Tenis

Poudarki

  • Nadal šestič zapored kralj Monte Carla
  • Verdasco v finalu osvojil le igro
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,3 od 24 glasov Ocenite to novico!
Rafael Nadal
Španec z Majorke se je po 32. zaporedni zmagi v kneževini zgrudil na tla. Manjkale niso niti solze. Foto: EPA
VIDEO
Nadal na pesku razred zase

Dodaj v

Nadal postavil nov mejnik v teniški zgodovini

Prva turnirska zmaga po skoraj letu dni
18. april 2010 ob 16:28,
zadnji poseg: 18. april 2010 ob 16:52
Monte Carlo - MMC RTV SLO

Španski tenisač Rafael Nadal je v velikem slogu osvojil turnir v Monte Carlu, potem ko je rojaka Fernanda Verdasca odpravil s 6:0 in 6:1.

23-letni Nadal je tako postal prvi tenisač v moderni teniški zgodovini, ki je na enem turnirju zmagal šestkrat zapored. Za 37. turnirsko zmago, a prvo po skoraj letu dni, je potreboval uro in 25 minut. Nadal je bil od 26-letnega Verdasca, ki je prvič igral v finalu kakšnega turnirja masters, boljši v vseh elementih teniške igre. "Rafa" je nasprotniku šestkrat odvzel servis, napravil "le" 14 neizsiljenih napak, medtem ko njegov nasprotnik kar 32. Končno razmerje točk: 63:35.

Poškodba kolena pozabljena
"Igral si zelo dobro, oprosti," je Nadal kljub gladkemu porazu pohvalil Verdasca in nadaljeval: "Tu se počutim kot doma. To je moj najljubši turnir. Za mano je izjemen teden. Že dolgo nisem igral tako dobro." Nadal se je pred Monte Carlom zadnje turnirske zmage veselil maja lani v Rimu, nato pa ga je poškodba kolena oddaljila od vrha. Zdaj je poškodba očitno preteklost in kralj peska je spet pripravljen za zmagoslavne pohode.

Nadal - Verdasco 10:0
"Upam, da se bo Rafa utrudil zmagovati tukaj," po 10. zaporednem porazu proti Nadalu smisel za humor ni zapustil Verdasca, ki je v prvem nizu potreboval zdravniško pomoč zaradi bolečin v vratu.

MONTE CARLO
(2.543.750 evrov, pesek)

Finale:
NADAL (ŠPA/2) - VERDASCO (ŠPA/6)
6:0, 6:1

CHARLESTON
(700.000 am. dolarjev, pesek)

Finale:
STOSUR (AVS/4)
- ZVONARJOVA (RUS/7) 6:0, 6:3

To je drugi naslov za 26-letno Avstralko na WTA turneji.

A. V.
Rafael Nadal
Prijavi napako
Komentarji
DrJones
# 20.04.2010 ob 14:16
Rafa je pokazal res vrhunsko formo na pesku. Čeprav so bili v MC skoraj vsi najboljši na pesku, to pravzaprav niti ni pomembno. Tenis, ki ga je prikazal Nadal, pristop, samozavest, je bil na najvišjem nivoju, kdor se vsaj malo spozna na tenis ve o čem govorim. Letos ga bo na pesku težko kdo premagal. Strinjam se tudi s tistimi, ki so mnenja, da se na pesku igra najboljši in najlepši tenis, zato komaj čakam letošnji RG (morda se celo odpravim tja) :).
Federer po Australiji še ni pokazal ničesar, zato bi bilo pravo malo čudo, če bi letos osvojil kakšen turnir na pesku.

Glede Kemika pa se ne sekirat, večkrat je že pokazal, da ne ve nič o tenisu (enkrat je tenis celo primerjal z namiznim tenisom) in da ne uživa v gledanju kvalitetnih dvobojev. Je le fanatičen navijač Federerja, ki si grize nohte, da bi Nadal izpadel preden se sreča s Federerjem. Ko po vrhunski predstavi obeh, Federer izgubi v 5. nizu, pa izjavlja, da bo nehal gledat tenis, itd.
soulofdis
# 19.04.2010 ob 22:39
Pametno...Ve da se začenja peščeni del sezone, turnirji se vrstijo drug za drugim in, če hoče biti maximalno pripravljen na RG, mora tudi počivati. Če Federer ni šel v Monte Carlo, lahko tudi Nadal izpusti Barcelono, če vidi da ne rabi toliko dodatnega igranja na pesku, ker ima formo ki jo hoče...

Go Rafa...RG je letos tvoj :)
rea
# 19.04.2010 ob 21:40
Na uradni strani ATP je info o Nadalu:

“I am really sorry not to be able to play in Barcelona, more than any other tournament, but this year after the win in Monte Carlo my body is asking me to rest."
po2po4
# 19.04.2010 ob 21:19
kje si pa to slišal??
joplin
# 19.04.2010 ob 19:22
ne vem, kje naj objavim ampak pravkar se je pojavila novica, da je Nadal odpovedal Barcelono
Djolc
# 19.04.2010 ob 12:12
zirafica -> napisala si vse tisto, kar smo mi tukaj pisali že neštetokrat:) Ok jaz nisem treniral tenisa 12 let, v bistvu ga sploh nikoli nisem:) Bistvo vsega je, da poizkušaš biti objektiven, kar je včasih težko, vendar ni nemogoče. Če pa ti subjektivnost zamegli oči, potem je pa težko -> Kemik je pač primer. Meni je tudi "žal", ko Nole izgubi, ampak recimo v soboto v dvoboju proti Verdascu ni imel nobenih možnost -> pa ne iščem nobenega alibija. Res je, da je imel 49 neizsiljenih napak, da je imel katastrofalen prvi servis ... ampak to je vse del igre, ki vpliva na končni rezultat. Verdasca je v tem dvoboju igral fenomenalno, malo grešil in to je ključ njegovega uspeha. Kapo dol! Včeraj pa je Nadal samo pokazal,da je res izjemen mojster. Poleg tega pa Kemik neprestano ponavlja, da ima on en sam udarec, da je njegova igra ... ok mogoče ti subjektivno njegova igra ni všeč, ampak rezultati kažejo na to, da gre za izjemnega igralca. Torej objektivno lahko vsak reče ... no ja skoraj vsak:)
zvezdica_10
# 19.04.2010 ob 11:27
zirafica 10 pik zate končno nekdo, ki kemika zabije nazaj, ki samo pometuje tu, kao neki jaki poznavalec.
zirafica
# 19.04.2010 ob 11:04
Kemik, tole je pa že noro...js sm velik fan Federerja ampak kar pa tukaj berem je pa... Najprej govoriš, da so bili samo trije iz top10..potem jih je bilo 5, ampak dva itak ne štejeta, ker sta na robu. Mislim halo???!

Potem pa še omemba, da ni bilo močnih igralcev, med katere si uvrstil Simona. Pa daj človek prosim poglej v zandjem času njegove rezultate. Noben mi ne bo reku, da je Simon, k je nekoč bil v top10 in je sicer res dober na pesku fuuuul nevaren?? Medtem ko nekateri igralci, ki so v top 10, pa itak ne morejo nič na pesku. Dej dej, zdej so pa ti komentarji presegli vse meje normalnega.

Js sm fan federerja. Vskaič ko je zgubu proti nadalu, mi je šel nadal jasno bolj na živce. Ampak s takimi komentarji, kot jih imaš ti, Kemik, pa delaš krivico, in to obema! Tudi Federer se stara (ne morm verjet, da si prišel na dan s takimi komentarji res), poleg tega skrbi za družinico in je jasno motiviran le za večje turnirje. Žal pa njegova virtuoznost ne more vedno rešit kralja.

Tenis sm trenirala 12 let in ga vsa ta leta tudi redno spremljam, tako da si ne domišljat, da si edini, ki kaj ve in vse okoli prepričevat o nekih starostnih težavah Nadala in tralalala, ker s tem samo mečeš slabo luč na Federerjeve oboževalce in na fer priznanje, kdo je dober v določenem momentu!
zvezdica_10
# 19.04.2010 ob 09:36
Bravo Rafa:)
Pa še pohvalit morm kreacijo Nikeove oprave za Rafo... ful sexy so ga nrdil. (še bolj, kot je že drugač:))
jozgol
# 19.04.2010 ob 08:59
čeprav spadam bolj v kategorijo federer-fan-nadal-antipatičen, pa vseeno so bili rezultati na tem turnirju precej impresivni (in v preteklosti). moraš biti dober, da tako zmaguješ. edino kar bi pokritiziral, pa je, da če že govorite, da je v nekaj zelo veliki formi, da če bi igral na trdi podlagi, bi ga en agresiven igralec premagal, skoraj nikogar pa ne bi tako gladko premagoval. hotel sem analizirati zakaj je bil tako boljši tokrat in vse kar lahko rečem je da s samozavestjo po začetni igri, postala roka lažja, napake so izginile, kakšen winer več zadel....še vedno pa je on stari nadal, ki vse polovi in nasprotnike zafrustrira. najprej hočejo napadat, pol pa več ne gre in samo še razpadejo. je dober, super, peščen igralec. moraš ga pa napasti in držati vedno blizu, da pol tud mal v glavi in roki se zamaja...
Djolc
# 19.04.2010 ob 08:06
Vse kar lahko rečem glede Nadala je -> KAPO DOL! To kar je prikazal tu v Monte Carlu je neverjetno. Igral je res neverjeten tenis, nekatere točke so že praktično mejile na znanstveno fantastiko - predvsem tista v prvi servis igri Verdasca, ko je Nadal z njo dosegel break.
Enostavno je bil Nadal tukaj tako superioren, da je iskati kakršnekoli "izgovore" za poraze njegovih tekmecov brezsmiselno - kdorkoli bi danes stal na nasprotni strani ne bi bilo nič drugače, ker je Nadal tako močno motiviran, poka od energije ... kot v najboljših časih.
Besede, da vsi psihično padajejo proti njemu, zaradi tega odigrajo ne zelo nizkem nivoju so ... tudi, če res vsi psihično padejo, padejo z razlogom, ker jih je Nadal že ničkolikokrat premagal, v primeru Verdasca zasenčil -> ko imaš proti nekomu 9:0, igraš potem finale in v tem finalu potem osvojiš eno samo igro! Verdasco je odigral na podobnem nivoju, kot je Nole odigral en dan poprej ravno proti njemu - a tudi, če bi Verdasco zadeval vse tiste nore žoge, kot jih je proti Noletu bi kvečem dobil kako igro več, ker to kar je Nadal prikazal včeraj je res FASCINANTNO.
Peščeni del sezone se nadaljuje, ko se priključijo še ostali igralci bo še toliko bolj zanimivo, vendar je Nadal v danem trenutku res v najboljši formi. Nole je celoten turnir odigral dobro (sploh glede na formo v letošnji sezoni oziroma igro, ki jo je kazal), potem pa popolnoma padel v polfinalu - eden najslabših dvobojev v njegovi karieri! Nov turnir, nova priložnost za vse ... upam, da kmalu vidimo vse najboljše na delu, vključno s Federerjem.
sunken
# 19.04.2010 ob 01:20
bravo Nadal!
dwyane wade
# 19.04.2010 ob 01:06
drgač pa tista d federer nau pršu niti tok delč da bi nadala sreču (torj do poufinala ali finala) so pa bučke glede na to d je biu federer u zadnih 22 poufinalih in 18 finalih od teh 22 GS-ou
dwyane wade
# 19.04.2010 ob 01:03
škoda da FeVer ni pokazu usega kar zna, sicr ne pravm d bi loh sploh premagu nadala dons...

drgač pa letos bo pomoje drgač v roland garrosu ker ga federer že ma in ni več tok pod pritiskom...seveda je nadal u vrhunski formi, sam bogve kako bo s poškodbami pr njemu in pa seveda da bo sploh pršu tok delč da se bosta s federerjem srečala (da nau k lan k ga je že soderling odpihnu)
webmaher
# 19.04.2010 ob 01:01
@zugec pošteno napisano, tudi ostali Fedrovi navijači se obnašajo "viteško" le Kemiku se že spet Rafa ponoči prikazuje v sanjah :-)))
Kemik zaslužiš si tudi ti malo počitka od tenisa da si razbistriš glavo in začneš pisati malce drugače...
webmaher
# 19.04.2010 ob 00:31
@miki_miska hvala za tako pošten komentar na prvi strani...res nimam pojma o tenisu a Roger Federer Pariza več osvojil ne bo :-))))
nowitzki
# 19.04.2010 ob 00:09
Kemik Roger na RG praviloma ni izgubljal zaradi pritiska pač pa zaradi tega, ker je preprosto bil slabši od Nadala.
zugec
# 18.04.2010 ob 23:41
Kemik ti pa si res že patetičen, kadarkoli in kjerkoli se na vse kriplje trudiš očrniti Nadala, pa je vsem jasno zakaj. Zato ker je v medsebojnih dvobojih enostavno boljši, to je golo dejstvo, ki si ga lahko razlagaš kakorkoli želiš pa bo ostalo enako. 13-7 je ta številka a veš, 13-7. Pa nimam nič proti Federerju, zakaj tudi bi, brez dvoma največji vseh časov, ampak resnica je da je ravno Nadal tisti, ki je medsebojno enostavno boljši in to te boli, pa sploh ne vem zakaj, obnašaš se tako kot bi ti bil Roger najmanj brat. Priznam da vseh tvojih litanij pod tem člankom nisem prebral ampak zgolj preletel z levim očesom, tako ali tako pa se ponavljaš kot stara, nevoščlija, bojazeča plata. Kemik 13-7 je ta številka, pismo to je skoraj krat 2, hehe pa te je spet zbodlo, bom raje končal
LP
Ultras Lunatics
# 18.04.2010 ob 23:17
Čestitke Nadalu. Res se je vrnu v vrhunsko formo in na pesku ga bo težko premagat.
Sam ne pa primerjat Nadala pa Federerja. Fedex je Bog tenisa.
Roxon
# 18.04.2010 ob 23:11
@Kemik
...Nadalovi navijači se niste imeli kaj za bati te psihološke razvaline, ki ima mnogo preveč spoštovanja do nasprotnika, ko je na drugi strani Nadal........takšnih podarjenih tekem ne bo več veliko, sploh ko pridejo tudi boljši igralci. Ne bo zaman, če rečem, da ne verjamem, da bo še dolgo na tem nivoju, a bomo videli, kako bo....

Če bi povsem enako igral Federer, bi tole bilo "prevedeno" v:
Federerjevi navijači se nismo imeli kaj bati, saj je Roger še enkrat več demostriral odlično psihično in fizično pripravljenost in kar odpihnil Verdasca, ki seveda ne najde svoje igre ko je na drugi strani federer.........še ena super zmaga, Roger je nadigral španca, igral je izjemno, upam da bo igral tako tudi ko bodo nasproti tisti najboljši. Ne bo zaman če rečem, da je letos v izjemni formi in siguren sem da bo to formo nadaljeval skozi vso sezono.
_______________________
Očitno se že nekoliko bojiš Nadala, vsi vemo da te stisne ko slišiš njegovo ime, komaj čakaš da spet pride kakšna poškodba, da boš lahko še enkrat pametoval da seveda ne more zdržati tega ritma bla...bla ...bla Roger je zakon...bla..bla.
avalent
# 18.04.2010 ob 23:01
Saj pravim, Kemik res veliko veš statistično in vse ostalo o tenisu, samo kaj za milega boga se ti je ta Nadal tako zameril:-)? Meni je pa čisto vredu, da ima tudi RF neko spodobno konkurenco še posebej na pesku. Oz. tako bom rekel, Rafa je kakor koli že gledaš boljši na pesku od RF, a te mogoče to tako boli, ali kaj? Pač ne moreš vedo biti povsod najboljši, pa kaj. Pa res se ne tako obremenjevati s tem Nadalom, no. A se ti ne zdi, da bi bilo drugače dolgčas:-)
manchy
# 18.04.2010 ob 22:44
Kemik, prou smešen si že in vsak, ki ni zaslepljen kot si ti, te ne jemlje več resno. Sam tok za informacijo. Men se niti minusov ne da več stiskat, ker itak nima veze. Sanjaj tam nekje v svoji Federer land, pa se oglasim spet čez nekaj let, ko bo Nadal sto procentno imel komplet GS-ov in se bližal Federerjevemu rekordu v zmagah na GS-ih.
Ulikses_
# 18.04.2010 ob 22:35
vsaj še nekje, da je kej od njega :))

ni sporno: Federer je car...ma tolko GS jev kot Nadal navadnih turnirjev...
rea
# 18.04.2010 ob 20:14
Vsa čast Nadalu za tole zmago - večina teniških ljubiteljev, tudi Rogerjevih fanov (z izjemo enega he he) vsekakor privošči Nadalu, da je končno "back to the game". Še posebno v luči letošnje sezone: Federerju se do glavnih turnirjev "ne da", Murray je po porazu na AO psihično na tleh, Djoko je z zdaj že bivšim trenerjem izgubil servis (ki se počasi vrača), Davidenko in Del Potro poškodovana...

Sem bila pa že včeraj malo razočarana, da je v finalu Verdasco, ki gleda na Nadala kot na Boga in se vedno malo "userje" pred njim. Če sem malo zlobna ... njegova današnja igra in posledično rezultat ne sodi na finale Mastersa 1000. Djoko bi dobil vsaj 3 igre, he he.
markoman25
# 18.04.2010 ob 20:12
Kemik je očitno postal tud jasnoviden, saj točno ve, kaj se bo z Nadalom zgodilo v prihodnosti :D Sem pa prepričan, da bo Rafa v Parizu z veseljem ponudil še eno šanso Fedexu, medsebojni score 7:13 res ne zgleda lepo ...
Kemik
# 18.04.2010 ob 20:01
P. S.: Pa tole sem odgovoril nowitzkemu, a je vmes že setmor nekaj napisal.
Kemik
# 18.04.2010 ob 20:00
Boš rekel, da ga ni bilo, potem ko mu je tolikokrat spodletelo in mu je samo ta turnir za Grand Slam manjkal v zbirki, večkrat pa ga razglasil za glavno prioriteto pred sezono? Samo poglej, kakšen pritisk je bil na njem lansko leto, definitivno se je sam pritisk stopnjeval iz leta v leto. Še sam je rekel, da je končno to breme pritiska padlo z njegovih ramen, potem ko je premagal Söderlinga v finalu, nato pa je na novinarski konferenci seveda že malce gledal na prihodnje (sedaj letošnje) leto, ko bo branil naslov. In prišel je vsekakor tudi on do zaključka, da bo mu vsekakor precej lažje igrati v Parizu, potem ko mu je končno uspelo osvojiti naslov in mu neosvojenega Roland Garrosa nihče več ne more očitati. Mislim, da je lahko letos še posebej nevaren tudi zaradi tega.
setmor
# 18.04.2010 ob 19:59
federer bo mogu it prej nad kaga druzga, da bo sploh pokazu kje je.
setmor
# 18.04.2010 ob 19:58
ja, sanja svinja kukurus
nowitzki
# 18.04.2010 ob 19:56
Sej vseeno, ko sem omenil Soderlinga in JMDP sem seveda avtomatsko mislil še na Rogerja, ah daj kdaj pa je Rogerja zdelal pritisk? Zdaj samo čakam, da napišeš da je v preteklosti Rogerja v Parizu vselej zdelal pritisk.
Kemik
# 18.04.2010 ob 19:53
Ne, nowitzki, jaz ne upam, da se najde kakšen Söderling ali del Potro. Jaz upam, da se najde Federer. Ta letos v Parizu končno ob sebi ne bo več imel pritiska prvega osvojenega Roland Garrosa, ker mu je to lani uspelo, tako da bo lahko povsem sproščen šel nad Rafo brez kakršnihkoli ovir, tako pa tudi ponovno dokazal svoje mojstrstvo in se Špancu maščeval za vse to, kar mu je ta na pesku že storil. Roger je v zadnjih letih na pesku kar lepo napredoval.
nowitzki
# 18.04.2010 ob 19:49
Ma daj kemik ti postajaš vedno bolj zafrustiran s takimi komentarji, iz tvojih postov je razbrati, da Nadalu ne privoščiš nič. Zakaj bi bil GS fizično bolj naporen za Nadala?? Dvoboji so vsak drug dan prvi 3 morda 4 kola bo vse skupaj za Nadala lažji trening, potem pa ko se bo začelo zares pa bo bil sorazmerno svež. O njegovi pripravljenosti pa nikar ne gre dvomit. Dejstvo je, da je Nadal trenutno 1. favorit za zmago na RG, priznal ali ne. Seveda ti upaš, da se najde kakšen Soderling ali Del Potro, boljše je da lepo priznaš, da je Nadal trenutno najboljši igralec na pesku.

Sam seveda navijam za Federerja, ampak Nadala zelo spoštujem in mi ni težko priznat, da je trenutno no.1 na pesku, to da ni bilo vseh najboljših pa ni njegov problem on je prišel in svoje delo oddelal profesionalno.
Kemik
# 18.04.2010 ob 19:49
Oprosti, ampak to napisano me je nasmejalo. Nadal je povsem drugi tip igralca kot Federer. Peščeni specialist, tekač, igralec na fizično moč. Takšni najboljših teniških let nikoli nimajo v obdobju, ki ga omenjaš. Njihovo najboljše obdobje je vselej prej, ko so mladi, hitri, poskočni, močni, to pa jim začne skozi leta primanjkovati, tudi zaradi te njihove igre, ki kar sili k poškodbam, natanko to se je dogodilo in se še definitivno ponovno bo tudi z Rafo. Tako da ti kar upaj in slepo verjemi v to, da bodo njegova najboljša leta še prišla. Njegovi zvezdni trenutki so bili leta 2008, takšne sezone več ne bo ponovil, pa če se na glavo postaviš.
markoman25
# 18.04.2010 ob 19:42
Kemik, če kdo ve, kako se osvaja RG, je to štirikratni zmagovalec Rafael Nadal, z razmerjem zmag in porazov v Parizu 31:1. Poleg tega se tudi ne morem strinjati s tvojo trditvijo, da Nadal ni več tako dobro pripravljen kot nekoč, ravno nasprotno, Rafa prihaja v svoja najboljša teniška leta, ko je pridobil že tudi dovolj izkušenj in rutine za uspešno in konstantno igranje na najvišjem nivoju. Tudi Federer je imel najbolj uspešne sezone tam nekje v starosti 23-26 let.

Po tvojem mnenju je prav mogoče, da Nadal letos ne osvoji RG-ja. Lahko ti samo odvrnem, da je prav mogoče tudi, da Federer letos ne osvoji Wimbledona.
Kemik
# 18.04.2010 ob 19:12
Haha, metodus, od kod ti je pa sedaj prišla misel na morebitno poškodbo vratu, ki je nisem niti v eni sami misli niti omenil!? Ne iskati dlake v jajcu, samo da bi lahko citiral moj komentar oz. odgovoril karkoli prav meni.

markoman25, Murray je sprejel povabilo organizatorja in ga sprva ni bilo na seznamu nastopajočih, je tudi želel izpustiti MC. Čilić in Tsonga, ta dva sta tako na robu deseterice (9. in 10. mesto) in izven elitne osmerice, da sem predvsem Tsongaja pozabil, se spomnim, da je bil v času omembe igralcev za turnir še izven deseterice oz. je pred njim bil Fernando Gonzalez, definitivno precej boljši peščeni igralec, ki pa ga tukaj ni bilo. Ne glede na vse skupaj je namreč bila konkurenca na turnirja zares precej okrnjena, saj so manjkali Federer, del Potro, Davidenko, Söderling, Monfils, Simon, Roddick, Gonzalez in še kdo. In vsekakor je bila konkurenca precej slabša kot lani, lani pa še kar lepo slabša kot pred dvema letoma. Torej, trend gre v negativno smer, kakorkoli že pogledamo. Sicer mi je prav popolnoma vseeno, če Nadal ta turnir osvoji 10-krat zapored, če ob tem v istih letih ne osvaja tudi Roland Garrosa. In glede na to, da se tudi on stara in ni več tako dobro pripravljen kot nekoč (ta Monte Carlo pač ne more zavesti, to je vseeno preveč pravljično oz. preveč v oblakih zanj), je prav mogoče, da ga tudi letos ne bo, turnir za Grand Slam je vseeno fizično bolj naporen, ker se igra na tri dobljene nize, Roland Garros tudi uradno najbolj naporen turnir na svetu v tem smislu.
metodus
# 18.04.2010 ob 18:54
Kemik
18. april 2010 ob 16:51
Prijavi neprimerno vsebino
Katastrofalna miselnost Verdasca, pa tudi tista reakcija po tisti eni točki proti koncu, ki jo je proslavljal kot zmago in še kaj več, saj je bila vendar samo ena točka. S takšnim pristopom Rafe ne bo premagal, pa če se bosta borila še 30-krat in na katerikoli podlagi. Kot sem rekel včeraj, Nadalovi navijači se niste imeli kaj za bati te psihološke razvaline, ki ima mnogo preveč spoštovanja do nasprotnika, ko je na drugi strani Nadal.

Rafi pa vsa čast za 6. lovoriko v Monte Carlu. Zaslužil si jo je. Je pa bil kar hec, ja, ko se je tudi on zjokal. Seveda sedaj ima razlog za to, pričakovano je prekinil dolg niz brez osvojenih lovorik, a to formo bo moral še kako ohraniti vse do Pariza, če se bo tam spet želel zavihteti na tron, takšnih podarjenih tekem ne bo več veliko, sploh ko pridejo tudi boljši igralci. Ne bo zaman, če rečem, da ne verjamem, da bo še dolgo na tem nivoju, a bomo videli, kako bo. V Barceloni je vsekakor še vedno velik favorit, v Rimu pa se začne pravo klanje, upam seveda, da tudi z del Potrom, če že Davidenka naj ne bi bilo


S tem se vsekakor ne morem strinjati. Ne glede na Verdascovo morebitno poškodbo vratu, bi tudi povsem zdrav Nadala težko premagal. Če si dobro gledal dvoboj, mu ni bil dorasel niti v enem elementu teniške igre. Preprosto je Nadal v tem trenutku v tisti top formi izpred dveh let in še nazaj, ko je brez konkurence osvajal peščene turnirje. Če ne bo pregorel in pametno stopnjeval svojo fizično pripravljenost in se ne bo utrudil do RG, ne vidim tekmeca, ki bi ga v takšni formi lahko premagal. Tudi Soderling v najboljši izdaji. Da ne bo pomote: sem navijač Fedexa, ampak se že zelo veselim, kako bodo tekmeci reagirali na naslednjih turnirjih. Poleg tega je ta zmaga v MC dala Nadalu prepotrebno psihično moč in se bojim, da bo zdaj mlel in mlel.... Bomo videli.

Še enkrat: čestitke Nadalu in en lep nedeljski večer vsem!
markoman25
# 18.04.2010 ob 18:54
Ni res, Kemik. Konkurenca je bila letos zelo močna. Videli smo pet igralcev iz TOP 10 (Nadal, Djoković, Murray, Tsonga, Čilić), s tem da sta dva člana elitne deseterice poškodovana (Davydenko, Del Potro), Roddick pa na pesku tako ali tako ni nevaren. Manjkala sta v bistvu samo Federer in Soederling, poleg tega pa so bili prisotni še skoraj vsi peščeni specialisti.
Kemik
# 18.04.2010 ob 18:43
markoman25, kakorkoli že gledamo, Monte Carlo je vsako leto slabše zastopan turnir. Moral bi bi pred malce več kot letom uradno pasti med turnirje ATP 500 tako kot Hamburg, vendar ga je na površju med temi turnirji (čeprav je edini turnir serije Masters 1000 brez omejitve in obvezne udeležbe najboljših, zato ga veliko najboljših nima v koledarju in jih skušajo dobiti s povabili organizatorja oz. wild cardi, letos smo recimo na celem turnirju gledali le 3 igralce iz najboljše deseterice na lestvici ATP) ohranil, kako predvidljivo, denar, ki ga v kneževini seveda ne primanjkuje.
Karakala
# 18.04.2010 ob 18:28
Ta človek je nekaj neverjetnega.
joplin
# 18.04.2010 ob 18:25
ma daj kemik, a v Madridu in Rimu bo pa povsem drugačna zgodba, tam ga bojo pa naenkrat povozili igralci tipa Del Potro in Davidenko, katerih že več mesecev ni bilo na igrišču?!?!
to je tako, kot če jaz zdaj rečem, da bo Nadal po Wimbledonu (ob idealnem razpletu pa že po Roland Garrosu) spet št. 1 (čeprav je glede na trenutno formo to prav mogoče)

@markoman ja, pri nadalu je letos očitno, da ne bo ponovil iste napake kot lani. tale Monte Carlo je res izgledal kot običajen trening s sparing partnerji. mislim, da letos kakšnih izgovorov o utrujenosti ni pričakovati
markoman25
# 18.04.2010 ob 18:19
Nič hudga, če je Vilas nekoč že osvojil šestkrat zapored isti turnir. Vsekakor je Nadalov dosežek izjemen, tudi zaradi dejstva, da je Monte Carlo eden izmed najprestižnejših turnirjev na svetu s hudo konkurenco. Čez en teden bo verjetno v Barceloni padel nov rekord. Prvi igralec, ki je šestkrat zapored osvojil dva turnirja :D

Glede Madrida tudi sam menim, da bi bilo bolje, če bi ga Nadal izpustil, da se lahko temeljito pripravi na RG. Prepričan pa sem, da je Rafa po lanski poškodbi že dovolj izkušen, da bo zelo pazil, da se ne preforsira. Konec koncev pa mu Monte Carlo niti ni pobral preveč moči. Zaradi ekspresnega 'uničevanja' nasprotnikov je na igrišču preživel komaj kakšno uro na dan :D
clay
# 18.04.2010 ob 18:06
čeprav sem navijač rogerja pa je vseeno treba čestitat nadalu za prikazano igro, čestitke
VOVKEC500
# 18.04.2010 ob 18:06
bravooooooo RAFA
KRETEN kemi...čna
gako
# 18.04.2010 ob 18:05
rafa je res sijajno igral.. in ne pluvat po verdascu.. ni brezveze pršu v finale.. verdasco je izloču berdycha, ki je v zelo dobri formi, nato montanesa, tipičnega igralca na pesku, in seveda v polfinalu še z lahkoto djokoviča, ki ni bil dorasel tekmec verdascu, tko da v finalu sta bla oba najboljša na tem turnirju, je pa res da je danes nadalu res vse šlo in je spravljal verdasca v obup.. tista "poškodba" je bla bol 5min odmora, da si proba razčistit misli in da proba kj več narest, ker je bil nadal res v naletu.. rafa je kralj peska, o tem ni dvoma, danes bi tudi federer gladko izgubil, mogoče ne lih z eno osvojeno igro, ampak rafa je res igral neverjetno. vamos rafa!
jaka93
# 18.04.2010 ob 18:03
Bravo Rafael!! Čim manj poškodb.
Kemik
# 18.04.2010 ob 17:58
oz. turnirskih zmag*
Kemik
# 18.04.2010 ob 17:57
"Šest zaporednih naslovov na istem turnirju, zares neverjeten dosežek. Prvi igralec moderne ere, ki mu je to uspelo!"

markoman25, to ni res. Guillermo Vilas je nekoč osvojil 6 zaporednih lovorik oz. turnirskih v Buenos Airesu, tam je zmagal tudi osemkrat v svoji karieri.

S tistimi svojimi prevelikimi pričakovanji pa kar počakaj. Nikomur v zgodovini ni uspelo osvojiti vseh treh peščenih turnirjev serije Masters 1000 v isti sezoni, tudi Nadalu ne. Spodletelo mu je dvakrat, v letih 2007 in 2009. V Madridu morda niti nastopil ne bo, če pa bo, pa si bo sam kriv, če izgubi tam in potem še na Roland Garrosu, kar je preveč, je pač preveč. Barcelona še verjetno bo njegova, o ostalem se bomo menili maja, ko bomo gledali že drugo pesem.
Senseigo
# 18.04.2010 ob 17:53
17theone
Tebe tud peljeta ,, scat ,, pa še kdo drug...lolek
SsDrag
# 18.04.2010 ob 17:51
VOVKEC500, Verdasco se dejansko res podela v hlače proti Nadalu (in to ni bilo prvič)! Kako pa je lahko prišel v finale, če je potem osvojil samo en gem! Če bi bil Đokovič v finalu, bi Nadalu nudil več kot dostojen odpor
markoman25
# 18.04.2010 ob 17:47
Še ena teniška čarovnija Rafaela Nadala! Verdasco se danes sicer ni prikazal na igrišču, glavne zasluge za to pa ima seveda Rafa, ki mu tega ni pustil. Sedaj že lahko z gotovostjo trdimo, da je matador spet v top formi, kar je slaba novica za vse konkurente na čelu s Federerjem, ki so zopet postavljeni pred kruto dejstvo, da je Nadal v takšni formi na pesku praktično nepremagljiv.

Veseli tudi dejstvo, da je Rafa kljub svoji mladosti že začel podirati teniške rekorde. Šest zaporednih naslovov na istem turnirju, zares neverjeten dosežek. Prvi igralec moderne ere, ki mu je to uspelo! Z današnjim slavjem je Nadal tudi ujel Federerja po številu osvojenih Mastersov (16), do Agassijevega rekorda mu zdaj manjka samo še eden. Upravičeno lahko pričakujemo, da bo z uspehoma v Rimu in Madridu že čez en mesec zrušil tudi ta rekord. In to pri 23 letih!

Teniški genij nadaljuje svoj pohod naslednji teden v Barceloni. Vamos Rafa!!!
miki_miska
# 18.04.2010 ob 17:34
webmaher to pa ne dajaj teniskih komentarjev ce nimas pojma o tenisu.federer je osvojil zadnji rolang garos in zadnji gs.in mislim da si res be... ce federerja odpises.roger v karierah igra samo se polfinale in finale gs-ov.on je kralj tenisa!!!
webmaher
# 18.04.2010 ob 17:20
Ja Nadal je na stari stezi, kar se pa Fedra tiče pa mislim, da ni več 100% pri stvari...lepo bi bilo še enkrat videti pariško finale med njima a se bojim, da ga Fedr več videl ne bo...
elaine
# 18.04.2010 ob 17:18
V tem dvoboju je vso delo opravil Verdasco. Nadal je samo nekajkrat udaril nazaj.
Neverjetno je, kako ogromno igralcev proti Nadalu zmrzne že pred začetkom igre. Pred Federerjem nimajo takšnega rešpekta.
VOVKEC500
# 18.04.2010 ob 17:09
bravo kemik,še en dober komentar,plosk,plosk-jokica
simonk
# 18.04.2010 ob 17:07
Vsaka čast!
jacc
# 18.04.2010 ob 17:03
dobr rezultat finala ni tolk pomemben ker je bil verdasco poškodovan
o'fenomeno
# 18.04.2010 ob 17:02
nadal je brezvezen tenisač
joy
# 18.04.2010 ob 16:56
17theone. Tudi Federer ne bi imel nobenih možnosti proti taki formi Nadala. Rezultat finala je zastrašujoč. Kot že rečeno, če ga poškodbe ne bodo ovirale in če bo pazljivo izbiral turnirje (morda izpustil Madrid), potem je pričakovati, da bo nepremagan vse tja do konca Roland Garosa.
Kemik
# 18.04.2010 ob 16:51
Katastrofalna miselnost Verdasca, pa tudi tista reakcija po tisti eni točki proti koncu, ki jo je proslavljal kot zmago in še kaj več, saj je bila vendar samo ena točka. S takšnim pristopom Rafe ne bo premagal, pa če se bosta borila še 30-krat in na katerikoli podlagi. Kot sem rekel včeraj, Nadalovi navijači se niste imeli kaj za bati te psihološke razvaline, ki ima mnogo preveč spoštovanja do nasprotnika, ko je na drugi strani Nadal.

Rafi pa vsa čast za 6. lovoriko v Monte Carlu. Zaslužil si jo je. Je pa bil kar hec, ja, ko se je tudi on zjokal. Seveda sedaj ima razlog za to, pričakovano je prekinil dolg niz brez osvojenih lovorik, a to formo bo moral še kako ohraniti vse do Pariza, če se bo tam spet želel zavihteti na tron, takšnih podarjenih tekem ne bo več veliko, sploh ko pridejo tudi boljši igralci. Ne bo zaman, če rečem, da ne verjamem, da bo še dolgo na tem nivoju, a bomo videli, kako bo. V Barceloni je vsekakor še vedno velik favorit, v Rimu pa se začne pravo klanje, upam seveda, da tudi z del Potrom, če že Davidenka naj ne bi bilo.

P. S.: syd_barrett, natanko 14.
srajzel
# 18.04.2010 ob 16:50
toooooooooooo bravo Nadal
leomessi10
# 18.04.2010 ob 16:45
jacc
ja sej ja..to je tk največji problem pri njem..res igro prilagaja k temu da je njegovo telo res nagnjeno k skrajnostim..pač upam da ne bo več nwm kakih velikanskih poškodb ker je res užitek tudi njega gledat ko je nepoškodovan in 100% pripravljen (:
syd_barrett
# 18.04.2010 ob 16:43
kolk iger je sploh nadal zgubil v celem turnirju?
vorteksjana
# 18.04.2010 ob 16:40
Nadal > all.
bjorndalen-tiala
# 18.04.2010 ob 16:40
Nesporni kralj monte carla, barcelone in roland garossa, Federer wimbledona in US opena, dva prava teniška genija, ki to dokazujeta tudi z zaporednimi zmagami na posameznih prizoriščih.
leomessi10
# 18.04.2010 ob 16:39
pač ja..iskreno povedano..kljub mojim simpatijam odločno na Fedexovi,in samo na njegovi strani sem zelo vesel da se Nadal vrača..počasi a vztrajno..ker tekme med njima so še vedno bile neverjetne ((:
in upam da naprej za njega brez poškodb in da še kdaj vidimo dvoboj Fedex-Nadal kot finale GS (: zagotovo mi je pa Rafa 3x bolši od bednega Murraya in nesposobnega Djokovića (:
vozek
# 18.04.2010 ob 16:35
Nesporni kralj peska, neverjetno. Demonstracija sile..
17theone
# 18.04.2010 ob 16:31
Federer ga še vedno "pelje scat"
Kazalo