Tenis
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.5 od 11 glasov Ocenite to novico!
Alexander Zverev in Roger Federer
Roger Federer je dobil še drugi dvoboj v Londonu. Foto: Reuters

Federer v tretjem nizu prepustil Zverevu le eno igro

Sock izločil Čilića
14. november 2017 ob 23:54
London - MMC RTV SLO

Roger Federer je prvi polfinalist zaključnega teniškega turnirja elitne osmerice v Londonu, potem ko je s 7:6, 5:7 in 6:1 premagal 16 let mlajšega Nemca Alexandra Zvereva.

Dvoboj je trajal 2 uri in 11 minut. Zverev je v 12. igri drugega niza na servis Švicarja povedel z 0:40 in z brejkom izenačil. Toda v tretjem je Federer pokazal svojo moč in mu prepustil le še eno igro. Z dvema odvzemoma servisa je ušel na 4:0 in suvereno zmagal.

Zverev bo polfinalno vstopnico v četrtek lovil na obračunu z Američanom Jackom Sockom, ki je bil s 5:7, 6:2 in 7:6 boljši od Hrvata Marina Čilića.

Zaključni turnir serije ATP
(8.000.000 am. dolarjev, trda podlaga)

Skupina Boris Becker:
SOCK (ZDA/8) - ČILIĆ (HRV/5)
5:7, 6:2, 7:6 (4)

FEDERER (ŠVI/2) - A. ZVEREV (NEM/3)
7:6 (6), 5:7, 6:1

Lestvica:                           
FEDERER         2  2 0  4:1  2 točka
ZVEREV          2  1 1  3:3  1      
SOCK            2  1 1  2:3  1      
ČILIĆ           2  0 2  2:4  0      
                                    
V polfinale se uvrstita prva dva.
VIDEO
Sock v izenačenem dvoboju premagal Čilića
M. R.
Prijavi napako
Komentarji
[MOD]Beslic
# 15.11.2017 ob 00:39
Fedex G.O.A.T.
joy
# 15.11.2017 ob 06:19
Bravo maestro.
čak mal noris
# 15.11.2017 ob 12:37
Diskusija, ki to pravzaprav ni; leto 2017 bo med tenisači in tistimi, ki tenis RESNIČNO POZNAJO, zapisano kot leto Rogerja Federerja.
Dejavnikov, ki govorijo v prid temu, je več kot dovolj.
Navijači ( ne TENISAČI ), pa si bodo zadeve vedno razlagali po svoje.
urbant
# 15.11.2017 ob 10:03
Trenutno je #2 pa lahk ti obračaš tiste svoje točke v svoji glavi glih kolk hočeš. Drugače pa maestralno, že včeraj sem rekel, da bo tole verjetno osvojil brez poraza in res ne vidim igralca, ki bi ga bil trenutno sposoben premagati.
davide
# 15.11.2017 ob 08:30
Federer zelo neprepričljiv, ampak zmaga je zmaga
Kemik
# 15.11.2017 ob 14:54
carlos_carlos, zaenkrat se razlika poleg osvojenih točk na lestvici ATP kaže v osvojenih turnirjih serije Masters 1000 (Federer 3, Nadal 2, to razmerje je potem prenešeno na skupno število lovorik, ki je zaenkrat 7:6 za Švicarja, saj sta tako na turnirjih za Grand Slam kot turnirjih ATP 500 izenačena na 2:2) in razmerju zmag in porazov proti igralcem prve deseterice (Federer zaenkrat 13:1, Nadal 12:6). Medsebojnih obračunov ne bi gledal preveč, ker sta se vsakič pomerila na podlagah, ki Federerju bolj ležijo (za razliko od začetka njunih kariernih medsebojnih obračunov, ko sta se skoraj vsakič pomerila na peščeni podlagi, ki Nadalu leži daleč najbolj in Federerju najmanj). Zaenkrat je točkovna razlika na lestvici še kar visoko v prid Nadalu, a v primeru zmage Federerja na tem zadnjem turnirju sezone bo minimalna in v tem primeru sem prepričan, da bodo le redki, ki bodo še razglasili Nadala za igralca leta v drugih izborih (saj tam ni teh pravil kot pri izboru igralca leta s strani ATP-ja, ki ima v pravilniku zapisano, da je njihov igralec leta tisti, ki leto zaključi kot prvi na lestvici ATP). Je pa hec v tem, ker tako Federer kot Nadal ne moreta konkurenčno sodelovati v različnih bojih za športnika leta, saj se pri obeh pojavlja vprašanje, ali sta sploh bila najboljša (vsak posebej) v svojem športu. Sta pa oba fenomen za svoja leta glede na način igre (čeprav je Federer 5 let starejši, pa je verjetno Nadal svoje telo zaradi načina igre vseeno podobno utrudil karierno gledano).
levkup
# 15.11.2017 ob 13:17
S “ totimi “ če-ji ste prav hecni !
Verjetno ker se zavedate, da če bi
doma svojo porihtal, ne bi sosed po njej
skakal ! Ampak tako pač je.
Oba sta imela prioritete postavljene na svoj način.
Oba imata za sabo sezono, ki se je ni nihče nadejal.
Oba sta zapisana v zgodovino, kot fenomena.
Oba sta prijatelja med sabo, med tem ko vi merite
njuna lulčka, namesto, bi doma poštimal...
carlos_carlos
# 15.11.2017 ob 13:02
LakiFly

natolcevanje v tri dni. Če bi Federer igral turnir dva ali več njegovo zdravje pač ne bi zdržalo (in tudi ni). Zato se Nadal nima kaj zahvaljevati. Kvečjemu bi se zahvalil, če bi probal Roger forsirati in odigrati kakšnega več. Potem bi bila njegova prednost lahko višja.

Nadal je pač nekoliko mlajši in lahko igra več.

Na srečo je pa leto tako dolgo, da ga lahko letos ocenimo tako za Nadalovo kot za Federerjevo leto. Razlika res ni velika. Če Roger osvoji Londom pa zgolj minimalna.
Kemik
# 15.11.2017 ob 13:02
Federer še ni prikazal svoje najboljše igre na tem turnirju, a izgleda, da lahko tudi s takšno igro, kot jo je prikazal doslej, premaga praktično vse nasprotnike na tem zaključnem turnirju osmerice. Prav tako si je že zagotovil prvo mesto v skupini in se bo v polfinalu pomeril z drugouvrščenim iz druge skupine (verjetno torej s Thiemom ali Goffinom). Na trenutke me je včerajšnji dvoboj z Zverevom spominjal na obračune med Federerjem in Đokovićem v letih 2007-2010. Ne bi se čudil, če se srečata ponovno v finalu turnirja, a po drugi strani Zverev še ni konstanten igralec, tako da se bo moral še kako potruditi, da premaga Jacka Socka in sploh pride v polfinale. Dvoboj Federerja in Čilića bo bolj revialnega pomena, saj ne odloča o ničemer (ne glede na razplet bosta Federer 1. in Čilić 4. v skupini), vseeno pa pričakujem, da nekih kalkulacij ne bo oz. se bosta oba potrudila, da bi zmagala.

O tem, kdo je imel (naj)boljšo sezono, se bo lahko pogovarjalo, ko bo turnir zaključen.
LakiFly
# 15.11.2017 ob 11:40
Urbant, res da je RF točkovno #2, ampak pravi ljubitelji tenisa bomo še dolgo pomnili leto 2017 kot leto RF. Da je letos res najboljši pove še podatek h2h z Rafo. Torej je pravi #1.
prizemljen
# 15.11.2017 ob 00:32
Zanimivo kakšen h2h ima Čilić z udeleženci tega finala. V njegovo korist je le proti Dimitrovu. Negativen trend je tudi proti manjkajočim: Nišikori, Wawrinka, Đoković, Murray. Očitno ni tako zelo dober. Razen občasnih prebliskov, v primerjavi z najboljšimi ni ravno konkurenčen.
prizemljen
# 15.11.2017 ob 15:57
Dimitrov je že skoraj popolnoma razmontiral Goffina.
levkup
# 15.11.2017 ob 09:18
Tretji niz je bilo v prenesenem
pomenu : “ pa kaj teb ni jasn ? Sj
veš da me ne smeš jezit ! “
elaine
# 15.11.2017 ob 07:53
Prvi niz med Federerjem in Zverevim je bil super, res dober tenis. Potem je nivo močno padel in smo gledali same napake. Po moje ju bomo gledali še enkrat.
carlos_carlos
# 15.11.2017 ob 13:11
Kemik

po pikah na ATP lestvici je že jasno, da je imel najboljšo sezono izmed vseh Nadal. Po osvojenih turnirjih, pomembnosti le teh, naslovih na različnih podlagah se pa lahko debatira. Karkoli bo, bo zelo izenačeno. Največ štejejo GS naslovi in tudi tu je jasno, kakšno je stanje.

Že zdaj pa lahko rečemo kapo dol Federerju za takšno sezono pri teh letih. In seveda kapo dol, da se je Nadal sestavil po takšnih poškodbah in osvojil, kar pač je. Še posebej US Open, kjer je kljub svoji omejenosti na trših podlagah zmagal relativno lahko.
LakiFly
# 15.11.2017 ob 12:37
Urbant, pa kaj tebi ni jasno. Saj se ve, da je Rafa letos #1 na ATP lestvici. Pišem o letošnjem letu, letošnjih h2h, ... Rafa pa se ima za prvo mesto zahvaliti Rogerju ker je le ta spustil veliko pomembnih turnirjev (17 Rafa, 11 Roger). Rogerju očitno (in pravilno) več pomeni zdravje kot lestvica. Tudi zato še vedno igra v O2.
pjandura
# 15.11.2017 ob 09:04
Zverev in Thiem sta dobra od mladih, ki prihajajo.
el kondor prevc
# 15.11.2017 ob 08:58
Prava #1, čeprav točke tega ne kažejo.
Thomas Müller
# 15.11.2017 ob 08:20
bog ne daj da se zverev uvrsti v polfinale...clovek s toliko nevsiljenimi napakami nima mesta za med stiri....
carlos_carlos
# 15.11.2017 ob 15:30
Kemik

se z vsem strinjam. Sem samo rekel, da kar se ATP-ja tiče je pač Nadal in to je vse. Metodologija je jasna. Prav tako se strinjam s H2H. Ni toliko pomemben, saj se nista srečala na pesku, kjer bi Nadal zagotovo bil konkurenčnejši. Iz enakega razloga ni toliko pomemben njun skupen H2H do sedaj, ker sta res veliko igrala na pesku, kjer je Federer pridelal večino svojega H2H zaostanka.
urbant
# 15.11.2017 ob 12:13
Kdo bi to zastopu...sem velik navijač fedexa, tudi to je res da je letos zmagal 4x proti nadalu samo prvi je tisti, ki je pač prvi na lestvici in letos je to Rafa zasluženo, bo pa verjetno že na AO sprememba vsaj tako si mislim...V športu so važne točke, ne pa kdo zmaguje proti komu, lahko ga zmagaš 4x samo če je točkovno spredaj je spredaj...ni tu debate vsaj zame ne, vsak si pa po svoje razlaga to lestvico sem pa prepričan, da lahko federer že na AO pride na prvo mesto.
robespierre
# 15.11.2017 ob 18:48
A res ne morete verniki Federerja dojeti oz. se sprijazniti, da je Nadal stevilka 1 moskega tenisa.
Iscete vse mozne nacine, da prikazete, da je dejansko Federer stevilka 1. NI, ker ima manj tock.
Odlocil se je, da ne bo igral na pesku, ker bi tvegal poraze s strani Nadala in svezino za nadaljne turnirje.

Sem pogledal del dvoboja Zverev - Federer. Dober dvoboj, vendar Zverevu manjka konstantnosti. Sem pricakoval, da bo v tretjem nizu pritisnil na Federerja (ker je mlajsi), vendar je bilo ravno nasprotno.
urbant
# 15.11.2017 ob 12:19
No tisti, ki si razlagate to drugače...Kaj pa recimo to, da je Nadal še vedno boljši v h2h, to potem torej po vašem pomeni, da zaradi tega federer ni najboljši vseh časov pa čeprav ima 2gs več? Hja isto je to, kot pa, da je letos Federer št. 1...samo številke žal drugače kažejo prav tako kot pri najboljšem vseh časov.
urbant
# 15.11.2017 ob 15:16
Rafa pa se ima za prvo mesto zahvaliti Rogerju ker je le ta spustil veliko pomembnih turnirjev (17 Rafa, 11 Roger). Rogerju očitno (in pravilno) več pomeni zdravje kot lestvica. Tudi zato še vedno igra v O2.

Neverjetno. Zakaj bi se mu naj zahvalil? Če bi igral pesek proti Rafi tako ne bi bil konkurenčen, da ne govorim o tem, da bi ga hrbet izdal v nadaljevanju sezone, že tako ga je na ameriški turneji malo zjebalo pa čeprav prej ni nič igral. Dejstvo je, da je Rafa prvi na lestvici zasluženo in zato brezveze nabijate, da je roger pravi #1 saj je Rafa pred njim. Osnovna matematika vam povzroča težave vidim.
Kazalo