Ture avanture
(9)
V prihodnjih letih želijo na Kaninu zgraditi novo dostavno krožnokabinsko žičnico, za kar so pred časom na bovški občini objavili razpis za začetek pripravljalnih del. Prispele so tri ponudbe, ki jih bodo podrobno pregledali v naslednjih dneh. Foto: BoBo

Dodaj v

Kmalu nova dostavna žičnica na Kanin, s kabinami za 10 ljudi

Obratovanje predvideno za leto 2021 ali 2022
7. junij 2018 ob 14:38
Bovec - MMC RTV SLO, Radio Koper

Na Kaninu iščejo rešitve za zanesljivejšo žičnico, obrambo pred plazovi in tudi zasneževanje. Kot kaže, bodo izbirali med enim domačim in dvema tujima ponudnikoma, s čimer bodo dobili ekipo strokovnjakov za pripravo vse dokumentacije, prve korake pojasnjuje direktor zavoda Sončni Kanin Marijan Skornišek.

"Skratka, tiste začetne idejne plane, dogovori s proizvajalci, finančna konstrukcija in pa priprava materialov, ki jih potrebujemo za pridobivanje vseh dovoljenj," pravi Skornišek.

Letos so kljub rekordno zgodnjemu začetku sezone 10. novembra obratovali le polovico časa – vsega 94 dni, zato je nova dostavna žičnica, ki naj bi imela večje kabine za 10 ljudi, nujna, pravi Skornišek. "Stala bi približno na istem mestu, so rahli zamiki. Namesto štirih postaj bi bile tri – se pravi, bi bila samo ena vmesna postaja, pa še ta je predvidena samo zaradi preostalih dejavnosti – zimsko smučanje čez Krnico, gorsko kolesarjenje, jadralno padalstvo. Čas dostopa na Kanin bi se z zdajšnjih 30 minut zmanjšal skoraj na polovico. Predvsem pa je pomembno, da bi bistveno povečali varno obratovanje ob močnem vetru, povečali bi tudi za trikrat kapaciteto."

Torej namesto 460 kar 1.500 ljudi na uro. Strokovnjaki družb proizvajalcev žičničarskih naprav Doppelmayr in Leitner, ki ima v lasti tudi Pomo, so bili pred časom že v Bovcu. In kdaj bi realno nova žičnica lahko stala?

"Če bodo zadeve potekale brez nekih velikih težav, potem pričakujemo, da bi tam leta 2021, 2022 ta naprava že obratovala," optimistično napoveduje Skornišek.

Upajo, da jim bo za projekt uspelo pridobiti tudi evropska sredstva, saj gre za edinstven primer čezmejno povezanega smučišča v tem delu Evrope in za razvoj demografsko ogroženega območja, za kar so župani pred časom že podpisali tudi pismo o nameri.

Mariša Bizjak, Radio Koper
Prijavi napako
Komentarji
Bivši uporabnik
# 08.06.2018 ob 07:28
V dolini je pa kot leta 1980.
samsebsef
# 08.06.2018 ob 14:11
Pa kam bi oni potem dali ves ta narod, ki bi jih nova superzmogljivejša žičnica prepeljala na Kanin?
BatmaN
# 08.06.2018 ob 01:00
Nova zicnica, ki te bo peljala v muzej. Se bojim da bo Kanin, ko bo enkrat v celoti obnovljen ze spet zastaran. Cez mejo v Italiji pa druzba Promotur upravlja 4sodobna smucisa po istih cenah. Kako je to mogoce?
santaonn
# 07.06.2018 ob 14:50
Super, upam da se uresniči.. Potencial bovca in kanina je namreč ogromen
aaa
# 08.06.2018 ob 07:08
Najprej zmečeš miljone za remont, potem pa vse skupaj zamenjaš. In to za smučišče, ki nima ene proge, po kateri bi se dalo "smučat". Možno samo pri nas.
Uomo Tigre
# 07.06.2018 ob 21:11
Tako se govori. Barvo!
x67
# 07.06.2018 ob 15:00
8M EUR? Super. Samo od kje?
vrtojb56
# 07.06.2018 ob 17:44
Odlično. Upam da bo se vedno sedenje v kabini.
pazi_mina
# 07.06.2018 ob 17:15
kaj ti bo do žičnice če so teren in proge na kaninu katastrofalne, ničemer podobne
Kazalo