Ture avanture
Naložba za spletni nakup vozovnic je vredna 1,45 milijona evrov. Foto: BoBo
VIDEO
Slovenske železnice oblju...
VIDEO
Do vozovnic za vlak na spletu

Dodaj v

SŽ omogočil nakup vozovnic po spletu

Med cilji tudi brezžični internet
30. november 2018 ob 13:25
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Potniki lahko odslej vozovnice za vlake Slovenskih železnic kupijo tudi po spletu, v kratkem pa bo potnikom na voljo še mobilna aplikacija. Naložba je vredna 1,45 milijona evrov.

"Končno je prišel ta dan, ko Slovenske železnice uvajamo nakup vozovnic po spletu. Vse se je začelo z objavo razpisa konec 2016, leta 2017 pa smo sklenili pogodbo s konzorcijem podjetij Imovation, Margento in Supra," je postopek na novinarski konferenci v Ljubljani strnil direktor SŽ-Potniški promet Boštjan Koren.

Vzrokov za pozno realizacijo projekta je po Korenovih besedah več, predvsem pa so bili ti finančne narave. "Kot veste, smo bili kot skupina dolgo v rdečih številkah, v zadnjem času pa se nam je uspelo razdolžiti," je dejal.

Na Slovenskih železnicah (SŽ) imajo sprejeto strategijo posodabljanja potniškega prometa, v skladu s katero nameravajo po letu 2025 prepeljati okoli 22 milijonov potnikov. Koren je dodal, da gre glede na sedanjih 14 milijonov za velik zalogaj, "ampak te številke niso nerealne".

Po nakupu digitalno potrdilo
Prodaja vozovnic po spletu je sicer le eden od projektov v sklopu posodobitve železnic. Koren je danes pojasnil, da je spletni nakup že mogoč, do konca leta pa velja prehodno obdobje uvajanja sistema. Vodja digitalnih projektov na SŽ-Potniški promet Nelson Šorgo je dejal, da potnik ob plačilu vozovnice po spletu dobi potrdilo o nakupu, ki si ga lahko natisne ali ga shrani na mobilnem telefonu.

Potnikom so na SŽ-ju v pomoč pri nakupu pripravili dva videa, ki sta objavljena na njihovi spletni strani, prav tako jim je za pomoč vsak dan med 6. in 22. uro na voljo brezplačna telefonska številka 080 8111. Koren je pojasnil, da je cilj, da potniki nakup izvedejo pred vstopom na vlak.

Šorgo je pojasnil, da je v verifikaciji tudi že mobilna aplikacija za sisteme Android in iOS, ki bo na voljo v nekaj dneh.

Še druge novosti prihodnje leto
Koren je spomnil še na druge novosti, ki v prihodnjih letih čakajo potniški promet. Med drugim so v postopku nakupa novih voznih sredstev. Pogodba za nakup prvih 26 novih vlakov je že podpisana, je spomnil in dodal, da bodo v nadaljevanju možnost nakupa razširili na dodanih 26 vlakov. Prav tako bodo prenovili nekatere obstoječe potniške vagone. "Ti projekti se bodo nadaljevali z vzpostavitvijo brezžičnega medomrežja na vlakih, gremo pa tudi v nakup parkomatov," je dodal.

Pogodba za vzpostavitev brezžičnega medomrežja je bila po Šorgovih pojasnilih podpisana na začetku meseca. "Cilj je vzpostaviti povezavo na 32 vlakih do konca naslednjega leta," je dejal in dodal, da bodo novi vlaki z brezžičnim medomrežjem že opremljeni.

B. R.
Prijavi napako
Komentarji
eFact
# 30.11.2018 ob 13:34
1.45m€ za tako spletno aplikacijo? Nekdo se je lepo okoristil.
https://eshop.sz.si/
1591
# 30.11.2018 ob 13:31
Sem mislil, da bodo počakali na uvedbo nakupa vstopnic preko spleta do takrat, ko spleta ne bo več.
nepopustljiv
# 30.11.2018 ob 13:32
Dvesto let za leseno žlico.
SpicyWeiner
# 30.11.2018 ob 13:39
Cestitke SŹ, leta 2018 vam je celo uspelo postaviti spletno trgovino. Nesposobnezi.
hepan
# 30.11.2018 ob 13:34
Zdaj pa naj se omogocijo dejanski prevoz
Šubidu
# 30.11.2018 ob 13:47
Saj vem, dvorezen meč, ker vsaka reklama, pa četudi slaba, nekaj velja. Ampak mene bi bilo sram, da bi se s takšno potezo hvalil konec leta 2018!
Hijena
# 30.11.2018 ob 13:35
Še v Indiji nimajo tako počečkanih vlakov, kot pri nas! Upam, da bodo novi vlaki čisti!
Je pa lepo, da so tudi na SŽ odkrili internet!
SpicyWeiner
# 30.11.2018 ob 15:16
Nekdo je pobasal 1,5 milijona, program pa dal izdelati nekim indijcem za 10.000€. Ce novinarjii tega dreka ne raztrgate in izvrtate kdo in ksko je prisel do tega posla, ste isti k kot SŽ.
Urko
# 30.11.2018 ob 14:09
Noro! Smo naredili že par spletnih strani, tudi s spletnimi trgovinami obiskanimi vsaj tako, če ne bolj kot SŽ, ampak tale cena je pa nora. Očiten nateg naroda (glede na to, da gre za državno podjetje). 145.000€ bi bilo več kot dovolj.

Bi pa predlagal novinarjem, da preverijo, koliko bo stalo še vzdrževanje ter optimizacija procesa nakupa, ki je precej katastrofalen (tudi, če ne bi vedel, koliko je vse skupaj stalo).
JozaTuzni
# 30.11.2018 ob 13:55
A dejansko ni linka v članku? RTV na nivoju kot vedno.
frgo
# 30.11.2018 ob 13:58
Končno. Ampak zakaj moraš na drugo spletno stran, da kupiš karto? Halo?

Ker so delali eni, ki nimajo nobene povezave s SŽ in zadeve pač niso integrirali. Preprosto.

Stran za nakup ni narejena niti tako prijazno, da bi si zapomnila prejšnjo izbiro relacije. Pa pri nakupu je treba izbrat eno izmed ponujenih voženj, čeprav karte niso časovno omejene na določeno vožnjo, ampak veljajo cel dan. Nadaljujejš lahko šele, ko to izbereš.

Za tole ni šlo več kot par dni dela s testiranjem. 1,45M je bilo pač treba nekako ven spumpat.
frgo
# 30.11.2018 ob 13:40
Tole je narejeno vse na pol in precej leseno. Če bi dali v preizkus dejanskim uporabnikom, preden so čudo za 1,45 miljona lansirali, bi to lahko že zrihtali.
zozozo
# 30.11.2018 ob 14:03
Dobrodošli v pozna devetdeseta.
orodjar
# 30.11.2018 ob 13:54
Tri leta kupujem vozovnice Nemčija <-> Slovenija preko mobilne aplikacije (tri leta je odkar sem nabavil pametni telefon). Pred tem pa sem vedno kupoval na spletni strani in potem sprintal vozovnico. Registriran na strani sem od decembra 2011.

Aja. Stran je bahn.de in ne neka čungalunga od SŽ.
pohorjezeleno
# 30.11.2018 ob 13:43
Taka je to organizacija, ki jo vodijo sindikati. Še nisem slišal kakšnega zaposlenega na SŽ, da bi rekel, da pride zmatran iz službe. Večina jih ima popoldanski fuš. Poznam primer, ko so železničarji ob službi gradili hiše na črno. Težava je edino ta, da smo v 20. letih preko cestnin zmetali miljarde v SŽ. Dobili pa sedaj leta 2018 elektronski nakup vozovnice. Bravo!
Simba
# 30.11.2018 ob 16:18
slovenecnadunaju: "Mene to res zanima- kaj točno toliko stane pri eni taki web strani, če ve to kdo razložit. Hvala."

700.000€ - toliko dobi tisti ki je zrihtal razpis
700.000€ - toliko ostane tistemu ki je bil izbran na razpisu
1800€ - študent za dva meseca da "naredi" program

program je narejen v .net okolju. kolikor vidim je to mvc. kvaliteta kode pa je zelo slaba.
FancyBoy
# 30.11.2018 ob 13:59
"Naložba za spletni nakup vozovnic je vredna 1,45 "

A se vi hecate? To naredi ena firmica s 5 zaposlenimi v dveh sprintih, ali pa celo v enem.

Kot drugo pa:
EPIC FAIL, da ni nakup karte kot funkcionalnost integrirana na ze obstojeco stran ampak tece na loceni domeni.
kiliboy
# 30.11.2018 ob 14:29
Tako plačilo za tako aplikacijo bi imel tudi jaz.
socrates
# 30.11.2018 ob 14:22
Tole pa je vic leta oz. tragikomedija za Butalce vredna 1,5 MEUR ... saj res ne vem, kdo koga vleče za nos. Tožilstvo in policija, akcija!!!
novakovtone
# 30.11.2018 ob 14:09
In ne samo spletna stran, za 1,45 milijona so pripravil še dva videa in mobilno aplikacijo ... res izjemen dosežek v 21. stoletju. :D
patriot44x2
# 30.11.2018 ob 13:41
Dobrodošli v 21. stoletje. Če bi še čas potovanja za 100 kilometrov zmanjšali pod 1 uro in pol bi bil pa sploh uspeh.
veteran
# 30.11.2018 ob 15:48
Mimogrede, SŽ so zaradi zamude pri izvedbi projekta (moral bi biti lansiran najkasneje 9.7.2018) upravičene oz. dolžne zaračunati izvajalcu pogodbeno kazen za zamudo, ki znaša 355.996,00 EUR z DDV.

Seveda SŽ tega ne namereva storiti - s tem se pa norčuje iz nas, državljanov, tj. lastnikov podjetja.


Hkrati pa bodo SŽ v naslednjih petih letih za vzdrževanje tega poraznega portala namenile še 2,1 milijona evrov, oziroma 420 tisoč evrov letno, oziroma 35 tisoč evrov mesečno.
Simba
# 30.11.2018 ob 14:57
Naložba za spletni nakup vozovnic je vredna 1,45 milijona evrov.

lepo, ZELO lepo ste opral denar. Korupcija par excellence!!!
Vhito
# 30.11.2018 ob 14:11
Haha, danes je petek, ura je 14.10 in tole skropucalo od e shopa SŽ mi pravi, da ni več vlaka iz Novega mesta v Ljubljano. Sedi cvek!
are
# 30.11.2018 ob 16:39
O bo kdo tole prijavil protikorupcijski komisiji? Nekdo mora.
are
# 30.11.2018 ob 13:51
Končno. Ampak zakaj moraš na drugo spletno stran, da kupiš karto? Halo?
Urko
# 30.11.2018 ob 17:13
Dragi B. R. in druščina, ozdravljeni! Če se imate za novinarje, potem v članku manjka dodatek, da boste pri konkurenčnih podjetjih preverili kaj na tej strani je toliko stalo in postavili ogledalo s primerjavo kakšnih nemških, avstrijskih in italijanskih železnic. Spomnite se, da ste vi, novinarji, 4. veja oblasti, ki bi morala izvajati nadzor in postavljati vprašanja.
mooodeeel
# 30.11.2018 ob 14:21
Je to novica iz leta 1998 ali jaz kaj narobe vidim?
ajvard1
# 30.11.2018 ob 14:19
to bodo čez čas japonci od nas kopirali!
abcabc
# 30.11.2018 ob 16:17
Ne morem verjeti. Če bo šla modernizacija železnic naprej s takim tempom, bomo kmalu prehiteli Japonce.
akulinakul
# 30.11.2018 ob 15:08
1,45 mio za tole.

A STE NORI!!!!!!!!!

Preplačano vsaj za faktor 15!

Ampak tko to je pr nas:)

Bananastan!
elsha92
# 30.11.2018 ob 13:52
Razvita država? ne bi rekel.
FancyBoy
# 30.11.2018 ob 16:38
Delam v softverski industriji ze 10 let in vam garantiram, da je cena totalno prenapihnjena. Za tako platformo so porabili cca 300h, torej ekipa 5 programerjev naredi to v 7-8 delovnih dnevih.
Tudi, ce bi za mobilno aplikacijo porabili 400h dela, je vse skupaj 700h dela. Recimo 800h, za testiranja in ostalo.

Potemtakem ura dela na tej firmi stane 1812€?????
Simba
# 30.11.2018 ob 16:23
da pa so spacali skupaj pa je razvidno iz tega kaj so vse skupaj navlekli...

za forme so uporabili kar tale "plugin"

sramota. tud tolk niso bli da bi vsaj enega front-end developerja si zrihtal...
Simba
# 30.11.2018 ob 16:21
se popravljam:
kvaliteta kode je katastrofalno slaba.

tole je delal en....ki ni nikoli prej delal spletnih strani...
mlamat
# 30.11.2018 ob 16:05
Stvar je narejena katastrofalno, oziroma z namenom da jo uporablja čim manj ljudi in se s tem ohranijo službe na šalterjih.

1. Ne zapomni si uporabnika! Za vsako karto in relacijo je potrebno znova vpisovati kreditno kartico
2. ni integracije v obstoječo spletno stran
3. NI MOŽNOSTI NAKUPA MEDNARODNIH VOZOVNIC. Očitno bom moral še naprej kupovati slovenske vozovnice v Avstriji
4. Za skeniranje 2D kode na vozovnicah se uporablja posebna naprava s tiskalnikom. Ne vem zakaj je potrebno tiskati karto, če so že sedaj skenirali avstrijske 2D kode z slovenskimi mobilnimi telefoni. Smo spet bolj papeški od papeža?
Regedit
# 30.11.2018 ob 14:33
kaj bo šele leta 2038
Ajlina
# 30.11.2018 ob 16:27
Vi se kar pritožujte, a morate priznati, da je za original avstroogrsko progo (oz. original čas potovanja) spletni nakup kart prava senzacija. Franc Jožef si tega ni upal privoščiti.
MmatoO
# 30.11.2018 ob 15:29
Ja pa zaupal bi moje bancne podatke aplikaciji/spletni strani narejeni takole?
Resnicno ne razumem kako ne bomo vsi prijavili tega protikorupcijski komisiji!
frgo
# 30.11.2018 ob 15:00
kaj bo šele leta 2038

klime.
Chekilen
# 30.11.2018 ob 14:48
Nemaram kritizirat vsevprek, ampak to, kar se dogaja na Slo železnicah je sramota, to je treba rečt. Dobivajo velik delež od cestnin, ogromno od transporta robe iz luke Koper, v lasti imajo ogromno nepremičnin. Skratka ogromno kapitala, premaknilo pa se v 20 letih ni nič. Vlaki so počasni, zamujajo, da o stanju postaj in vagonov ne govorimo, ker so večinoma na nivoju iz časov SFRJ. Do tega, da ni možno kupiti enodnevne vozovnice.
Očitno je, da so železnice mesto za propadel kader nekaterih političnih stank, da o tem, kakšno je stanje v sindikatu sploh ne govorim.
sumtb
# 30.11.2018 ob 14:20
To je nekaj takega, kot bi se v bronasti dobi hvalil da znaš iz kremena narediti kamen.
gorcin
# 30.11.2018 ob 16:33
za novinarje: če boste kaj preverjali, a lahko tudi preverite kdo je lastnik kode? Da ne bo spet izgovor, da ne morejo dati vzdrževanja neki drugi firmi.
Matej037
# 30.11.2018 ob 14:33
Najbrž ni bil vzrok zamude tehnične narave, POskrbeti je bilo treba, da posel dobi Ultra, oziroma Margenta.
knedlck
# 30.11.2018 ob 14:26
Glavno da mi stran predlaga proti jesenicam za dons vlak ki je sel ob pol 5h zjutraj. Cena strani pa da ne govorimo, a so vlozili 1 tedn dela noter?
orodjar
# 30.11.2018 ob 14:00
Pa še to. Ker sem tako dolgo uporabnik dobim včasih vozovnico 1. razreda za ceno drugega. Ali pa možnost odpošiljanja prtljage posebaj, da lahko potem sam potujem brez nje. A bodo na SŽ začeli razmišljati o čem takem čez kakih 10 let?
Radoveden
# 30.11.2018 ob 15:15
Haha ker dizaster. "ni najdenih voženj" če greš pa na njihovo stran je pa voženj tisti dan kar hočeš. POCARJI!
D_evil
# 30.11.2018 ob 14:11
sto let za leseno žlico se je nekoč dejalo.
Velja za SŽ generalno.
sramotko
# 30.11.2018 ob 23:18
Zelo ponesrečeno: Že to, da gremo stran poimenovati eshop… Javno podjetje v Sloveniji bi MORALO uporabljat slovenska imena. Zakaj sploh druga domena. Iskalnik vlakov do sedaj je imel vse in je solidno delal. Tam bi moral samo dodat gumb nakup...
Sej je, samo vrže te na eshop in dobiš slabši iskalnik in vse znova . To pa ni ok,

Sem ravno kupil karte za Krvavec (še predprodaja) - lafua BP. In verjamem, da bi isti app na istem strežniku za kupovat karte za železno cesto delal bistveno bolje kot tole.

sicer pa je zlo težko: https://tickets.oebb.at/en/ticket
Bivši uporabnik
# 30.11.2018 ob 22:30
lol, ta poldrugi miljon za aplikacijo, ki jo verjetno bolje postavi skupaj vsak osnovnošolec čez vikend, očitno ni bil dovolj, da bi naredili tdui recimo še različico vsaj še v angleščini.

bravo, bravo! da vas ni sram..
Kazalo