Svet
Hčerke Asie Bibi s fotografijo svoje mame. Foto: Reuters

Dodaj v

Pakistansko sodišče le osvobodilo zaradi bogokletstva obsojeno Asio Bibi

Azil ji je ponudila Nizozemska
8. november 2018 ob 07:16
Amsterdam - MMC RTV SLO

Pakistanske oblasti so po mednarodnem pritisku po osmih letih predčasno osvobodile kristjanko Asio Bibi, obsojeno na smrtno kazen, saj naj bi žalila muslimanskega preroka Mohameda.

Po poročanju BBC-ja je odločitev pakistanske vlade, ki je Bibijevi dovolila zapustiti državo, že zanetila proteste nekaterih islamističnih skupin v Pakistanu. Neki vodja islamistične skupine naj bi celo dejal, da si "vsi trije vrhovni sodniki zaslužijo smrtno kazen".

Kristjani, ki v večinsko muslimanskem Pakistanu predstavljajo le 1,6 odstotka prebivalstva, so bili v zadnjih letih tarče več napadov. Od leta 1990 je bilo zaradi obtožb o bogokletstvu v državi umorjenih najmanj 65 ljudi.

Mater petih otrok so iz zapora izpustili v mestu Multan, njen soprog pa je zaprosil za azil, saj naj bi bilo za družino življenje v Pakistanu prenevarno.

Bibijeva naj bi v sporu s svojimi sosedami glede uporabe vode v sadovnjaku leta 2010 užalila muslimanskega preroka Mohameda. Čeprav je vseskozi vztrajala, da je nedolžna, je kljub temu preživela večji del zadnjih osmih let v samici.

K. Št.
Prijavi napako
Komentarji
SF0100
# 08.11.2018 ob 08:22
Njo in njeno družino povabite v Slovenijo in ji dajte azil ne pa raznih ekonomskih migrantov iz Burkine Faso, ki v reko mečejo dokumente in manipulirajo z zakonodajo s pomočjo levičarskih "kvazi" dobrodelnih organizacij.

Mirovni inštitut ne slišim vas....

Amnesty International ne slišim vas...

Levica ne slišim vas...
Aprila
# 08.11.2018 ob 07:45
Asio Bibi in njeni družini želim nov začetek in boljše življenje na zahodu, vsem ki so protestirali proti njeni izpustitvi in ki grozijo njen, njeni družini, njenemo odvetniku in sodnikom pa želim da iskusijo na svoji koži enako tolerantnost kot so izkazali Asio Bibi.
zapravico
# 08.11.2018 ob 07:38
Pa tile niso normalni
Capitalism
# 08.11.2018 ob 08:59
1. Asia Bibi, njen moz in 5 otrok so resnicni begunci. Poudarjam zato, ker na RTV nimate pojma kaj je to begunec. Zenska bezi, ker so jo sovrazni muslimani pretepli in ji grozili s smrtjo.
2. Njen zlocin? Vas clanek je tipicen "fake news"! Zenska je zavrnila spreobrnitev v islam - to je glavni "zlocin". Zacelo pa se je tako, da se je samo dotaknila neke skupne posode in muslimanske sosede so jo napadle, ker je bila posoda zaradi tega za njih za vedno umazana. Nehate lagat o zalitvi njihovega preroka - nihce tam ni tako neumen, da bi si kaj takega upal v javnosti. Se tista muslimanka, ki jo je horda blaznezev pretepla do smrti in nato zazgala, je bila zrtev zarote in lazi - to je zal pogost nacin mascevanja - zaderejo se "zalitev preroka/korana" in pokazejo s prstom.

Preverjene informacije:
https://www.bbc.co.uk/news/world-asia-46130189
Kapitan Kljuka
# 08.11.2018 ob 08:24
Kamena doba...
Bivši uporabnik
# 08.11.2018 ob 08:23
Z migracijami v Evropo ta fundamentalizem (norost) migranti ne pustijo doma. To prinesejo s seboj. Glejte samo kako se je po UK razširila praksa napadov z kislino (ki se v pakistanu uporablja za kaznovanje zensk, ki zavrnejo moskega)
Ribiič
# 08.11.2018 ob 07:48
Asio Bibi in družini želim, da čimoprej zaživijo varno nekje izven Pakistana.
klemzyy
# 08.11.2018 ob 08:50
večji del osmih let v samici. Osmih let!!! A veste kok je 8 let?? Nepredstavljivo
aparat-čik
# 08.11.2018 ob 09:15
ženska spada v resnično kategorijo beguncev, ki imajo pravico do azila. Beg pred podivjano hordo zaradi domišljiskih prekrškov do njihovega imaginarnega bitja.
pobrisan
# 08.11.2018 ob 08:52
Taki migranti so pri nas dobrodošli. Ne pa tiste trume mladih moških.
Capitalism
# 08.11.2018 ob 09:20
Dragi rtv - pricakujem, da boste zgodbo ustrezno popravili.

Znano je kako je prislo do te lazne obtozbe in napada na njeno zivljenje - vzrok je sovrastvo do kristjanov - povod je bil njena zavrnitev, da se spreobrne v islam - pretveza zakaj je potrebna spreobrnitev pa je bilo zgolj to, da njene roke "umazajo" stvari zato ker ni muslimanka.
la.sonrisa
# 08.11.2018 ob 09:08
ojej 8 let v samici, in povrhu zaradi take neumnosti.... kot je že en predhodnik rekel, tega ti ljudje ne pustijo doma, ko se odselijo v Evropo. me zanima, če se naši ultra liberalni in strpni welcomerji kdaj vprašajo, kako zelo strpni in liberalni so ti ljudje, ki jih oni sami vlačijo v Evropo.

super priložnost, da Slovenija opozori nase: naj jo povabijo k nam, skupaj z njeno družino.
mladi portugizac
# 08.11.2018 ob 08:49
Ne le islam, VSE vere so vir večine zla na tem planetu!
pohorjezeleno
# 08.11.2018 ob 09:43
Bedno je primerjati vse vere v istem časovnem obdobju. Kar muslimani sedaj počno, so kristjani počeli pred 600 leti. Na Irskem je cerkev sama za izbris bogokletja iz ustave. Torej mora evropa po invaziji muslimanov čakati še 600 let, da bo prišla na to stopnjo svobode kot je sedaj?
aparat-čik
# 08.11.2018 ob 09:11
čestitke sodnikom in oblastem, da niso popustile islamskemu terorizmu!

še v Pakistanu so manj tolerantni do teroristov, kot smo v Evropi.
Kekec99
# 08.11.2018 ob 09:34
Neumno je to, da je sploh bila obsojena.
Olorin
# 08.11.2018 ob 09:13
@aparatcik
"še v Pakistanu so manj tolerantni do teroristov, kot smo v Evropi."

Po drugi strani jih pa "gojijo" za potrebe nacionalnih interesov. Res pohvale vredno.
ST11
# 08.11.2018 ob 09:05
Preverjene informacije:
https://www.bbc.co.uk/news/world-asia-46130189

... pa tako polna usta glede "fake news" medijev so jih.

Tisto o pometanju svojega praga se je izgubilo v casu "politicne korektnosti", vselej na skodo ene in iste strani.
Kekec99
# 08.11.2018 ob 09:37
Pred kratkim je zaključena raziskava po kateri smo ljudje miroljubna bitja, vendar je religija tista ki v nas spodbudi nasilje.
sharkyslo
# 08.11.2018 ob 16:46
Vera miru zapira in pobija nedolžne ljudi... Pri nas bi jih pa pričakali z rdečo preprogo in jim zastonj nudili najboljše...
pejtevennazrak
# 08.11.2018 ob 10:38
firbec
Ni treba, sej muslimani v evropi nikogar ne preganjajo, tako da mogoče je problem v državi in prebivalcih in ne v veri?

Če je tako, lahko celotni bližnji vzhod in afriko preselimo v evropo, mi gremo pa tja - jaz to z veseljem naredim, če bo v tem primeru mir po vsem svetu...
Ampak žal je tako, da država so ljudje, ne pa meje in njena lokacija. In žal muslimani tudi v evropi preganjajo druge - recimo v Franciji imajo problem antisemitizma med muslimani. So recimo do smrti zaštihal 85-letno gospo, ki je preživela holokavst, judovski otroci imajo probleme v šoli in podobne zadeve. Torej če povzamem: napadejo tudi tukaj, samo se zaenkrat raje spravljajo na manjšine.
makoshark
# 08.11.2018 ob 10:03
vranek
Vsak, ki vstopi v Eu naj podpise izjavomo absolutnem sprejemanju nasegabnacina zivljenja. Na prvem mestu je izenacitev moskihnin zensk. Drugo, vera je etvar dima. Nase drzave so sejularne. Brez zunajjih versjih znakov v javnosti.

Težka bo, ker še "naše" RKC o tem ne moreš prepričati. Papež se zavzema za konec sekularizma v EU. Prav tako imaš v šola v Italiji še vedno križe, čeprav bi jih morali po odločitvi sodišča sneti.
vranek
# 08.11.2018 ob 09:44
Vsak, ki vstopi v Eu naj podpise izjavomo absolutnem sprejemanju nasegabnacina zivljenja. Na prvem mestu je izenacitev moskihnin zensk. Drugo, vera je etvar dima. Nase drzave so sejularne. Brez zunajjih versjih znakov v javnosti. Ali pa vennali nazaj. Biti neveden, omejen in nasilen NI clovekova pravica.
Minimum je,cda spostujes navade in aakone drzav, v katere si prisel.nali pa ven. Striktno, brez izjem.
Vsem tem nevladnikom pa: gospe jn gosoodje, pejte jim ooslihtat drzave! Tja in jim tam v njihovem kulturnem okolju pomagajte! Nase drzave so bogare in napredne zaradi nasega nacina zivljenja! Delamo zase, ne za vsakega.
Radenm
# 08.11.2018 ob 09:17
Obsojena "na" bogokletstvo? To pomeni da mora zdaj vsak dan vsaj trikrat prekleti Boga?
kapljač
# 08.11.2018 ob 15:24
Pakistancem prepovedat izstop iz svoje države in vstop v druge države.-To je necivilizirano do skrajnosti.
pacoman
# 08.11.2018 ob 14:50
"Kristjani, ki v večinsko muslimanskem Pakistanu predstavljajo le 1,6 odstotka prebivalstva, so bili v zadnjih letih tarče več napadov. Od leta 1990 je bilo zaradi obtožb o bogokletstvu v državi umorjenih najmanj 65 ljudi."

------

In take ljudi evropski levičarji vabijo v EU. Narobe svet.
ajvard1
# 08.11.2018 ob 10:48
to je tipičen primer osebe za mednarodno zaščito po konvenciji.
ne pa trume ekonomskih migrantov iz taiste države.včeraj jih je sedem bežalo pred policijo in povzročilo prometno nesrečo).
paver
# 08.11.2018 ob 10:36
MMC, s takimi prispevki ustvarjate strah in nestrpnost do Pakistancev, ki prihajajo preko Kolpe.
makoshark
# 08.11.2018 ob 10:27
vranek
Vsak, ki vstopi v Eu naj podpise izjavomo absolutnem sprejemanju nasegabnacina zivljenja.

Da te dopolnim. Samo podpis ne bo dovolj. Morali bi imeti tečaj in potem javno pred kamerami polagati ustni izpit. O demokraciji, sekularnosti, enakopravnosti žensk, toleranci (recimo do istospolno usmerjenih), svobodi izražanja ...

Rad bi videl fundamentalne islamiste, ki bi to dali skoz ;)
judoka
# 08.11.2018 ob 09:40
Pred kratkim je zaključena raziskava po kateri smo ljudje miroljubna bitja, vendar je religija tista ki v nas spodbudi nasilje.

Sem bral ja, ampak je to cisti BS. Vedno se najde razlog za nasilje. Ce ni religija je pa kaj drugega.
aparat-čik
# 08.11.2018 ob 09:20
@olorin

morda res, ampak nekje drugje ravno tako gojijo iste teroriste za proti interesom večine, samo za interese elit. Ne samo gojijo, še vabijo jih k sebi domov. To je še bolj pohvale vredno.
pejtevennazrak
# 08.11.2018 ob 13:18
makoshark

Po moje, da ne bi bilo problema. Izgleda, da imajo celo podlago v Koranu za to (Taqiya)- v posebnih okoliščinah tako lahko lažejo in zavračajo svoje versko prepričanje. Najbrž taki izpiti štejejo pod te posebne okoliščine. Zato jih neki islamski fundamentalci ne bi smeli skrbeti.
ANUŠKA
# 08.11.2018 ob 11:43
Vso srečo Asii in njeni družini. Pa upam da bo napisala svojo zgodbo.
Histria
# 08.11.2018 ob 11:16
@ pohorjezeleno
... Kar muslimani sedaj počno, so kristjani počeli pred 600 leti...


Ni res.

Anna Göldi je uradno zadnja ženska, ki je bila v Evropi usmrčena zaradi čarovništva. Leta 1782.

Ribničanka Marina Češarek (mati šestih otrok) je uradno zadnja usmrčena ženska zaradi čarovništva na slovenskem. Leta 1701.

Ampak ... ženske v Evropi umirajo še danes zaradi stališč RKC. V mislih imam samomore zaradi odnosa do mater nezakonskih otrok.
Grešnica
# 08.11.2018 ob 10:30
Ali takšno početje ni sistematična kršitev človekovih pravic (na osnovi religije)?

Kaj porečejo ZN na to?
Ali sem sme takšno oblast nasilno odstraniti s ciljem, da prebivalcem zagotoviš osnovne človekove pravice?
Ali je pri tem dobrodošlo le futranje humanitarcev?

Če že govorimo o odpravljanju razlogov....za migracije.
GORILA
# 08.11.2018 ob 09:48
Njo in njeno družino povabite v Slovenijo in ji dajte azil ne pa raznih ekonomskih migrantov iz Burkine Faso, ki v reko mečejo dokumente in manipulirajo z zakonodajo s pomočjo levičarskih "kvazi" dobrodelnih organizacij.

...daj konkreten podatek, koliko B. Fasovcem je Slovenija odobrila azil!
at111
# 08.11.2018 ob 18:28
Žalostno je to, da je takšnih zapornikov še nekaj ducat v Pakistanskih zaporih! Kaj pa z njimi? A na njih se pa nihče ne spomne... žalostno. Da ne omenim še zapornikov v SA, Iranu, Afganistanu in ostalih islamskih državah.

Še posebaj zaskrbljujoče je pa, da se v EU pojavljajo podobni zakoni, ki ščitijo islam pred objektivno kritiko. Že dalj časa brišejo vsebino, ki izpostavlja Muhammada in islam, zelo nedavno pa je Evropsko sodišče za človekove pravice zavrnilo pritožbo Avstrije, ki ji je avstrijsko sodstvo naložilo plačilno kazen, ker je Muhammadu rekla pedofil, ker se je poročil s 6 letno punčko Aisho in z njo spolno občeval pri 9ih letih (kar je po vseh EU zakonodajah dejansko pedofilija!).

Torej se tudi v EU postopoma uvaja Sharia pravo in niti ne tako zelo prikrito.
runcajz
# 08.11.2018 ob 17:57
Bravo verujoči v pravljice o raznih bogovih in vaše pojmovanje vere. Vsi ste isti kljukci , samo vaši bogovi so ta pravi ! Ubogi Mohamed in še bolj ubogi njegovi sledilci !

Vse skupaj je ena sama prevara in zavajanje neukih ljudi . Koristi imajo pa farji vseh barv .
Za tiste, ki ne veste veliko o islamu in bi želeli izvedeti več, potrudite se na link https://sl.wikipedia.org/wiki/Islam.
oleander_in_pes
# 08.11.2018 ob 17:36
Se posipam s pepelom! Še vedno je v Pakistanu, kot piše Ansa.
Je pa zunanji minister Nizozemske pred pol ure objavil na tviterju, da so ji ponudili azil.
makoshark
# 08.11.2018 ob 12:47
pejtevennazrak
Zakaj naj bi bil to problem pred kamerami? Pač poveš javno ene stvari, ki jih ne verjameš - čez kakšno uro si konc in lahko delaš naprej po svoje.

Morda, morda pa ne. Bogokletstvo pred tako podivjano množico, ko/če jih vrnejo nazaj ... ne vem no, če bodo res tako pogumni.
firbec111
# 08.11.2018 ob 12:07
pejtevennazrak

Zakaj naj bi bil to problem pred kamerami? Pač poveš javno ene stvari, ki jih ne verjameš - čez kakšno uro si konc in lahko delaš naprej po svoje.

namiguje na to, da bi jih drugi muslimani ubili, ker žalijo Alaha se javno odpovejo veri
pejtevennazrak
# 08.11.2018 ob 11:11
@makoshark
Da te dopolnim. Samo podpis ne bo dovolj. Morali bi imeti tečaj in potem javno pred kamerami polagati ustni izpit. O demokraciji, sekularnosti, enakopravnosti žensk, toleranci (recimo do istospolno usmerjenih), svobodi izražanja ...

Rad bi videl fundamentalne islamiste, ki bi to dali skoz ;)


Po mojem pa to niso neki butlji, ki se ne bi bili sposobni tega naučit. Oni lahko brez problema odrecitirajo predlagani izpit, če se jim zahoče. Ampak kaj to pomaga, če ne verjamejo kar govorijo? Poleg tega so bolj radikalizirani običajno tisti muslimani, ki se dejansko rodijo na zahodu, ne prišleki, ki nekako razumejo, da so prišli iz slabšega na boljše.
firbec111
# 08.11.2018 ob 10:06
pohorjezeleno

Bedno je primerjati vse vere v istem časovnem obdobju. Kar muslimani sedaj počno, so kristjani počeli pred 600 leti. Na Irskem je cerkev sama za izbris bogokletja iz ustave. Torej mora evropa po invaziji muslimanov čakati še 600 let, da bo prišla na to stopnjo svobode kot je sedaj?

Ni treba, sej muslimani v evropi nikogar ne preganjajo, tako da mogoče je problem v državi in prebivalcih in ne v veri?
Olorin
# 08.11.2018 ob 09:39
@aparatcik
"Ne samo gojijo, še vabijo jih k sebi domov. To je še bolj pohvale vredno."

Vabijo domov? Dvomim. Vecina, ki je v zadnjem casu izvedla napade jih je nastala prav tukaj. Nekaj ne stima.
makoshark
# 09.11.2018 ob 10:40
pejtevennazrak
Če smo čisto natančni, bistvu niti to ni res. Pedofilija je baje psihiatrična napaka, ampak če se oseba zadrži, to ni problema. Pri otroških spolnih nadlegovalcih pa lahko velja, da sploh ne gre za dejanske pedofile.

Mohamed je imel prvi spolni odnos z Aisho (= "konzumacija" poroke; poročila sta se pri njenih 6 letih), ko je bila stara 9 let. To je po naši zakonodaji posilstvo otroka = pedofilija.

No, to me pa res zanima, kako si to predstavljaš. Vera je tako rekoč del človeka, zato je pač ne moreš spravit na nivo filatelističnega krožka. Sicer je pa religije težko postavljat v enake okvire, ker se med sabo preveč razlikujejo.

Če je vera tako rekoč osnovni del človeka, kako potem, da nas je toliko brezvercev (ateistov). Ničesar nam ne manjka. Tudi organizacije se med sabo izjemno razlikujejo, pa so lepo postavljene v okvire.

Ja, je pomembna, še posebej, če se gremo demokracijo - v tem primeru je obvezna. Drgač so pa vrane tut kar brihtne - baje orehe zmečejo na prehod za pešče, da jih avti povozijo, ko je rdeča luč za avte, jih pa pridejo pojest ;)

Seveda. Človek nima nobene lastnosti, ki je ne bi imele tudi živali. Razlika je, da je razum in z njim povezane funkcije na precej višjem nivoju. Zato sem uporabil besedo "kvaliteta razmišljanja".
pejtevennazrak
# 09.11.2018 ob 01:25
Lahko pa trdiš, da je Mohamed po današnji zakonodaji brez dvoma pedofil, tu pa res ni dileme.
Če smo čisto natančni, bistvu niti to ni res. Pedofilija je baje psihiatrična napaka, ampak če se oseba zadrži, to ni problema. Pri otroških spolnih nadlegovalcih pa lahko velja, da sploh ne gre za dejanske pedofile.

Problem pa je v tem, da je večina Evropejcev vernih (kristajni) in na problem vere gledajo čustveno in ne razumsko. Potem so pa problemi, ker bi za ene veljali eni standardi, za "napačne" pa drugi, tako kot je bilo tudi pri razkolu katolištvo/protestantizem. Ko bo Evropa to dojela in bo religije postavila v povsem enake okvire kot vse druge organizacije ali društva, potem bo tudi ta problem rešen. Prej pa verjetno ne.

No, to me pa res zanima, kako si to predstavljaš. Vera je tako rekoč del človeka, zato je pač ne moreš spravit na nivo filatelističnega krožka. Sicer je pa religije težko postavljat v enake okvire, ker se med sabo preveč razlikujejo.

Svoboda je omejena samo s svobodo drugih in svoboda izražanja je ključna točka človeka, človek se namreč prav po kvaliteti razmišljanja loči od živali in izražanje razmišljanja je zato res temeljna svoboda, bistveno bolj kot pa verska svoboda
Ja, je pomembna, še posebej, če se gremo demokracijo - v tem primeru je obvezna. Drgač so pa vrane tut kar brihtne - baje orehe zmečejo na prehod za pešče, da jih avti povozijo, ko je rdeča luč za avte, jih pa pridejo pojest ;)
makoshark
# 08.11.2018 ob 23:28
pejtevennazrak
Pa izgleda da ne drži, da je svoboda nad versko užaljenostjo - neka avstrijska pred kratkim je plačala kazen zaradi trditve, da je Mohamed pedofil... Če mene vprašaš, zahod prav nič ne ve, kako in kaj naj delajo s tem verskim mišmašem, Slovenija pa ve še manj.

Drži, drži glede svobode izražanja. Je nad versko užaljenostjo. Svoboda je omejena samo s svobodo drugih in svoboda izražanja je ključna točka človeka, človek se namreč prav po kvaliteti razmišljanja loči od živali in izražanje razmišljanja je zato res temeljna svoboda, bistveno bolj kot pa verska svoboda. Zato se svobode izražanja tudi ne sme kar tako omejiti.

Človek je pa užaljen dobesedno za vsako figo. Boga ni, je lahko za koga žaljiva. Obratno pa ravno tako. Sam pravim, da ima vsak pravico biti užaljen ;)

Tisti primer Avstrijke je bil čuden, ne poznam vsega ozadja. Ampak ne moreš trditi, da je bil Mohamed pedofil, ker so bili takrat drugačni standardi in zakonodaja. Lahko pa trdiš, da je Mohamed po današnji zakonodaji brez dvoma pedofil, tu pa res ni dileme.

Glede mišmaša se strinjam. Problem pa je v tem, da je večina Evropejcev vernih (kristajni) in na problem vere gledajo čustveno in ne razumsko. Potem so pa problemi, ker bi za ene veljali eni standardi, za "napačne" pa drugi, tako kot je bilo tudi pri razkolu katolištvo/protestantizem. Ko bo Evropa to dojela in bo religije postavila v povsem enake okvire kot vse druge organizacije ali društva, potem bo tudi ta problem rešen. Prej pa verjetno ne.
pejtevennazrak
# 08.11.2018 ob 22:37
@makoshark
Sekularna ureditev in verska svoboda se ne izključujeta. Verska svoboda samo pomeni, da lahko po svoji volji izbereš svojo vero in jo tudi prakticiraš. Ne pomeni pa, da imaš zaradi tega kakšne večje pravice v zakonodaji - recimo, da nihče ne sme kritizirati ali recimo narisati tvojega preroka ali boga.

Po domače, ženske imajo enake pravice, pa če božja beseda pravi še tako drugače. Nevernikov ali tistih, ki zapustijo vero, se ne pobija, fatve niso dovoljene, uboji iz časti so prepovedani, svoboda izražanja je nad posameznikovo versko užaljenostjo, istospolna praksa ni kazniva, kaj šele da bi jih bilo treba pobiti, itd.


Sliši se lahko, a v praksi ni nobene ideje. V VB imajo na primer precej muslimanov, ki delajo in hočejo med delom opravit tudi svoje molitve (tistih 5 na dan). Pač, to njihova vera tako zahteva. Pa tista muslimanka, ki se ni hotela rokovat z delodajalcem na Švedskem, da je nazadnje bil delodajalec obtožen, ker ji je rekel adijo-nič ne bo. Kristjani se pa skos zapletajo s kakšnimi geji, ki hočejo naročit poročno torto pri njih in podobne zadeve, pa če lahko imajo obesek s križcem na delovnem mestu, so tudi hitro problemi. Gotovo se tudi morje podobnih stvari najde za jude - recimo tista fora, ko nočejo sedet zraven ženske na letalu in se leti zaradi tega odpovejo, ker je cela štala (no ja, to pomoje niti ni problem države...). Pa v VB recimo molijo muslimani sredi Hyde Parka na prostem in policija ne ve, kaj naj z njimi...Potem so baje problemi s takimi šolami: link in to sredi velike Britanije. Pa izgleda da ne drži, da je svoboda nad versko užaljenostjo - neka avstrijska pred kratkim je plačala kazen zaradi trditve, da je Mohamed pedofil... Če mene vprašaš, zahod prav nič ne ve, kako in kaj naj delajo s tem verskim mišmašem, Slovenija pa ve še manj.
Aprila
# 08.11.2018 ob 21:50
"Je pa sekularna vrednota tudi verska svoboda, tako da bi bil tukaj spet trk, kaj več šteje. Ker napadit z izpiti nekoga samo zato, da gre proti svoji veri ne gre čez. Pač zahodni svet nima nobenega plana, kaj je bolj pomembno, zato nastaja ena zmešana štala."

Se strinjam z makoshark Verska svoboda pomeni svobodno prakticiranje vere znotraj zakonov države, in ne daje pravice da ljudje lahko kršijo zakon države v imenu vere, kot si to določeni predstavljajo. Kar pomeni da vedno ko nekdo ki krši zakon ali se ne drži zakona ker mu to nalaga vera in mu oblast to kršitev spregleda, ker vera... je to navadna diskriminacija.
makoshark
# 08.11.2018 ob 21:05
pejtevennazrak
Je pa sekularna vrednota tudi verska svoboda, tako da bi bil tukaj spet trk, kaj več šteje. Ker napadit z izpiti nekoga samo zato, da gre proti svoji veri ne gre čez. Pač zahodni svet nima nobenega plana, kaj je bolj pomembno, zato nastaja ena zmešana štala.

Sekularna ureditev in verska svoboda se ne izključujeta. Verska svoboda samo pomeni, da lahko po svoji volji izbereš svojo vero in jo tudi prakticiraš. Ne pomeni pa, da imaš zaradi tega kakšne večje pravice v zakonodaji - recimo, da nihče ne sme kritizirati ali recimo narisati tvojega preroka ali boga.

Po domače, ženske imajo enake pravice, pa če božja beseda pravi še tako drugače. Nevernikov ali tistih, ki zapustijo vero, se ne pobija, fatve niso dovoljene, uboji iz časti so prepovedani, svoboda izražanja je nad posameznikovo versko užaljenostjo, istospolna praksa ni kazniva, kaj šele da bi jih bilo treba pobiti, itd.
Kazalo