Preostali športi

Poudarki

  • Na obeh izborih ni bilo protikandidata
  • Bo kdo končno odgovarjal za poslovno škodo?
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,4 od 17 glasov Ocenite to novico!
Portoval
Načrt nove dvorane v Novem mestu bo očitno ostal samo načrt. Foto: Sadar+Vuga
Univerziada
Geslo univerzijade je 'Mi smo pripravljeni'. A očitno je to daleč od resnice. Foto: MMC RTV SLO

Dodaj v

Ob pridobitvi športnih tekmovanj vsi vriskali, danes vsi zaskrbljeni

Športna zgodba Francija Pavšerja
1. februar 2012 ob 08:05
Ljubljana - MMC RTV SLO

Slovenija si je za prihodnje leto priborila dve odmevni športni prireditvi: zimsko univerzijado in evropsko košarkarsko prvenstvo. A se pri obeh tekmovanjih zapleta.

Univerzijada in še bolj evropsko košarkarsko prvenstvo sta odmevni tekmovanji, ki bi lahko oplemenitili naš športni vsakdan, pripomogli k razvoju športne infrastrukture in poskrbeli za vesele tedne ob spremljanju športnih asov.

Od pridobitve tekmovanj je preteklo že veliko vode
A žal se ob obeh dogodkih iz dneva v dan srečujemo le s težavami, ki se kopičijo, potem ko se v preteklih mesecih stvari niso kaj dosti premaknile iz začetne točke. Slovenija je univerzijado dobila pred tremi leti in pol, evropsko košarkarsko prvenstvo pa pred 14-imi meseci.

Na obeh izborih ni bilo protikandidata
Veliko je skupnih točk med obema velikima tekmovanjema, med drugim tudi to, da je Slovenija obakrat zmagala na izboru, na katerem je bila edini kandidat; očitno ostali v teh tekmovanjih le niso videli tako enkratne in sanjske priložnosti. Veselje pa zato takrat ni bilo nič manjše. Tudi vedno zadržani generalni sekretar slovenske košarkarske zveze Iztok Rems je ob izboru Slovenije za košarkarsko prvenstvo iz dvorane decembra predlani prišel prešerno nasmejan, z dvignjenima rokama in glasno zavriskal.

V Kazanu delajo, v Sloveniji pač ne
Navdušenje pa so zamenjale skrbi. To sta tekmovanji, o katerih bi morali v teh dneh govoriti s ponosom, tako kot to počno denimo v Kazanu v Rusiji - tam je že zraslo naselje, kjer bodo naslednje leto na poletni univerzijadi stanovali športniki in kjer se že bohotijo novi športni objekti. Mi pa žal o teh velikih prireditvah govorimo z zaskrbljenimi obrazi in prepogosto s slabšalnim pomenom. Mesece in mesece smo poslušali besede samohvale in diplomatskega laskanja, kako bosta to vrhunsko izpeljani tekmovanji – evropsko prvenstvo bo menda najboljše doslej, univerzijade pa smo se lotili z geslom "Mi smo pripravljeni".

Zgradili naj bi kar tri nove dvorane
Projektov smo se lotili megalomansko in izgubljali energijo, čas in denar za nerealne načrte.
Za evropsko prvenstvo je bila predvidena gradnja treh novih dvoran: na Ptuju, v Kopru in Novem mestu ter prenova na Jesenicah – čez nekaj tednov se bo že iztekel zadnji rok za začetek pospešene, skorajda panične gradnje, če se bo štart zavlekel do junija, pa bo edina možnost le še za podiranje gradbenih rekordov.

Najbolj resen kandidat je prvi odpovedal
V Novem mestu so se vsega lotili najbolj resno, imajo ugleden košarkarski klub, to je najbogatejša regija v Sloveniji in prvi so pripravili načrte, dokumentacijo in razpis. In tam, kjer je bila gradnja nove dvorane najbolj smiselna in kjer je bilo videti najlažje, se je zataknilo. Škoda. A kot so se v Novem mestu najbolj resno lotili projekta, so tudi prvi odstopili od njega. Drugje pa še kar živijo v upanju na denar, ki se bo pojavil v kakšni ponudbi v akciji "ugodno zadnji hip".

Bo kdo končno odgovarjal za poslovno škodo?
Organiziranje športnih prireditev je žal odraz našega slovenskega vsakdana, nerealnih in neracionalnih odločitev, velikih besed, čakanja na politične botre in prelaganja odgovornosti ob neizpolnjenih obljubah. Tako tudi ni jasno, kdo bo nosil posledice odstopa Novega mesta od prireditelja evropskega prvenstva. Na košarkarski zvezi so zagotavljali, da bodo tudi v primeru neizgradnje dvorane Novomeščani morali nakazati pogodbenih 700.000 evrov košarkarski zvezi, v Novem mestu govorijo, da jih bo to stalo od 0 do 54.000 evrov kotizacije. Morda bodo na delu spet pravniki, me zanima, ali bo končno kdo - na eni ali drugi strani - odgovarjal za poslovno škodo.

S približevanjem tekmovanj se končuje obdobje sladkih besed in začenja čas dejanj.

S. J., Franci Pavšer, Športna zgodba, Val 202
Prijavi napako
Komentarji
SsDrag
# 01.02.2012 ob 18:32
glede prve strani:
haha, zakaj bi moral novo mesto plačati kzs-ju? saj je kzs sama izsilila od države tistih 7 milijonov kotizacije.

glede druge strani, državne, pa to:
važno, da imamo mi za dokapitalizacijo in filamo države na robu bankrota (one-way money).
visionslovenija
# 01.02.2012 ob 14:33
@ tigerček

Predvidevam, da če bi gostili Olimpijske igre bi bila to velika promocija zasebnih partnerjev, ki bi vložil v infrastrukturo in ne države SLovenije a ne? aha itak - še eden kreten brez pojma !!!
tigerček
# 01.02.2012 ob 14:26
graditelj - Muhič je župan in ga zato ne more zamenjati nobena politična opcija (ne s temi gostilniškimi debatami).

visionslovenija - Tudi če naredijo smučišče Bohinj,bo imela Slovenija vse skupaj manj smučišč kot jih ima Flachau (dežela Salzburg).To je ena najbogatejših regij v Avstriji z že kompletno izgrajeno infrastrukturo,pa so že 3x kandidirali neuspešno za OI.
Ti si še eden tistih,ki misli,da mora pri nas vse plačati država.
Rolf
# 01.02.2012 ob 14:00
graditelj!
To, da je politika kriva ne bo držalo.
Z 31. januarjem se je iztekel drugi podaljšani rok za oddajo vlog zasebnih vlagateljev za zgraditev zahtevanega objekta, ki bi stal 14 milijonov evrov.51 odstotkov denarja bi moral zagotoviti naložbenik, ostalo pa novomeška občina in ministrstvo za šolstvo in šport. Toda do roka se ni prijavil noben ZASEBNI VLAGATELJ, tako da je izvedba projekta zaenkrat obstala.

Novomeška Krka, na primer, investira v povečanje proizvodnjih kapacitet. Z zdajšnjih 10 miliard tablet/leto bodo v prihodnjih letih izdelovali 15 miliard tablet letno.
Kaže da ocenjujejo, da bodo pri tabletah pokasirali več profita na vložek kot pri gradnji dvorane. Ne glede na to, da so pred meseci na KZS-ju izračunali profitabilnost EP-ja.
kva dogaja
# 01.02.2012 ob 13:56
Sem že ob kandidaturi za EP predlagal, naj KZ oziroma vodilni možje najamejo posojilo, ali drugače zberejo denar in izpeljejo tekmovanje, potem pa zaradi mene tudi pobašejo tiste desetine miljonov evrov dobička, ki so jih takrat navajali.
V tem primeru bi jim samo čestital za dober posel.
Glede univerziade me pa čudi da se Zver nič ne oglaša.
leftwinger
# 01.02.2012 ob 13:48
Zveza se je šla aroganco do Celja in pobirala židovsko kotizacijo, zcej jih bodo pa še prosili. Zagotavljam da če bomo izpeljali prvenstvo, bo celje zraven. Brez celja prvenstva ne bo in prav je tako. Namesto da bi se dogovorimpli in minimalizirali stroške in imeli prvenstvo, bodo laufala sodišča. Da je Zoki, bi še pobral dnar iz budžeta za prvenstvo na račun državljanov, Janša pa tega ne bo naredil. Tako se niti ne dela v razvitih državah. Univerzijade pa upam da ne bo.
kren444
# 01.02.2012 ob 13:41
Sramota v državi je že to, k ni denarja ni nobenga....potem se pa kar na enkrat plača... ko se pa tekmovanja začnejo pa ne prideš do kart katerikoli šport, ko gre za svetovna-evropska prvenstva in potem pridejo samo taki, k majo dost denarja pobasanga pa še to pridejo,do kart zastonj.
visionslovenija
# 01.02.2012 ob 13:32
@ rdečinavijač

Nič več ne slišim Kramarja in njegove kolege župane, da bi kej govoril o zimski olimpijadi na gorenjskem?
A je bla samo mal samopromocija z popolnoma nerealno idejo?


Tole pa žal ne drži ... Kramarjev načrt je bil čist super, sam kaj ko smo v Sloveniji, kjer se OČITNO popolnoma NIČ NE DA IZPELJAT !!!! Kramar in kolegi župani niso dobili podpore s glavne strani OK Slovenije (tam bo treba močno prevetrit kadre in vodstvo !!!) in pa tud s trani Pahorjeve Vlade! .. drgač pa moje osebno mnenje je, da bi Olimpijske igre kamot izpeljal !! Samo ljudje božji treba bo sodelovat ne pa si nagajat - in tuki je porblem zakaj ni ratalo !!! Only in Sloveniy !! PS: v Bohinjski bistrici bodo naredil največje smučišče v Sloveniji - Smušišče Bohinj - vse se da če se hoče !!!
klop
# 01.02.2012 ob 13:20
ah, ka se vsi tolk velik okol Jesenic obregate, kukr je vidt je v NM pa na Ptuju velik večji problem... Celje pa Maribor, pa niso hotl pristopot h tem projektu, kdo jim je kriv pol....
graditelj
# 01.02.2012 ob 12:09
tudi jaz upam, da se bo v NM vseeno nekaj premaknilo. Ne razumem-NM je med tremi najbolj razvitimi mestnimi občinami. Po industriji med najmočnejšimi, pa ne more zgraditi ene dvorane-lepo prosim!!!!
Mogoče je pa res kaj na tem kar se govori, da je nova politična opcija že začela s svojimi igricami in so se podjetja rajši umaknila, kot da se zamerijo novi oblasti in fireru.
Muhič prejšnji kandidat SD-ja in kasneje ZZD je verjetno že prvi na vrsti za odstrel.
ViolaCity
# 01.02.2012 ob 12:08
Jz nevem zakaj kandidirajo za Gostovanje razlicnih sportov npr v tem primeru Kosarko potem naredijo nacrte graficno podobo objekta in fantazirajo o velikih in modernih sportnih objektih na koncu pa naredijo dvorano ki bo cez 10 let razpadla ali pa le delno prenovijo stare dvorane.

Na tak nacin se nobena drzava ki je gostovala razlicna prvenst kot sedaj npr Slovenija ni imela uspesnega tekmovanja.Naj riskirajo saj ce bo prvenstvo ospelo bi jih lahko se kdaj ponovili in na tak nacin bi se sport v sloveniji razvijal naprej saj bi z usakim EP postavili kaksen nov objek in bi v nekaj destletjih imeli odskocno desko za organizacijo Svetovni prvenstev.

Pa se lige bi postale bol zanimiva saj bi spremljali ze tako dobro igo v modernih dvoranah ali sationih ne pa da pri npr fuzbalu gledamo dobro igro veliko akcije uzat pa ena gnila njiva al pa cesta. Bi blo fajn da se mal zresnejo pa spacajo skpi ta dnar al pa odpovejo prvenstvo.
breza1
# 01.02.2012 ob 11:52
Kot marsikateri razpravljalec prej, sem tudi jaz mnenja, da je bila univerzijada produkt lokalnih interesov po zagotovitvi novih športnih objektov in seveda velike priložnosti, da ob ogromnih investicijah kakšen evro zaide tudi v kakšen zasebni žep. In to je vse. S športnega ali promocijskega stališča je univerzijada praktično brez vsake vrednosti.

Glede Ep-ja, ki je vse kaj drugega kot to pa so bile zadeve zastavljene povsem nerealno. Glede na to, da smo bili edini kandidati se res ni bilo potrebno šopiriti z najavo treh novih dvoran. Sicer so neki standardi (št. sedežev...), a bi jih po mojem ob dejstvu, da so vi ostali odstopili lahko tudi nekoliko znižali, recimo na rokometne. Imamo Stožice, dvorano v Celju, Bonifiko v Kopru, Tivoli. Zgradili bi še maksimalno eno dvorano - najbolj smiselno v Novem Mestu, ali pa recimo obnovili Tabor v Mariboru in izpeljali lep EP. Tako pa zna realno stanje pripeljati do blamaže ali pa do sprejetja modela, ki sem ga opisal.
.ArtS7yle
# 01.02.2012 ob 11:51
Kruha in iger...
KopitarTheGreat
# 01.02.2012 ob 11:49
pa zgleda novo letu tud, prespal mislm
Rolf
# 01.02.2012 ob 11:34
"Ob pridobitvi športnih tekmovanj VSI vriskali, danes vsi zaskrbljeni"

Ta novinar je verjetno prespal polemiko o tem ali naj se sprejme EP-13 ali ne.

V spomin se mi je vtisnila razlaga KZS-ja, ko so trdili, da Italija nima ustreznih dvoran za izvedbo EP-ja in tako prepričevali vse slovenske nejeverneže, ki so se čudili dejstvu, da je Italija kandidaturo za EP odpovedala, mi pa da jo sprejemamo.
cicimici
# 01.02.2012 ob 11:29
Ej folk nima za jest, mi pa preseravamo z velikimi tekmovanji, ki to sploh niso. Kakšna univerzijada neki in tudi košarka. To je samopromocija vrlih mož (žal žensk ni zraven niti za vzorec), ki pa potem ne dajo nič zraven. Vse hočejo od uboge države, ki naj potem daje vsem za vse. Malo morgen! Imeli bi velika tekmovanja, klubi prve in druge lige v vseh športih pa životarijo. Samopromotorji nehajte s temi trotl igrami in raje podprite slovenski šport, ki ga kmalu ne bo več, če bo država mačeha do njih. V teh okvirjih pomeni dajte ljudem kruha in iger, ne na večji ravni. Lepo vas prosim, kdo bo pa šel na tekme študentov v Maribor? Študentje in šolarji in to zastonj! In denar? Država jasno, kajne Tona?
rdečinavijač
# 01.02.2012 ob 10:59
Nič več ne slišim Kramarja in njegove kolege župane, da bi kej govoril o zimski olimpijadi na gorenjskem?
A je bla samo mal samopromocija z popolnoma nerealno idejo?
rdečinavijač
# 01.02.2012 ob 10:54
Najbolj mi ne gre v glavo kako lahko leta 2008 zatrjuješ We are ready, nato pa leta 2012 nimaš še praktično nič narejeno. Mednarodna zveze bi jih že zaradi tega zavajanja morala kaznovati!
vombat98
# 01.02.2012 ob 10:47
in še ena velika zabloda o desettisočih navijačev. Sploh na predtekmovanjih bodo dvorane polovično prazne. Saj vemo, da v tisočih hodjo na ep le slo navijači, od ostalih pa jih na nobeni tekmi ne bo več kot 1000, morda le v zaključnih bojih
MIRNČAN
# 01.02.2012 ob 10:36
Zahtevam glave če ne bo izpeljano. TO je že višek.
assange
# 01.02.2012 ob 10:15
problem je,da so nekateri posamzniki upali, da bodo s prireditvijo debelo zalužili, ko bodo pokradli rozine iz potice.
Predvsem je tukaj mišljen Kangler in gradbeno podjetje MTB, ki je sedaj že v stečaju.

Poleg tega ne vem,kako se je lahko butasti Čelan,župan Ptuja spomnil, dabpo zgradil dvorano na Ptuju.
Ptuj sploh nima nobene ekipe, ki bi takšno dvorano kasneje rabila. Škoda za Novo Mesto, kjerbi KK Krka rabila novo košarkarsko dvorano, ampak videti je, da je tudi tam prišlo do propada projeka, ker so nekateri hoteli mastno zaslužiti, pa se je sedaj vsekupaj sfižilo....

če ne bilo pri nas tolikolopovov, bi uspel EPK, pa univerzijada in seveda košarkarsko prvenstvo.
m_weiss
# 01.02.2012 ob 10:09
Tekmovanja poklicnih športnikov morajo biti komercialno upravičena. Če organizatorji nimajo denarja in takšna prireditev finančno ni izplačljiva, naj je pač ne organizirajo. Kaj klinac bom jaz kot davkoplačevalec podpiral poklicne športnike. Pa prosim ne mi omenjati »promocijo Slovenije«.
nost@tic
# 01.02.2012 ob 10:01
Velika razlika je med Ep v košarski in univerziado. EP je velik dogodek in za sabo prinese velike pozitivne učinke. Brez problema lahko govorimo o več dest tisoč navijačev iz tujine ( recimo Španija, Francija, Grčija, Nemčija, .itd ) , ki bodo v Sloveniji pustili kar nekaj denarja. ( Letališče, Lokali, Hoteli, Taxisti, Javni prevoz, itd...) , da ne govorimo, koliko denarja porabijo same reprezentance.Do sedaj ni nobeno prizorišče naredilo minusa oz. če že je bilo, ko so potegnili črto pozitivna/negativna ničla. V teh časih nardit pozitivno/negativno ničlo in promovirat Slovenijo ni slab rezultat.
Univeziada pa je na drugi strani ne drugo, ampak tretjeraredno tekmovanje, ki nikogar razen neposredno udeleženih ne zanima, Na njej nastopajo malo boljši rekreativci, pri večini gre pa za druženje in vse kar je z njim povezano. Da ne omenjam, da se navijače da prešteti na "prste ene roke", za namestitve in prehrano "tekmovalcev" pa mora poskrbeti organizator.

Univerziada ima smisel le v primeru, da se zgradijo recimo objekti za namestitve, ki bi jih lahko po koncu uporabili za oddajo v neprofitni najem. O vsem ostalem je skoda besede zgublat.

Za potrebe EP naj se v Mariboru uredi dvorana Tabor ( naj da občina in država denar raje za obnovo namesto za Uni ), ker Maribor si dejansko zasluži eno primerno dvorano.
ma_ri_bor
# 01.02.2012 ob 10:01
no, če bo lepo toplo in brez snega bo univerzijada itak odpadla. za drsanje in curling pa ledno dvorano že imamo ! bo dal župan za mašo in zvonenje dupleškega zvonika, ki bo odgnalo sneg pa bo problem rešen :)
kazam123
# 01.02.2012 ob 10:00
že iztekel zadnji rok za začetek pospešene, skorajda panične gradnje, če se bo štart zavlekel do junija, pa bo edina možnost le še za podiranje gradbenih rekordov.

Potem pa naj še nekaj na pol naredijo da se še komu na glavo podre šalabajzerji.
nemoremsespomnit
# 01.02.2012 ob 09:59
Menim, da so apetiti po izgradnji novih dvoran že v štartu iluzorno pričakovano javno-zasebno partnerstvo. Javno-ZASEBNO??? A je ob vložitvi kandidature ta "javni" del imel kakršno koli zagotovilo, dokument o nameri, predpogodbo morda s tem "zasebnim" delom? Ali pa so se ponovno nabliskali v svojih mokrih sanjah o navalu privatnih investitorjev?

Pa ljubi bog (Ljudmila, oprosti, če zlorabljam ime vašega šefa), kakšen pa sploh je interes zasebnega sektorja po takšnih investicijah? Kakšen pa je sploh lahko donos v nekaj milijonske investicije v športne (tudi večnamenske) dvorane? Kar je legalnega zasebnega kapitala se njegovo "obračanje" tisočkrat tehta (in ne ravno v dobro izgradnje dvoran), tisti drugi, dvomljiv kapital pa itak raje konča v kakšni tuji banki...
Optimus
# 01.02.2012 ob 09:56
sram me bo, ko bodo druge države prenašale prvenstvo, mi pa ne bomo imeli nič za pokazat razen stožic
galoper
# 01.02.2012 ob 09:56
Šport bi moral biti posledica dobrega gospodarjenja, pri nas je nasprotno, postal osnovni motiv, ki ga vse težje financiramo. Kdo je zapravil Elan? Nismo se dovolj naučili iz tega in bi še kar na osnovi predvidenih tekmovanj gradili nove objekte za šport, mnogi si pa niti normalnih življenjskih potrebščin ne morejo kupiti.
okip48
# 01.02.2012 ob 09:42
Ob pridobitvi športnih tekmovanj vsi vriskali, danes vsi zaskrbljeni

Seveda! Takrat še ni bilo supervisorja in dišalo je po denarju, s tem pa po možnosti za običajen vsesplošen rop ob takšnih dogodkih pri nas. Sedaj pa so Vogrinci zavohali težave, gledanje pod prste in razne kontrole...... sedaj pa rep pod noge in skomiganje z rameni, češ "jaz nič ne vem, jaz s tem nimam nič".
Banda pokvarjena, zajedalska!
Nujno preveriti poreklo premoženja, potem pa vsesplošna lustracija in doživljenska prepoved prebliževanja davkoplačevalskemu denarju.
boomslang
# 01.02.2012 ob 09:36
No, ja... Če so smetnjaki polni kruha in potice, pa ja ni vrag, da ne bi imeli še igre....
Fleaa
# 01.02.2012 ob 09:29
Samo to bom rekel: Sram nas bodi, če ne izpeljemo projektov, ki smo si jih zadali leta 2013!

še dobro, da bodo 20.12.2012 vesolci prišli in nas odrešili vseh muk, ki smo si jih zadali v zadnjih tisočletjih
labman
# 01.02.2012 ob 09:29
Mislim, da ne bi bil problem zgradit teh objektov in organizirat prireditev. Problem je, da se povsod pojavijo pijavke, ki hočejo svoj delež. Slovenci delat bo treba začet, ne pa loto igrat.
mušica
# 01.02.2012 ob 09:28
Seveda.Niso vsi župani jankoviči,da bi lahko z politično podporo gradili brez denarja in dobivali bajne kredite ,ki jih ne bo on plačal.
pfc
# 01.02.2012 ob 09:27
Primerjava:Slovenija brez vojne,nobenih sankcij,članica EU,pa ne more izpeljati študentskih iger,Srbija je imela vojno,sankcije,pa ni članica EU-in organizira športne dogodke,npr.EP v rokometu pa še kaj drugega......V čem je fora,tukaj je nekaj zelo hudo narobe.
if
# 01.02.2012 ob 09:26
Se Stožice preživljajo same?

Odgovor?
Domet male Slovenije je megalonamija v režiji populistov, ki volivce zapeljujejo s projekti, ki razvojno niso vredni, da jih pes poščije.
stezosledec
# 01.02.2012 ob 09:24
najbolj žalostno pa je, da večino nepotrebnih problemov ustvarijo "visoko izobraženi in izkušeni" osebki brez hrbtenic.(take smo v OŠ tepli na dnevni bazi......očitno še premalo......), ker ima pri nas lepa beseda veliko večjo težo kot konkretna dejanja!
dami79
# 01.02.2012 ob 09:22
Sem rekel da bo v Celju in prav je tako
stezosledec
# 01.02.2012 ob 09:17
v slogi je moč,ampak sloge že dolgo ni več v državi....
glede na to, da je velika verjetnost da bo oboje propadlo, iskreno upam da bodo ogovorni za sramoto konkretno kaznovani vsaj z permanentnim izgonom iz politike in raznih odborov.......
mikic007
# 01.02.2012 ob 09:00
Glede na to, da bo za Univerzijadov bodoce precej bolje, da sedaj bo, kot pa da jo odpovejo, itak drzijo krovno zvezo za jajca in lahko brez posebnih stroskov izpeljejo vsa tekmovanja. Kolikor vem, imamo v koncni fazi vse, na bob stezo se pa lahko gre tut v avstrijo. Ce lahko pol Slovencev tedensko migira tja na smucanje, bo pa se eno tekmovanje. Sicer pa, kaj bi naredili, ce ne bi bilo snega? Prestavili v Kranjsko ali odpovedali?! Tako da ta projekt bi bil cisto ok, ce bi ze v startu naredili tak nacrt. Glede na to, da smo bili edini, bi dobili kljub temu.

Ne bi pa Kazana tukaj omenjal, ker raje vidim, da sem najvecji papak glede sportnih tekmovanj, kot pa da sem povprecen Rus ... Show off je bil vedno mocna ruska tocka, to pa je skoraj vse, kar lahko pokazejo.

Glede kosarke pa cisto preprosto. 3 dvorane se lahko uporabijo s par € vlozka, ostali 2 pa z minimalnimi sredstvi. Samo tekmovanje ni ravno drago, ce ne rabis zgraditi megalomanskih dvoran, za katere se je pa itak vedelo, da jih ne bo. Ptuj?!? Pa je kdo sploh verjel, da bodo tam kaj zgradili? Tudi NM je bilo povsem nerealno. Ce samo gledas, da za tak projekt rabis ze za samo gradnjo precej casa, bi moral imeti financna sredstva zagotovljena na dan kandidature, ne pa, da se ne ve nic.

Oba projekta bosta izpeljana, v to ne gre dvomit, ker bodo hitro sesteli 1+1 in zadeve pac modificirali. Ampak se pac pozna, da je prej nekako slo, ko so bili pufi poceni, zdaj se je pac pokazala nasa realnost.
troha
# 01.02.2012 ob 08:56
Samo to bom rekel: Sram nas bodi, če ne izpeljemo projektov, ki smo si jih zadali leta 2013!
kva dogaja
# 01.02.2012 ob 08:53
Bil sem proti takrat in sem proti sedaj.
No bebavim slovencem so lahko prodali te velepomembne spektakle in to po visoki ceni, potem ko jih nobeden drugi ni hotel.
Slovenci smo pač butalci.
visionslovenija
# 01.02.2012 ob 08:49
če smo pridobili ti dve tekmovanji, bi bilo super, da se odgovorni nehajo prepirat in, da izpeljejo ta dva projekta do konca !!! EP 2013 - Novo Mesto si zasluži novo dvorano, Krka jo potrebuje, sam če ni denarja - NI denarja. Zato naj vskočita Celje in Maribor. Ptuj tud ne vem, če rabi takšno dvorano, kot jo planirajo.
Kar se tiče Univerzijade - kje bodo HITRE DISCIPLINE - smuk, super G, kombinacija ???? sej take proge ni na Pohorju! .. če je "Kangla" že pridobil pravice organizacije, potem, bi lahko zadevo speljal brez zapletanja do konca, ne da se zdaj prereka !!! očitno je res NESPOSOBEN !!!
Skratka, EP 2013 - bo zagotovo dobro izpeljano !! za Univerzijado pa nism prepričan !! Upam, da bodo tokrat odgovorni resnično odgovarjal za šlamparijo !!!!!
JohnMichxx
# 01.02.2012 ob 08:48
Verjetno se bi dal nardit ampak brez kraje sredstev - to pa v Sloveniji ne gre. Če nek parazit v pisarni ne dobi deleža, potem tudi projekta ni.
robertvo
# 01.02.2012 ob 08:47
Vsako večje tekmovanje lahko organiziramo samo skupaj, s tem da uporabimo obstoječe objekte, znanje, ...
Univerziada: Pohorje, Kranjska Gora, Pokljuka, Rogla, Planica 8(Upam da bo pripravljena) ali Kranj, dvorane v LJ, MB, Jesenicah,...
Otvoritev in zaključek je lahko tudi v MB, tudi piše se lahko o MB kot organizatorju, da pa bi za ta namen forsirali nove objekte je bolano. Kdor hoče nov objekt naj ga zgradi, vendar ne na naših (država) žuljih.
Popolnoma enaka zgodba je s košarko. Izkoristit LJ, MB, KP, CE, Jesenice, skratka tisto kar imamo. Vse ostalo je domena znanstvene fantastike.
jang
# 01.02.2012 ob 08:46
KZS Celju ne bo dala prvenstva zastonj, že iz razloga da potem tudi ostali ne bodo želeli plačati.
Rui
# 01.02.2012 ob 08:38
Aja pa se še kdo spomni kako smo hoteli kandidatirati za zimske OI!

Predvsem je problem ker vsi vpleteni takoj vidijo koristi in lasten profit na račun nekoga tretjega. In vsi bi bili zraven, vsi bi se hvalili, se slikali, prejemali čestitke, plača pa naj nekdo drug - ponavadi država ali pa državna podjetja.

Je pa zanimivo, da sta obe prireditvi pravzprav čisto normalno izvedljivi z obstoječo infrastrukturo, vendar pač na drugačen racionalen (beri cenejši) in spremenljv (tudi iz strani evropskih krovnih zvez) način. Vendar je tu problem ker tisti zgoraj omenjeni nimajo potem nič € od vsega skupaj.
carbon
# 01.02.2012 ob 08:38
ma_ri_bor
# 01.02.2012 ob 08:34
Prijavi neprimerno vsebino
ima kdo za prodat majico "we are ready" ?


mislim da bodo majice NOT YOUR BUSINESS bolj primerne...
Janiel74
# 01.02.2012 ob 08:36
Avtor naj prosim spremeni naslov....2 odmevni športni prireditvi??? jaz vem sam za 1...Univerzijada pa še zimska povrh, je NULA!
Fleaa
# 01.02.2012 ob 08:35
kdo je vriskal, jaz že ne. . .
vsak normalen, malo pomisli zakaj bi nekaj vzel, kar NIHČE drug noče. . . alkako!?!?!
itak bomo pa vse odpovedal . . . na koncu.
frgo
# 01.02.2012 ob 08:34
S to razliko, da je večina Slovencev naklonjena Evropskemu prvenstvu

Mogoče, če so ta večina moškimed 20 in 35 letom, pa še to dvomim, da večino teh sploh briga za košarko. Mene že ne. Absolutni večini pa se to zdi popolnoma nepotreben strošek, še posebej v zdajšnih časih.
ma_ri_bor
# 01.02.2012 ob 08:34
ima kdo za prodat majico "we are ready" ?
brehme
# 01.02.2012 ob 08:33
Jaz sem bil proti vsem tem projektom, tudi EP v košarki, bolje, da ga ne bi bilo pri nas. Kdo bo pa gledal to mučenje žoge. Nekaj držav je zadnji hip odstopilo, kajne. Dobro za njih.
Kar je vrednega organizirati je, nogometno EP in SP.
Tu smo pa premajhni, žal.
blackened
# 01.02.2012 ob 08:32
Morda bi bilo smiselno v MB obnoviti Dvorano Tabor in se priključiti košarkarskemu prvenstvu, kot pa se ubadati s študentskimi igrami in dragimi objekti, ki bodo zaradi slabih zim verjetno bolj samevali kot ne. Tekaški poligon POD Pohorjem, hmmmm, še Pokljuka se pogosto ubada s temperaturami nad ničlo.
Ledna dvorana se lahko obnovi tudi brez univerzijade. Pa je tu še EPK: brez Maks-a, Moderne galerije, brvi pod Starim mostom, neizkoriščen D breg Drave, Koroška cesta in njena pročelja...
Prosim malo zdrave logike...
zingobango
# 01.02.2012 ob 08:28
Do vseh podobnih prireditev se je v preteklosti prihajalo na podoben način.
Vsi so se prijavljali, kljub temu, da so vedeli, da dovolj denarja ni. Zaradi ugleda države, ki si težko privošči sramoto odpovedi na mednarodni ravni, so vsi vedeli, da bo na koncu država vse plačala, oni pa bodo na ta izsiljeni način prišli do infrastrukture. Ampak zdaj pa tudi država nima...
heros
# 01.02.2012 ob 08:26
če malce bolj realno zastavili te cilje in predvsem postavili pogoje mednarodnim zvezam, potem bi lahko kar precej potegnili iz tega. da bi univerziado razširili na več mest in bi bila univerziada recimo maribor-ljubljana-kr. gora. (če je lahko evropsko v fuzbalu poljska in ukraina, potem bi lahko premagali tudi teh 200km znotraj države). Objekti so večinoma postavljeni, dobiček bi imeli v več mestih. ampak ne, slovenci se ne znamo med sabo dogovorit.

EP v košarki. Dvorane imamo: tivoli, stožice, jesenice (nima veze če ni košarkarsko mesto, a vršac, kjer so igrali naši rokometaši pa je rokometno mesto), posodobimo mariborski tabor in eventuelno koper. ampak ne, ker se niso mogli na začetku dogovorit med sabo, naj bi sedaj gradili 3 nove dvorane. zato pa bo voda tekla v grlo, namesto da bi si navijači že rezervirali hotele po mestih, bodo zadnji dan izvedeli kje bo igrala njihova reprezentanca.

enega projekta ne znamo normalno izpeljat. zato pa smo tam, kjer smo.
macupicu
# 01.02.2012 ob 08:25
Ja, res, Novega mesta je res škoda.
carbon
# 01.02.2012 ob 08:25
Drugače pa sem prepričan, da so bile zadnji žebelj v grško krsto ravno olimpijske igre. Razgalile so celotni sistem koruptivne in neučinkovite države, od takrat je šlo samo še slabše. Upam da ne silimov isto...
jurica
# 01.02.2012 ob 08:24
Glede Univerzijade ni vredno zgubljati besed in energije,sploh,ker se je v začetku govorilo o 200 milijonih denarja,torej tisti,ki so to zakuhali torej tedanja vlada,torej Janša,Zver,Kangler naj za to odgovarjajo.Moje mnenje pa je,da je treba stvar oppovedat,žal
Kar se pa tiče EP 2013,dvorane imamo približno narejene v 80%.
Torej Stožice,Tivoli,Celje,Maribor ali Koper..
Problem je povsem političen,ker se tega projekta,niso spomnili naši,jim bomo pa pač nagajali!
Jaz še vedno menim,da je EP 2013 realen in nadvse potreben projekt.
In upam,da tudi Janševa vlada,če že ne bo pomagala,vsaj nagajala ne bo!
levak
# 01.02.2012 ob 08:21
Škoda za NM, ker je dobro imeti vsaj dva močna kluba v Sloveniji in čeprav sem navijač Olimpije, je potrebna zdrava konkurenca v dobrobit slovenski košarki.
Upam, da ni to zadnja beseda s strani Novega mesta.
o'fenomeno
# 01.02.2012 ob 08:20
v sloveniji je prevara folklora, ki ni kaznovana že 20 let

balkan, od katerega se tako radi distanciramo se skrije pred pridnim, poštenim, uspešnim prevarantom
m.l.
# 01.02.2012 ob 08:16
Pavšer ma zanimive komentarje in večinoma kar realne!
Hijena
# 01.02.2012 ob 08:14
Zaradi krize so drugje vedeli, da so taka tekmovanja velik finančni zalogaj...razen pri nas seveda
Zwook
# 01.02.2012 ob 08:11
S to razliko, da je večina Slovencev naklonjena Evropskemu prvenstvu in bi tudi požrli določeno pomoč države pri gradnji dvoran, univerzijada pa nima veliko podpornikov niti v Mariboru. Kdo bi sploh šel gledat tekme študentov, ki so večinoma povsem povprečni športniki.
Kazalo