Gospodarstvo

Poudarki

  • Darwin Airline ma v svoji floti šest letal Saab 2000 s 50 sedeži in štiri letala ATR 72-500s s 68 sedeži
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.2 od 21 glasov Ocenite to novico!
Adria Airways
AA bo tržila storitve svoje nove pridobitve. Foto: BoBo

Dodaj v

Adria Airways od Etihada kupila švicarski Darwin Airline

Darwin bo še naprej deloval pod svojim imenom
20. julij 2017 ob 10:49
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Adria Airways je prek svoje odvisne švicarske družbe kupila 99,1-odstotni delež švicarske letalske družbe Darwin Airline. Gre za regionalnega letalskega prevoznika, podrobnosti pa niso znane.

Obstoječi večinski lastniki, vključno s strateškim partnerjem Darwin Airlina - ta deluje pod imenom Etihad Regional -, Etihad Airlines, so svoje deleže prodali odvisni družbi Adrie Airways v Švici. V skladu z dogovorom bo Darwin še naprej deloval pod lastnim imenom ter z lastnim spričevalom letalskega prevoznika iz baz Lugano v južni Švici in Ženeve, Adria Airways pa bo prevzela nekatere administrativne in operativne naloge ter tržila storitve švicarskega letalskega prevoznika, ki je lani ustvaril manjši dobiček.

"Darwin je odlična letalska družba z izkušenim vodstvom in osebjem. Širitev naše mreže in posledično optimiziranje stroškov je najboljša kombinacija za oba prevoznika," je ocenil direktor Adrie Airways Arno Schuster. "Prepričani smo, da bo Adria Airways s svojim obsežnim strokovnim znanjem ter močno mrežo letov, zlasti na trgu jugovzhodne Evrope, zelo koristna ne le za prihodnost Darwina, temveč tudi za regijo Ticino, ki potrebuje dobre povezavo s preostalo Švico in Evropo," pa je dejal predsednik upravnega odbora družbe Darwin Airline povedal Emilio Martinenghi.

Darwin Airline je bil ustanovljen leta 2003 s ciljem, da zagotovi gospodarsko povezavo med južnim delom Švice, Ticinom, z glavnima finančnima centroma države, Zürichom in Ženevo, kot tudi povezave z letališkimi vozlišči. Danes ima v svoji floti šest letal Saab 2000 s 50 sedeži in štiri letala ATR 72-500s z 68 sedeži. Poleg letov v evropska mesta je sicer letalska družba doslej s partnerjem Etihad Airways strankam ponujala tudi nekatere druge povezave, med drugim z Abu Dabijem in Kuala Lumpurjem.

A. Č.
Prijavi napako
Komentarji
janezjanez
# 20.07.2017 ob 11:05
Ni bla Adria v zelo slabem financnem stanju? Sadaj ko je novi lastnik, pa ze kupujejo.
theone
# 20.07.2017 ob 11:52
samo da ni naših kriažničev iz sd in tajnikarjev iz smc zraven vse laufa
lordstandish
# 20.07.2017 ob 11:54
"nesramni tujci so prevzeli politikansko adrio in kupujejo druge družbe... pa vse je bilo naše, še zastonj so se vozili jaz in moja družina in vsi naši" razmišljajo v sd
apollo11
# 20.07.2017 ob 13:42
Joj same neumnosti v komentarjih. Malo poglejte kakšna letalska linija je to, kakšno floto ima, kdo je bil njen lastnik in malo povežite zadeve. Etihad kot prejšnji lastnik ima ogromne finančne težave, odpustiti so morali 3000 ljudi, Etihad si je konkretno polomil zobe, ko je kupoval evropske izgubaške prevoznike ( Alitalia, Air berlin, srbki JAT in še več ostalih ), te evropske družbe imajo skupaj preko 2 milijardi evrov dolgov in to je na svoja pleča prevzel Etihad, ki tega več ne zmore. Zato mora po silo prodajati in se dezinvestirati.

Da skrajšam, Adria je za drobiž kupila majhno letasko družbo, z majhnimi fračoplani. To podjetje ima 50/50 možnosti, ali bo sploh preživelo ali pa bo šlo vse v maloro. Adria ni veliko investirala, bo pač poiskusila, če ne bo šlo, pač ne bo.

Torej ne sanjajte o nekih dobičkih in miljonih in kako je Adria finančno močna. To je vse skupaj ena revščina in nenehni boj za preživetje. V avio industriji cvetijo samo nizkocenovci, ki so totalno spremenili in na glavo obrnili to industrijo, vsi ostali pa se borijo za preživetje.
LosAlamos
# 20.07.2017 ob 13:01
Tk je to, ko se znebiš (para)državnih pijavk.
sistemc.
# 20.07.2017 ob 12:49
Hudiča, toliko nakradenega denarja je v švicarskih bankah, da ga morajo z letali nazaj voziti.
urle
# 20.07.2017 ob 12:57
dr. Maks, kje ste? a ja, ni vas....
boro007
# 20.07.2017 ob 12:35
Zgodba o uspehu na slovenski način...

iz adriine strani: 4K Invest, a Luxembourg based investment fund, has completed the majority takeover of ADRIA AIRWAYS Slovenski letalski prevoznik, d.d.
On March 15, 2016, 4K Invest, through its subsidiary company AA International Aviation Holding GmbH, has acquired 96% of the shares of Adria Airways


Podatki o AA International Aviation Holding GmbH: Die Firma AA International Aviation Holding GmbH ist im Handelsregister beim Amtsgericht München unter der Nummer HRB 223189 registriert. Die eingetragene Rechtsform lautet Gesellschaft mit beschränkter Haftung. Die Haupttätigkeit liegt im Bereich Managementtätigkeiten von Holdinggesellschaften. Das Domizil befindet sich in München. Die Eintragung erfolgte am 19. Januar 2016.
Mit der Geschäftsführung ist Martin Vorderwülbecke beauftragt.

Izgleda da je bil AA International Aviation Holding GmbH odprt zgolj za nakup adrie in prav prijetno registriran v Luxemburgu... Naši so jo potopili in povsej verjetnosti so tudi "naši" lastniki...

Sedaj ko je "tranzicija" končala se je nagrabljen denar vrnil oz. se očitno vrača v prevzemih... Zdaj ko so firmo "rešili" bo lahko poslovala normalno... Torej lahko zaključim da prej dobiček ni šel v prave roke ker je pripadal državi oz. državljanom... Zdaj ko gre dobiček prk prikladnega Luxemburga v "prave" privatne roke je pa vse zalaufalo...
mooodeeel
# 20.07.2017 ob 11:54
Recimo NE! Ni v nacionalnem interesu, da ima Adria financno stabilnega, tujega zasebnega lastnika!
hehet
# 20.07.2017 ob 12:45
A ta Darwin je nek poštni nabiralnik za UDBA transakcije, al kako?
Dancoman
# 20.07.2017 ob 11:11
Adria is back :D
bubista
# 20.07.2017 ob 12:02
Torej so Iranci kupili družbo v lasti Etihada?
tobi
# 20.07.2017 ob 11:36
Očitno se posledice novega predora pod Gothardom že poznajo. Ljudje se na sever vozijo z vlakom. Kot v Italiji, ko so zgradili mrežo hitrih prog je Alitalia dokončno potonila.
mariy
# 20.07.2017 ob 15:54
To zna biti dobra poteza. Ena skupina malih regionalnih prevoznikov, ki vsi delujejo pod istim okriljem. Mogoče bomo pa čez nekaj let vseeno ponosni na Adrio.
Arso
# 20.07.2017 ob 15:00
Pod Nemci Adria kupuje, pod našimi levaki
pa je skoraj potonila. Razlika je očitna.
GORILA
# 20.07.2017 ob 11:54
@janezjanez
Ni bla Adria v zelo slabem financnem stanju? Sadaj ko je novi lastnik, pa ze kupujejo.

..kupoval je tudi Agrokor!
BACK
# 20.07.2017 ob 17:17
Samo hrabro, svaka čaaaast :)
Tu160
# 20.07.2017 ob 15:30
Redna linija LJU-GVA :)
LosAlamos
# 20.07.2017 ob 14:13
scarlett_house

Močno dvomim, da so prej lopovi sedaj kar naenkrat sposobni dobre prakse.
naturalshine
# 20.07.2017 ob 11:43
A ni rabla Adria nek državni denar.. a nebi blo posteno najprej vrnt posojeno..mah.. se ena slovenska zgodba o uspehu
etore
# 21.07.2017 ob 20:06
Naslednja prevzemna tarča je Luftwaffe...
tuintam
# 20.07.2017 ob 13:39
LosAlamos

V redu. Izkupiček pa je šel, saj veš komu (upravitelju, ki lastnika v bistvu še vedno pravno ne prizna ločeno od upravitelja, v najpomembnejšem aktu države). Je pa tako, da vsega se s tem ne znebiš in tudi nima nobenega smisla, da bi se. Vode, zraka ... Ali pač? Ni štos v privatizaciji in olajševanju privatizacije upraviteljem. Obratno. Keč je v tem , da si že izvorno Država ne bi smela nasledstveno iz socializma in kot upraviteljica kar lastiti kapitala, s katerim naj bi, dolžno do nekega lastnika, upravljala. Do t.im. družbe, ki pa ji je tudi v socializmu upravitelj odvzel pravno identiteto in kapital, ne pa da bi jo ji že dal. Združeno delo je bilo upravitelj in se ga je kar enačilo z družbo; z upnikom. Češ da je oblast=družba, tako se je govorilo. In se še vedno. Da je pravna oseba Država kot upravitelj kar enako država kot celota. Da je dolžnik isto kot upnik... ZRN pravno najprej prizna obstoj lastnika, nakar ločijo vzajemni kapital od Države, in šele ko ima kakšno korist davkoplačevalska celota, ne pa le upravitelj, se grejo igrice dalje...
scarlett_house
# 20.07.2017 ob 13:31
LosAlamos

Preberi štiri komentarje nižje, lastninska struktura lastnika Adria Airways. V nobeni knjigi še nisem prebral, da so sestavni del kapitalizma poštni nabiralniki, papirnata podjetja na Antilih itd.
Histria
# 21.07.2017 ob 21:49
Nekaj let nazaj so vse male letalske družbe poslovale z izgubo.
Finančno so si opomogle istočasno s pojavom belih lis na nebu.
Nenavadno.
koman
# 20.07.2017 ob 11:59
Pritozujete se ko kaka velika mednarodna firma kupi slovensko in pritožujeta se ko slovenska firma kupi tujo...

A ste vozeki
ciklama2000
# 20.07.2017 ob 11:24
A to je 1. april?
Zeph
# 20.07.2017 ob 11:17
Ima para može se, nema para se, glumi se :)
Eska
# 20.07.2017 ob 14:50
To je pa za raziskat!
FolkloraS
# 20.07.2017 ob 11:04
Neverjetno! A so se zmotili!
scarlett_house
# 20.07.2017 ob 12:02
koman

pritožujeta se ko slovenska firma kupi tujo...

Slovenska? A Google je potem 'ameriška' firma?
Kazalo