SP v rokometu 2013
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.5 od 21 glasov Ocenite to novico!
Jure Dolenec
Pred Juretom Dolencem je še lepa prihodnost. Foto: EPA
VIDEO
Zorman, Dolenec, Gajič in...

Dodaj v

Dolenec: Najbolj boli, da smo medaljo izgubili v petih, šestih minutah

Ne verjame, da je bila Hrvaška nepremagljiva
27. januar 2013 ob 13:03
Barcelona - MMC RTV SLO

Slovenski rokometaši po porazu na tekmi za 3. mesto na SP-ju v Španiji seveda niso mogli skriti razočaranja, a preveč objokovanja ne sme biti. Za MMC je spregovoril Jure Dolenec.

24-letni Škofjeločan je ob porazu proti Hrvatom (26:31) dosegel dva zadetka. Po koncu sezone se bo iz Gorenja preselil v Montpellier.

Se je morda vseeno videla kakovostna razlika med Rusijo, Srbijo in Poljsko, ki ste jih premagali, ter Španijo in Hrvaško, ki sta bili za Slovenijo previsoki oviri?
Morda bo zdaj kdo na to tako gledal. Jaz ne verjamem, da sta bili ti ekipi nepremagljivi. Mogoče Španija ja, danes pa bi lahko zmagali. Tekmo smo izgubili, ko smo imeli dvakrat zapored igralca več na igrišču. Takrat smo imeli priložnost, da bi povedli, pa smo nato z igralcem več zaostali s 14:19. Delali smo neumne napake. Katastrofa. To se nam ne bi smelo zgoditi. Ne vem, kaj naj rečem.

V prvem delu prvenstva ste odlično začenjali druge polčase, tokrat pa ste v prvih desetih minutah znova dosegli samo dva zadetka.
Mogoče smo malo padli in nas je malo zmanjkovalo. V napadu nismo odigrali tako, kot smo si želeli, najbrž je to posledica dolgega prvenstva. Tega nismo navajeni. Bila je že deveta tekma. Škoda, bila je lepa priložnost. Mislim, da je bila medalja dosegljiva. Izgubili smo jo v petih, šestih minutah, kar najbolj boli. Težko bi rekel, da so nas Hrvati premagali, ker so bili vso tekmo boljši od nas. Do 35. minute smo čutili, da smo jim blizu in da jih lahko tudi prehitimo. Nato smo jim zmago kar prepustili. Ni najlažje, ampak čez nekaj dni bomo najbrž videli, da smo vseeno naredili kar lep rezultat.

Če malce pogledamo naprej, ima ta reprezentanca gotovo lepo prihodnost. Igralcev je veliko.
Baza je res vedno širša, mlajše reprezentance dosegajo odlične rezultate in osvajajo medalje. Ampak kaj bo čez dve, tri leta, se težko pogovarjamo. Bomo videli, kaj se bo zgodilo.

Iz Barcelone,

Simon Maljevac

Prijavi napako
Komentarji
lukace5
# 27.01.2013 ob 13:28
To je tisto, kar smo nekateri pisali že od začetka. Do polfinala smo imeli idealen žreb. Do Španije nismo igrali niti z eno top reprezentanco, mučili pa smo se praktično z vsemi. Rezultat je sicer odličen, igra pa je bila čez celo prvenstvo slaba. Igramo statično, brez ideje, in silimo z glavo skozi zid. Na eni sami tekmi nihamo od vrhunskosti do amaterizma in dokler tega ne odpravimo, ne bomo nikoli več niti v polfinalu. Letos smo imeli pač srečo z žrebom kot je ne bomo imeli nikoli več.
Pa še ena stvar. Že od začetka so govorili da imamo hitro reprezentanco. Jaz te hitrosti nisem opazil. Igrali smo počasi, eni Rusi so nas prešprintali pa so v povprečju 15kg težji od naših igralcev. Res mi ni jasno kje so videli to hitrost...
da funk
# 27.01.2013 ob 13:12
Glavo pokonci, Dolenec!

Prihodnost je na naši strani, verjamemo v medaljo na prihodnjih prvenstvih!
slovenc pa pol
# 27.01.2013 ob 13:10
ne zgodi se pri nas,da so naši po porazu proti hrvatom,še VEDNO JUNAKI !!!! hvala Vam še 1x za nora 2 tedna !!!!!
mihatirs
# 27.01.2013 ob 13:52
Škoda, je pa podlaga za delo za naprej...je pa tud mene zmotil to, da se je govoril da igramo hitro igro...a vse kar sem videl v zadnjih treh tekmah je bilo hitro izvajanje sredine, pol smo se pa takoj ustavl!! Od pričakovanih konter totalno nič...
MIRNČAN
# 27.01.2013 ob 13:16
Po mojem en najboljših v naši reprezentanci. Predvsem zato ker je v obe smeri igral.
Partyboy
# 27.01.2013 ob 13:17
Kljub vsemu pohvale reprezntanci! Veseli dejstvo, da je še ogromno rezerv...tu mislim predvsem na kontranapade, ki jih je bilo kljub temu, da smo se hvalili s hitrostjo, premalo! Ter na postavljen napad si morajo žogo več podajati, predvsem hitreje in čimbolj raztegniti nasprotnikove obrambe tudi s podajami na krila, ne pa da se vse prevečkrat dogaja vse v dveh kvadratnih metrih na sredini....
Komaj čakam naslednja prvenstva!!!!
gunman55
# 27.01.2013 ob 13:53
če daš v polfinalu in na tekmi za 3. mesto od 30. do 50. minute (torej skupaj v 40 minutah) 6 golov, si medalje ne zaslužiš.
veza
# 27.01.2013 ob 14:19
PRILOŽNOSTI

tako realne za medaljo ne vem, če jo bomo še kdaj imeli, škoda, ker Denič ne zna voditi tekem, menjave čudne, reakcije neustrezne!
lukace5
# 27.01.2013 ob 14:03
@storz
Srbi so evropski podprvaki, ne pa prvaki. Poleg tega je bilo prvenstvo pri njih in tudi sodniki so jih precej favorizirali. Koliko so dobri se je videlo v osmini finala, ko se izgubili da se je kadilo.
Da smo mi sposobni premagati Špance? A to se zajebavaš ali misliš resno? Polfinalno tekmo bi lahko igrali tri dni pa je nebi dobili. Ne vem kako nekateri ne vidite, da pač nimamo kvalitete. S to ekipo smo naredili maksimum. Kaj hitro bi se lahko zgodilo, da bi izpadli že v osmini finala, če bi izgubili tisto tekmo proti Srbom v skupini. Zakaj iščete izgovore? Igralcem se je v glavi odvijala tekma z Španijo.... Pa kakšne neumnosti prebereš tu gor. Kaj a Hrvatom se pa v glavi ni odvijala tekma z Dansko? Pa saj je brezveze karkoli pisat, če večina ne zna objektivno ocenjevati stvari.
Še enkrat, rezultat je odličen, sama igra pa ni vredna 4. mesta. Po kvaliteti smo nekje okoli 7-8 mesta na svetu in nič več.
histrion
# 27.01.2013 ob 13:23
Težko bi rekel, da so nas Hrvati premagali, ker so bili vso tekmo boljši od nas.

Popolnoma se strinjam.
Boljši so bili le 56 minut.
veza
# 27.01.2013 ob 14:43
@scenic
# 27.01.2013 ob 14:38

najbolj boli,da denič ni bil niti približno dorasel nalogi.

končno nekdo, ki razume, igranje v polfinalu ga je dolotelo nepripravljenega, popolnoma se je izgubil , recimo, da mu manjka tovrstnih izkušenj, proti Španiji ni bilo realnih možnosti, a proti Hrvaški bi lahko delovali bolje, če bi znal voditi tekmo!
jang
# 27.01.2013 ob 13:52
dokler se ne odpravijo ti odklopi po nekaj minut proti najboljšim reprezentancam ne bo kruha... vseeno zelo lep rezultat
dirknowitzki
# 27.01.2013 ob 13:46
nima veze,zame ste useeno junaki čeprav ni medalje.....res škoda za tistih nekaj črnih minut ampak z izkušenostjo v naslednjih letih se bo use popravilo
Cini Minis
# 27.01.2013 ob 13:33
ne rad se ponavljam ampak ta ekipa nima dovolj kvalitete...proti povprečnim ekipam še gre proti najbolšim ne....največja hiba naših je da ne zmorejo brez tehničnih napak predvsem v ključnih trenutkih....ko nasproti stoji ekipa z trdno obrambo nimajo za burek...nimamo niti enega pravega šuterja ki bi bil STALNO nevaren za gol...dolenec in skube sta premajhna za strele z 9m...vedno na prodor in sta precej predvidljiva...bilbija pa mačkovšek sta enostavno preslaba....zorman je prestar in se samo še zaletava v zid...nikjer nisem videl da bi naši igrali hitro in na kontra napade...na postavljeno obrambo igrajo kot kure brez glave...želja je ampak znanja ni...sem pa zadovoljen s prikazanim ker vem da je to maksimum s tako ekipo.... Lp
pinkfranc
# 27.01.2013 ob 17:52
no72
# 27.01.2013 ob 17:12
Dolenec, nič drugega ne bi dodal, kot to, da imate še precej rezerve!
Rezultat je odličen, ampak mladi ste še, učite se!
Sami morate analizirati, kaj se vam je dogajalo v obeh prvih polovicah drugih polčasov proti SPA in CRO! Neverjetno kako identično: pri obeh dobro do 14.14, potema pa v nekaj minutah nerazumljiv padec in delni izid 0:7 do 14:21, ko je bilo vse gotovo! Če bi se ekipe dogovorile, stvari ne bi tekle tako enako!
Tole analizirajte, da se vam ne bo več dogajalo!


Lepo povedano, ampak pod Denićem dvomim. To sta bili dobri dve učni uri rokometa, ki pa sprememb ne bosta prinseli.
glih tukaj je problem, turnir je dolg, moraš bit preračunljiv, in na F4 prinest ša kaj moči. Če pa ti do F4 igrajo eni in isti, pa je to težko. Saj je bilo nekaj rotiranja, ampak drobtinice pri nosilcih. Vse je slonelo na Dolencu, Gabru, Zormanu, Luki in Gajiču. Bundalo, Mačkovšek, Dobelšek, Marguč (rezen po poškodbi Gajiča), Bilbija, tudi Bezjak fizično danes niti niso tako iztrošeni, bolj samo psihično. Razlogi za to niso pomembni, pomebno je dejstvo, da je pol klopi sedelo, oz. jasno vidno niso imeli polnega zaupanja trenerja, med tem ko je druga polovica scala kri. rezultat znan, prvi polčas v F4 še nekako, potem pa totalni razpad. Dolenec in Gaber sta danes po moje ožeta kot limone! Ko bomo na prvenstu z dostojnimi zaupanja vrednimi menjavami, bodo v morebitnem F4 bolj konkurenčni.

Saj se lahko totalno motim, ampak vidno je bilo, da v F4 ni bilo več moči za dva polčasa. Tudi kvalitete očitno, ker prav tako ožeti Hrvati so jih zmleli. Tudi psiha je del kakovosti.
scenic
# 27.01.2013 ob 14:38
najbolj boli,da denič ni bil niti približno dorasel nalogi.
cfc90
# 27.01.2013 ob 14:07
Srbi so aktualni evropski PODprvaki, in ne prvaki.

Za naše pa sem že prejšnjič zapisal, da imajo odlično obrambo in slabši napad. Črne minute smo imeli na vsaki tekmi, bile so posledica napak-zaletavosti v napadu, preko katerih so nasprotniki zadevali iz konter. To je maksimum te ekipe, za kaj več bo potrebnih nekaj novih igralcev na zunanji liniji.
pinkfranc
# 27.01.2013 ob 14:01
lukace5
# 27.01.2013 ob 13:28
To je tisto, kar smo nekateri pisali že od začetka. Do polfinala smo imeli idealen žreb. Do Španije nismo igrali niti z eno top reprezentanco, mučili pa smo se praktično z vsemi. Rezultat je sicer odličen, igra pa je bila čez celo prvenstvo slaba. Igramo statično, brez ideje, in silimo z glavo skozi zid. Na eni sami tekmi nihamo od vrhunskosti do amaterizma in dokler tega ne odpravimo, ne bomo nikoli več niti v polfinalu. Letos smo imeli pač srečo z žrebom kot je ne bomo imeli nikoli več.
Pa še ena stvar. Že od začetka so govorili da imamo hitro reprezentanco. Jaz te hitrosti nisem opazil. Igrali smo počasi, eni Rusi so nas prešprintali pa so v povprečju 15kg težji od naših igralcev. Res mi ni jasno kje so videli to hitrost...


točno tako, predvsem glede hitrosti. sta pa dve možnosti:
1.mi nismo hitri, relativno gledano na top ekipe. če gledaš špance, dance, hrvate,... nenazadnje še celo ruse, so ti še veliko bolj, to letijo polkontre in kontre kot po tekočem traku, in so tudi zelo dobro realizirane za zadetek.
2.mi smo hitri, ampak eno je to v besedah, drugo na igrišču. nasprotnik zna enostavno ustavit to našo hitro igro, mi nasprotnikove ne. vse je relativno, rek vse se začne v obrambi je pa že itak zelo znucana fraza. in ko sem včeraj videl tisti visoki in težki zid Hrvatov v obrambi, ki je bil hkrati hiter, gibljiv in prodoren tudi v napadu, in po drugi strani mučenje naših (v igri tako dolgo jih je držal samo golman), je ta uspeh 4. mesto res kr več kot maksimum te Denićeve zasedbe, njegove selekcije, igre in logike.
MIRNČAN
# 27.01.2013 ob 13:56
storz tako Srbija kot Poljska sta pomladili reprezentanco.
lukace5
# 27.01.2013 ob 17:11
storz
Španci niso superiorni proti najboljšim, so pa supreiorni za nas. Ne govorim kaj bo v prihodnosti, jaz komentiram trenutno stanje. Če igraš 30 min dobro, to ni dovolj proti najboljšim. To je razlika med najboljšimi in našimi. Naši imajo preveč nihanj, ki so posledica premanjhne kvalitete medtem ko najboljše ekipe ta nihanja znižajo na minimum. Verjemi, da bi bil neizmerno vesel če bi osvojili medaljo ampak trenutno pač še precej zaostajamo za najboljšimi. Malo realno poglej na stvari, si preveč zaslepljen s tem 4. mestom. Če praviš, da je bila naša igra dobra, potem pa tako nimaš pojma o rokometu.
pinkfranc
# 27.01.2013 ob 17:05
uspel jim je fantastičen rezultat, pod Denićem so celo po moje presegli maksimum, saj se je idealno poklopilo. Premagati Srbe, Ruse, Poljake,... je kr lep uspeh za eno malo Slovenijo, čeprav v rokometu to ni nujno omejitev, saj Hrvati tudi niso glih neka multimilijonska nacija, ampak v rokometu trgajo gate.

ocene, da je pa naša igra hitra in atraktivna, pa ne razumem glih najbolj? razen, če se to sodi samo na podlagi tekem proti savdski arabiji ipd.? potem mogoče res.

ne razumem tudi:
-zakaj zraven bundalo, potem pa naknadno vpoklicani pucelj dobi veliko večje zaupanje trenerja?
-zakaj mačkovšek ni dovolj dober za prvo izbiro moštva?
-zakaj je skuril gajiča, ki se je verjetno zato še prej poškodoval, ko je marguč več kot dostojna zamanjava za kako minuto dve
....
valter
# 27.01.2013 ob 16:56
ezat_anim, daj ne bluzi! kolikokrat so meli naši srečo (pa ne sam rokometaši) pa tega niso znali ali niso zmogli obrniti sebi v prid. ta reprezetanca je znala. ne govori mi o žrebu, ker s tem dokazuješ da nimaš pojma. in srbija in poljska nista slabi reprezatanci!

"Na eni sami tekmi nihamo od vrhunskosti do amaterizma"

dobro napisano, lukace5, to je problem in ne za marsikoga idealen žreb. ta reprezetanca je še mlada in to prvenstvo je bila dobra šola za njih.

proti povprečnim ekipam še gre proti najbolšim ne....največja hiba naših je da ne zmorejo brez tehničnih napak predvsem v ključnih trenutkih....ko nasproti stoji ekipa z trdno obrambo nimajo za burek

Cini Minis, s tem se strinjam a spet smo pri tem o čem pišem že nekaj dni. dajmo reprezetanci čas. sploh pa nobeden ni napisal, da so najboljši na svetu, med najslabšimi pa tudi niso. zdaj boste ves gnoj vrgli na njih, če bi bla pa medalja..

torej bo že drugo leto spet priložnost na Danskem na pravi poti smo in treba je samo tako nadaljevat
končno en pameten kopmentar, zabiče

itd...

včeraj so se sami premagali saj so na valu 202 pred tekmo govorili koliko so hrvati utrujeni, da sta da njihova igralca bolana in če imaš to v glavi...s preveliko lahkoto so šli v tekmo. hrvati so bili včeraj premagljivi.

naj vas spomnim:
EP 2012-6. mesto
SP 20123-4. mesto
sem optimist!
junec666
# 27.01.2013 ob 15:32
rezultat je lep pa neglede na žreb ali karkoli res pa tudi js nisem videl kake hitre igre posebej ko se je poškodoval gajič ni bilo ene kontra več to je falivo pa tudi malo sreče v ključnih trenutkih pa r štank je blo hrvati pa kontra in razlika je bila tu
Če v skupini z polsko in srbijo osvojiš prvo mesto sigurno nosi naši slaba reprezentanca
lakkon
# 27.01.2013 ob 15:20
je pa glede na prikazano igro in to tisto igro, ki jo vidijo poznavalci, to 4. mesto več kot odlično in jim čestitke zanj.
lakkon
# 27.01.2013 ob 15:14
lukace5,

nimam skoraj kaj dodati na napisano, saj sem podobno že sam napisal nedolgo tega.

Če se ne nadgradi igre iz tega prvenstva, to je odpravi slabosti, ki smo jih praktično vsi videli, preskoka k najboljšim in to brez pomoči ugodnega žreba ne bomo naredili.
soki
# 27.01.2013 ob 14:31
Danes pa grem na letališče ob 23:45 pristane letalo, čestitat rokometni ekipi kateri je osvojila 4 mesto na svetu!!!!! SLOVENIJAAAAA!!!!!
lukace5
# 27.01.2013 ob 14:03
@storz
Srbi so evropski podprvaki, ne pa prvaki. Poleg tega je bilo prvenstvo pri njih in tudi sodniki so jih precej favorizirali. Koliko so dobri se je videlo v osmini finala, ko se izgubili da se je kadilo.
Da smo mi sposobni premagati Špance? A to se zajebavaš ali misliš resno? Polfinalno tekmo bi lahko igrali tri dni pa je nebi dobili. Ne vem kako nekateri ne vidite, da pač nimamo kvalitete. S to ekipo smo naredili maksimum. Kaj hitro bi se lahko zgodilo, da bi izpadli že v osmini finala, če bi izgubili tisto tekmo proti Srbom v skupini. Zakaj iščete izgovore? Igralcem se je v glavi odvijala tekma z Španijo.... Pa kakšne neumnosti prebereš tu gor. Kaj a Hrvatom se pa v glavi ni odvijala tekma z Dansko? Pa saj je brezveze karkoli pisat, če večina ne zna objektivno ocenjevati stvari.
Še enkrat, rezultat je odličen, sama igra pa ni vredna 4. mesta. Po kvaliteti smo nekje okoli 7-8 mesta na svetu in nič več.
veza
# 27.01.2013 ob 18:34
FINALE

vsak lahko vidi, kako lahko ena Danska razpade, naši so mučili Špance skoraj celo tekmo, izgubili smo dostojno proti svetovnim prvakom, škoda za tekmo proti Hrvatom!
A dobro so se borili, samo trenerji niso bili na višini!
pinkfranc
# 27.01.2013 ob 17:34
valter
# 27.01.2013 ob 16:56
...
naj vas spomnim:
EP 2012-6. mesto
SP 20123-4. mesto
sem optimist!


ampak velja tudi obratno, naši so že imeli dobre razultate, potem pa na naslednjem prvenstvu totalno popušili. Še več, niti se niso več uvrstili na veliko tekmovanje. Po moje je ob Denić-Zormanu & Co. to maksimum, ima neko svojo logiko stila igre in če tukaj ne bo sprememb, nikoli ne bodo konkurenčni Nemcem, Francozom, Dancem, Hrvatom in Špancem, ki imajo selekcijo (hladnokrvnost-samozavest, izkušnje, kvaliteto-znanje, fizične predispozicije predvsem obrambnih igralcev) in način igre bolj dodelan. Seveda to ne velja, da kdaj naši tudi ne presenetijo kerga od ta velikih, ampak s tem načinom in miselnostjo bodo naši, če kdaj spet na F4, spet preutrujeni in iztrošeni za kaj več. In potem žal spet lahko dobijo samo medaljo za tehnične napake.
Brez nadgradnje te kipe ne bo šlo. Če našim rata v obrambo postavit v sredino res tri visoke, težke a hrati zelo gibljive hruste, v napadu pa imet visokega organizatorja igre, ki ni sposoben samo podajat in prodirat, ampak zadet tudi od daleč in na klopi imet še kakega aduta ter še neke vsaj poldostojne zaupanja vredne zamenjave, ki so bodo tudi koristile, bom pa tudi jaz večji optimist. Saj tak je grobo povedano trenutni trend-recept Hrvatov, Dancev,... in za medaljo bo treba preko teh.

In to ni kritika sedanji ekipi, je samo debata.
no72
# 27.01.2013 ob 17:12
Dolenec, nič drugega ne bi dodal, kot to, da imate še precej rezerve!

Rezultat je odličen, ampak mladi ste še, učite se!

Sami morate analizirati, kaj se vam je dogajalo v obeh prvih polovicah drugih polčasov proti SPA in CRO! Neverjetno kako identično: pri obeh dobro do 14.14, potema pa v nekaj minutah nerazumljiv padec in delni izid 0:7 do 14:21, ko je bilo vse gotovo! Če bi se ekipe dogovorile, stvari ne bi tekle tako enako!

Tole analizirajte, da se vam ne bo več dogajalo!
lakkon
# 27.01.2013 ob 16:13
rokl,

oprosti, ampak tvoj komentar pa je čisto mimo.

''....sm navdušen nad vami....''

navdušeni smo bili lahko le z samima zmagama v prvem delu proti Poljski in Srbiji, ne pa tudi z igro. potrditev za to se je dobilo, ko so iz druge skupine nabijali Poljake in Srbe. navdušeni smo lahko le z končno uvrstitvijo glede na to, kaj smo v preteklosti dosegli, z igro pač ne.

''....kdor jo to pot kritizira in govori o srečnem žrebu ne pozna športa nasploh....''

''....za negativne kritike tu ni prostora!....''

če gre za mlado ekipo ali ne, nekaj kritike pa le mora biti. Drugače se bodo vsi v slovenski rokometni stroki zadovoljili z opravljenim in ne bodo stremeli k napredki, nadgradnji. Če jim paše ali ne, se morajo realno zavedati, da jim je bil žreb tokrat res naklonjen in da smo premagovali slabše ekipe od nas. do res boljših nam še veliko manjka. v danem trenutku smo dosegli maksimum.
veza
# 27.01.2013 ob 14:34
Badonkadonk

pomiri se malo, kdo ti kaj hoče, Hrvatje nas lahko hvalijo, saj smo jim podarili medaljo, jaz nisem bil navdušen nad vodenjem tekem Deniča že vse od začetka, najbolj se je videlo proti Hrvaški, ko ni dal v igro Skubeta, ko smo imeli igralca več in ni skušal taktično odgovoriti na kontre Čupića!
Hrvate bi morali v 2. polčasu pregaziti, z ritmom, z menjavami, saj so bili totalno izčrpani, namesto podaj okoli cone in na krila smo žogo skušali spraviti v gnečo na pivota in smo jim šenkavali žoge in omogočali kontre!
lukace5
# 27.01.2013 ob 14:03
@storz
Srbi so evropski podprvaki, ne pa prvaki. Poleg tega je bilo prvenstvo pri njih in tudi sodniki so jih precej favorizirali. Koliko so dobri se je videlo v osmini finala, ko se izgubili da se je kadilo.
Da smo mi sposobni premagati Špance? A to se zajebavaš ali misliš resno? Polfinalno tekmo bi lahko igrali tri dni pa je nebi dobili. Ne vem kako nekateri ne vidite, da pač nimamo kvalitete. S to ekipo smo naredili maksimum. Kaj hitro bi se lahko zgodilo, da bi izpadli že v osmini finala, če bi izgubili tisto tekmo proti Srbom v skupini. Zakaj iščete izgovore? Igralcem se je v glavi odvijala tekma z Španijo.... Pa kakšne neumnosti prebereš tu gor. Kaj a Hrvatom se pa v glavi ni odvijala tekma z Dansko? Pa saj je brezveze karkoli pisat, če večina ne zna objektivno ocenjevati stvari.
Še enkrat, rezultat je odličen, sama igra pa ni vredna 4. mesta. Po kvaliteti smo nekje okoli 7-8 mesta na svetu in nič več.
zabiče
# 27.01.2013 ob 13:47
poraz je treba prenest
in se iz njega naučiti

sicer pa-brez slabe volje
v rokometu pa res ni problema za osvajat medalje
vsako leto je eno veliko tekmovanje

torej bo že drugo leto spet priložnost na Danskem
na pravi poti smo in treba je samo tako nadaljevat
Cini Minis
# 27.01.2013 ob 13:40
bravo lukace5 podpis
veleje
# 28.01.2013 ob 08:02
veza
# 27.01.2013 ob 14:34
Prijavi neprimerno vsebino
Badonkadonk

pomiri se malo, kdo ti kaj hoče, Hrvatje nas lahko hvalijo, saj smo jim podarili medaljo, jaz nisem bil navdušen nad vodenjem tekem Deniča že vse od začetka, najbolj se je videlo proti Hrvaški, ko ni dal v igro Skubeta, ko smo imeli igralca več in ni skušal taktično odgovoriti na kontre Čupića!
Hrvate bi morali v 2. polčasu pregaziti, z ritmom, z menjavami, saj so bili totalno izčrpani, namesto podaj okoli cone in na krila smo žogo skušali spraviti v gnečo na pivota in smo jim šenkavali žoge in omogočali kontre!
,,,,,,,,,,,,,,,,
pa dj ne bluzte te milovanovič fore...
B in .
# 28.01.2013 ob 00:55
Enako kot proti Makedoniji na prejšnjem E. prvenstvu, se nam je zgodilo proti Hrvaški na tekmi za tretje mesto.
Veseli pa, da se ta mentaliteta počasi pri posameznikih v ind. in skupinskih športih dviguje. Ni samo Tina, celotna skakalna ekipa, Kozmus itd. Treba jo prestaviti še na kolektivno raven.
B in .
# 28.01.2013 ob 00:45
Všeč mi je Dolenec, ker ni zadovoljen s porazi, pa čeprav za visoka mesta.. Športnik ne sme in ne more biti zadovoljen s četrtim mestom. V športu štejejo medalje...
Če imaš nizke cilje, ne boš nikoli nič pomembnega dosegel.
Enako je s prehitro zadovoljitvijo...
Tina Maze in še kdo je lahko vsem v zgled. Organizacija, načrtno delo, strokovnjaki na svojih področjih, talent, pravilen psihološki pristop, pravilne in pogumne odločitve...

Slaba oz. porazna igra z igralcem več proti močnim nasprotikom leži na duši trenerja oz. strokovnega štaba. Igra z igralcem manj pa tudi na individualni kvaliteti.
Preveč se je forsiralo Zormana, ki v klubu bistveno manj igra in tudi ni več najmlajši. Zamenjave za njega pa nimamo oz. imamo, ostal je doma, Dean Bombač.

Še nekaj nerazumljivih odločitev Deniča je bilo. Npr. Prošt - Škof. Že marsikatero tekmo prej bi lažje dobili, da se ni forsiral Škof, ki ni bil v vrhunski formi. Prošt je bil...
Bilbija? Še nikoli ni pokazal, da bi lahko bil dodana vrednost. Izredno občutljiv glede poškodb. Zakaj ni bil zamenjan, smo ga rabili na klopi?
Gajič, edini ki je delal kontre. Ko se je poškodoval... zakaj ni vpoklican Brumen? Morebitne zamere med igralcem in trenerjem, se morejo zgladit, ko se gre za reprezentanco, tle ne moremo kupiti novega igralca.
Mačkovšek? Za enkrat še premlad oz. ne dovolj zrel, kvaliteten, da bi potegnil ekipo na močnih tekmah. Je talent, ampak treba počakati kako bo z njegovim razvojem...
Nenormalno število golov smo dosegali iz konter nasprotnikov, štab pa kot da ni znal reagirat, postavit, da bi možnost konter vsaj zmanjšali... to nas je veliko stalo v obeh zadnjih tekmah.
Kavtičnik? Dokazana kvaliteta, ki pa je bil zaradi dolgotrajne poškodbe daleč od prave forme..
Doma pa ostal igralec v formi Papež, ki kraljuje v domačem prvenstvu ali Natek, ki se je kmalu pocelil.
In še in še...

Drugi polčas tekme proti Hrvaški je bil tako slab, da je pokvaril nekoliko sliko celotnega prvenstva. Se pa dogaja tudi Dancem, če je to tolažba.
Ampak ko gre zares, se naši prevečkrat user.ejo, da bi bila slučajnost. Ne govorim samo za rokomet. Tukaj pa pride v poštev vse to, kar sem napisal pri Tini.
toldo
# 28.01.2013 ob 00:03
Tista stresna obdobja in končnice v skoraj vseh prejšnjih tekmah so se poznale na tekmi s Hrvati, kjer naši niso bili samo utrujeni, ampak tudi izmozgani.
cartekmedo
# 27.01.2013 ob 21:27
Uh,po dolgem času sem spet uživala po svoje v gledanju rokometa in posebej naših. Pač smola,se ni izšlo za bornasto medaljo,ali verjamem tudi ,da bo tudi medalja nekega dne prišla.
ptolomej
# 27.01.2013 ob 18:49
slovenec na pol:
ne zgodi se pri nas,da so naši po porazu proti hrvatom,še VEDNO JUNAKI !!!! hvala Vam še 1x za nora 2 tedna !!!!! (se strinjam)

Dolenec, verjamem, da boli. Ampak pred turnirjem nisi pričakoval, da bomo prišli do polfinala. Ne nisi, torej, ker nisi pričakoval, tudi nisi toliko treniral, da bomo prišli do kolajne.
To moraš razumet, tekma je bila deveta, utrujenost se pozna, čeprav misliš, da se ni poznala. Pa se je :).

Ampak verjemem pa v tole stvar: zdaj, ko vemo, da ste tako močni in zelo hitri, verjamem, da bo drugo leto še kolajna, ali vsaj blizu (če pridemo na EP, kar pa verjamem v to). Zakaj tako mislim? Zato, ker se boste bolje pripravili in tudi vedeli, da ste v vrhu. Na EP ste bili 6, na tem prvenstvu 4, kaj torej sledi na naslednjem prvenstvu?

Torej, kaj morate za drugo poskrbet: manj takšnih napak, ki se je pokazalo v zadnjih dveh tekmah in igrat tekme tako, da boste čim manj izgubili kondicijo :).
kolnkista
# 27.01.2013 ob 18:38
fantje so ugrali dobro, do presežka pa jim manjka večja efektivnost ob igri z igralcem več ter premik igre na krila. Že pred zaključnimi boji sem bral izjave hrvaških rokometnih strokovnjakov, ki so rekli da če Slovence zapreš na sredini, si jim odrezal igro, ker premalo igrajo na krila. točno to se je zgodilo s Španijo in seveda tudi s Hrvaško. Zorman in ostali so se po sredini zaletavali v čvrsti obrambni zid, ko muhe v šipo, sledil je razpad sistema in velika gol razlika. Če bodo to popravili, imajo še perspektivo, sicer je pa to bil njihov maksimu, da se razumemo še vedno zelo dober.
levkup
# 27.01.2013 ob 18:10
Pa kaj vam ni jasno ? Problem je v vašem
dojemanju športa in očitno življenja nasploh.
Fantje so igrali po svojih najboljših močeh,pa
očitno to ni bilo dovolj za medaljo.
Mar to pomeni, da je manj kot medalja neuspeh ?
Pa ne mi sedaj o tem,da so medaljo sami
napovedovali. Itak da moraš iti na tako tekmovanje
na polno in z prepričanjem,da si dovolj dober za uspeh.
Če si naredil vse kar znaš pa je to še vedno premalo,
moraš biti zadovoljen z doseženim.
Ne pozabite da je to najboljši dosežek naših do sedaj.
no72
# 27.01.2013 ob 17:16
ales24@

Ni potrebno vsako dobronamerno kritiko takoj histerično popluvati! Brez kritike slabih stvari, ni razvoja naprej, ne pa govoriti o neki sramoti!

Pohvala za naše, ampak odkriti še skrite rezerve, ki nas ločijo od medalj!
ales24
# 27.01.2013 ob 17:04
Jure, tudi medalje še pridejo, brez skrbi. Ti pa boš kmalu najboljši igralec na svetu!
aniika
# 27.01.2013 ob 16:53
Naša sodnika naj bi danes sodila tekmo, tak da Španci nimajo možnosti. Sodnika pokažta kdo je glavni na igrišču.
jd666
# 27.01.2013 ob 16:06
Dolenec ne sekiraj se! S rako igro in borbenostjo v bodoce nodo tudi medalje prisle!
Zlobni genij
# 27.01.2013 ob 14:29
Zaradi vas sem ponosen, da sem Slovenec. Zaradi pokvarjene elitne druščine, ki Slovencem, ki se komajda preživijo skozi mesec, še zmerom ukrade težko prigarani denar, pa malce manj.

Čestitke za četro mesto. Lahko bi bili prvi, drugi ali tretji, a žal živimo v svetu, kjer mali David enostavno ne sme premagati velikega Goljata, saj bi v nasprotnem primeru ljudje začeli verjeti, da je vsak velikan zlahka premagljiv-Kar pa za Davida, ki bije znotraj tebe, drži kot pribito, če nisi sužnja/suženj sistema.
bonifika123
# 27.01.2013 ob 13:49
Dolencu in načeloma vsem mladim nimamo kaj očitat saj so res dali vse od sebe.

Bolj vprašljivo je vodstvo repke in stari biki, ki si pripisujejo zasluge za to SLUČAJNO četrto mesto in SLUČAJNO šesto mesto iz Srbije z dvema zmagama.

Tisti ki jih kritiziramo se samo bojimo naslednjih prvenstev na katerih nam verjetno narava ne bo tako pomgala z poškodbami.
POMAGALA Z POŠKODBAMI- poškodbe so bile naša največja okrepitev saj bi se drugače matrali z outsiderji rokometa že v skupini, tako pa je mati narava pomagala slovenski repki namesto njenega vodstva.

Skratka v Sloveniji imamo že dolgo igralce, ki bi po takih mestih na velikih tekmovanjih "harala" že deset let a nimamo Selektorja da bi to sklenil, v skrbeh pa smo, ker navidez zgleda perfektno vemo pa da je bila vse samo SREČA!

VSAJ 3-4 MEDALJE SO NAM V SPOSOBNI GENERACIJI UŠLE IZ ROK FANTJE SE STARAJO MLADI PERSPEKTIVNI PA SAMO GLEDAJO!!!!!!!
toldo
# 28.01.2013 ob 01:18
Osebno upam samo na dve stvari.
1. Da Denič in njegovi naredijo temeljito analizo kaj vse je bilo narobe, ker tega je bilo ogromno, in se mi niti ne da naštevat. Izpostavljam samo igro z igralcem več, ki je bila zares na kriminalnem nivoju.
Izhajam seveda iz tega, da smo po tem uspehu na Deniča obsojeni vsaj še 2 veliki tekmovanji....
2. Da se poslovi Zorman, njegova igra pripada preteklosti. Seveda bi bil povsem zadovoljen, če bi bil rezerva, vendar ne verjamem da se mu to da in da mu ego to dovoljuje.
Svetovno prvenstvo v rokometu ...
link
Foto: Predsednik Pahor odlikoval "zlate rokometaše"
25
2. maj 2017 ob 11:59 Predsednik Republike Slovenije Borut Pahor je slovenski rokometni reprezentanci, ki je bila letos na svetovnem prvenstvu v Franciji tretja, podelil red za zasluge - za prispevek k uspešnemu razvoju ...
Več novic ...
Kazalo