Ture avanture
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.1 od 20 glasov Ocenite to novico!
Adria Airways
V primerjavi z lansko zimo je povečano število letov na Dunaj ter v Koebenhavn, Moskvo, Pariz, Podgorico, Prago, Prištino, Sarajevo, Skopje, Tirano in Zürich. Foto: BoBo

Pozimi iz Ljubljane nova letalska linija v Kijev trikrat tedensko

Začel je veljati zimski vozni red
29. oktober 2017 ob 14:01,
zadnji poseg: 29. oktober 2017 ob 16:30
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Adria Airways bo pozimi Ljubljano povezovala s 17 mesti, od tega 13 dnevno. Povečali so število tedenskih povezav, novost je digitalni vozni red in nova linijia v Kijev.

Neposredni nočni leti bodo brniško letališče trikrat tedensko povezali z glavnim kijevskim letališčem Boryspil International, ki leži slabih 20 kilometrov vzhodno od ukrajinske prestolnice, so pred dnevi sporočili iz letalskega prevoznika.

V zimskem voznem redu bo Adria Airways Ljubljano povezovala še z Amsterdamom, Brusljem, Dunajem, Frankfurtom, Köbenhavnom, Moskvo, Münchnom, Parizom, Podgorico, Prago, Prištino, Sarajevom, Skopjem, Tirano, Varšavo in Zürichom.

Iz Ljubljane bo po novem v zimskem času mogoče leteti dnevno v Bruselj, Frankfurt, München, Prištino, Skopje, Tirano, Dunaj in Zürich. Dnevni leti bodo po novem na voljo tudi v Amsterdam, Moskvo, Pariz, Podgorico in Sarajevo.

V primerjavi z lansko zimo je povečano število letov na Dunaj ter v Köbenhavn, Moskvo, Pariz, Podgorico, Prago, Prištino, Sarajevo, Skopje, Tirano in Zürich.

Na Dunaj bo Adria Airways letošnjo zimo letela 14-krat tedensko (prejšnjo zimo 12-krat), v Köbenhavn petkrat tedensko (prej dvakrat), v Moskvo sedemkrat (prej šestkrat), Pariz sedemkrat (prej petkrat), Podgorico sedemkrat (prej trikrat), Prago štirikrat (prej trikrat), Prištino desetkrat (prej šestkrat), Sarajevo sedemkrat (prej petkrat), Skopje devetkrat (prej sedemkrat), Tirano desetkrat (prej sedemkrat) in Zürich dvajsetkrat (prej petnajstkrat).

Po objavi izteka operativne licence švicarskega prevoznika SkyWork Airline AG in odpovedi njegovih letov iz Berna pa bo Adria Airways s 6. novembrom letos vzpostavila tudi letalske povezave iz tega švicarskega mesta. Zato bo v Bern kmalu pozicioniral dve letali in zagotovila nadaljnje povezave švicarske prestolnice z Berlinom, Hamburgom, Münchnom in Dunajem, so sporočili iz Adrie Airways. Vozovnice bodo na voljo od 30. oktobra dalje.

VIDEO
Brniško letališče z 20-odstotno rastjo prometa
K. K.
Prijavi napako
Komentarji
K_ris
# 29.10.2017 ob 16:58
@Jožef Beujs+

Kiev je zelo lepo mesto, tako da vsekakor priporočam za en izlet. Poleg tega je pa pri nas vedno več Ukrajincev, tako da se mi zdi kar smiselna linija. Le ure letov so, kakor sem gledal, zelo čudne.
DrMinistr
# 29.10.2017 ob 18:23
@ogledalce, sem se leta 2006 peljal na Dunaj s turbopropelerskim...nič kaj pretresljivega, le da je bilo bolj podobno avtobusu kot letalu
ogledalce
# 29.10.2017 ob 16:11
Ne napišete pa, da bodo na nekaterih kratkih linijah (Sarajevo, Dunaj ipd) leteli s turbopropelerskimi letali (to bo zabavno ko bo kakšno zimsko vreme), ki so jih dobili od Darwina, svoje Canadaire pa že leasajo npr. Austrianu...
Springbok
# 29.10.2017 ob 16:06
Bodo lahko hitreje dovažali in odvažali barske plesalke.
K_ris
# 29.10.2017 ob 19:50
@sistemc.

Kdaj bodo cene medcelinskih poletov na Brnik primerljive z Benetkami, Trstom, Zagrebom?

Ker ravno brskam za kartami ...

Bangkok 13.1.-28.1.
z Brnika 494 €
iz Zagreba 575 € (oz. 476 €, če si pripravljen v eno stran potovati 30 ur)
iz Benetk 485 €
iz Trsta 683 € (res ne vem, kako si Trst sploh uspel dati na ta seznam)
K_ris
# 29.10.2017 ob 16:55
@ogledalce

Sporočim, kako zgledajo ta turbopropelerska letala. Me en tak let čaka v kratkem. Tip letala Saab 2000. Zadnje leto proizvodnje: 1999.
korejecTV
# 29.10.2017 ob 19:08
@ogledalce

No, hvala bogu samo da ni več v državni lasti, tako da se mi ni treba sekirat za zavožene ali napačne odločitve uprave, ki smo jih pokrivali z našimi davkoplačevalskimi milijoni
Jožef Beujs +
# 29.10.2017 ob 15:25
wau, res uporabno
Nekdo88
# 29.10.2017 ob 17:35
ogledalce

In kaj je tako problematičnega s turbopropelerskimi letali?
politik kritik
# 30.10.2017 ob 07:03
Povečan promet z Ukrajino je zato ker je EU pred kratkim ukinila zahteve za vizum za Ukrajinske državljane, poleg tega njihovo gospodarstvo okreva, priložnosti pa dobivajo predvsem EU firme, še več pa Slovenske ker je Ukrajinski jezik eden izmed najbolj podobnih Slovenskemu.

Poleg tega smatram da so Ukrajinske predstavnice nežnega spola najlepše v Evropi. Sam močno razmišljam da bi si šel novo partnerico iskati tja. Z domačimi je bilo že preveč razočaranj in vsakič je huje in bolj razvajeno.
SUGS
# 29.10.2017 ob 21:57
Seveda se je po menjavi oblasti iz Ukrajine v EU in tudi k nam preselilo ogromno ljudi, ker tam ni služb in je življenje pod "čokoladnim" in nacističnimi skupinami en sam strah in revščina in letalski prevozniki to z pridom izkoriščajo.

še dobro, da se Rusi ne izseljujejo, ker tam ni nacizma, kenede?

Je v Moskvi precej več straha (bo treba kaj v Kijev pogledat, ne zgolj poslušat Kiseljova na Russia 1), da ne govorimo, da ni možnosti nikakršnega izražanja svojega mnenja.
Vatniki so najslabša sorta, še posebej priseljeni iz EU
Breathe
# 30.10.2017 ob 10:34
@Nekdo88
Višina leta. Ne gre nad oblake in zato precej bolj trese kot reaktivec.
whiteswan
# 30.10.2017 ob 06:50
85% Ukrajincev zivi pod pragom revscine, zunanji dolg pa (ze) 76mlrd. Zadnja WHO porocila govorijo o pomankanju elementarnih zdravil, cepiv in slicnega. Hujse kot v somaliji.
Ampak neki troll SlavaUkrajiniGerojemSlava bo smetil se pod Adrijinimi novicami.

PS: Nedavno s tem Saabom letel na dunaj. Interior in dokumentacija se od Etihad regional, niti logotipa nima, je sicer prostoren, ampak ga je cas povozil. Pa recimo da je tisji kot kaksen ATR72 primerljive velikosti.
Adebisi
# 29.10.2017 ob 21:34
Če bi pred petnajstimi leti namesto CRJ200 kupili ATR ali DASH8, bi mi vsi (davkoplačevalci) investirali manj kot skupnih 100 milijonov € izgube, ki so jih uspeli pridelati.
Na polurnih letih se reaktivna letala pač ne izplačajo.
Saab2000 je na letu do Dunaja in Munchna celo hitrejši kot CRJ..
member04
# 31.10.2017 ob 09:33
Kijev je lep, hrana odlična, poceni. PIKA.
sistemc.
# 29.10.2017 ob 19:17
Kdaj bodo cene medcelinskih poletov na Brnik primerljive z Benetkami, Trstom, Zagrebom?
Roko_europe
# 29.10.2017 ob 21:33
Seveda se je po menjavi oblasti iz Ukrajine v EU in tudi k nam preselilo ogromno ljudi, ker tam ni služb in je življenje pod "čokoladnim" in nacističnimi skupinami en sam strah in revščina in letalski prevozniki to z pridom izkoriščajo.
conanbarbarian
# 29.10.2017 ob 18:11
Direkt v nazi prestolnico !
Kazalo