Na ecotestu, izvedenem v letu 2023, je bil najvarčnejši hyundai ioniq 6 s porabo 15,5 kWh/100 kilometrov. VW e-Up ima najnižjo skupno izmerjeno porabo do zdaj, le 13,7 kWh/100 kilometrov, izmerjeno na ecotestu 2021. Foto: Hyundai
Na ecotestu, izvedenem v letu 2023, je bil najvarčnejši hyundai ioniq 6 s porabo 15,5 kWh/100 kilometrov. VW e-Up ima najnižjo skupno izmerjeno porabo do zdaj, le 13,7 kWh/100 kilometrov, izmerjeno na ecotestu 2021. Foto: Hyundai

ADAC je za testiranje uporabil svoj testni cikel, ki združuje merila WLTP in avtocestne vozne cikle. To je korak bližje realnosti kot meritve WLTP, ki jih proizvajalci uporabljajo za določanje svojih uradnih številk dosega.

Po podatkih ADAC-a je bil doseg leta 2023 v povprečju sedem kilometrov daljši v primerjavi z letom prej. Pri testiranih električnih avtomobilih je bila povprečna prevožena razdalja 393 kilometrov. Še leta 2021 so imeli električni avtomobili v povprečju doseg 333 kilometrov.

Med električnimi avtomobili, testiranimi v letu 2023, je imel največji doseg na meritvah ADAC-a hyundai ioniq 6, ki je s polno baterijo prevozil 555 kilometrov. Osem od 39 električnih avtomobilov (20,5 odstotka) je imelo doseg vsaj 500 kilometrov. BMW iX xDrive50, ki je bil testiran leta 2022, je s 610 kilometri dosegel največji doseg do zdaj.

ADAC-ov ecotest je pokazal tudi, da večji doseg ni posledica vgradnje večjih baterij ali nove tehnologije baterij, temveč so proizvajalci večji doseg dosegli z zmanjšanjem porabe energije na račun učinkovitejših motorjev in boljše aerodinamike. Testirani električni avtomobili so leta 2023 v povprečju porabili 19,7 kWh/100 kilometrov, leta 2022 pa je bila poraba 21,1 kWh/100 km.