Ture avanture
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.2 od 26 glasov Ocenite to novico!
Piran
Direktor nizozemske marketinške agencije s področja turizma Europe Destination Marketing Dennis van der Avoort je kot glavno prednost Slovenije izpostavil veliko raznolikost na majhnem območju. "Dobesedno lahko zjutraj smučaš in popoldne plavaš v Jadranskem morju." Foto: BoBo
       Raznolikost, pa tudi pokrajina, ki je tako zelena, to sta unikatni točki za trženje Slovenije.       
Bohinjsko jezero
Tuji turistični delavci pravijo, da ima Slovenija srečo s pokrajino, ki ponuja odlična smučišča, gore, jezera, vodo, čudovita mesta, pa tudi obalo. Foto: BoBo
       Slovenija je odlična država za turiste, ki iščejo naravo, šport in kulturo ter dober življenjski slog.       

Dodaj v

Prednosti Slovenije majhnost in raznolikost: "Zjutraj smučaš, popoldne pa že plavaš."

Lepa prihodnost za slovenski turizem
10. marec 2017 ob 20:23
Berlin - MMC RTV SLO, STA

Slovenija žanje uspehe na turistični borzi v Berlinu, kar dokazuje prejetje dveh nagrad, pohvale pa prihajajo tudi od tujih strokovnjakov iz turistične panoge.

Ti pravijo, da se ugled Slovenije kot turistične destinacije skozi leta močno krepi in da je Slovenija na dobri poti, ko gre za turizem.

Slovenija je država z ogromnim potencialom, je za STA ocenil direktor nizozemske marketinške agencije s področja turizma Europe Destination Marketing Dennis van der Avoort. Njegova agencija se pri razvoju in promociji turizma osredotoča na območje nekdanje Jugoslavije, njegova ljubezen do tega območja pa se je začela ravno v Sloveniji, ki jo je kot študent obiskal leta 1996.

Pri Sloveniji je kot glavno prednost poudaril veliko raznolikost na majhnem območju. "Dobesedno lahko zjutraj smučaš in popoldne plavaš v Jadranskem morju," je dejal. Poudaril je tudi ponudbo na področju kulture, na primer Ljubljano, pa številne naravne znamenitosti, kot so Alpe s Triglavom ter Postojnska jama. "Na tako majhnem območju imate tako raznoliko ponudbo. Res je mogoče v kratkem času početi zelo veliko stvari."

Prav tako je Avoort pozitivno ocenil dostopnost Slovenije, ki je iz Nizozemske na primer dosegljiva tudi z avtomobilom, hkrati pa ponuja nekaj povsem drugačnega od kulture v zahodni Evropi. "Raznolikost, pa tudi pokrajina, ki je tako zelena, to sta unikatni točki za trženje Slovenije," je prepričan.

Pohvalil pa je tudi marketinške dejavnosti: "Slovenija zelo dobro izvaja piar in promocijske dejavnosti. Le nadaljevati morate to, kar že počnete."

Podoba Slovenije se izboljšuje
Da bo že za prihajajočo poletno sezono lahko konkretno sodeloval s Slovenijo, računa generalni direktor italijanske družbe Sportnet, ki se ukvarja s spletnim oglaševanjem in svetovanjem v turizmu, Massimo Finocchiaro. "Slovenija je odlična država za turiste, ki iščejo naravo, šport in kulturo ter dober življenjski slog."

Finocchiaro je kot pozitivne izpostavil slovenske produkte, ob tem pa dodal, da ima Slovenija srečo s pokrajino, ki ponuja odlična smučišča, gore, jezera, vodo, čudovita mesta, pa tudi obalo. "Imate tudi dobro organizacijo, odlično hrano in vino," je še dodal in menil, da bi lahko v prihodnje v promocijskih dejavnostih še bolj poudarili različno nišno ponudbo.
"Podoba Slovenije se skozi leta izboljšuje," je poudaril in ocenil, da je kampanja I Feel Slovenia odlična in resnično vidna v evropskih medijih: "Imate odlično podobo načina življenja in se prikazujete kot odličen kraj za sprejem turistov, ki se bodo lahko počutili kot doma."

S Slovenijo bi želel v prihodnje sodelovati tudi prvi mož za zdaj še relativno mlade nemške družbe Velocolonia, ki se po eni strani osredotoča na potovanja starejših, na drugi pa na aktivna potovanja, Frank Nökel. "Vedno iščemo nove potencialne destinacije," je dejal in ob "čudoviti pokrajini" izpostavil tudi slovenske zdravilne vode. "Podoba Slovenije v turistični panogi je vedno bolj pozitivna," je dejal tudi Nökel in izrazil prepričanje, da je pred slovenskim turizmom zelo lepa prihodnost.

D. S.
Prijavi napako
Komentarji
Olorin
# 10.03.2017 ob 21:25
Kdo pa zdajle plava razen rib??
reorah
# 11.03.2017 ob 09:48
Slovenija je zelo lepa. Narod pa zafrustriran. Še nad pohvalo zmrdujejo. Navajeni so biti vedno nekje pri repu in edino to jim dobro de. Zapis v genih.
antartide
# 10.03.2017 ob 20:39
Kaj pa takole: zjutraj pršut na Krasu, popoldne silvanec v Slovenskih goricah?
jokl
# 11.03.2017 ob 08:25
@ggalini
Mi smo še daleč, daleč od prepoznavnosti ...

mogoče je tudi prav tako!
los-t
# 11.03.2017 ob 08:39
Nakladanje, poleti ni snega in pozimi ni za v morje...
Amethist
# 11.03.2017 ob 08:08
Zjutraj smucas, popoldne plavas... am... a je ta padu na glavo al pa se ni bil v sloveniji. Poleti snega ni. Pozimi pa je morje mrzlo. Razen ce je mislu na Salinero. ^.^
sirus
# 10.03.2017 ob 21:42
Ja lepo je imet državo na dveh hemisferah z nasprotnimi letnimi časi.
Ramus
# 10.03.2017 ob 20:57
"Prednosti Slovenije majhnost in raznolikost: "Zjutraj smučaš, popoldne pa že plavaš."

Vmes pa norišnica na cestah,...
Kemik
# 11.03.2017 ob 14:01
Aha, ja, s kopanjem v Jadranskem morju in smučanjem v Alpah v enem dnevu sigurno ni mogoče in je vsekakor zavajanje turistov. Razen če bi se začelo izvajati smučanje na travi poleti na raznih smučiščih, kar menda kot šport že obstaja v sklopu organizacije FIS in se ima tudi svetovni pokal:

https://www.youtube.com/watch?v=uMMz57R8-y8

No, v tem primeru bi bilo vsekakor bolj priročno za smučarje, da se okopljejo v katerem alpskem jezeru, česar je pa v Alpah seveda več kot dovolj, tudi ob precej smučiščih. S tem bi lahko Vogel denimo precej profitiral, ker ima spodaj veliko Bohinjsko jezero.

Prej bi se lahko torej oglaševalo, kot je bilo priporočeno, pogled na morje s smučišča (kot je to na Kaninu) ali pa nekaj podobnega temu, da se lahko dopoldne poleti denimo osvoji visoko goro tipa Triglav, nato pa se zvečer ali ponoči že kopa v Jadranskem morju. Ali pa, še bolj zanimivo, da se lahko v enem dnevu vidi Alpe, katero od kraških jam (Postojnsko jamo ali Škocjanske jame) in na koncu še Jadransko morje.

Torej, naj bo geslo nekoliko spremenjeno, ker ta naslov je vsekakor zavajanje turistov.
yoda
# 11.03.2017 ob 11:02
slovenija bi morala razvijati tudi kolesarski turizem. Potrebovali bi kolesarski križ cez celo Slovenijo. Speljan bi moral biti večino po naravi in ne ob cestah, povezovati pa bi moral naše znamenitosti.
Smučanje in plavanje v morju sta pase in prineseta premalo dodane vrednosti. Če želimo konkurirati v turizmu, moramo biti drugačni od naših sosedov, saj jim pri morju ali smučiščih ne moremo konkurirat.
Wasabi
# 11.03.2017 ob 10:01
Poleti zjutraj plavaš, potem se pa moraš peljati do Mölltaler Gletscherja, če se hočeš smučati. Tisti ledenik, kjer se je pred leti še dalo v Slo smučati - Ledine, se je žal stopil. Če pa pozimi zjutraj smučaš mi pa res ni jasno, kam za vraga se greš kopati. V kak bazenček, ampak mi imamo par bazenčkov, v Avstriji ga ima takorekoč vsaka vas, ki premore 5 penzionov.

Res me zanima, katera pametna betica turistom obljublja nekaj, kar je nemogoče izpolniti. Takšne stvari turisti najbolj zamerijo Podobno noro situacijo počnejo, ko oglašujejo Slovenijo kot ne vem kako trajnostno naravnano destinacijo. Pa vsi vemo, da temu še zdaleč ni tako. Zdaj si pa vi zamislite, da vas ena država v oglasih vabi z ne vem kakšnimi obljubami, ko pa pridete tja, pa dojamete, da so vas fino nategnili;) Živo razočaranje.

Te besede evropskih turističnih veljakov je treba jemati bolj v stilu Junkarjevega trepljanja naših puppetsov. Nekaj lepega je namreč treba povedati;)
politik kritik
# 11.03.2017 ob 15:18
To lahko pocnes tudi v sosednji Italijanski pokraijini Furlaniji Julijski, pa sploh ni drzava! Da ne govorim o tem koliko dmucisc imamo in kaksna je nasa obala... Zelo zelo znucano geslo na katerega bo nasedel res samo zelo zelo naiven turist...
megan
# 11.03.2017 ob 13:40
V članku piše: "Dobesedno lahko zjutraj smučaš in popoldne plavaš v Jadranskem morju,"
Možnost smučanja in koapnja v morju, na isti dan je tisto kar naj bi bila posebnost. Večina je pravilno ugotovila, da to dvoje v Sloveniji načeloma ni možno v istem dnevu, torej bi lahko rekli da gre za zavajanje turistov, kar pa ni prav. Bolj smiselno je razmislit, kaj jim res lahko ponudiš in to tudi obljubit. Ima Slovenija veliko zanimivega, zato si res ni treba zmišljevat in obljubljat nekaj česar ne bo možno realizirat. Lahko pa bi recimo povedali, da je možno med smučanjem gledat morje, kjer se ljudje poleti kopajo. To pa Kanin v resnici ponuja.
Ne pa tu mešat z možnosti smučanja in kopanja v bazenu na isti dan. To je mogoče na vseh večjih smučiščih v Aplah in ni nič posebnega.
megan
# 11.03.2017 ob 12:04
Kot jih je že veliko ugotovilo, je v Sloveniji skoraj nemogoče isti dan smučat in se kopat v Jadranskem morju (morda bi se dalo izsilit kak dan, ko bi se na Kaninu še za silo smučalo, kak pogumnež pa bi si upal skočit v tajrat še zelo mrzlo morje), tako da je brezveze to obljubljat, če realno ne gre.
Bi pa lahko obljubljali tisto, kar bi brez težav bilo možno, pa bi tujce iz bolj urbaniziranih okolij, kjer podeželja v pravem pomenu besede sploh ne poznajo, zelo privlačilo. Na nekaj turističnih kmetijah v poletnem času že nudijo spanje na seniku na senu. Turisti, siti hotelskih sob in urbanega okolja so za tako doživetje menda pripravljeni precej plačat. Pa prikaz raznih opravil (oglarjenje, trgatev, košnja ...) in pokušinja domače hrane jih menda tudi privlači, otorci so navdušeni, ko lahko božajo domače živali ali pa ko lahko gredo po zelenjavo na vrt namesto v supermarket ... Tovrstne turistične ponudbe, po kateri je povpraševanje, bi lahko bilo res ogromno, ampak Slovencem, ki smo zelo podeželjski, se nam domače živali in zelenjava na vrtu zdijo tako vsakdanji, da v tem sploh ne opazimo turistične privlačnosti.
Na vzhodu države, ki je s turističnega vidika sploh zapostavljen (Slovenski turizem ni samo Obala, Postojnska jama, Ljubljana in Bled) se sredi podeželja nahaja tudi nekaj odlični term v bližini pa pridelujejo vrhunska vina, iz grozdja ročno obdelanih trt, kar je danes v svetu redkost, pa se jih tudi bolj slabo trži. Morda bi veljalo koga opozorit, da se slovensko vinogradništvo ne konča s trenutno medijsko izpostavljenim kraškim teranom in vini iz Goriških brd in da ta iz vzhoda države po kvaliteti prav nič ne zaostajajo.
Springbok
# 11.03.2017 ob 11:29
Zjutraj smučaš, popoldne pa že plavaš.

To je bilo nekoč.

Danes med smučanjem in plavanjem stojiš v gneči na cesti in ure in ure neuspešno iščeš parkirni prostor.
nemi
# 11.03.2017 ob 10:29
V maju se teoretično lahko še smučaš na kaninu in potem se zapelješ do pirana in skočiš v sicer še hladno morje. Mislim, da so na to mislili.
JohnSmith
# 11.03.2017 ob 23:10
Hmm, sem malo razmišljaj, pa sem se spomnil 5 krajev, kjer ima pozimi morje / ocean vsaj 15°C, manj kot 200 km stran pa je smučišče, tako da Slovenija s temperaturami morja okrog 10°C ob koncu zime ne pride niti v top 10 po tem kriteriju. Ampak zaradi tega noben ne bo prišel v Slovenijo. Bolj je pomembno, kaj Slovenija ponuja v okviru tega smučanja in plavanja in vsega, kar je vmes, ker turista moram obdržati v Sloveniji dlje kot par dni.

Po moje ima Slovenija največ potenciala na področju pohodništva. Tudi kolesarjenje bi lahko bilo zanimivo, če bi zrihtali kolovoze.
Wasabi
# 11.03.2017 ob 18:06
"Dobesedno lahko zjutraj smučaš in popoldne plavaš v Jadranskem morju,"

Vsi smo narobe razumeli prvo besedo - dobesedno. Še več - pri nas lahko dobesedno zjutraj najprej plavaš in že čez 1 minuto smučaš v Jadranskem morju - nadaneš vodne smuči in ga pičiš. Ampak natanko isto lahko počno tudi v Bosni in Albaniji;)
melanholik
# 11.03.2017 ob 17:46
Ja, drži. Pri čemer lahko tam prideš v par urah iz Dolomitov v Benetke, pri nas pa ... khm, s Krna v Portorož.
ggalini
# 11.03.2017 ob 09:56
@jokl
mogoče je tudi prav tako!

Seveda mi smo nekaj posebnega, bodimo izolirani, ne prodajajmo tujcem in podobni pamfleti so nas pripeljali do velikih uspehov. Ja, mi smo npr. boljši, kot Avstrija, mi smo samo sebi dovolj.
Verjetno so zraven še mokre sanje o butičnem turizmu ... . tisti, ki turistično branžo malo bolj pozna, ve da je turistična infrastruktura zastarela in podhranjena, da dosegamo približno 50% nižje povprečne cene, kot v sosednjih državah, da so zaposleni v turizmu plačani do 60% manj v primerjavi s tistimi, ki so prepoznavni. Bohinj propada, na Bledu se ni zgodilo nič zadnjih 20 let, hoteli Bernardin so zastareli in zanemarjeni itd. ..., Ljubljana bo, kot zadnja prestolnica v Evropi končno dobila hotel s petimi zvezdicami ... . Seveda je nekaj svetlih izjem a do realnih uspehov našega turizma je še dolga, dolga pot.
Zadnja abotnost se je zgodila pred nekaj dnevi, milijone bomo namenili neki državni instituciji, ki se bo ukvarjala z begunci, namesto, da bi te milijone namenili promociji in prepoznavnosti. Orban kaj takega zagotovo nebi dovolil, ker ima rad svoj narod ... .
Kemik
# 11.03.2017 ob 18:37
Ja, melanholik, se strinjam. Iz Cortine d'Ampezzo (osrčja Dolomitov, za mnoge ob skupini Sella najlepšega dela te gorske verige) do Benetk (če se gre preko mostu do otoka in ni gneče) se z avtom pride v približno 2 urah in 20 minutah, saj je večina poti po avtocesti. Ves čas se pa potuje po italijanski zvezni deželi Veneto (Benečija), saj ta na severu seže vse do legendarnih treh vrhov Tre Cime di Lavaredo in jezera Misurina. Tako da je tam lahko še večje doživetje v času beneškega pustnega karnevala, ko se lahko ljudje še dopoldne smučajo v Dolomitih (ki ima, mimogrede, res ogromno smučarskih prog in celo za mnoga smučišča v bližini univerzalno Dolomiti Superski karto), potem pa pridejo popoldne ali zvečer pogledat še na beneški pustni karneval in se morebiti udeležijo še tudi kakšnega plesa v maskah, ki jih v mestu na vodi vsekakor ne primanjkuje Seveda je pa cela laguna zanimiva, predvsem tudi otoka Murano in Burano, pa še tudi Padova in Verona nista tako zelo daleč.

Mogoče bi v tem primeru kdo iz naše obale edino dodal, da je naše morje čistejše od tistega v beneški laguni, kar je verjetno res, a po drugi strani ob samih večjih mestih stanje kljub temu še zdaleč ni optimalno tudi pri nas. Če ne drugega, je mikroplastike povsod veliko.
interista93
# 11.03.2017 ob 09:37
Noja vsak ki se resno misli iti turizem bo imel ob smučiščih tudi hotele z bazeni.....tako da je to možno.......dvomim pa da bi kdo januarja skočil iz kakšnega pomola v morje na obali. Sicer pa smučišča in oklica naj se osredotočijo na to da vabijo turiste skozi vse leto....ne pa da je višek turistov v teh 2-3 mesecih pozimi.
rokers
# 11.03.2017 ob 22:52
se da smučat, kajne! Lani oktobra je zapadel sneg že 15 na krvavcu in nas je bilo kar nekaj turnih, lahko bi šel isti dan, a sem šel drugi dan v Sesljan in morej je bilo še super toplo. Če imaš ta cilj se da: turno na Kaninu maja ni noben slučaj, lani maja se je npr na Zelenici še lepo smučalo in kopat se v morju maja zagotovo da. Lani konec aprila sem smučal na Krvavcu, pa maja čez en teden se že kopal v Podpeškem jezeru..Če ti gre za podvig ti uspe in ja bi lahko to ponujali in služili avan-turistom, to se ne zgodi vsak dan in povsod.
Drugače pa mi gre na bruhanja, ker hočejo tržit Slovenijo kot aktivno, športno, zeleno! Pa bi lahko bili idealna država, a zakonodaja kje omejuje, prepoveduje športne aktivnosti, ali pa meče polena. Kot vsi vemo ne smemo kolesarit izven cest (kolo je izenačeno z avtomobili - najbolj neumen zakon, kar jih je možno), kampov razen v Soški dolini je občutno premalo (avanturisti spijo večinoma po kampih), hočejo vsilit neke tehnične preglede za padalce, tudi kajakašom nismo preveč naklonjeni, na Bohinju itak računajo vse, smučanje je vemo na kakem nivoju, ceste za kolesarjenje niso primerne, ne varne..Ja imamo res lepo državo, pestro pokrajino, ki omogoča vse vrste športne aktivnosti, a družba/država se mora zavedat, da lahko od tega kar nekaj ljudi živi, če omogoča, ne le preprečuje.
galoper
# 11.03.2017 ob 18:19
Še posebej mikavni so počitniški paketi ob morju, kjer ponujajo plavanje, ne v morju, ampak v bazenih.
FancyBoy
# 11.03.2017 ob 15:15
Vsekakor smo premalo prepoznavni. V Skandinaviji sem kazal enkrat eni druzini fotografije Slovenije, pa se niso mogli nacuditi kako je lepo pri nas. Kot destinacijo nas tam ne poznajo.
visoki
# 11.03.2017 ob 12:21
na rogli smučaš v zrečah v bazenu se pa kopaš,koliko je tale plačan,da take neumnosti piše
frakcija
# 11.03.2017 ob 10:51
Treba pozidat okoli Bohinja s ekstra lepimi hoteli, okoli pot po leseni stezi, lokalčki, trgovine, ponudniki športnih storitev.... ne pa do okoli in okoli ni nič.
ApolonDioniz13
# 13.03.2017 ob 13:08
Če je dobra sezon je na Kaninu maja meseca še ugodna dopoldanska smuka...popoldan pa se kopaš na SLO obali.

Kaj tukaj ni jasno?
esspero
# 12.03.2017 ob 23:30
Malo morgen. Za to rabiš kar veliko denarja in časa. Če že imaš veliko denarja in časa pa greš smučat v Alpe in nato z helikopterjem na morje. pa še gneči na cestah se izogneš.!
frutek01
# 12.03.2017 ob 15:47
Par nergačav brez smuči in kopalk se pritožuje nad našo pomladno turistično nišo.
Chopin
# 12.03.2017 ob 13:20
Turizem si marsikdo predstavlja zelo romanticno panogo, kjer turistom pokazes lokalne naravne in kulkturne znamenitosti, kulturo in jim ponujas to kar si zelijo.

V realnosti je turizem gospodarska panoga kot vse ostale, najpomembnejse je kako iztrziti cim vec od turistov, oziroma kako prodati svoje storitve. Ljudje bodo kupili to kar jim ponujas, sploh se imas komplementarno ponudbo.

Ljudje nocejo kupovati naravnih in kulturnih znamenitosti, te morajo biti dostopne vsem in zastonj. Tako da je logika zaracunavanja raznih slapov, dragih parkirnin in podobno instant turizem s slabim zaledjem. Ljudje zelijo storitve, dobre, profesionalne in cim vecjo izbiro teh. Dobre hotele, welnesse, zivalske vrtove, zabaviscne parke, vekiko ponudbo organiziranih izletov, neskoncno izbiro restavracij, gondole, moderno infrastrukturo aktivnega turizma (urejena kopalisca na jezerih in rekah s spremljajoco ponudbo, modernz smucisca z vso ponudbo, adrenalinski sporti...), safarije, orgsnizirana kulinaricna dozivetja... Lahko bi nasteval v nedogled... In za profesionalne storitve in dozivetja in lepe spomine za njihove druzine, pare ali posameznike so pripravljeni drago placati.

Vso ponudbo bi morali med seboj povezati, osnova turizma kot gospodarske panjoge je povezovanje. Pri tem delu, torej sodelovanju in povezovznju, ki prinasa profit vsem vpletenim, pa se marsikaj zalomi v Sloveniji in marsikje drugod po svetu. Najbolj uspesne turisticne destinascije niso tiste, ki imajo najvec ponudbe naravnih in kulturnih znamenitosti, ampak tiste, ki imajo najvec storitev za turiste in tiste, kjer so ponudniki teh storitev med seboj najbolj povezani v dobickih. Le z denarjem od turistov nato lahko ponovno vlagas v se boljso turisticno infrastrukuro.
ajvard
# 11.03.2017 ob 23:21
v Sloveniji lahko v živo vidiš risa, medveda, divjega petelina, 79 vrst divjih orhidej, ...

to je potencial, na drugi strani pa sem po svoje vesel, da ga med turističnimi delavci redki vidijo.
rooster
# 11.03.2017 ob 19:31
To lahko pocnes tudi v sosednji Italijanski pokraijini Furlaniji Julijski, pa sploh ni drzava

saj ravno to, italija je velika država, seveda ima veliko (narave) za ponudit

mi pa na tako majhnem ozemlju države ravno toliko oz. še več, v pasu med gorami in morjem je še ena posebna in nezamenljiva pokrajina - Kras, med dolomiti in morjem pa je le ravnina
1986
# 11.03.2017 ob 17:57
A si sploh želimo "turbo" turizma? Že en mikro primer: Velenjsko jezero. Pred desetimi leti sem v miru ribaril, s kanujem ležerno cijazil ob obali in v tišini opazoval mnoge ptičje vrste, ki jih imamo.
Zdaj greš na vodo, je na plaži 1000 ljudi, napihljivi tobogani v vodi, plavajoče mesto, pletna, lokali, glasba tumba, na vodi 10 jadrnic, 20 surferjev, 50 supov... Vse polno in vreščeče. Pa eni bi še več. Še vodni park pa lunapark pa zajlo za wakeboarding pa še in še. To le pazimo, da se bomo lahko še kam umaknili in imeli mir.
Kemik
# 11.03.2017 ob 12:11
megan, ja, v Jadranskem morju se pozimi res ne gre kopati (razen za ekstremiste, ki hočejo plavati v ledeno mrzli vodi), je pa zato recimo že veliko let v uporabi denimo kombinacija dopoldanskega smučanja na Rogli in popoldanskega plavanja v Termah Zreče v dolini, to kombinacijo je možno, kolikor mi je znano, uporabiti tudi v že kupljeni smučarski karti. Mislim, da je še kar nekaj podobnih možnosti na vzhodu države (na sumu imam Golte in recimo kakšne Terme Dobrna), seveda pa je tudi v Mariboru recimo se možno smučati po progi za Zlato lisico in potem popoldne recimo plavati v topli vodi v Hotelu Habakuk takoj pod progo ali pa v Fontani na drugi strani mesta. No, sem pa prepričan, da te iste ponudbe ne manjka tudi še marsikje drugje v alpskih državah, recimo v zdraviliških mestih v Avstriji in Švici, ki sovpadajo tudi z alpskim področjem in imajo zraven seveda tudi smučišča. Tako da to sigurno ni slovenska posebnost, se pa lahko določene nepoučene turiste kar hitro dobi na finto z nekim marketingom. Upam, da Slovenija ne upa na takšne vrste turistov.
keka77
# 11.03.2017 ob 11:03
Nemi, ko sem bil mlajsi je bilo to izvedljivo tudi v Juniju in se mal... Zadnje čase so pač klimatske razmere žal malce slabše kar se tiče količine snega. S prijatelji smo zjutraj šli na Kanin in popoldan v Sesljan.. Lepi časi..
whutsup
# 10.03.2017 ob 22:59
@Olorin
Wim Hof
ggalini
# 10.03.2017 ob 23:41
Mi smo še daleč, daleč od prepoznavnosti ...
COLD
# 10.03.2017 ob 23:26
To jaz trobezljam že neštetokrat, imamo vse pa tega ne izkoriščamo !

Žalostno !
reorah
# 12.03.2017 ob 11:04
Dajte no! To je lahko mišljeno tudi simbolično! Zdaj v gorah, zdaj pri morju! Izpostavljena je majhnost Slovenije, njene kratke razdalje in njena raznolikost. To je naša edinstvenost.
A morate res vedno pljuvati po sebi in na veliko hvaliti tuje?
Radenm
# 10.03.2017 ob 22:49
@sirus, južna hemisfera, razen res južnih krajev in v planinah, ima bolj švoh zimo, ker je tam toliko vode ki čez poletje shranjuje toploto, da tudi med "zimo" ne rata ravno hladno, ker taista voda spet to toploto oddaja in greje kopna območja.
Kazalo