenice pa je odigral naravnost smešno.
Kar se tiče Vidala imaš popolnoma prav, saj kar igra odigra zelo dobro, sploh pa je velik borec.
Paulinho pa je bil res zelo slab danes, sicer po odličnem začetku sezone je malo padel, vendar še vedno je prejšnje tekme odigral na visokem nivoju.
Roberto pa bi moral igrati v vezi, vendar dokler ne bo v Barci dobrega RB bo moral on krpati luknjo na tem položaju.
Felipao
# 17.02.2018 ob 19:50
Sploh ne vem kje naj začnem... Valverde nam je že spet serviral drek prevlečeno z zlatom - zlato sta v tem primeru Messi in Suarez, ki sta spet rešila Valverdeja s svojo genialnostjo, ostalo je zelo ubogo (predvsem Paulinho). Da začnem pri njem - kaj naj bi on počel v igri mi ni čisto jasno. Bil naj bi vezist, v resnici pa je vse prej kot to. Izgublja žoge, v obrambi tudi ni ne vem kaj... Samo Valverde ve, kaj naj bi počel, nihče drug. Na njegovi poziciji bi lahko igral Sergi Roberto, ki je odličen vezist, vendar zaradi Valverdejevih "genialnih" prebliskov igra na boku, kjer še zdaleč ne igra tako dobro.

Na tej točki pridemo do Semeda in Dembeleja. Kaj je Semedo naredil hudega Valverdeju, da že tri tedne sedi na klopi ne vem, ampak čedalje bolj se mi zdi da ga želi Valverde uničiti. Menjava v 90. minuti? To je navadno norčevanje milo rečeno. Če bi bil jaz Semedo, bi že zdavnaj zahteval prodajo v drug klub. Potem pridemo tudi do Vidala... Če bi imel Valverde kaj v glavi bi začel z Vidalom na desni strani, ne pa z nesposobnim Paulinhom, nato pa bi Dembele lahko dobil zadnjih 15-20 minut igre.

Skratka, današnja tekma je zopet pokazala, da je Valverde z glavo še vedno v Bilbau in s tem tudi trener za male klube. Mislim, Eibar je igral presing z igralcem manj, Barca pa bunker in na dolge žoge!!! Če bi mi kdo še lani dejal, da bo Barca igrala tako kot igrajo Mourinhove ekipe bi mu rekel, da se mu je zmešalo. S tako igro se Barci proti Chelseaju ne piše nič dobrega, ker enostavno ne bo zabila gola. Samo upam lahko, da Valverde na koncu sezone ne glede na vse dobi čevelj, to ni več gledljivo.
BlackCatXing
# 21.02.2018 ob 13:51
@BAČO
Seveda ni potrebno nič povedati. Lahko boš povedal jutri po tekmi.

BAČO, sicer z eno dnevno zamudo ti povem: "Jaz sem imel prav."

Kaj pa boš povedal ti o svoji teoriji glede Dembeleja?
BAČO
# 18.02.2018 ob 12:30
@Y.N.W.A

Nisem slišal, da bi bil Salah v kakšnih kombinacijah s Barcelono. Barcelona je mislim si za letos svoje nakupe zaključila in sicer tako ali drugače.Omenja se samo Griezman toda ne verjamem, da bo prestopil v Barcelono. Dembele se bo moral iskazati do konca sezone drugače ga bodo prodali toda ne za take denarce kot so za njega dali. Kaj se tiče Coutinha njemu bodo verjetno dali malce več časa.
pinkfranc
# 18.02.2018 ob 08:59
primos
# 17.02.2018 ob 19:45
Ne morem se strinjat da je edino kar steje LP, ta je samo smetana na dobro sezono
Vsakemu klubu mora bit najvecji cilj osvojitev domacega prvenstva, tukaj se igra 38 tekem in moras biti celo sezono dober


se nismo razumeli
se strinjam, jaz to vem ... zelo težko težko je zmagat ligo in pokal (vidimo kakšne probleme ima RM s pokalom, še v finale redko pride, kaj šele zmaga) ... lovoriki sta tudi 2/3 trojčka, kdor ga želi, mora zmagat DP in pokal. ju ne podcenjujem in ju spoštujem. gre za vtis javnosti in oceno sezone, ki jo ta ceni.

recimo pri zlati žogi ... CR bo v finalu LP, Messi ne in vemo kdo jo bo spet odnesel. LP odloča. no letos je tudi SP leto, tako da bo to odločilno. sicer meni je ta zlata žoga samo pač nagrada, ampak potrjujeje pa, kaj se v javnosti bolj ceni, o čem se govori, kdo je zmagovalec sezone ....
Nikolaj
# 17.02.2018 ob 21:53
Barca se po sprehodila skozi Ligo prvakov in bo postala prvak.
Barca je objektivno najboljši klub na svetu.

Opomba: Moje mnenje je pravilno in objektivno, saj sem največji nogometni strokovnjak na svetu.
RUBEŽ
# 20.02.2018 ob 18:07
Napačen naslov. Morali bi napisati REAL IN SODNIKI.
pinkfranc
# 20.02.2018 ob 09:48
PSG jim bo verjetno dal kaka 2 gola
a kaj ko jih bo tudi sam prejel najmanj toliko ...

PSG bo moral Realu zabiti 5 golov, če bo želel naprej
pa še to ne vem, če bo dovolj? ker 5:2 v 90' bo 5:3 v 93' ...
Kai
# 19.02.2018 ob 16:52
BAČO
# 19.02.2018 ob 14:56
Prijavi neprimerno vsebino
Navijači Barcelone, da ne bi sicer veliko filozofirali jutri naj se pokaže tale vaš Dembele, če je vreden svojega denarja....

Povratnik po poškodbi in neuigran pa bi po tvojem moral odločat takšem derbi v LP?? Občudujem tvoje nogometno znanje.
Hladilnik
# 19.02.2018 ob 12:44
nihče ni omenil Jana Oblaka in kako je obrnil dva igralca, pol minute zatem je padel gol za ATM.
Glej link, cca 6:27 min
LINK
carlos_carlos
# 19.02.2018 ob 09:14
Ste pa kritični zelo. Dembele ni odigral 5 tekem zaporednih. Ni uigran, ne vemo niti v kakšnem stanju je fizično, samozavesti zagotovo nima in se zliva po njem gnoj.

Meni igra tudi ni všeč. Igrajo zelo dobro in zelo slabo. Oboje celo na isti tekmi. To zna biti težava v LP, ko gre na izpadanje in kar nekaj nasprotnikov je, ki si te lovorike žeiljo veliko bolj. City, Francozi, Real... No vsaj od teh eden odpade.

YNWA

s svojimi komentarji si sramota za svoj veliki klub. Eden najbolj legendarnih klubuv ever, ti pa tako gnojiš. Barca vam res jemlje igralce, ampak jih vsaj konkretno plača. Zadnji nakupi so itak legionarji, ki gredo za denarjem in lovorikami. Sina kluba, naslednika legend in neizkoriščenega upa angleškega nogometa, ste pred leti izgubili sami. In ne ni bila kriva barcelona.

Salah se povezuje z Realom.
BAČO
# 19.02.2018 ob 07:45
@fc11

Tudi Barcelona bi lahko gladko izgubila proti Eibarju pa se to ni zgodilo. Pri nogometu se še vedno štejejo le goli in nič več. Kar se tiče Barce pa jutri predvidevam kakšno presenečenje Conteja ter lep tekmo.
joy
# 19.02.2018 ob 06:39
Tako opevani PSG nima nobenih možnosti, kar sem napovedal že pred prvo tekmo.
luka007
# 18.02.2018 ob 05:13
ne da , se mi razgljabljati podrobnosti...amapk, da napises, da Valverde nima pojma, medtem ko je Barcelona nepremagna v ligi ze 35 tekem, je pa idiotsko.
Medtem, ko vsi navijaci Barcelone mislijo, da vedo bolje...zakaj Segi na full backu, zakaj Paulihnio, zakaj nic pocitka za Iniesto, kljub temu da Coutihnio ne more igrati v LP, zakaj Dembele na klopi itd...
Pa naj vam razlozim...Sergi na boku je eden najboljsih igralcev za prebijanje sredine....pomnite gol v zadnji minuti proti Realu lansko sezono. In to pocne vedno, ni klasicen full back, ampak ko zasprinta proti sredini se ga vsi ustrasijo, dela visek na sredini . in to kot defenzivec. Zaradi tega , ga je Guardiola hotel v Cityu.
Pauli...ker se razume z Messjem
Ne morem vec pisat, ker me t9iupkovniu9va jebe v glavo, ampak bom nadeljeval, ko dob9ium novo tiu9pkovn9iuco...vsa9iu iu9 je 9iu...lep pozdrav.
minion
# 17.02.2018 ob 18:36
Bravo barca se brez poraza
fc11
# 19.02.2018 ob 07:01
Gledal prvi polcas Betis Real. Ce bi bili malnkost bolj natancni pri Betisu bil bil lahko polcas 3:1 in bi se tekma lahko obrnila v korist Betisa.
Barca pa upam,fa jutri pokaze dobro igro in da naredi cim bolj ugoden rezultat za povratno
odzajcatč
# 18.02.2018 ob 16:07
..če jih primerjaš s hokejisti kaj hitro ugotoviš, da so teli preplačanci navadni pussiji.....
BAČO
# 19.02.2018 ob 22:02
@BlackCatXing

Seveda ni potrebno nič povedati. Lahko boš povedal jutri po tekmi.
BAČO
# 19.02.2018 ob 20:16
@Kai

Sploh nisem napisal, da bi moral odločati derbi temveč, da bi moral zaigrati kakšno dobro tekmo. Glede na gostujočo tekmo bi se celo znalo zgoditi, da jutri zaigra od prve minute pa bomo videli kaj zna.
BAČO
# 19.02.2018 ob 14:56
Navijači Barcelone, da ne bi sicer veliko filozofirali jutri naj se pokaže tale vaš Dembele, če je vreden svojega denarja. Toda problem je v temu, da ga Valverde sploh ne uvršča v prvih enajst. Proti močnemu Chelseu naj se pokaže ker Barcelono ne morejo vedno reševati Messi in Suarez.
Y.N.W.A
# 18.02.2018 ob 11:23
A mogoce kdo ve ce je kako zanimanje Barce za Salaha? Njegova "trzna vrednost" je verjetno okrog 200mil ce so bili pripravljeni za Coutinha odsteti 140mil ki uresnicuje svoje sanje z sedenjem na klopi. Salah bi mogoce celo igral, v konkurenci Dembeleja, ki tudi opravicuje 100mil, ki so jih tako premisljeno porabili in podobnih mojstrov bi bila to kar logicna izbira. Pa se nekaj bi vprasal, kaj je z La Masio? Je mogoce pogorela? Je mogoce da z smrtjo Kruyfa pocasi ugasa tudi Barca?
vrtojb5
# 17.02.2018 ob 19:07
Suvereno
BAČO
# 17.02.2018 ob 20:22
Pri Totenhamu so Paulinha razglasili za najslabšo okrepitev vseh časov. In takšnega igralca, ki igra nato na Kitajski vzame Barcelona za ne mal denarja. Sam sem pričakoval, da se bo spočil vsaj Messi če ne Suarez a se ni zgodilo nič.Res ne razumem zakaj so potem sploh kupili Coutinha, ki seveda ne sme igrati v CL. Tole danes ni bilo dobro s strane Barcelone tako, da se zna zgoditi marsikaj v Londonu.
Y.N.W.A
# 17.02.2018 ob 21:54
No, ni tako hudo. Bi pa rada bila Real, sam ji ne uspeva najbolje, naj bo uspesna ali ne vedno bo capljala v senci Reala. Kraljevi klub je v Spaniji le en, klub z okusom...kajti, no tukaj se strinjam s teboj, Barca je konec koncev klub kmetov...:))
pinkfranc
# 17.02.2018 ob 19:02
minion

res je, ampak ta brez poraza je lahko zelo nehvaležna na koncu
še toliko bolj kisla

ker prej ko slej bo tudi poraz prišel
prihaja pa odločilni del sezone

barca lahko osvoji 100 pokalov, 2 dp-ja na 3 leta, a na koncu glavno kar šteje je LP
kjer pa po mojem niso prvi favorit (to ni enako, da ne morejo zmagat)
Špansko nogometno prvenstvo
link
Po porazu Atletica Barcelona beži že za 11 točk
55
18. marec 2018 ob 21:03 Nogometaši Barcelone imajo na vrhu prvenstvene lestvice že 11 točk naskoka, potem ko so z 2:0 ugnali Athletic iz Bilbaa, Atletico Madrid pa je klonil v Villarrealu (2:1).
Več novic ...
Kazalo