Ture avanture
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.9 od 14 glasov Ocenite to novico!
vlak
Med poletjem bodo imeli vlaki izboljšan sistem vpetja koles, na železniških postajah pa pripravljajo boljšo označitev voznih redov. Foto: Pixabay

Dodaj v

Kolesarjenje po Koroški: letos s kolesarskim vlakom vse do Pliberka

Od Maribora prek Prevalj do Pliberka
12. maj 2018 ob 10:57
Ravne na Koroškem - MMC RTV SLO, STA

Ljubitelje kolesarjenja bo razveselila novica, da so se Slovenske železnice (SŽ) odločile, da bodo tudi letos na koroški železniški progi uvedle kolesarske vlake, sobotni vlak, namenjen kolesarjem, pa med poletjem ne bo vozil zgolj med Mariborom in Prevaljami, ampak vse do avstrijskega Pliberka.

Sobotne kolesarske vlake so po koroški železniški progi od Maribora do Prevalj lani poleti uvedli v sklopu prizadevanj za širši razvoj kolesarskega turizma in v podporo vzpostavljanju Dravske kolesarske poti. Ta ima v Avstriji zelo dober obisk, na območju Slovenije pa je že umeščena v prostor v dolžini okoli 150 kilometrov in se bo po napovedih pristojnih zgradila oz. povezala v nekaj letih.

Kot so pojasnili na Slovenskih železnicah, so lani na sobotnih kolesarskih vlakih, ki so vozili od 24. junija do 2. septembra, našteli 133 koles oz. kolesarjev. Dodatne sobotne vlake uvajajo tudi letos v času od 23. junija do 1. septembra, vozni redi pa so že objavljeni na spletni strani SŽ-ja.

Sobotni kolesarski vlaki bodo letos vozili vse do Pliberka, kjer bodo lahko potniki prestopali naprej tudi na vlake do Celovca.

Na Dravski kolesarski poti vse več tujih turistov
Z napovedmi in dogovarjanjem je zelo zadovoljen vodja projekta ureditve Dravske kolesarske poti Uroš Rozman iz Regionalne razvojne agencije (RRA) Koroška. Povedal je, da bodo vlaki med poletjem imeli izboljšan sistem vpetja koles, na železniških postajah pa pripravljajo boljšo označitev voznih redov, informacije bodo objavljene tudi v tujem jeziku, saj se na kolesarsko pot podaja vse več turistov.

Hkrati RRA Koroška pripravlja prenovljeno zloženko S kolesom na vlak, skupaj z direkcijo za infrastrukturo pa se pogovarja tudi o tem, da bi v prihodnjem letu železniške postaje opremili s stojali za kolesa oz. kolesarnicami.

Sa. J.
Prijavi napako
Komentarji
Haloo
# 12.05.2018 ob 14:30
Odlična novica!
Še kamione na oprtne vlake pa ste zmagali1
ElTorro
# 12.05.2018 ob 19:38
@veritass
Nekje je treba začeti.
V Avstriji obstaja Dravska kolesarska pot že zelo dolgo, pri nas jo šele končujejo.

Namesto da bi pozdravili novico, da se delajo pozitivni premiki, je treba pljuvati, da nismo takoj tam, kjer so Avstrijci?

@Bloodline
Za kolesarjenje so takšne povezave zelo dobrodošle. Recimo greš z avtom do Prevalj, se zapelješ po Dravski poti do Maribora (ali Ormoža - ne vem, kako dobre so železniške povezave do tja) in z vlakom nazaj.....ali pa začneš v MB, po Pohorski kolesarski transverzali do Dravograda, in z vlakom nazaj.

Če ne rabiš razmišljati o tem, da je treba turo končati tam, kjer si jo začel, se odpre veliko več možnosti - podobno kot pri planinstvu.
hizli tren
# 13.05.2018 ob 09:56
slovenske železnice imajo najbolj prizadet sistem za plačevanje prevoza koles.
za eno postajo plačaš enako kot za prevoz iz LJ do MB
Bloodline
# 12.05.2018 ob 18:27
Na kolesarjenje z vlakom.
zapravico
# 14.05.2018 ob 08:01
Kdaj bo vlak do kranjske gore?
Franc 1952
# 13.05.2018 ob 11:16
Do Pliberka? Ni slabo, če ne bo tam še vseeno preveč Hrvatov!?:)
bilzerian
# 13.05.2018 ob 11:09
133 kolesarjev v treh mesecih, res ni nekaj s čimer bi se lahko hvalil.

koliko sploh zaračunajo za tole, da je tako malo ljudi?
po moje toliko, da bi si lahko naročil taksi, pa za malico bi ostalo.
Jon Sneg
# 12.05.2018 ob 22:46
@EItorro, se strinjam s tabo. Avstrijci imajo zgledno urejene kolesarske poti ob Dravi, Muri in Donavi (ter še ogromno drugih), kjer je možno kolesariti v eno smer, v drugo pa se koristi vlak. Ena izmed "malo lažjih" je ona ob Muri od Špilja/ Spielfelda do Avstrijske Radgone ali pa do Gradca (vlakovne povezave pa dokaj frekventne).
ElTorro
# 14.05.2018 ob 15:14
@aaa
Če greš po desnem bregu Drave sploh ni tako slabo......edino od Limbuša do Ruš je malo bolj prometno.

Glavna cesta na levem bregu pa je res samo za tiste, ki se sovražijo...
aaa
# 14.05.2018 ob 07:26
Ne vem no. Ta kolesarska proga je še v izgradnji. Kolesarjenje po glavni cesti pa samomor. Meni ne pade na kraj pameti, da bi kolesaril tukaj. Praktično vse smeri iz Maribora so manj prometne in bolj varne, kot ta.
ElTorro
# 13.05.2018 ob 20:40
@blizerian
Cena po mojem ni problem - Dravograd-Maribor je recimo 5,80 EUR (redna cena) plus 3,40 EUR doplačila za kolo.

Bolj je problem promocija, in pa seveda to, da Dravska še ni dokončana, kaj šele znana in razširjena.
veritass
# 12.05.2018 ob 17:25
133 kolesarjev!!! auuu, toliko se jih v enem dnevu prepelje med Bolzanom, Meranom in Mallsom v dolini Adiže. Turistov nas pa prepeljejo na tisoče (cela sezona) v poletnem času. Vinschgau card nam omogoča "brezplačni" prevoz z vlakom in avtobusom v dolini. Karto dobiš ob najemu apartmaja, v hotelu, kampu..
Quatebriga
# 13.05.2018 ob 12:57
A se ne bi odpeljali tja s kolesom, če se že grejo to?
Kazalo