Tenis
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.4 od 25 glasov Ocenite to novico!
Roger Federer
Po lanskem odmoru zaradi poškodbe kolena se je zdelo, da se bo Švicar zaustavil pri številki 17. Zdaj ima že 19 naslovov na turnirjih velike četverice. Zelo težko ga bo ujeti, čeprav Rafael Nadal ne zaostaja veliko. Pri 31 letih je zbral 15 lovorik za grand slam. Foto: EPA
Roger Federer
Številni navijači so pozdravili osemkratnega zmagovalca na balkonu osrednjega igrišča. Foto: EPA
Marin Čilić
Marin Čilić se je zelo slabo gibal zaradi žuljev na stopalu. Hrvat ostaja pri enem naslovu za grand slam. Septembra 2014 je bil najboljši v New Yorku, kjer je v polfinalu edinkrat v karieri ugnal Federerja. Foto: EPA
Myla Rose, Charlene Riva, Lenny in Leo Federer
Myla Rose, Charlene Riva, Lenny in Leo vzamejo Federerju veliko časa. Pred finalom niso dobro spali, saj je nad Wimbledonom ponoči letel helikopter. Otroke je prevzela Mirka, saj je Roger koval taktiko s trenerjema Ivanom Ljubičićem in Severinom Lüthijem. Foto: EPA
Mark Philippoussis in Roger Federer
6. julij 2003 - prva zmaga Federerja na turnirjih za grand slam. V finalu Wimbledona je ugnal Avstralca Marka Philippoussisa s 7:6, 6:2 in 7:6. Foto: EPA
VIDEO
Federerja nočna zabava po...
VIDEO
Federer odpihnil Čilića z...

Dodaj v

Federerjeva formula za uspeh: Imam le polovični delovni čas

Najstarejši zmagovalec na sveti travi želi braniti naslov
17. julij 2017 ob 06:38
London - MMC RTV SLO

Roger Federer lani ni osvojil nobenega turnirja. Pol leta odmora mu je zelo koristilo, saj letos podira številne rekorde. Osma zmaga v Wimbledonu je bila prav posebna, saj prvič ni oddal niti niza.

Tri tedne pred 36. rojstnim dnem se je Švicar zavihtel na 3. mesto lestvice ATP in ob takem nadaljevanju sezone bi se lahko znova povzpel tudi na vrh, kjer je bil že 302 tedna. Zadnjih 14 dni na Church Roadu je prevladoval. Bjorn Borg je bil leta 1976 zadnji, ki je dvignil najprestižnejšo teniško lovoriko brez izgubljenega niza.

Z devetim naslovom bi ujel Navratilovo
Letos je izgubil le dva obračuna, premagala sta ga Jevgenij Donskoj v Dubaju in Tommy Haas v Stuttgartu. Osvojil je tudi Odprto prvenstvo Avstralije v Melbournu, Indian Wells, Miami in Halle. Osma lovorika v Wimbledonu je težko ponovljiv dosežek. William Renshaw in Pete Sampras imata sedem naslovov v All England Clubu, pred njim je le še Martina Navratilova z devetimi.

"Wimbledon je bil vedno moj najljubši turnir. Vsi moji idoli so igrali v finalnih obračunih na osrednjem igrišču. Zgodovina tega turnirja mi veliko pomeni. Pred finalom nisem veliko razmišljal o rekordnem osmem naslovu. Ob podelitvi pokala sem se zavedal, da bom zdaj lahko vse leto užival s to izjemno lovoriko," je poudaril najstarejši zmagovalec Wimbledona, ki je leta 1998 osvojil mladinski turnir in se že zelo hitro spoprijateljil s travnato podlago.

Pred 16 leti zaustavil Samprasa na poti do osme zmage
Leta 2001 je v nepozabnem obračunu osmine finala izločil Samprasa na osrednjem igrišču in s tem končal sanje Američana o osmem naslovu. Prvo od petih zaporednih lovorik je osvojil leta 2003 proti Marku Philippoussisu. Pred petimi leti je ugnal Andyja Murrayja za 17. naslov na turnirjih velike četverice. Vse do januarja je kazalo, da se bo ustavil pri tej številki.

"Osma zmaga je seveda zelo posebna, 14 let po prvi. Veliko se je spremenilo, zdaj sem oče štirih otrok. Vedno sem gledal dvoboje v Wimbledonu, Edberg, Becker in Sampras so me navduševali. Po polfinalu mi je Sampras čestital za zmago in mi želel veliko sreče v finalu. Zelo dobro se razumeva, tudi z drugimi legendarnimi igralci se odlično razumem. Vsi mi privoščijo uspeh. Vedno tudi drugim privoščim rekordne dosežke, saj se moramo zavedati, da je šport večji od posameznika," je razlagal Federer, ki je v Wimbledonu le redko razočaral.

Stahovski ga je šokiral pred štirimi leti
V finalu je izgubil trikrat, najbolj grenak je bil poraz leta 2008 proti Rafaelu Nadalu. Španec je dobil odločilni niz z 9:7 po štirih urah in 48 minutah. Tudi v rubriki največje senzacije Wimbledona ima Federer svoje mesto, saj je leta 2013 v drugem krogu izpadel proti 116. igralcu sveta. Ukrajinec Sergej Stahovski ga je šokiral v štirih nizih.

Čilića izdali žulji
Finalni obračun ni navdušil 15.000 gledalcev, Marin Čilić je imel velike težave z gibanjem zaradi žuljev na stopalu. Hrvat je imel velike težave že v zadnjem nizu polfinala proti Samu Querreyju, vendar je stisnil zobe. Fizioterapevti so ga pripravili za finale, a že v prvem nizu so se bolečine vrnile. Pri hitrih menjavah strani ni imel nobenih možnosti.

Ključna je bila že četrta igra, ko je imel Čilić priložnost za 3:1 na drugi servis Švicarja. Ni je unovčil in nato so se bolečine le še stopnjevale. Številni navijači so upali, da bodo videli ponovitev izjemnega lanskega četrtfinala, ko je Čilić vodil z 2:0, imel tri zaključne žoge, na koncu pa izpadel.

Vse do začetka finala precej napet
"Pred finalom sem razmišljal o svojih prednostih. Seveda je nastopiti enajstkrat v finalu prednost pred debitantom, vendar sem nato gledal ženski finale, ko je Venus izgubila proti Muguruzi. Ne smeš vsega staviti na izkušnje. Odločil sem se, da bom imel pristop mladeniča, ki od prve točke igra agresivno in želi čim hitreje zmagati. Priznam, da sem bil vso nedeljo do začetka finala precej napet. Šele po osvojenem prvem nizu sem se sprostil," je pojasnil Federer, ki sploh ni opazil solz Čilića ob odmoru sredi drugega niza. "Ves čas sem bil osredotočen na dvoboj in sploh nisem vedel, da ima Čilić težave. Sploh nisem videl, da je jokal med odmorom v drugem nizu. Marin je zelo pošten igralec, odlično se razumeva, sva prijatelja."

Načrtuje obrambo naslova
Številni uspešni športniki predolgo vlečejo kariere in nekateri spremljevalci teniškega dogajanja so mu svetovali, da bi morda lahko premislil o koncu kariere na vrhuncu.

"V glavi imam po navadi pripravljen spored turnirjev za leto vnaprej. Vsekakor mislim braniti naslov prihodnje leto. Zagotovil v športu ni, poškodbe so vedno mogoče. Rehabilitacija pri 36 letih ni preprosta stvar, zato še bolj spoštujem Tommyja Haasa," je vsa namigovanja zavrnil švicarski virtuoz. V ponedeljek, 2. julija 2018, ob 14.00 bo torej znova na osrednjem igrišču.

Manj turnirjev pomeni več časa za družino
Na novinarski konferenci po koncu finala je dobil tudi zelo zanimivo vprašanje, ali si lahko predstavlja, da bi zaigral v Wimbledonu, ko bo dopolnil 40 let. "Nekaj je nastopiti pri 40 letih, nekaj popolnoma drugega pa je osvojiti Wimbledon. Verjetno bi si moral vzeti 300 dni odmora, a to vedno ne pomaga. Trening je ena stvar, obračuni na najvišji ravni pa nekaj čisto drugega. Zelo pomembno je, kako se tvoje telo odziva na pritisk. Zame bo v prihodnjem obdobju ključno, da pravilno razporedim število turnirjev, trening in odmor," je pojasnil Federer.

"Okoli sebe sem zbral prave ljudi. Žena me spodbuja, naj nadaljujem kariero. Ona je moj največji navijač. Še vedno rad igram na največjih stadionih na svetu. Potovanja me ne motijo, treniram še vedno rad. Igram precej manj turnirjev in ostane mi več časa za družino, kar me zelo osrečuje. Imam le polovični delovni čas v zadnjem obdobju," se je pošalil 19-kratni zmagovalec turnirjev za grand slam.

V New Yorku ni zmagal že devet let
Avgusta ima v načrtu mastersa v Montrealu in Cincinnatiju, zadnji grand slam sezone se začenja 28. avgusta v New Yorku, kjer je Federer zadnjič zmagal leta 2008. Konkurenca na trdi podlagi bo močna, čeprav ima Murray težave s kolkom, Đoković pa s komolcem.

Aleš Golob
Prijavi napako
Komentarji
el kondor prevc
# 17.07.2017 ob 07:06
A je treba res venomer poudarjat čiličeve žulje in s tem zmanjševat Fedexove dosežke. kot da bi brez tega imel realne šanse. Fedex, ki je igral na 35%, ravno toliko kolikor je bilo pač potrebno, bi ga tudi brez žuljev gladko odpihnil.
urke12
# 17.07.2017 ob 07:40
Res ni kaj dodati. Osvojil je GS brez izgubljenega niza in to sploh ne v top formi ali na svoji trenutno najboljsi podlagi - zdaj najbolje igra na trdih podlagah. Ne kaze dobro za vse ostale, kar zadeva US Open, saj prihaja prekmalu, da bi Nole ali Andy lahko izrazito dvignila formo in se pozdravila, ostali pa Rogerju trenutno ne morejo nic, vkljucno z Nadalom.
To seveda ne pomeni, da je ze zmagal, bo pa prvi favorit za vse, razen za Joya, ki mu bo napovedoval "tezave" od 1. kola naprej :))

Kaj reci o Wimbledonu? Nekaj lepih presenecenj - Cilic, Muller, Querrey, Muguruza, nekaj pricakovanih izidov - zgodenj izpad Nadala, relativno hitro slovo Andyja in Noleta ter nekaj nezelenih dogodkov - slabo finale in hiter izpad mladcev. Dober turnir, ne pa tudi odlicen, saj je nil Roger preprosto predober.

Najvecje razocaranje tega turnirja pa zame zagotovo Cartel. Zelo slabi 1. in 2. "servisi", plasirani na eno in isto mesto, medel in nenevaren "return", ogromno "neizsiljenih napak"(udarci ali globoko v avtu ali pa globoko v mrezi). Izgubil je tudi prav vse "daljse izmenjave", njegovi redki izleti "na mrezo" pa so se koncali zelo klavrno. Ocitno gre za poglobitev krize in vecji padec forme, najbrz posledica izgube motivacije ob uspehih glavnega rivala. Obeta se tudi zelo slab konec sezone - bi ta morda lahko pomenil celo upokojitev?
ZRC
# 17.07.2017 ob 07:19
Ajde Fedo, čez dober mesec še US Open za okroglo 20-ko.
BlackHole
# 17.07.2017 ob 08:24
el CARTEL

najprej bom začel s pohvalo, da je stari postal rekorder wim in da se mu da še pri 36.

dejstvo pa je,d a je premagoval analfabete

Federer je v finalu premagal: Philippoussisa, 3x roddicka, 2x nadala (20. in 21. letnega nadala), murraya in čilića
izgubil pa: z nadalom in 2x đokovićem


Lahko se še tako trudiš, ampak dejstvo je, da je v finalih vedno premagal tistega, ki je še edini prišel v finale in je v tistem momentu bil drugi najboljši. Vsi ostali so odpadli že prej. :P
Skippy
# 17.07.2017 ob 08:06
In potem daš Raftera kot primer, ki je podoben analfabet kot kakšen del Potro.

Saj razumemo, da sovražiš vse uspešne in sposobne ... in pač vedno poskušaš zmanjšati težo uspehov takšnih ljudi.
rdečinavijač
# 17.07.2017 ob 07:03
Njegovo načrtovanje forme je res neverjetno. Lani drugo polovico leta si je preprosto vzel čas za pozdravitev poškodbe in temeljit trening, pri katerem je zelo izboljšal backhand.
Potem leto načrtno izpustil peščeni del da je lahko spet v top formi pričakal travnati del, dva turnirja za ogrevanje in poezija v Wimbeldonu.
Odlično se pozna in ve da pri 36 letih nima smisla igrati vseh turnirjev.
Če bi se nekej silil na pesku in Rolland Garros, vprašanje če bi osvojil Wimbeldon.
Še enkrat poklon in komaj čakam US open.
rdečinavijač
# 17.07.2017 ob 09:12
Vedno tudi drugim privoščim rekordne dosežke, saj se moramo zavedati, da je šport večji od posameznika,

Tako izjavo so možni dati samo največji šampioni!
Albert
# 17.07.2017 ob 09:05
Kaj se sploh ubadate s to h2h statistiko... Vprašajte se samo, kdo je pri 36 letih sposoben brez osvojenega niza osvojiti Wimbledon? Komu uspe priti 11x v finale Wimbledona, 29x v finale GS-jev in jih 19 osvojiti? Le največjim igralcem!!!
Kaj ima veze h2h statistika, če je na koncu "izplen" manjši? Novak in Nadal bi takoj zamenjala h2h statistiko s Federerjem (tudi, če bi bila 30:0 v korist Federerja), če bi na ta račun osvojila 10 GS-jev več, na koncu je pomembno le to, ali si osvojil turnir, ali nisi...
mb17
# 17.07.2017 ob 08:07
analfabet (roddick) je 3x prišel v finale wimbledona? prosim, nadaljuj...
Skippy
# 17.07.2017 ob 07:55
sampras pa je premagal: courierja, ivaniševića 2x, beckerja, pioline-a, agassija, rafterja

Ha ha ha. A Ivanišević pa ni analfabet? Saj pa ni nič dosegel.
jela
# 17.07.2017 ob 09:24
Ključni je bil finale na letošnjem AO. Premagal je skoraj petletno sušo na GS-jih in urok "Nadala". Od tam naprej gre pri Federerju enostavno za preveč močno samozavest (na itak do konca izpopolnjeno tehniko in moč udarcev), da ga lahko ostali letos le ponižno spremljajo. Mislim, da letos ne brani nobene točke več. Poleg Nadala je edini favorit, da konča sezono No. 1.
evaevi
# 17.07.2017 ob 09:09
Legenda, osebnost, pravi vzornik mladim.
el kondor prevc
# 17.07.2017 ob 07:33
Lestvica Race:

1. Nadal 7095 točk (že uvrščen na zaklj. masters)
2. Fedex 6545 (že uvrščen na zaklj. masters)
------------------------
3. Thiem 3345
4. Wawrinka 3150
5. Cilic 2905
6. Zverev 2710
7. Novak 2585
8. Marej 2290
black russian
# 17.07.2017 ob 07:01


само за ел цартела и друштво у ћошку:)
dadinho10
# 17.07.2017 ob 09:31
@el cartel....
ko osvojis en grand slam, recimo kot cilic us open, pa te potem spet ni nikjer (do letosnjega finala, v cilicevem imenu), lahko govorimo o sreci, nakljucju, pac tista dva tedna ti slo....
nisem fan rogera, dalec od tega, vendar clovek je 8 krat osvojil Wimbledon......
v zrebu je 127 igralcev, ki ga imajo priloznost premagati, hitro na zacetku ali v finalu....
je imel sreco, da je Andy v australiji izgubil proti zverevu, da je bil poskodovan zdaj, pa nole tudi, da je rafa zgubil od mullera??? mogoce, verjetno, ampak toliko srece imeti v karijeri je nemogoce imeti......19 grand slamov, pa clovek nima 27 let......vrnil se je po poletni pavzi, in sicer na nacin da je takoj osvojil australijo.......pa wimbeldon brez izgubljenega niza.....pa ce bi nastopal v zenski konkurenci, je to hvale vreden rezultat......
zakaj so djokovici, murray in nadali izpadali? poskodbe, slab dan!!! je to tezava rogera? zulji cilica? so what, tam je bil, imel je moznost igrati, zulji, poskodba, vse to je sestavni del sporta.... ne mores reci, da je roger privilegiran, ker eto nima zuljev, ali tezav s komolcem.....
mogoce je imel tezave, pa se je prav odlocal....zmanjsati stevilo turnijrev, mogoce ne zeli loviti stevilka 1 pod vsako ceno....spomnimo se murraya lani, ki je sel igrati kitzbuel (atp 250), ker je lovil djokovica....igral je turnir za turnirjem.....izpustil je celotno pesceno sezono, samo da je top za travo...in tu dam kapo dol.....ne glede na simpatije do noleta ali rafe.....
Erkil
# 17.07.2017 ob 08:58
@elCARTEL, raje delaj v službi, da ne boš spet omedleval.
el kondor prevc
# 17.07.2017 ob 07:08
Njegovo načrtovanje forme je res neverjetno.

Res je pri tem in pri načrtovanju urnika je res mojster. Nadal, Marej in Novak včasih res po nepotrebnem trošijo energijo, igrajo glede na svoj način igre veliko preveč turnirjev.
rdečinavijač
# 17.07.2017 ob 10:45
Kot rečeno se vzorec potrjuje.

Več vpisov kot Cartel boljša je bila Federerjeva igra.

Mogoče bi se Jerič posvetil statistiki Cartelovih vpisov pod teniške novice in samo potrdil zgodnji zapis.
slavkodobrina
# 17.07.2017 ob 09:37
Vse dodatne besede so odveč oz. smo jih že povedali, prebrali. Lahko smo samo srečni, da živimo v času ko tenis igra Roger Federer ter ga imamo možnost spremljat!

Pa preletite, pustite cartela naj piše sam kar želi in živi v svojem svetu zablod, ter mogoče še drobec 5-10% njemu podobnih po svetu! Raje preberite svetovne medije ter teniške analitike, strokovnjake kaj danes pišejo o neverjetnem RF-ju, enem in edinem ter brez kančka dvoma najboljšem igralcu do sedaj te prelepe igre. Samo čestitke še enkrat Roger!
carlos_carlos
# 17.07.2017 ob 08:35
cartel

spet teorija o no name igralcih in slabi konkurenci. V bistvu je na to nasedel celo Slavko Jerič. Pač statistko lahko obračaš tako ali drugače, dejstvo pa ostaja, da ima to igralec toliko GS-jev, nekdo drugi pa toliko itd... H2H marsikaj pove, to je res, zagotovo pa ne vsega.

Če bi bil takšen navijač Federerja oz. antinavijač Nadala, kot si ti Rogerja (oz. njegovih navijačev), bi lahko trdil, da letos je imel Nadal srečo, da Rogerja ni bilo v Pariz. zato, ga je on dobil lagano, brez naprezanja. ;))). Res bi bil prizadet, da bi se kou zapisala takšna izjava. Tebi se pa z lahkoto kaj podobnega.

Zate (in tudi Jeriča) pa šteje nekaj drugega... na koliko turnirjih so bili Nadal, Djokovoič in Federer v žrebu, pa jih je dobil prvi, drugi ali tretji. Glede, na to da so na sceni 10+ let na veliko turnirjih bi rekel. In kar nekaj teh je Roger dobil, seveda jih ej veliko tudi izgubil..... Če zdaj pogledaš h2h je Roger prišel vsaj v finale, da je sploh prišlo do h2h obračuna. Tekmeci pa so prej izgubili proti analfabetom, katere je pa Roger premagoval.....

Da pa so Rogerjevi navijači živeli 4 leta v nočni mori pa ne drži. Kar pogosto je prikazal odlično igro polno odličnih udarcev, polno ideje, navdiha. Rezultati so bili sicer malo slabši, ker sam ni bil optimalen, hkrati so bili pa nasprotniki na višku moči. Pa še tu je Roger imel vedno nogo med vrati in tu pa tam mu je vendarle uspelo premagati bodisi Novaka, Murraya tudi Nadala (ampak zadnji tudi ni bil v optimalni formi).
mend055
# 17.07.2017 ob 07:27
Polovični delovni čas!???

Upam, da se bodo po teh besedah zganili delodajalci vseh barv, kož in bančnih računov - ahhh, pa še politiki - ter pričeli (pač glede na zahtevnost poklicev) določati polovični (ali več ali manj) delovni čas starejšim delavcem, KER TI PRAVILOMA PRI 60-ih ne zmorejo več slediti tempu mladih...
Imajo pa izkušnje, znanje... Verjetno bi bili bolj uspešni vsi ti posamezniki, skupine, družba in gospodarstvo ...
carlos_carlos
# 17.07.2017 ob 10:49
zelo preprosto je. Tenisa ne igrajo zgolj veliki štirje, ampak nekaj 100 profesionalcev. In igraš proti vsem. Potem je pa tu preprosta matematična operacija A>B>C. Torej Berdych je premagal Novaka. Roger pa Berdycha in tako seveda tudi novaka. na AO je bil Nadal boljši od vseh. Razen od Rogerja ne.
rdečinavijač
# 17.07.2017 ob 10:46
Sicer mi je Zbornaya lpt trol na nek način všeč ker je vsaj inteligenten, el Cartel pa ...
SKing
# 17.07.2017 ob 09:08
el CARTEL - glede Bayerna se s tabo marsikdaj strinjam, sicer nimam nič proti temu klubu, vendar imaš marsikaj prav.

Glede Federerja pa se ne morem strinjati s tabo. Namreč, ni njegov problem, s kom je igral v kateremkoli finalu. Tudi ni njegov problem, da se je Djoković letos poškodoval in podobno. To pač ni njegov problem. Osvojiti 19 Grand Slamov je dosežek, ki ga ne bo ravno lahko ponoviti. Sploh pa v Federerjevem času igrajo izjemni igralci - Nadal, ki je takoj za njim po osvojenih Grand Slamih, Djoković in Murray, ki je tudi dvakratni olimpijski prvak.

Federer je izjemen igralec. In to je dosegel s svojimi sposobnostmi, saj v tenisu ni tako kot v Formuli 1, kjer rabiš predvsem dober avto. Dejstvo je, da pri skoraj 36 osvojiš tako Avstralijo kot Wimbledon v istem letu, je svojevrsten dosežek.

Federerju lahko rečem le - kapo dol. In tudi žulj Čilića ni njegov problem. To je brezpredmetno govoriti. Enako kot so nekateri govorili, da če bi bilo več konkurence, ne bi Shiffrin osvojila VKG v smučanju. Je to njen problem? Ni. Enako velja za vse ostale.
oildome
# 17.07.2017 ob 08:34
Da ne pozabimo, da sta Samprasa na finalih GS premagovala noname-a Safin in Hewitt, s katerima pa si je RF samo izboljševal statistiko.
Na pou Slovenc
# 17.07.2017 ob 07:48
Jokica tale Cilic, jokal je sam zarad ene stvari, ker ji bil pac nemocn proti Federerju... Itak je pa zravn pokasiral še miljoncek v žep! Bod dec pa sprejmi poraz ,ne pa mi jokat kot ena 8letna punčka!!!
Slovenc122
# 17.07.2017 ob 14:03
Mogoče pa ni Djokovič tako slab, ampak so ostali pravzaprav napredovali in mu ne pustijo igrati njegove igre.
gravitacija
# 17.07.2017 ob 13:42
el cartel ------->čas je da vzameš zdravilo,sej veš enga ob 8h zjutraj drugega ob 14h uri in tretji paket tablet ob 20h uri pa se boš bolje počutil :)

...joj vsaj do 28 avgusta ko se začne US bo imel nočne more s strani največjega maestra ROGERJA FEDERERJA :)) ,,,tole leto pa res ni po tvojem godu cartelček a ne :)) le kaj se bo zgodilo s tabo ko bo maestro spet postal številka 1.na svetovni teniški lestvici,upam da ne boš dal kakšen štrik okoli .....

lp
davide
# 17.07.2017 ob 10:18
Te žulji so samo en priročen izgovor da ga je Federer tako namahal

Me spominja na Đokoviča lani na USO ko si ni postrigel nohtov
el kondor prevc
# 17.07.2017 ob 07:35
Prebiram novice - "novinarji" -prepisovalci tujih člankov, še niste zasledili, da je naša KAJA JUVAN osvojila mladinski Wimbledon

V včerajšnjem glavnem članku o Wimbledonu je bilo na vrhu članka omenjeno v sivem okvirčku.
BepaJoseph
# 17.07.2017 ob 07:26
Zgleda,da je polovični delovni čas na 20 let podlage je zgleda dovolj za zmago...
oildome
# 17.07.2017 ob 09:44
vsi se strinjamo da je tudi nadal letos v izvrstni formi, konec koncev je igral finale dveh GS in enega osvojil, tako kot roger, brez izgubljenega niza. kraljeval je tudi v peščenem delu sezone kjer je izgubil iz rok samo en turnir. kljub vsemu pa ga je roger letos kar trikrat premagal na največjih turnirjih kjer sta se srečala (1x finale GS, 1x finale masters, 1x masters). pa nadal je 5 let mlajši, torej je bližje idealnim letom za tenisača kot roger. kaj porečeš na to cartel? počakajmo da vsi končajo kariere, mogoče bo na koncu imel roger precej boljše številke v primerjavi s konkurenti ;)
SKing
# 17.07.2017 ob 09:39
el CARTEL - stvar je v tem, da to ni Federerjev problem, tu ne moreš kot v nogometu, ko pokupiš glavne igralce in tako postaneš toliko močnejši od ostalih. Pri tenisu si na igrišču sam in moraš pokazati svoj maksimum. To je individualni šport, kjer so pomembne sposobnosti.

Zanimivo je, da se glede Federerja mnogi (nisi edini) obešajo na to, da ni imel dovolj kakovostnih nasprotnikov, medtem ko Schumacherja mnogi obravnavajo kot božanstvo, čeprav je vsem jasno, da je imel takrat tudi zdaleč najboljši avto. V Formuli 1 ne moreš zmagati z drugorazrednim dirkalnikom nikoli - če daš zdaj Vettla ali Hamiltona v slabši avto, bosta s težavo celo točke osvajala, naslov pa bo oddaljen svetlobna leta.
vrtojb5
# 17.07.2017 ob 08:50
Zverina, vsa čast.
oildome
# 17.07.2017 ob 08:30
če seštejemo W federerjevih nasprotnikov in samprasovih;
3x1W + 2x15W + 3W + 1W + 0W= 37W
4W + 2x1W + 6W + 8W + 2W + 0W= 22W

če se je z nekom srečal večkrat, je seveda treba nekogaršnje W šteti večkrat, saj je razlika al se srečaš 2x z 4W ali 1x z 1W in 1x z 2W.

dokazano sami noname-i na obeh straneh, ampak na RF občutno večji noname-i kar lepo pokažejo številke.
lojal
# 17.07.2017 ob 07:41
Legenda v vsakem primeru.
black russian
# 18.07.2017 ob 06:33
ElCartel zdaj pa odgovori na bistveno vprašanje kateremu Nadalu al Djokotu bi dal raje fafat in kateremu ponudil rito, če bi šlo. Vem, da bi obema dal oboje, sam ker je hipotetično vprašanje, lahko le enemu daš eno satisfakcijo. Prosim bodi pošten in premisli. Tvoj odgovor mi veliko pomeni. Hvala!

po moje Nadalu, ker je bolj spreman trenutno...zemo je zemo ali dvaput je ipak dvaput;)
Churchill W.
# 17.07.2017 ob 21:14
Človek priznava da ima polovični delovni čas pa vseeno premaguje vse.
Eni delajo cel dan, so mlajši in fizično močnejši pa ne zmorejo čez 1/4 finale, kaj šele do finala.
pepe2
# 17.07.2017 ob 19:54
@Henry: Federerjeva formula za uspeh: Ponovno so vsi resni konkurenti čudežno odpadli
Djokovic, Muri in Nadal so odpadli ker niso v formi (btw tudi če ne bi bilo t.i. "poškodb" bi Nole in Muri jasno odpadla ker nista bila v formi). Fedex pa očitno je v formi in ni imel resnega konkurenta na turnirju. Ostali so bili za razred slabši. Zdaj pa vprašanje: Kdo od teh si potem najbolj zasluži turnir? Nole mogoče? Ker bi kao "če bi bil" v top formi bi premagal Fedota? Če bi bil čebičebi. Če bi bil jaz v formi premagati Fedota bi ga tudi premagal.

Nole pač ni mogel, ne more ker ne zmore ohranjati forme. Formo je lahko držal samo par sezon, potem mu njegov način igre tega ni več omogočal. Kdo je zdaj kriv če Nole ne more?
doda33
# 17.07.2017 ob 12:39
Po domace povedano je profesionalni tenis v zadnjih letih v veliki krizi. Danes teniska stroka dela z mladimi katastrofalno. Najperspektivnejsi mladi igralec Alekdander Zverev 20 let izgubi proti Rogerju 63 61 v finalu Halleja, 35 Mueller mu je pa na Nizozemskem prav tako na travi dal pravo tenisko lekcijo. 76 62.Jaz bi vsakemu mlademu tenisacu zavrtel ta posnetek dvoboja. Zverev ni imal niti 1% moznosti za zmago. Solska ura tenisa na mrezi, ki je razgalila vse slabosti danasnje teniske stroke. To je nedopustno, da noben 20 letnik ma kaj 25 letnik letnik nima nobene moznosti, da premaga velike tri plus Murraya kljub temu, da so vsi 30 in plus Federer se pa bliza 40-tim. Enostavno to je slabo za sam tenis. Danes sem prvic slisal super izjavo Cilica. Napadel bom 1 mesto. Bravo Marin. Koncno, da ima nekdo vsaj malo jajc. Bolje pozno kot nikoli. Zakaj pa ne. Marin ima koncno team v katerega verjame cetrtfinale Francije odlicna travnata sezona z finalom Wimbeldona sledi pa njegova najboljsa podlaga. Pri poskodovanem Noletu, Murrayu, starejsemu Federerju in s koleni nacetemu Nadalu ima legitimno pravico naskakovati prvo najboljsih 5 potem pa stevilko 1.Samo moral jih bo zaceti zmagovati ne da bo imel 1 zmago proti vsakemu v 10 dvobojih. Samo iz izjave se vidi, da se jih vec ne boji in verjame vase. Bravo samo to je fant, ki prihaja iz Medimurja, kjer so imeli eno tenisko igrisce. Fant je v top 10 iz istega mesta je se Ivan Dodig. Tudi on je treniral na tem edinem igriscu in je top10 igralec v dvojicah. Se pravi, ce se hoce se da. To je sramota za vse teniske akademije. Kaj delajo ZDA. Nekoc najvecja teniska velesila. Connors, Mcenroe, Chang, Sampras, Courier, Artur Ash, Pete Sampras. Danes niso v stanju narediti top 5 kaj top 10 igralca. Njihov najperspektivnejsi igralec top mladinec Donald Young prileze do 3 kroga. To se mora stroka vprasat in zamislit.
carlos_carlos
# 17.07.2017 ob 10:23
kartel ni potrebno pojasnjevati scorea na finalih, ampak score na turnirjih, na katerih so bili vsi v žrebu.
Fleaa
# 17.07.2017 ob 09:07
če kaj,....... sem mu pa Mirke fouž :)
BepaJoseph
# 17.07.2017 ob 08:15
Kondor:
V sivem okvirčku...!!!???. Kje je samostojni članek, ki bi ga moral nekdo sam napisat? Tako pa vezano na tenis raje prepisujejo članke o Beckerjevih finančnih problemih....
BepaJoseph
# 17.07.2017 ob 07:33
Prebiram novice - "novinarji" -prepisovalci tujih člankov, še niste zasledili, da je naša KAJA JUVAN osvojila mladinski Wimbledon v dvojicah s Srbkinjo Danilovićevo. V Srbiji je bilo to med udarnimi novicami. Pišejo o novi,vzhajajoči zvezdi, pri nas pa skromno in pošteno-nikjer...
ButnSkala
# 17.07.2017 ob 20:10
@Henry:

Nadalova formula za "immaculate return from the depth of abyss".

More "Juice"
pepe2
# 17.07.2017 ob 20:05
@el cartel: preprosto je. če federer ne dobi nadala ali đokovića, po večini napreduje ali celo osvoji turnir. v nasprotnem pa ima score 4:14 na GS v zadnjih 10 letih.

zakaj pa se cartel omejuješ samo na zadnjih 10 let? saj so vsi trije igrali med sabo že prej. :)
Beetlejuice
# 17.07.2017 ob 17:48
Vem da je v hrvaščini ampak kdo zastopi......splača se prebrat
http://telesport.telegram.hr/analize/zas
to-je-fedex-najveci-ikad/
Gautama
# 17.07.2017 ob 11:29
Ignore the el TROL.

Zagrenjen posameznik, ki provocira navijace.

Ne mu dajat veselja, uzivajte v sportu in v navijanju.
oildome
# 17.07.2017 ob 09:47
tisti link od jeričevega članka pa tudi lepo prikazuje da je izgubljal finale samo proti IZJEMNO kakovostnim tekmecem (povprečje 2.0). ubistvu je izgubljal finale proti bolj kakovostnim tekmecem kot nadal in djoko.
ogenj
# 18.07.2017 ob 02:59
ElCartel zdaj pa odgovori na bistveno vprašanje kateremu Nadalu al Djokotu bi dal raje fafat in kateremu ponudil rito, če bi šlo. Vem, da bi obema dal oboje, sam ker je hipotetično vprašanje, lahko le enemu daš eno satisfakcijo. Prosim bodi pošten in premisli. Tvoj odgovor mi veliko pomeni. Hvala!
Kazalo