Izleti niso namenjeni le tujim turistom, pravijo v Turizmu Ljubljana. Foto: BoBo
Izleti niso namenjeni le tujim turistom, pravijo v Turizmu Ljubljana. Foto: BoBo

Izleti pa niso namenjeni le tujim turistom, pravijo v Turizmu Ljubljana.

V letošnji ponudbi so poleg standardne ponudbe, ki vključuje obisk ključnih turističnih točk po vsej Sloveniji, tudi kolesarska, adrenalinska in druga športna doživetja ter več kulinarično obarvanih izletov in doživetij s poudarkom na rimski Emoni, saj Ljubljana praznuje 2000 let Emone. Na voljo so kot celodnevni in poldnevni ter tudi krajši izleti, večino pa je mogoče izpeljati že ob prijavi samo dveh zainteresiranih.

Pester nabor organiziranih izletov iz Ljubljane je dosežek večletnega dela Turizma Ljubljana na tem področju, v zadnjih treh letih tudi v okviru regijskih dejavnosti - delo poteka v tesnem sodelovanju z lokalnimi turističnimi agencijami. Vsak dan je na voljo od pet do 14 izletov.

V Turizmu Ljubljana opažajo, da se udeležba na izletih in doživetjih, ki jih organizirajo, povečuje. Medtem ko so leta 2009 prodali 687 izletov, so jih lani že 1746, kaže pa se še nadaljnja rast.

V tem času se je izrazito povečala tudi raznovrstnost doživetij, ki so na voljo obiskovalcem Ljubljane. Letos so jih pregledno zbrali na povezavi, v tiskani obliki pa je zloženka na voljo v ljubljanskih turističnoinformativnih centrih.

Izleti niso le za tujce
Izleti pa niso namenjeni le tujim turistom. Zanimivi so tudi za podjetja s sedežem v Ljubljani in okolici, ki pogosto gostijo poslovne partnerje, pa ne vedo, kaj jim ponuditi za popoldanske aktivnosti oz. kaj jim priporočiti, če želijo podaljšati bivanje v Ljubljani. Ne nazadnje pa so doživetja - še posebej manj znana znotraj regije osrednja Slovenija - zanimiva tudi za vse, ki jim zmanjka idej za izlet ob koncu tedna.