Nogomet

Poudarki

  • Pahor: "Vem, da v takih trenutkih ne potrebuješ nikogar zraven"
  • Kek: "Je pošten po duši, faca"
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,0 od 30 glasov Ocenite to novico!
Borut Pahor
Borut Pahor se je odzval na komentar Roberta Korena in Milivoja Novakoviča. Foto: MMC RTV SLO
Borut Pahor
Pahor je po veliki zmagi nad Rusijo nogometašem očistil kopačke, kar jim je obljubil po oktobrski zmagi v Bratislavi, ko je po tekmi prav tako obiskal slačilnico. Foto: MMC RTV SLO
VIDEO
Pahor: "So what?" ("Pa kaj?")

Dodaj v

Video: Pingpong med nogometaši in Pahorjem

Kek: Ni pošteno, da so posnetki iz slačilnice prišli v javnost
25. november 2009 ob 19:35
Ljubljana - MMC RTV SLO/STA

"Morda bi moral razumeti, da se želijo fantje veseliti sami s sabo, a napravil sem, kar sem obljubil." S temi besedami se je premier Borut Pahor odzval na nič kaj prijetno izjavo Korena in Novakoviča.

Kapetan slovenske nogometne reprezentance Robert Koren in najboljši strelec Milivoje Novakovič sta v torek za časopis Dnevnik potrdila navedbe, da so nogometaši po sredini zmagi nad Rusijo Pahorja za krajši čas najprej zadržali pred vrati slačilnice, nato pa mu le dovolili vstop, da jim je lahko čestital za uvrstitev na svetovno prvenstvo.

Reprezentanti nočejo sodelovati v politični propagandi
"Moti nas, ker nas nekateri politiki v javnosti sedaj podpirajo, ko smo začenjali kvalifikacije, pa nikogar ni bilo z nami. To je razlog, da po tekmi z Rusijo v Ljudskem vrtu sprva nismo želeli, da premier Borut Pahor vstopi v garderobo. To je bil naš trenutek, v katerem smo hoteli uživati in ki ga nismo želeli deliti z drugimi. Ker je premier želel izpolniti obljubo o čiščenju čevljev, smo po nekaj minutah privolili, da pride v slačilnico. Treba je poudariti, da reprezentanti nočemo sodelovati v politični propagandi in prosimo, da to v prihodnje upoštevate," sta dogodek komentirala Koren in Novakovič.

Pahor: Nikoli nisem želel siliti v ospredje
Pahor je na novinarski konferenci ob prvi obletnici vlade sebe v prvi vrsti označil za navijača, enakega večini nogometnih navdušencev in dodal, da nikoli ni želel siliti v ospredje, z veseljem pa da je izpolnil obljubo o čiščenju nogometnih čevljev. Povedal je, da je bil že kar nekajkrat v slačilnici nogometašev, obenem pa dodal, da razume športnike: "Vem, da ko želiš dosežen uspeh podoživeti, ne potrebuješ nikogar zraven. Morda bi moral razumeti, da se želijo fantje veseliti sami s sabo. Ko so me povabili, sem napravil, kar sem obljubil."

Precej buren odziv Pahorja si oglejte v videonovici na desni strani.

Kek: Ko je bil z nami, smo zmagovali
Selektor Matjaž Kek je v intervjuju za hrvaški časnik Jutarnji list izdal, da Pahor njemu ni čistil čevljev. "Zdaj levi govorijo, da je to OK, desni pa, da se je blamiral. Toda vedno, ko je bil z nami, smo zmagovali. Je športnik, pošten po duši, faca. Ni pa pošteno, da so posnetki iz slačilnice prišli v javnost, saj je slačilnica svetinja," je dejal Kek in Hrvatom med drugim postregel tudi z informacijo, da je navijač Hajduka.

M. R.
Prijavi napako
Komentarji
LFC
# 30.11.2009 ob 16:09
So what?
pipo
# 30.11.2009 ob 06:47
raje naj poskrbi da sestopi z oblasti ker je popolnoma nesposoben
espero
# 28.11.2009 ob 19:58
Katastrofa,zdaj nam bodo še mulci od staršev iz bivše Juge solili pamet in nam žalili predsednika vlade SLOVENIJE.Le kaj si dovolijo,.žalijo s tem vse Slovence .Naj gredo živet v Južno Afriko tam jim ne bodo čevlje obrisali niti črnci.Obrisali si bodo le 'ta zadnjo' potem pa'domov' v Slovenijo,kajne!
jbzt
# 27.11.2009 ob 18:47
papiga...ti si plehek...
V desnem zgornjem kotu spota ni napisano Slovenija oz.Republika Slovenija...pač pa Socialni demokrati...Ne vem zakaj zavajaš ?
jackm8
# 27.11.2009 ob 00:45
Ti si tisti, ki je pehek, papiga. Zate ni samopromocija to, da nek novinar med najbolj pomembno tekmo kvalifikacij za svetovno prvenstvo, snema izključno kako navija nek strankarski prvak? Kaj pa objava le tega posnetka na strankarski strani in ob tem razposlano sporočilo po vseh medijih?
papiga
# 26.11.2009 ob 21:22
Kako ste nekateri plehki in ne ločite strankarske politike od državne politike. Pahor in Turk sta najvišja instanca države Slovenije. Pa če je to komu všeč ali ne, tako so odločili vollcci in še vsaj 3 leeta, kolikor je do volitev, ne rabita nobene samopromocije.
Da se pa neki fuzbalerji, ki znajo sestaviti 3 stavke, odločijo in podajo sporočilo, da nočejo biti del politike, s tem, da jee vsako dejanje v našem življenju politika, samo da onadva tega ne vesta. pa je smešno.
Drugi dan, so se z veseljem zbrali pri predsedniku in bili deležni državnih časti. Pahor je pa javno povedal, da jim v San Marinu ni bilo všeč, da ni priššel v slačilnico, ker je izggledaalo, da ni ponosen na njih kker se niso direktno uvrstilli na SP. Torej, kako jim ustreči???
Na neki točki se je potrebno odločiti, tudi fuzbalerji, ali greš z nekom v posteljo ali ne greš.
Drugače si večno nerazumljen, seveda, lahko se pa večno tudi sprenevedaš, vprašanje pa je, koga to zanima.
vhribihsedeladan
# 26.11.2009 ob 15:47
Nikogar ni motilo, dokler se ni znašel kot predmet cenene politične propagande!
Kaj zdaj človek nima več pravice rečt, da noče biti del PROPAGANDNEGA spota neke stranke?
kritizer
# 26.11.2009 ob 15:37
Pahor je "smotan", o tem ni dvoma. Ampak takoj po tekmi in še naslednjih nekaj dni, to ni nikogar motilo. Zdaj pa so ovce pritekle na plano in začele beeeekati. Vrnil se je pastirček in tako zaukazal.
murovec
# 26.11.2009 ob 15:19
No ja, imamo res vrhunske politike. Minister za delo itd. se v krizi ukvarja z "toplovodarskim Zakonom " , Minister Erjavec ima skrbi z nastavljanjem " dr. za toplo vodo " za novega ministra in notranje spore, Pahor se gre nogometnega navijača , itd, itd, . Ali bi kdo od teh gospodov znal povedat kako naj narod živi z 300-400 EURi , kje naj si mladi najdejo delo, kako naj mlade družine pridejo do stanovanj, to jih očitno manj zanima od omenjenih bedarji ii nesmislov.
da funk
# 26.11.2009 ob 15:06
papiga: 'Mislim, da spontanega veselja Pahorja,pa tudi Turka, pa kakorkoli lesen je bil pri tem, ne bi smeli jemati kot neko samopromocijo...'

Uh, človek, pa ti res SD padalec. Snemanje Pahorja celo tekmo ni samopromocija, ne, ne, kje pa. Ja spontano veselje, aha.
Kot je že nekdo dejal, trailer filma smo videli. Celovečerec bo kmalu na sporedu-
jast123
# 26.11.2009 ob 15:05
Fuzbal je šou. In na takšnem šovu vsak propagira sebe. Tudi fuzbalerji. Kar poglejte kako je Handanovići zrastla cena, in še nekaterim bo. Torej je to tudi njihova promocija. Politiki pa so se vedno promovirali v športu. Koliko jih je vsako leto v Planici? Kučan pa med drugim, še vedno hodi na košarko. Tudi, ko je dvorana Tivoli skoraj prazna. Spomnim se samo Vizjakovega frisa z olimpijade v Pekingu. To pa ni bila propaganda??? Pa je zapravljanje proračunskega denarja za pot v Peking malce večjo problem, od čiščenja kopačk, mar ne?
da funk
# 26.11.2009 ob 15:02
papiga: 'Ne Turk ne Pahor nista neka povzpetnika v politiki, sta predsednik in premier države, za katere zastavo igrata. '
- 'Pahor in Turk sta voditelja države, za katere grb igrata, torej predstavjata vse nas. Spustita se na zemljo,Novakovič,..'

Tole kar ti pišeš je tipični levičarski PR. Eni si res oholo drznete drezat v mnenje ljudi, nogometašev, ki so si dobesedno s krvjo ter velikanskim rizikom poškodb priigrali življenski cilj.
Nova in Koren sta še kako na zemlji, jo grizeta vsak teden.
Kar za salonarske-OZN-Ša...mpi..joni..- politike tipa Turk žal ni mogoče trditi-
stojantic
# 26.11.2009 ob 14:54
Men je bedno sam to k reče Pahor: "So what!?"

Kr neki, kao tinejđer al ker vrag.
Van Gol
# 26.11.2009 ob 14:46
Pri nas znamo vedno iz muhe narediti slona....veselimo se uspeha naših fantov in to je to. Vse ostalo je nepomembno.

Če pa že, bi potem morala omenjena nogometaša izključiti iz uspeha veliko večino tistih navijačov, ki so pravtako le sezonski. Malo je tistih, ki je spremljalo naše fante takrat ko niso želi uspehov.
mastermk
# 26.11.2009 ob 14:44
Gre Možak v obleki in kravati po hodniku za njim pa sluzasti Golum s kamero v roki in 13 varnostnikov. Pridejo do vrat:

knok,knok,knok,..tičina,...knok,knok,kn
ok,...tisina,...knok,knok,kn.

Iza vrat se nekdo oglasi: "Da".

Možak v kravati: "Pozdravljeni. Tu Borut Pahor, premier, prišel sem izpolnit obljubo."

Tisina, po nekaj sekundah pa glas odgovori: "Obljubo, kakšno obljubo?"

Možak: "Obljubo o čiščenju kopačk!"

Spet glas: "Aha, Samo trenutek". Po 12 sekundah. "Fantje so rekli, da je to njihov trenutek in ne trenutek za politično promocijo."

Borut: "Ne, ne, Prosim, prosim, še nobene obljube nisem izpolnil, pa je že eno leto okoli, prosim. Dovolite mi."

Sluzasti Kamerman pomaga: "Dovolite mu, prosim vas,prosissimo,please,". Potem pa malo tišje Boratu: "Bodo ja odprli neumni fuzbalerji, boš videl, da bodo, malo še prosiva."

Borat in Kamerman: "Prosimo, prosimo, uslišite nas ljudje božji, prosim, radi bi samo izpolnili obljubo."

Glas reče: "Ok, naj bo. Ampak brez kamere. Če je to vaša želja. Fantje dovolijo, če obljubite, da ne bote snemali."

Barat: "Obljubljamo, da bo brez kamere. Do sedaj še nobene obljube nisem prelomil." Olajšanje. Olajšal si je tudi sluzasti Kamerman.

Vrata se odpro. Ozadje: ŠAMPIJONI, ŠAMPIJONI, KDOR NE SKAČE NI SLOVENC, HEJ HEJ HEJ,...

In tako dalje. Potem očisti kopačke tistemu, ki brani gole in tistemu ki je dal gol in gre dalje - nasproti svoji usodi. Kamerman pa vse posname.
emiliano
# 26.11.2009 ob 14:21
nima veze. danes razpravljamo brezvezne stvari. ali je šel pahor po tekmi gledat nage dede al ne.. eh. Edino kar je pomembno, da so fuzbaleri premagali ruske in da gredo na SP. Kdor pa vsaj malo razmišlja, pa ve kako delujejo politiki in kako fuzbaleri (same šminke). Tako da je to razpravljanje tu brezveze.
Kluzo
# 26.11.2009 ob 14:12
Očitno imata Koren in Novaković vso pamet v nogah, v glavi pa slamo! In nič ne vesta o normalnih medčloveških odnosih, kakršnega je pokazal premier Pahor. Močno sumim, da ju je za tako izjavo nahuškala toćno določena politična opcija! A uganete katera?

Vitki, da jih je nekdo nahuškal, tega Slovani izpod Alp ne razumemo. Možda ti je to tata došanuo, ali nema veze.

Papiga. Če se čistilec čevljev in drugorazredna tema ne znata sama ubraniti, tudi medijska ofenziva iz rdeče mlake ne bo pomagala. Kdo obvlada izjave? Verjetno tovariši, ki so leta nazaj ustanovili FSPN.
mastermk
# 26.11.2009 ob 14:10
To je isto kot bi si jaz (no ne jaz, npr. recimo Turek) želel iti na luno in bi rekel:

"Jaz stavim, da bom šel zraven Tuša na luno."
papiga
# 26.11.2009 ob 14:04
Novakovič in Koren. Ne Turk ne Pahor nista neka povzpetnika v politiki, sta predsednik in premier države, za katere zastavo igrata. Torej malo več premišljenosti in spoštovanja do najvišjih državnih funkcj. S tem, da ste se uvrstili na nogometno sv.prvensto pa le niste postali alfa in omega vsega dogajanja v Sloveniji.
Pahor in Turk sta voditelja države, za katere grb igrata, torej predstavjata vse nas. Spustita se na zemljo,Novakovič, vi pa le pazite, da ne bo reprezentanc postala posnetek zdraharskega Kolna, pa kdorkoli je za tisto tam situacijo kriv.
Pisanje in izjave pa raje prepustite tistim, ki to obvladajo.
jackm8
# 26.11.2009 ob 14:04
mikic007 ima prav. Pahor se nima sedaj nič izmikati češ da je samo stavo izpolnil. Kaj je pa šel rinit v garderobo takoj po tekmi, ko ga ni nihče niti prosil naj kaj čisti?

Stava se izpolne, ko nekdo zahteva njeno izvršitev, ne pa da se nekaj obljubi kar koristi le njemu in potem uporabi v propagandne namene.
vhribihsedeladan
# 26.11.2009 ob 13:54
Jaz pa mislim, da sploh ni problematično to, da se je pahor spravil na tekmo in navijal, niti to, da je šel sčistit nogometašem kopačke. Problematično je to, je je celo stvar posnel in jo zmontiral(pač ne on osebno) in jo kot propagandno gradivo dal na uradno stran svoje stranke. To, da se človek brez lastne vednosti pojavi v propagnadnem gradivu katerekoli stranke, pa je zloraba prve vrste in popolnoma razumem nogometaše, da s tem nočejo imeti nič. Tu jim dam popolno podporo.
mein
# 26.11.2009 ob 13:52
nenn0,

dobro si napisal.
mein
# 26.11.2009 ob 13:51
kritizer,

Lepo je, da imaš rad Pahorja in navijaš za tiste, ki jih nosiš v srcu. Ni pa lepo, da znaš tudi sovražiti. Govori to o šibkosti duha ?
nenn0
# 26.11.2009 ob 13:50
Enim ni jasno, da to, da je Pahor prišel na tekmo sploh ni sporno. Ni sporno njegovo obnašanje. Ne bi bilo sporno, če bi šel v garderobo in jim čestital.

Je pa sporno, da se ga je namensko celo tekmo snemalo za propagandni materijal. Da se je kljub odločitvi Keka in igralcev, da vse ostane v garderobi objavil video, narejen s strani SD in to celo zadevo objavilo na strani SD. Nehigiensko....

Sej Pahorček že ve, da so naredili napako...
kritizer
# 26.11.2009 ob 13:37
JJ se je zaj..., ker si je izbral slab termin za svoje počitnice. Zdaj pa mora nekako (z vojsko novinarskih mrhovinarjev) nadoknaditi zamujeno. Kot vedno.
Keano
# 26.11.2009 ob 12:54
Ne razumem, kako je lahko kdo na strani politikov. Nogometaši so si priigrali nastop na SP, ne politika. Oni so junaki in nihče drug. Razni bedni poskusi jahanja na zmagovalnem konju pač ne morejo naleteti na pozitiven odziv ljudi, razen seveda med tistimi, ki bi zmago zamenjali za 5 % višjo podporo Pahorju.
Ni toliko sporno, da so si ti naši politiki ogledali tekmo, to je celo normalno do neke mere, ampak celotno dogajanje - obnašanje med in po tekmi, snemanje ipd. je pa izgledalo kot izdelan PR scenarij. V nasprotno lahko prepričate le bedake.
mastermk
# 26.11.2009 ob 12:14
Mislim, dober trailer. Borat je dobro vedel, da ga nekdo snema celo tekmo. Zato pa se ja tako lepo našminkaril, da je vse slinasto okoli.

Kdaj pa pride celoten film v kinomatografe?
mein
# 26.11.2009 ob 12:01
Evo zlorabo nogometašov v namen politične propagande:

http://www.socialnidemokrati.si/mediji/n
ovica/314/cestitamo-nogometasem-za-uvrstitev-na-sp-v-jar!/
surfer
# 26.11.2009 ob 11:36
Nogometasi imajo cist prav.

Politiki naj lepo kar naslednji dan ali kasneje ustrezno, na uradnem nivoju, cestitajo za uspehe sportnikom, ne pa da se povsod silijo pred kamere in se smesijo.
Driklc
# 26.11.2009 ob 11:30
mikic007 je povedal vse kar bi utegnil tudi sam zapisati:)
vlkišef
# 26.11.2009 ob 11:20
točno,končno nekdo ki razume kje je problem
en_pameten
# 26.11.2009 ob 11:00
Ha, ha slinasti Borut Pahor se je slinil po kopačkah fuzbalerjev. A mu noben strokovnjak za P.R. ne reče naj bo malo manj slinast, že zaradi higieničnosti ...
Van Gol
# 26.11.2009 ob 10:46
Ker je prišel ni vredu...če ne bi prišel spet ne bi bilo v redu...taki pač smo ljudje. Nikoli ni OK

Ob neuspehih pač ni velikega zanimanja, kar je logično. Tudi v službi ne moreš biti pohvaljen če delaš minus.Če bi Slovenija v Rusiji izgubila 4:0, bi bil Ljudski vrt napol prazen...in karte bi bile na rzprodaji po 10 EUR. Pa ne da zagovarjanm koga.... Tudi sam bi se počutil, malo zapostavljenega, če bi jaz igral in bi me hodili gledat le ko bi zmagoval. Samo tako je....pa lahko obrnete kakor hočete.
mušica
# 26.11.2009 ob 10:07
Spacew
26. november 2009 ob 06:31

Škoda ker mu fantje niso lepo vsi po vrsti kopačk poravnali pred garderobo in se lepo zaprli, on pa naj čisti kopačke tri dni če hoče.

Se strinjam ,in to brez prisotnosti kamer.
Vitki
# 26.11.2009 ob 08:37
Očitno imata Koren in Novaković vso pamet v nogah, v glavi pa slamo! In nič ne vesta o normalnih medčloveških odnosih, kakršnega je pokazal premier Pahor. Močno sumim, da ju je za tako izjavo nahuškala toćno določena politična opcija! A uganete katera?
valuk82
# 26.11.2009 ob 08:16
Malo več sloveniščine mu ne bi škodilo.
Babsi
# 26.11.2009 ob 07:40
Na žalost je šport neke vrste politika, saj v končni fazi zastopaš neko državo.

Čeprav se mi zdi obnašanje obeh politikov v tem primeru njuni funkciji neprimerno. To, da sta prišla na tekmo, OK, vseeno pa se mi zdi ceneno izkoriščanje za samopromocijo.
Rui
# 26.11.2009 ob 07:39
Problem je (kar je tudi logično) da se posnetek pojavi na spletni strani SD. Nogometaši pa nočejo imeti kakršnih koli povezav s katerokoli stranko.

Mislim da se počutijo zlorabljene.
di(v)jak
# 26.11.2009 ob 07:00
Tuki se pa ne strinjam čist s tem pompom. Pahor je nogometaše spremljal tudi tja kamor mu ne bi bilo treba-san marino, pol mu pa tkole pokažejo hrbet. Nisem nuben zagrizen levičar, da bi ga zagovarju, samo v tem primeru se mi pa zdi, da vseeno lahko poveseli z njimi, če jim je že sledil po celi Evropi. Kar se pa tiče predsednika Türka je pa druga zgodba. Sam se mi zdi da se je on bolj kot ne osmešil svojimi navijaškimi vzkliki "šampijoni".
Spacew
# 26.11.2009 ob 06:31
Škoda ker mu fantje niso lepo vsi po vrsti kopačk poravnali pred garderobo in se lepo zaprli, on pa naj čisti kopačke tri dni če hoče.
foteljas
# 26.11.2009 ob 05:21
dragi 2fast4u,
športnik sem bil takoreč profi skoraj deset let, res pa je, da ravno garderobe nisem velikokokrat uporabljal ( jadralno padalstvo...he, he), glede ostalih športov sem pa aktivni navdušenec, redko mi kaj uide. Toliko, da boš vedel !
Saj tudi ne trdim, da je bilo prav, da je Pahor tiščal nos v garderobo, še manj pa da so posnetke objavili. Če se ne motim, je bilo zmenjeno, da jih ne bodo.
Torej so zadevo zakuhali novinarji (njihov posel, evo..!) , ki tudi iščejo svoj kos kruha.
Mi pa tudi zgubljamo svoj čas in z umnimi komentarji prodajamo vsak svojo meglo.
Pod črto potegnjeno je moja misel samo ta, da dlakocepstvo zmagovalcem ne pritiče.
Nogometaši naj uživajo v zasluženem podvigu in opravljajo svoje delo še naprej, kot ga bodo tudi drugi...Pahor, novinarji....Če se kdo želi malo posončit v njihovi slavi, naj ne reagirajo tako otročje ali pa naduto , samo toliko...
Glede zvezdniškega obnašanja bodo najbrž morali dobiti še kakšno lekcijo....
nenn0
# 26.11.2009 ob 04:44
sem pozabil dodati..."so what?!" :D
nenn0
# 26.11.2009 ob 04:43
Mene sploh ne moti, da je prišel na tekmo in navijal. Politik pač, saj to je vedno in povsod.

Moti me nekaj drugega. In sicer, da so posneli zadevo in jo zmontirali kot propagando, ter jo dali na spletno stran SD. To pa je gnilo. To kar je zgoraj, lahko oni zdaj pišejo kar čejo...lepo je bilo povedano takoj po tekmi, da posnetki iz slačilnice po dogovoru ne bodo šli v javnost. Celo reklo se je, da ne radi govorijo o tem, ka šele, da bi nekdo posnel in dal na net. To je rekel Kek in pa Koren mislim.

Potem pa se seveda pojavi Pahor na namensko zmontiranem posnetku za propagando njega samega in njegove stranke. Podlo...sedaj ko pa vidijo, da se jih veliko ne strinja, da so se v zvezi s tem oglasili nogometaši, ki so sedaj "bog in batina" pa bodo seveda poskušali to zanikati in vreči krivdo na koga drugega. Tako kot se to pač dela v politiki...

Nisem volil za SD in itak, da jih ne bom v prihodnje...
mikic007
# 26.11.2009 ob 03:22
Ma ni važno, kaj si tukaj kdo misli, pomembno je to, da se je Pahor ponudil narediti nekaj, kar precej posega v neko dogajanje. Če bi rekel, da se bo vrgel v Ljubljanico, ne bi bilo nič narobe, če pa ti rečeš, da boš nekje nekomu nekaj opravil, pa mu s tem nalagaš nepotrebno breme. In tukaj je srž problema - Pahor je stavil nekaj, kar ni bilo njegovo. A če bom jaz (ali kdo drug, bolj slaven) naslednjič rekel, da poseksa Petro Majdič, če dobi zlato na OI, se bo to kar zgodilo? Verjetno ne ;-)

Bolj zanimivo pri vsej stvari je Pahorjev "so what" x2. Ne vem ali moraš biti neumen, da ga razumeš ali kaj, menis e zdi, da še zdaj ne vem, kaj je želel povedati oz. je dvoumno. Pa pustimo ob strani, da si neka oseba na taki poziciji takšnega govorjenja ne more privoščiti, sploh če ni v kontekstu, obstaja slovenska beseda in ne znaš izgovoriti ...
jackm8
# 26.11.2009 ob 02:27
Ne vem kaj vas večina tukaj pozabljajo bistvo tega kar sta dejala Novakovič in Koren.

Obema, prav takoko kot večini pravih navijačev, gre predvsem v nos da ni bilo na začetku kvalifikacij nikogar od naših politikov, ki bi jih podpiral in vsaj kazal da jih spremlja. Sedaj jih je pa okoli cela množica, ki se kažejo na tribunah po tekmi silijo v slačilnico in celo po tem ne vedo kdo je pravzaprav zadel in kdo podal. Navijači pa taki.
D-Nice
# 26.11.2009 ob 02:09
Spoštovani,

posredujemo vam kopijo e-poštnega sporočila, ki smo ga Socialni demokrati poslali vsem medijem po naši medijski adremi v soboto 21. november 2009 ob 17:25:49. V njem je jasno zapisano, da smo spletno povezavo do avtoriziranega videoposnetka poslali vsem medijem in to šele po soglasju ter dogovoru z vsemi vpletenimi stranmi (Kabinet predsednika Vlade RS, predsednik NZS in nogometaši). Kasneje, ko je večina medijev že objavila videonovico, smo na spletni strani SD tudi sami objavili omenjeni avtoriziran videoposnetek z naslovom Srce bije za Slovenijo skupaj s čestitko Socialnih demokratov nogometašem, ki so v Mariboru dosegli izjemen uspeh za našo državo.

Zato v SD zavračamo očitke, da smo videoposnetek objavili zgolj v propagandne namene in tudi namige, da smo videoposnetek objavili brez širšega soglasja in dogovora z nogometaši ter NZS. Dovoljenja od vseh vpletenih strani, tudi kapetana reprezentance, smo pridobili v petek zvečer in zato zavračamo kritike, da smo ravnali v nasprotju z dogovorom. To vam lahko potrdi tako predsednik NZS gospod Ivan Simič, ki si je videoposnetek ogledal tudi sam, že v petek 20. novembra 2009 popoldne, kot tudi ostali vpleteni.

Posnetek si je do danes ogledalo več kot 320.000 ljudi po vsem svetu, kar kaže na veliko zanimanje domačih in svetovnih medijev za Slovenijo in njeno nogometno reprezentanco. Kot je danes za medije že komentiral predsednik SD in premier Borut Pahor na svoji novinarski konferenci, je dosežek nogometašev izjemnega pomena oziroma dogodek "par excellence" in hkrati tudi velika poslovna priložnost za Slovenijo. Prav takšnega mnenja smo tudi v stranki Socialnih demokratov. Zato na tem mestu še enkrat čestitamo vsej nogometni reprezentanci Slovenije, ki se je uvrstila na nogometno Svetovno prvenstvo leta 2010 v JAR. Bravo!

Lep pozdrav,

Denis Sarkić
SD komunikator

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Subject: VIDEO NOVICA: Srce bije za Slovenijo - utrinki z nogometne tekme med Slovenijo in Rusijo v Mariboru
From: SD komunikator
Date: 21. november 2009 17:25:49 GMT+01:00
To: desk@sta.si
Cc: mladen.cicmir@nzs.si
Bcc: adrema mediji

Spoštovani,

po dogovoru z vodstvom Nogometne zveze Slovenije, nogometnimi reprezentanti in njihovim kapetanom ter kabinetom predsednika Vlade RS vam pošiljam avtoriziran videoposnetek utrinkov z nogometne tekme kvalifikacij za SP 2010 v Mariboru med Slovenijo in Rusijo.

Videoposnetek, ki ga lahko objavite v vašem mediju, se nahaja na spletni povezavi http://vimeo.com/7740473 in je pripravljen tudi za shranjevanje na vaš disk.

Lep športni pozdrav,

Denis Sarkić

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
papiga
# 26.11.2009 ob 01:38
Ja tudi nogometaši se očitno gredo politiko? A hočejo biti v svojem uspehu osamljeni?
Želja se jim lahko izpolni. Mislim, da spontanega veselja Pahorja,pa tudi Turka, pa kakorkoli lesen je bil pri tem, ne bi smeli jemati kot neko samopromocijo, ker to so ljudje, ki so na funkcijah. A dejstvo, da imata funkcije pomeni, da se ne smeta veseliti?
Z veseljem so pabili sprejeti s ponosom naslednji dan pri predsedniku republike? Ali vas lahko častimo vedno in povsod ali vas pa ne smemo. Da pa je nekdo tisti večer delal neko veliko politiko, pa tudi nihče razen SDS ne verjame.
Fantje, ne podajajte se na teren, kjer niste doma, igrajte nogomet. To je vaš teren, tu ste dobri
DnB
# 26.11.2009 ob 01:17
Snemal ga je Sarkič.
bk1111
# 26.11.2009 ob 00:50
itak da pride predsedsednik čestitat. tud medvedjev bi šel rusom čestitat če bi zmagali. še enkrat: BREZVEZE
bk1111
# 26.11.2009 ob 00:48
brezveze
svetovljan
# 26.11.2009 ob 00:24
ja Pahor bi moral drek pocistit, ki se je v vseh teh letih po nasi ljubi drzavi razcistil. Mislim na vse zloglasne managerje, ki razen za svoje riti ne znajo poskrbet za nic drugega. Zato ga je vecina drzavljanov volila un ne zato,da bo nogometasom kopacke cistil.
nenn0
# 26.11.2009 ob 00:16
mucek113, sej nikoli nič ne dobijo, če še vnaprej ne bodo pač ista stvar.
nenn0
# 25.11.2009 ob 23:49
Kaj stokate kekci. Ni ga bilo blizu, do tekme z Rusijo. Potem ko je bilo zanimanje za nogomet neizmerno se je seveda pojavil tudi Pahor. In na koncu si tip celo dovoli in posnetek objavijo na svoji spletni strani, tudi del kjer čisti kopačke, čeprav je dobro vedel, da celotna reprezentanca tega ni hotela.

Ogabno! Glumac tale Pahor.

In potem objavijo izsledke javnomnenjske raziskave, ki pokaže, da se je podpora Pahorju dvignila. Ne moreš verjeti kako puhoglavi so ljudje. Samo pojaviš se na nekem dogodku in tudi napovedane demonstracije ne morejo preprečiti, da bi se podpora Pahorju znižala...katastrofa!
JcH
# 25.11.2009 ob 23:44
in zakaj pri bogu se zdaj z tem obremenjujemo?
prišli smo na SP 2010 ...
Politika naj bo zgodba zase ... čeprav je res tisti filmček reklamno usmerjen, ne vidim razloga, zakaj bi Pahor to storil v politične namene ... vidi se njegova karma ter veselje ob vsakem dotiku z žogo Slovencev.

Go PAHOR, Go SLOVENIA!
viktoriana
# 25.11.2009 ob 23:22
Se popolnoma strinjam z nogometašema. Pahor je bil precej ciničen, ko je po tekmi izjavil, da jim je sčistil kopačke. Ha, tako kot je on očistil kopačke - dvakrat potegnil s krtačo gor in dol bi jih vsak. Bi bilo res boljše, da se ne bi prikazal tam in tako osmešil. Da bi nekaj bilo od tega, naj bi lepo za en hec šel od igralca do igralca in vsakemu resnično spucal kopačke, tako kot se šika. To bi zažgal ... Pa še en štos bi naredu iz tega. Tko nekako je včasih počel Vogrinec pri smučanju s svojimi stavami. (striženje brkov npr. ). To bi bil hec in marsikatero simpatijo bi požel. Tako pa bi bilo boljše, da bi jim samo čestital. Maneken ... ha .... Naj se raje mal zamisli, s svojimi čudnimi izjavami in obnašanjem zadnje čase. Katastrofa, me hakr srh spreleti zadnje čase, ko ga vidim.

Kar se njegove izjave tiče, ni verjel, da se bodo uvrstili na SP, zato pa je dal obljubo ...

Dam čist prou fantom, to je bil najprej njihov trenutek in prov je, da so se najprej sami poveselili, nam navijačem so se itak predstavili takoj po tekmi in še potem v Ljubljani na sprejemu. Bravo Robi in Milivoje.
vhribihsedeladan
# 25.11.2009 ob 23:21
No, jaz bom pa rekel tako, da bi strašno zameril katerikoli stranki, ki bi me brez moje privolitve dala v reklamni spot. In če se ne motim to je bil reklamni spot podmladkaSD-ja.
mucek113
# 25.11.2009 ob 23:20
Ma kaj komplicirate tolko. Premier se tako poniža, da dečkom puca kopačke in oni ga skurcajo, da si dela reklamo.

Ko bodo šporniki naslednjič državo žicali, za subvencije, to in ono pomoč, naj jim reče, ne ne fantje mi se s športom ne mešamo.
Halo?
da funk
# 25.11.2009 ob 23:17
Dragi Ladko, iz teh dveh stavkov razberem, da si ljubiteljski navijač, ki se oglaša samo takrat, ko naši nekaj naredijo, in še to zato, da mal zadevo pošimfa.
Joj, debilnost vsemogočna-
2fast4u
# 25.11.2009 ob 23:15
foteljas
vidim da nisi nikoli bil športnik. če bi bil bi vedel da kaj se dogaja v slačilnici tam tudi ostane ne pa se uporablja v politične namene.
ladko
# 25.11.2009 ob 22:57
so že začeli, kak so nevem kaj, nesporno je da so dosegli skoraj nemogoče.
Isto je bilo pred 10 leti, polni samega sebe, potem so pa popušili.
metza3
# 25.11.2009 ob 22:50
Med športniki je najbolj spoštovan pregovor. Kar se dogaja v garderobi, v garderobi ostane. Če tega igralec ne upošteva, se lahko od kolektiva poslovi!
Zato adios Pahor.

Tega kar je Pahor počel ne bom nikoli podpiral. Tega ne bo podpiral noben športnik.
Treba je upoštevati želje vsakega športnika in jih ne zanemarjati, ter objavlati njihove posnetke.

Bravo Robi. Bravo Milivoje. Jaz vaju podpiram v vseh pogledih. Klinc ps tisti naduvani politiki.
Šport je za tiste prave navijače in ne neke politike, ki se rinijo sem ter tja za lastno promoviranje, oz promoviranje svoje politične stranke.
Replicirajte, če se vam da:)
da funk
# 25.11.2009 ob 22:40
Dragi Stanislav, žogobrcarji ne potrebujejo fehtanja za rente. So v takem športu, kjer jim kruha ne bo zmanjkalo (hvalabogu, po tako epskih borbah v kvalifikacijah).

Za stadion so fehtali mater županjo ljubljansko, ki jim ga je politično obljubila. Lj ga bo dobila 11 let po obljubi.
Toliko o uslišanem fehtanju.

P.S. dragi levičarji, kako neokusno preusmerjate pozornost iz resnih problemov te države, s fuzbalom in emocijami-
stanislav
# 25.11.2009 ob 21:48
Dragi moji žogobrcarji ,spomnite se teh besed tudi takrat, ko boste fehtali za rente pa stadione .
Zahovič in Pavlin ga ne bosta dala Žal ima pri nas politika preveliko moč.
dragon ball
# 25.11.2009 ob 21:45
Bravo nogometaši! Če ne bi video iz slačilnice prišel v javnost, bi bilo vse O.K .
SD si je pa župo sam skuhal, zdj pa naj jo požre. Le kater esdejevski šupak je dal (prodal) video v javnost???
Če se ne spoštuje volja tistih, ki so zaslužni za evforijo, potem - BOG POMAGAJ!!!
Rdečkarji so se pa tle mal uštel. In prav je tako.
Zaušnica, po kateri se bodo težko pobrali. S pahorčkom vred
kosmatinec
# 25.11.2009 ob 21:27
Jaz bi slinarja nagnal po slinček.
Ocelot
# 25.11.2009 ob 21:26
Osebno se mi zdi v vsej zgodbi problematična zgolj prisotnost kamere v slačilnici (če nogometaši tega niso želeli), vendar pa je videti, da jih ni prav nič motila in so kasneje nekateri tudi potrdili, da bo posnetek prišel v javnost. Da pa je prišel v javnost na spletni strani SDja, pa res že meji na neokusno propagando. Kot pa je ugotovil krumpek, izjava, da se Pahor v začetku kvalifikacij ni brigal za reprezentanco, nekako pade na mejava tla, saj takrat še ni bil predsednik vlade in se tudi ni mogel izpostavljati na takšen način, kot je to počel na zadnjih domačih tekmah. To, da je bil prisoten na veliki večini domačih tekem reprezentance po nastopu svoje funkcije, poleg tega pa tudi na najpomembnejših na gostovanjih, pa je dejstvo. In, roko na srce, to je pravzaprav že običaj v evropski in svetovni politiki in ne, kot pravi edvard2009, ostanek "dobrih starih rdečih časov". Praktično vsi predsedniki vlad se udeležujejo pomembnejših tekem nogometnih reprezentanc, pri čemer je seveda prisotna precejšnja mera samopromocije, a vendarle je ta danes prisotna vsepovsod.

Ampak, na koncu koncev, tu se iz muhe resnično dela enega velikega slona! Tudi meni se je, kot tudi Mucku113, pojavilo vprašanje: česar se lahko Pahor sploh loti, da ne bo izpadlo kot samopromocija? Na kakšni prireditvi se lahko pojavi, da mu ne bi tega metali pod noge ... Hja, težka je ta politična... :)))
mušica
# 25.11.2009 ob 21:24
Najbolj bedno je pa bilo ,da je kao neki gledalec ves čas snemal Pahorja med navijanjem in je potem sam "pozabil" gledati tekmo,najbrž to ni bil njegov pravi namen .Potem je ta posnetek šel v javnost češ kako srčno navija naš Pahor.Očitna samoreklama.
Sploh pa kaj za boga ima Pahor za siliti v garderobo kjer mu ni mesto.Jasno je ,da je garderoba edinstven prostor za športnike ,kjer se samo ob neprisotnosti nezaželjenih faktorjev lahko zgodi zasluženo veselje in dobesedno ob takih dogodkih pravi odklop. Ob prisotnosti mandatarja to ni vsekakor ni mogoče.To so nepisana pravila in kdor tega ne ve ni bil nikoli ekipni športnik .To izjavo Korena in Novakoviča je pa itak imel na jeziku že Kek sam.
la.sonrisa
# 25.11.2009 ob 21:23
sploh pa ne razumem zakaj tak škandal med nogometaši, sej za to pucanje kopack se je vedlo ze prej, bi pa ze prej javno (tako kot zdaj protestirajo) zadevo pac odklonili. ne pa da zdaj en teden pozneje dojamejo da je vsako pojavljanje politikov na dogodkih, ki obnorijo folk, politicna propaganda. in po enem tednu sok: ej model, izkoristl so nas za politicno propagando, ej katastrofa!!!! hja, posle je*anja nema kajanja.

vso sreco nasim fantom v JAR, navijala bom ko nora, ampak dejte se ukvarjat s fuzbalom ne pa z nategi, ki jih opazite z enotedensko zamudo
simon peter
# 25.11.2009 ob 21:15
Tako kot vera in politika, tako tudi politika in šport ne bi smela imeti nič skupnega.

Če sedi Pahor na VIP tribuni, je potem to primerna gesta premiera slovenske vlade,
če se Pahor druži z nogometaši v emocionalnem prijateljskem ozračju, je potem to
privilegij čisto običajnega slovenskega državljana po imenu Borut.

In če hoče stranka SD iz tega privilegija narediti sebi reklamo, je to ogabno.
Če ima premier kaj hrabrosti, bo zahteval opravičilo od svojih strankarskih kolegov
oz. se bo opravičil ostalim državljanom in navijačem, ker se nad njih povzdiguje.

Isto velja za predsednika. Če se pojavlja v formalni vlogi, se kot predsednik,
če se pojavi v neformalnem ozračju, se pojavlja samo kot Danilo Tuerk.

Premierja ali predsednika RS naj mediji vlačijo koliko hočejo, Pahorja in Tuerka
pa raje čim manj, nenazadnje sta zastopnika ljudi, prva med enakimi.
Zjugan
# 25.11.2009 ob 21:12
Glejte s čiščenjem čevljev bi Sloveniji naredil še najmanj škode in hkrati to tudi ne bi smelo biti muka za njegove sposobnosti. Naj ima zato ekskluzivo v JAR.
foteljas
# 25.11.2009 ob 21:07
Očitno se vsak športni dogodek prevaja v v politiko ( opažam, da tukaj prevladuje desničarska garnitura) minus vsakemu, ki ni za Janšo, res nezrelo....
Pustimo že vendar vsakemu svoje veselje, politikom, navijačem, predvsem pa športnikom , ki so še enkrat več presegli svoje realne potenciale...
Namesto, da zdaj nogometaši pljuvajo po tistih , ki so nad njimi navdušeni ( kot zrele osebnosti ( ?) bi lahko že doumeli, da bodo oboževani takrat, ko bodo uspešni in potlačeni v blato takrat, ko to ne bodo ; taka je žal realnost po celem svetu ) , naj raje razmišljajo, kako naprej, ne pa da se že začnejo ukvarjat s svojo veličino... Slava ima včasih uničujočo moč ! Zgolj kot opomin !
Da se razumemo, kot velik navijač ( čeprav ne silim v garderobo, he, he) vsem našim želim skrajno uspešno prvenstvo !!
ekreme
# 25.11.2009 ob 21:01
Ne nasedajte provokacijam desnice, katera bi se tudi v tej nogometni zgodbi šla leve in desne. Ob zmagi proti Rusiji smo bili vsi slovenci, Pahor je bil z nogometaši, Janša pa pač s svojo ženo nekje drugje.

Pa še nasvet nogometašem: Niso bili z kar enim politikom neke politične opcije - bili so s predsednikom vlade. Pred dobrim letom dni bi se utegnilo zgoditi, da bi bil to Janša ali kdo drug. Je bil pač Pahor.
edvard2009
# 25.11.2009 ob 21:00
Turkovo skandiranje in potem še video SD-ja ... oprostita draga voditelja, če ne hodita k maši, se tudi pri romanju navijačev ni treba kazati.

od kdaj je pa to minus, da nekdo ne hodi k maši? lahko smo kvečem veseli da mamo voditelje, ki ne vrjamejo v boga


slabo sem se izrazil: "cerkvena maša "in takšna "športna maša" ... to je vse isto, in levičarji so za ločenost cerkve od države ... v praksi pa ....
Rdeča zvezda
# 25.11.2009 ob 20:59
Tirk je pa skandiral Kdor ne skače ni Slovenc, kot bi bral Koran, potem pa še Šampioni, kot kakšen imam.
buco75
# 25.11.2009 ob 20:45
Turkovo skandiranje in potem še video SD-ja ... oprostita draga voditelja, če ne hodita k maši, se tudi pri romanju navijačev ni treba kazati.

od kdaj je pa to minus, da nekdo ne hodi k maši? lahko smo kvečem veseli da mamo voditelje, ki ne vrjamejo v boga
keith
# 25.11.2009 ob 20:43
očitno je večina najboljših nogometašev desničarjev :-)
lonc
# 25.11.2009 ob 20:38
pahorjevi izjavi;Nikoli nisem želel siliti v ospredje,bi se smejali še v otroškem vrtcu
cherub
# 25.11.2009 ob 20:37
Meni se zdi tole dejanje prvrstno, motivacijsko, celo več moral bimotivirati tudi ostale državljane , posebno delavce in managerje. Desničarji pa naj stokajo, saj drugo ne znajo , pa zapravljat. ...
krumpek
# 25.11.2009 ob 20:36
Ok, ne prav se mi zdi da jim hodi v slačilnico. Ampak na začetku kvalifikacij, pahor še ni bil premier. Odkar ima mandat je bil še na vsaki domači tekmi.
Če hoče hoditi na tekme, me ne moti ampak rajanje v slačilnici je samo za nogometaše politika nima tu kaj iskati
foteljas
# 25.11.2009 ob 20:36
Tukaj bi bilo na mestu malo treznosti tudi s strani nogometašev..Vsa čast jim, res so bili boljši, uspel jim je izjemen podvig, ampak....če npr. Sarma ne bi ubranil tistega strela tik pred koncem, bi bil Pahorjev obisk prihranjen in bi se v garderobi lahko "veselili" sami...Poznam Pahorja, je dokaj tekmovalen tip ( ko je tekmoval njegov sin v tenisu, je takorekoč stal na igrišču in navijal...?), verjamem, da je doživljal zmago tako kot jo premier tudi mora in se spodobi. Vsak na svoj način pač išče svoj prostor pod soncem. A če Pahorja ne bi bilo, bi ga pribili na križ, da ni držal obljube...?! Nikar ne kvarite neškodljivega štosa..!
Nova ( ..raje naj ne zamuja v klub?) in Koren pa naj pazita, da jima ne zrastejo preveč peruti, saj se ve , da je v športu od junaka do bedaka samo korak....
Če bo šlo tako naprej, se bomo to pot skregali še pred prvenstvom...!
anny22
# 25.11.2009 ob 20:33
Hehe, piarovec SD je zgodba zase. Človeka s tako nizkimi moralnimi standardi težko najdeš.
dput
# 25.11.2009 ob 20:31
ne gre tukaj samo za kritiko pahorja ampak za tistega, ki je posnetek objavil...kljub trditvam nekaterih da so se nogometaši strinjali, da posnetek pride v javnost menim, da temu ni tako in bi novinar/piarovec od SD to lahko upošteval...
SF101
# 25.11.2009 ob 20:31
tko se govori

majku jim politično
grega25
# 25.11.2009 ob 20:30
Mislim da imajo prav. Le še pri športu pozabimo na vsakodnevne bolečine (kar se plač tiče in temu posledično slabši pogoji za življenje) zdaj pa bodo butasti politiki še to pobrali.
Mislim da bi moral obstajat zakon ki prepoveduje sodelovanje politike in športa....
Aja... zakoni so zato da se kršijo.

Tfuj politika, BRAVO NAŠI ŠPORTNIKI
M-filter
# 25.11.2009 ob 20:29
hehe. itak da v začetku kvalifikacij ni bilo politikov, če je bil pa še janša na čelu :) pahor je gledal zadnjih 5 tekem kar je več kot polovica vseh. torej je bil skos z njimi
Pero Veliki
# 25.11.2009 ob 20:26
Ma saj so bli dobri, vendar nogometaši so pač nogometaši, pa če so še kako dobri, velja rek, kdor nima v glavi ima pa v nogah, in v tem primeru se je ta pregovor še kako izkazal za resničnega...
Pahor je pač držal svojo obljubo, ne verjamem da so bili s tem kaj užaljeni, posnetek pove vse, nekateri pač hočejo izstopat, takšni pač so nogometaši, vedno so nekaj posebnega...

drugače pa vsaka čast našim fantom za super odigrane tekme...
anny22
# 25.11.2009 ob 20:26
Nogometaši so že pred tekmo izrazili željo, da se jih v slačilnici NE SNEMA. Zaradi mene jih lahko Pahi okrtači od glave do kopačk, ampak BREZ KAMER, prosim. Je tako težko upoštevati želje ekipe, ki nas je vrnila na nogometni zemljevid? Mislim, kreteni...
BTW - kaj jim bo/je obljubil za uvrstitev v 2. krog mundiala?
edvard2009
# 25.11.2009 ob 20:22
Pojavljanje Pahorja in Tuerka v tej zgodbi se mi je že od samega začetka zdelo neokusno, neprimerno in nehigiensko. Kot v "dobrih starih rdečih" časih. Fuj!

Turkovo skandiranje in potem še video SD-ja ... oprostita draga voditelja, če ne hodita k maši, se tudi pri romanju navijačev ni treba kazati.

Takšen cenen populizem je odraz zelo nizke politične kulture.

LP
la.sonrisa
# 25.11.2009 ob 20:17
ah dejte pretiravat, se strinjam s tomažem, če je lahko prišel medvedjev, kako bi pa zgledlo če naših ne bi blo? poleg tega ob vsem slavju tistih par minut res ne bojo verjetno pogresali, se posebej novakovic ki si je res vzel cas za proslavljanje. sicer ne vem kolko je blo treba turku zraven tam neki kao navijat ko so proslavlali, ampak smo bli tolko evforicni da bi jaz tud izkoristla svojo funkcijo da bi se jim lahko priblizala.
ajajaj korencek pa tako si se zdel na mestu fant, se ti je blo treba tule oglasat, sej s tem ko se oglasajo zdaj nogometaši pa delajo oni antipropagando politikom, v politiki pa je to avtomatsko propaganda za nasprotnike. hmmmmm

in kolko športniki jokajo, da drzava nic ne nardi za njih, s takimi izjavicami si tud ne pomagajo.... logicno da si vsak politik dela propagando, tud ce gre poslusat dobrodelni koncert, seveda niso športni dogodki nic drugacni, ampak pol pa jih ne stran gnat. pac roka roko, na to bi lahko pomislili.
galoper
# 25.11.2009 ob 20:17
Neizkušenim žogobrcom spodrsne na mokrih tleh.
Cicibanka
# 25.11.2009 ob 20:17
Tudi meni ni okusno šlepanje politikov na uspehih drugih.
Po drugi strani mi je pa že vnaprej slabo ob misli na izjave športnikov o politiki, gospodarstvu in življenju nasploh, ki jih bodo iz njih izvabili mediji.
dput
# 25.11.2009 ob 20:17
jaz pa še enkrat ponavljam, da verjetno novakovič in koren tega ne bi sporočila, če bi posnetek ostal v slačilnici oziroma, če ne bi prišel v javnost...četudi se motim pa trdim, da je v tem primeru najbolj nekorektno in neprofesionalno ravnal novinar, ki je rinil s kamero za pahorjem v slačilnico in potem to objavil; sicer pa saj ni čudno glede na to kako samovšečno se obnaša tudi ob drugih priložnosti, tokrat je pač še enkrat pokazal svojo neprofesionalnost...
MajWill
# 25.11.2009 ob 20:14
Lepo vas prosim!! Zakaj nekateri govorite, da je Pahor zvesti navijač?! Bil je na zadnjih 5 tekmah! Kaj je šele takrat odkril čare nogometa? Sam sem bil prav na vseh domačih tekmah tega cikla - V DOBREM IN SLABEM. Če bi bil Pahor na vseh tekmah, bi me prepričal kot navijač, tako pa zganja ogabno samopromocijo. In vas puhloglavci, ki vas je prepričal kot iskren navijač, se malo zamislite!!
mastermk
# 25.11.2009 ob 20:13
Puzaj Borat Puzaj. Tu ne more iti veliko narobe.
LFCboy
# 25.11.2009 ob 20:13
KEK SVA ŽE DVA JST SM TUT NAVIJAČ HAJDUKA (SAM V HR PRVENSTVU)
mucek113
# 25.11.2009 ob 20:07
Se mi zdi da kar bogi Pahor naredi, ga napadejo z vseh strani, pa naj bo to še tako nedolžna stvar kot je čestitka reprezentantom.
badžo
# 25.11.2009 ob 20:06
Tele zadeve so pa že malo mimo.
Najprej je bilo rečeno, da Pahorja niso spustili not zaradi zalivanja s šampanjcem.
Malo grdo s strani Nove in Korena, da take zadeve dajeta v javnost, takole. Ne vem, zakaj se Pahorju tega ni omenilo na štiri oči, če je že res.
In zakaj se potem niso javno odrekli njegove obljube že v startu, ko jo je Pahor sam javno naznanil.

Mislim, da mediji tule hočejo naredit dramo kjer je ni.
mucek113
# 25.11.2009 ob 20:03
Meni se je zdelo lepo, da jim je šel čestitat. Pokazal je da jih spoštuje in tudi nogometaši bi morali vrniti z isto mero. Kakorkoli obračamo, on je predsednik vlade. Če bi na tribuni mirno sedel, bi mu očitali, da ni pravi slovenc, da nima čustev itd.

Vsi, ampak prav vsi skrbimo za lastno promocijo na vsakem našem koraku. Eni tako kot v Pahorjevem primeru naredimo to spoštljivo, do drugih, eni pa nimajo manir.

Razen takrat ko si doma na kavču, je tvoje življenje nek nastop;)
mal filozofije:):)
merimoja
# 25.11.2009 ob 20:03
Ni problem v tem, da je Pahor navijal z vsem srcem, tako kot večina nas. Tudi ni problem, da je šel v slačilnico. Problem je, da je imel Pahor celo tekmo ob sebi snemalca, ki je snemal samo njegovo "navdušenje" in to takoj potem objavil na spletni strani SD. Očitno isti "snemalec" je posnel in v javnost lansiral tudi prizore iz slačilnice. Skratka, Pahor je manipuliral s svojimi "iskrenimi čustvi" in jih vnaprej planiral za politično propagando. To pa je sporno in razumem nogomoteše, da jih to moti.
Velenjski knap
# 25.11.2009 ob 20:01
HAJDUK!
jbzt
# 25.11.2009 ob 19:59
tomaž14
Na neumno vprašanje keitha...sem mu odgovoril na njemu razumljiv način...
orxa
# 25.11.2009 ob 19:58
tomaz14 wtf ne govorit nekaj če sam neveš kaj pišeš..posnetek je bil objavljen na internetni strani pahorjeve vlade (nevem točno lds sds sns...) tak da nevem zakaj bi mogo rtv opravičila pisat???
tomaz14
# 25.11.2009 ob 19:57
jbzt

Zakaj te pa to zanima?
mušica
# 25.11.2009 ob 19:55
Bravo Koren in Novakovič. Se popolnoma strinjam.
jbzt
# 25.11.2009 ob 19:53
Ne 4.5...
Ali si se ti že rodil ?
tomaz14
# 25.11.2009 ob 19:53
To da ste tudi na portalu MMC objavili sliko in video iz slačilnice je dokaz, da ne cenite dela in želje nikogar. Verjetn bi še svoji babici prelomil zadnjo željo.
Kot drugo pa, če se BP sili v ospredje.
Se spomnete kako so nergali ko je Kučan hodu v Tivoli na košarko na bežigrajski stadion je pa prišel klikokrat? 1x, 2x, 3x....?
Poleg tega je bila na tribuni LV takšna ruska zasedba, da bi bil s tem ko se nebi silil vse, le človek ne.
Enim pač nikoli ni prav, oz. nikoli ne bo za vse prav.
Če enkrat pa to. Novnarji MMCja napište članek in se reprezentantom opravičite za objavljeno vsebino iz slačilnice!!!!!

UPATE ?!!!!!!
keith
# 25.11.2009 ob 19:51
"Ne verjamem, da so bila dejanja naših veljakov politično motivirana. " A si star 5 let?
jbzt
# 25.11.2009 ob 19:50
Bedna zgodba se je začela,ko je nekdo nogometaše izkoristil za svoje politične namene...Meni je najbolj bedno bilo to,da filmček z veseljem nogometašev opremijo z logotipom politične stranke...
Skokoslav
# 25.11.2009 ob 19:49
Mal nepotrebna izjava nogometašev. Pahor je dajal vtis fanatičnega navijača, zato je kvečjemu izkoristil svoj položaj, da bi osebno čestital reprezentantom (kar si je verjetno želi marsikdo) in ti bi to morali sprejeti z nasmehom. V slačilnici pa tudi ni bil tako dolgo, da bi prekinil rajanje. Tudi tista obljuba s čiščenje se mi zdi čist zabavna. Ne verjamem, da so bila dejanja naših veljakov politično motivirana.
Neumno je bilo edino Türkovo obnašanje, ko se je vrinu med nogometaše in jih bil navijaški vodja, ta je bla res mal neumesna.
anny22
# 25.11.2009 ob 19:47
Pahor se je tukaj krepko zaštrikal..."pobegli" posnetki iz slačilnice pa so izbili dno. Nogometaši ne marajo, da jih širna Slovenija vidi brez dresov in njihovo stališče bi morali spoštovati. Tudi na Prešercu nam eden ni hotel vreči majice, ker ni imel nič spodaj (je pa malo dvignil majico za vse punce, mjam :).
KanoN
# 25.11.2009 ob 19:43
In zakaj bi bili brez sape v JAR-i?
tuditi
# 25.11.2009 ob 19:43
Največja sramota je da o tem mediji sploh poročajo!!To bi moralo ostati med Pahorjem in nogometaši,ne pa da sedaj odpirate tako bedne zgodbe kaj so oni imeli kdo se je na koga `naslanjal` itd..
sunken
# 25.11.2009 ob 19:42
se strinjam z izjavo Novakoviča & Korena...
jbzt
# 25.11.2009 ob 19:42
Aja...BRAVO NOGOMETAŠI...
semaino
# 25.11.2009 ob 19:40
Koren in Novakovič, kaj ste sedaj pametni, sami bi se veselili, kaj pa vsi tisti navijači, ki so vedno z vami v porazu in zmagi, kaj se vam ne zdi, da bi bilo pošteno to veselje vsaj malo podeliti tudi z njimi?

Takšnih stvari pač ne moreš kontrolirati, lahko bi mu zmetli kopačke pred slačilnico, sami ste pa v posnetku še kako prešerno uživali. Raje ohladite glave in trenirajte še bolj zavzeto, da v JAR-ju ne boste brez sape, ker reši vas samo kondicija.
jbzt
# 25.11.2009 ob 19:40
Naj bo Pahor proti opoziciji...Pahor ima prav...
Naj bo Pahor proti nogometašem...Pahor ima prav...
Naj bo Pahor proti Schwarzenegerju...Pahor ima prav...
itd...
Včasih traja teden,včasih mesec...ampak pri Pahorju se vedno izkaže,da nič ne misli in preveč govori...
DREADLORD
# 25.11.2009 ob 19:39
hmm, če pa ne bi prišel, bi pa verjetno govorili, da jih nihče ne pozdravi. kakorkoli, fantje so se izkazali in naredili svoj posel odlično.
Svetovno prvenstvo v nogometu
link
Očeta ne bo, vseeno pa bo imel Kampl lepo podporo s tribun
18
25. maj 2012 ob 15:05 Rudi Istenič in Rajko Tavčar sta bila pred leti prva "Nemca", ki sta zaigrala za slovensko nogometno reprezentanco. Dominic Maroh ni šel po njunih stopinjah, saj se je po nekaj vpoklicih odločil, da ...
Več novic ...
Kazalo