Tenis
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.7 od 21 glasov Ocenite to novico!
Roger Federer
Roger Federer je izraziti favorit, da leto konča na vrhu lestvice ATP. Foto: Reuters
Rafael Nadal
Rafael Nadal ni brez možnosti, saj brani le peščico točk (370), a bo moral premagovati Federerja, kar mu letos še ni uspelo. Foto: Reuters

Dodaj v

Lov na številko 1: Številke vse bolj na strani Federerja

Murray bo na vrhu le še do 21. avgusta
12. avgust 2017 ob 07:36
Montreal - MMC RTV SLO

Roger Federer nadaljuje odlične nastope, z zmago v četrtfinalu Montreala je vse bliže vrnitvi na vrh lestvice ATP.

36-letni Švicar je v vsega 68 minutah premagal Roberta Bautisto Aguta s 6:4 in 6:4. "Gotovo se mi je splačalo, da sem igral res agresivno. Raje sem skušal igrati tako, kot pa preveč dolgo vztrajati z osnovne črte. Žogice ni bilo najlaže kontrolirati, a sem igral v ritmu," je bil zadovoljen Federer, ki lovi sploh prvo zmago v Montrealu (dve v Torontu).

V polfinalu se bo pomeril z Robinom Haasejem, ki je bil boljši od Diega Schwartzmana s 4:6, 6:3 in 6:3. Za 30-letnega Nizozemca je to sploh prvi polfinale na turnirjih serije masters.

Na vrhu lestvice ATP je Andy Murray, ki pa se bo s tega mesta umaknil 21. avgusta, ko bosta žezlo prevzela Roger Federer ali Rafael Nadal. Trenutni pogled na vrh je naslednji.

IgralecTočke14. 8.
Andy Murray7.7507.750
Rafael Nadal7.4657.555
Roger Federer6.5456.905-7.545


Opomba: V srednjem stolpcu je trenutni vrstni red na lestvici ATP (z dne 7. avgusta). Točke Murrayja in Nadala so za naslednjo spremembo že jasne (stolpec 14. 8.), Federer pa bo imel najmanj 6.905 točk, če se prebije v finale, bo zbir točk povišal na 7.145, z novo turnirsko zmago pa na 7.545.

Finale Cincinnatija za številko 1?
Murray je že odpovedal nastop na naslednjem mastersu v Cincinnatiju, kjer se je lani uvrstil v finale, kar pomeni, da bo 21. avgusta izgubil 600 točk, takrat bo imel na računu 7.150 točk. Tam Nadal brani le 90 točk, kar pomeni, da bo imel najmanj 7.465 točk in bo gotovo prehitel Murrayja. V igro se je zdaj prerinil Federer. Če Švicar ta teden dobi Montreal, bo imel pred Cincinnatijem le deset točk manj kot Španec (7.555:7.545). To pomeni, da bo Federer skočil na vrh, če se v Cicinnatiju uvrsti vsaj v isti krog tekmovanja kot Nadal (saj bo v izhodišču izgubil 90 točk). V sanjskem scenariju (vsaj za večino navdušencev), bi lahko Federer in Nadal v finalu Cincinnatija med seboj obračunala za številko 1.

Federer: Korak za korakom
"Seveda spremljam dogajanje na lestvici. Vem, da je Nadal ta teden zapravil možnost za prvo mesto. Mislil sem, da še nekaj mesecev ne bom imel možnosti za prvo mesto, a zdaj sem v igri. No, najpomembneje je, da se dobro pripravim za vsak dvoboj posebej," je miren Federer. Njegovo letošnje razmerje zmag in porazov je 34:2.

Montreal, četrtfinale:
SHAPOVALOV (KAN) - MANNARINO (FRA)
2:6, 6:3, 6:4
A. ZVEREV (NEM/4) - ANDERSON (JAR)
7:5, 6:4
HAASE (NIZ) - SCHWARTZMAN (ARG)
4:6, 6:3, 6:3
FEDERER (ŠVI/2) - BAUTISTA AGUT/ŠPA/12
6:4, 6:4

S. J.
Prijavi napako
Komentarji
dragonmiami
# 12.08.2017 ob 08:02
Enostavno GOAT. Kosa še že več kot 15 let z najboljšimi tenisači sveta.

V preteklosti je bil najboljši, v najboljših časih Noleta in Nadala je tudi zmagoval in sedaj, ko je prišla nova garda zmaguje.

15 let je že na samem vrhu teniške karavane in to je zame enostavno GOAT....prištejmo še vse GS - je in dobimo Rogerja.
Gautama
# 12.08.2017 ob 10:51
clutch00
To je pac realnost s katero se nocejo sprijaznit federerjevi fanatiki, brez dopinga vprasanje, ce bi osvojil 10 GSjev. Verjetno bi jih osvajal samo takrat ko ni bilo nobene pametne konkurence...

Uau, kako poglobljena in racionalna analiza, to je realnost, ker je tako rekel največji možni strokovnjak clutch00, kredibilen, nezafrustriran, nepristranski.

Čisto si me prepričal.
joy
# 12.08.2017 ob 09:05
dragonmiani ... In se vedno se najdejo primerki, ki si upajo pomisliti na to, da Federer nikoli ni imel konkurence. Totalna neumnost. Federer je v prvi fazi, najuspesnejsi fazi enostavno tako mocno dvignil nivoj tenisa, da so bili vsi ob njem amaterji. Gre za obdobje Safina, Nalbandiana, Roddicka, Hewitta, Davydenka itd.. Brez dvoma veliki teniski igralci! Potem je (z Rafkotom ze prej) nastopila prava konkurenca, pa se vedno je Fedex mocno v igri. Zdaj gre cetverica proti koncu, prihaja mlada garda in Fedex se kar tala lekcije.

In ja, baje fotr nikoli ni imel konkurence pravijo in bojo pri tem vztrajali nekateri do konca dni ... Dejmo se zresnt no.
Roger Legend
# 12.08.2017 ob 08:34
Realno gledano ima Nadal v Cinncinatiju verjetno še manj možnosti kot v tukaj v Montrealu. Fedexova priloznost je res lepa, sploh zaradi dejstva, da je na turnirjih, ki sledijo, Federer ze v preteklosti bil precej bolj uspesen kot Rafa. C'mon Roger!
smeb
# 12.08.2017 ob 10:08
Kdo je verjel oz upal pomisliti da bo Roger na Cincyu letos v igri za št.1? Noro. Mislim pa da je trenutno edini ki ga lahko premaga Zverev. Pa še on bi moral igrati tekmo življenja. Roger je enostavno preveč samozavesten in ve da je trenutno najboljši.

Come on Rog! Poberi ameriški trojček:)
Djedi
# 12.08.2017 ob 12:34
Nikol ne razumem teh komentarjev o konkurenci. Zmagoval si sam zato ker nisi imel konkurence ??? Kaj naj bi to sploh pomenl? Torej noben ni dober, najboljši, nadpovprečen ampak majo vsi slabo konkurenco?
levkup
# 12.08.2017 ob 09:45
joy@
Jaz pa ne morem verjet, da odrasli ljudje že
toliko časa ne dojamejo, da imajo opravka z
nekom, ki mu sploh ni mar za resnico in dejstva ?
Pa briga njega za GOAT Federerja !!! On zgolj rabi
pozornost in tu gor jo je deležen v obilju.
Sploh ne rabi nič napisat pa vseeno teče debata o
njemu. In to je vse, kar tip želi.
Če bi ga ignorirali bi kaj hitro odnehal, tako pa je
ugrabil sceno in o tenisu resne debate že dolgo časa
nimamo... Škoda kajne ?
Ampak pač ko bo naslednjič "kihnil", mu bo vsaj
dvajset ljudi hitelo razlagat, da njemu pa že ne bodo
zaželeli " na zdravje " :))) Kdo je potem tu nor ???
Aggressor
# 12.08.2017 ob 14:04
Hec je predvsem v tem, da Fedex ne zmaguje toliko z močjo, kot z domiselnostjo igre. To ne pomeni, da mu doping ne bi pomagal, saj je fizična komponenta še vedno ena ključnih, kakorkoli obrneš. Ampak potez, kot jih sploh v zadnjem letu gledamo od njega, si pač ni mogel vbrizgat z injekcijo. Zato pri njem med opazovalci manj slišiš glasna razmišljanja, če ni morda dopingiran - ker je vsakemu jasno, kje leži razlog za njegove zmage in ker si ga vsi želijo takšnega gledat še naprej.
pepe2
# 12.08.2017 ob 12:54
Ferrer, Bautista Agut, Hasse, Zverev / Shapovalov

Ravno to je eden od razlogov, zakaj je verjetno res najboljši: ker jih redno premaguje. Nadal npr. jih ne more, čeprav so "noname".
doda33
# 12.08.2017 ob 11:13
Lestvica je letos cisto nemerodajna. Murray je prvi samo zaradi velike zaloge iz druge polovice sezone 2016.Drugace ima katastrofalno sezono 2017 se mnogo slabso kot Novak. Kmalu bodo stvari prisle na svoje mesto. Roger bo seveda zasedel teniski prestol. Federer je letos prakticno osvojil vse kar se da. Izgubil je sicer dva dvoboja na nepomembnih turnirjih. Drugace je pa na poti da ponovi Noletovo 2011 in 2015 sezono. Tukaj v Montrealu je prvi favorit v Cinncinatiju je absolutni favorit, ker je tam najhitrejsa podlaga in prakticno njegov turnir, mislim da ima v cinncinatiju poleg Halleja najvec naslovov. Tudi po prikazanem in formi v letu 2015 je na Us openu glavni kandidat za naslov.
smeb
# 12.08.2017 ob 18:10
Zakaj lahko Federer še vedno pri teh letih igra ? Zakaj Nadal in Djoko ne moreta bi moralo biti vsem jasno. STIL IGRE in lahkotnost! Pri unih dveh velika večina igre bazira na moči, teku itd. Pri Federerju pač ne.
pepe2
# 12.08.2017 ob 13:55
haha, zakaj pa nenadoma sprememba teme? ne ne, ostanimo pri tehle igralcih:

Ferrer, Bautista Agut, Hasse, Zverev / Shapovalov

Dejstvo je, da so taki (in še mnogo slabši) igralci redno premagovali Nadala, in to na največjih turnirjih. (!) Kako naj temu rečemo? Brutalna posilstva? "Nonamerji" si jemljejo Nadala vsi po vrsti, kadarkoli se jim zahoče. lol

Kar se tiče h2h nadal-federer, na nepeščenih podlagah nesporno vodi Federer 12:10 (mogoče prej tega nisi vedel). Nadal je "dominiral" (Federerja in vse ostale) samo na pesku, drugod pa pač ne.

Nole pa je itak moral dočakati do Federerjevega 30 leta, preden je lahko izboljšal (seveda prepričljivo negativni) h2h proti njemu. Trenutni rezultat je 23:22 v prid Djokovica. Ne vem, če bi temu rekel "brutalna dominacija", čakati da nasprotnik ostari da ga potem vodiš s tako "gromozansko" razliko LOL
seba goričan
# 12.08.2017 ob 11:00
Goat...brez dvoma
snowman
# 12.08.2017 ob 20:28
Obregat se ob konkurenco je zame nekaj najbolj nešportnega. Kdo pa smo mi, da bi sodili o konkurenci ali o njej sploh debatirali? Konkurenca v športu je v danem trenutku zmeraj najmočnejša. Zmeraj pridejo v finale oz zmagajo tisti, ki na poti premagajo vse svoje nasprotnike. Niti tenisači sami nikoli ne rečejo, da je nekdo zmagal zaradi lažjega žreba. Če lahko Shapovalov premaga Nadala to pomeni samo to, da konkurenca niso samo nadal, nole in roger, ampak tudi ostali igralci, ki pa pač niso konstantni. Le redkim pa uspe zmagovati več let serijsko, in tu je pa Roger največji in to mu priznava cel teniški svet. Konkurenca jih ne zanima, ne vem zakaj nas 'kavč strokovnjake' to tako moti. Na koncu štejejo samo zmage, zaradi njih si legenda, Real Madrid je legenda ker je 11x zmagal ligo prvakov. Ali morda kdo od vas ve medsebojni score Real Madrid - Barcelona? No verjetno skoraj nihče. Enako nikogar h2h ne zanima v tenisu
tomo_kugy
# 12.08.2017 ob 16:49
Bom še sam predstavil svoje razmišljanje. Federer igra od vseh najučinkovitejši tenis. Pri njemu ni pardona, pride na servis, vzame žogico, jo vrže in servira. Točke ne trajajo v nedogled, ampak jih poskuša zaključiti čimprej. Pri njemu tudi ni ne vem koliko sprintov za žogo levo-desno iz enega v drugi kot, ker ima tako fantastično natančno igro in sposobnost predvidevanja, da vse skupaj izgleda smešno enostavno. Koliko ur sta igrala Nole in Rafa na AUS open, 6+? Če bi igral Fedex, bi bilo vsega konec po največ 4 urah, zmagal ali izgubil, ker bi točke na njegov servis trajale 3x manj kot pri ostalih. A se dopingira? Trdno verjamem, da se ne in tudi za ostale verjamem isto. Mogoče sem naiven, ampak želim si verjeti, da gre za poštene športnike, čeprav nas zgodovina predvsem v drugih športih uči drugače. Kar se mene tiče, je največji, verjamem pa, da se veliko navijačev Rade ali Noleta s tem ne strinja, ampak resnici na ljubo lahko edino konkurenco pri tej dilemi zaenkrat vseeno predstavlja zgolj Rafa. Pa lep dan in bodimo veseli, da imamo možnost spremljati takšne mojstre na delu.
smeb
# 12.08.2017 ob 12:35
@Henry Kje pa so Murray ? Djokovic ? Čilič ? Nadal ? Wawrinka ? Berdych ? Glede na tvoje besede je Federer kriv da pač ne morejo igrati oz prilesti do polfinala. Jaz mislim da Federer doma uporablja temno čarovnijo in voodoo. Druge možnosti pač ni

Sploh pa Federer prosim zmaguj, razni izpadi določenih tukaj na foromu in njihovo trpljenje je zame neprecenljivo:)
black russian
# 12.08.2017 ob 13:48
To, da je nadal mogoče večkrat izgubil proti slabšim nasprotnikom (seveda ne na pesku), ne spremeni dejstva, da sta tako on kot Đoković večino kariere Fedota brutalno dominirala..

El Henry...
maliP
# 12.08.2017 ob 09:48
Ata hočeš nočeš igra lep tenis in njegova švicarska kmečka psiha je nora, tako da ko gre v penzijo bo kar nekaj let no.1, od sedanjih ga lahko ogrozi edino Nole če se vrne, kar pa je ob njegovi bolj fizični igri manj verjetno.
iluvatar
# 12.08.2017 ob 12:28
ajej, spet bodo trije trolali cez Fedexa.
RJSlo
# 12.08.2017 ob 09:58
No ja. Doković se je že nehal dopingirati?
manolo
# 13.08.2017 ob 00:01
In pri čem naj bi doping Federerju pomagal? Pri najpopolnejši tehniki do sedaj?
qweasdyxc
# 12.08.2017 ob 08:10
Sam sem velik navijač Federerja, toda ta turnir v Montrealu pa ni na nivoju mastersa. Ob pogledu na četrfinalne pare dobiš občutek da bi moški tenis brez "velikih" štirih bil zelo podoben ženskemu, kjer je praktično vsak turnir uganka zase. Hočeš nočeš, ampak ATP karavana brez Novaka in Murrya ogromno izgubi, zato jima želim čimprejšnjo vrnitev. No po drugi strani si pa lahko obetamo spektakularen zaključek sezone in dvoboj za številko 1 na svetu in upam na čim več zgodovinskih medsebojnih dvobojev med najboljšima igralcema v zgodovini tenisa.
fruci
# 12.08.2017 ob 15:23
Največji čar moškega tenisa je ( bila) konkurenca med Federerjem, Nadalom in Djokovićem. Vsak je imel svoja obdobja. Mogoče sta bila na vrhuncu Nadal in Djoko močnejša od Federerja, vendar na koncu se gleda celotna kariera. Tudi brez velike konkurence je težko zmagati sedem krat zapored in to ponoviti kar devetnajstkrat.
Enako bi lahko rekli npr. za Bolta, da je zmagoval, ker pač ni imel konkurence. Atletika je le malo drugačna, saj postaviš svetovni rekord, tako da je to stalna reference, v tenisu pa kaj podobnega ni.

V vsakem primeru so Federer, Nadal in Djoković tako vrhunski šporniki, tako da se jim kavčarji lahko samo priklonimo.
kosarkas76
# 12.08.2017 ob 19:31
imate prav navijači Federerja, kdo sem jaz tukaj, da bi se kregal z vami. VSE IMATE PRAV. Vzamem vse nazaj:)
kosarkas76
# 12.08.2017 ob 13:56
Vse lepo in prav. Samo men je vseeno sumljiv pri teh letih, da ima toliko moči še. V preteklosti so vsi Nadala obtoževali dopinga. Spet dvojna merila . Bog ne daj, da kdo kdaj reče proti Federerju.
Kapo dol, če to doseže brez vitaminčkov.
kosarkas76
# 12.08.2017 ob 13:58
Mononeokloza pusti posledice vsem razen:)
Bubi-Schumi
# 12.08.2017 ob 11:33
Še malo pa bo Zverev številka 1.
Henry
# 12.08.2017 ob 12:16
Ferrer, Bautista Agut, Hasse, Zverev / Shapovalov - konkurenca kot v njegovih zlatih časih, LOL
Henry
# 12.08.2017 ob 13:26
To, da je nadal mogoče večkrat izgubil proti slabšim nasprotnikom (seveda ne na pesku), ne spremeni dejstva, da sta tako on kot Đoković večino kariere Fedota brutalno dominirala...
Henry
# 12.08.2017 ob 12:40
Samo po sebi je vseeno, proti komu kdo zmaguje, ampak ko se pa nekoga, ki je tričetrt lovorik v karieri osvojil proti small-timerjem in no-namerjem (večjega srečkoviča v pomembnejših športih preprosto ni), označuje za GOAT-a, je pa smešno in glupo.
clutch00
# 12.08.2017 ob 10:10
federer je najvecji dopingiranec, spomnimo se AO, ko je v zadnjem nizu sel na medicinski time out, potem pa kot prerojen zaigral. Dejstvo je, da je federer zasciten bolj kot kocevski medved, predstvalite si, da se izve da je "najvecji" vseh casov na dopingu, 10x vecji skandal kot z lance armstrongom. To je pac realnost s katero se nocejo sprijaznit federerjevi fanatiki, brez dopinga vprasanje, ce bi osvojil 10 GSjev. Verjetno bi jih osvajal samo takrat ko ni bilo nobene pametne konkurence...
Kazalo