Ford mustang boss 302 ni le kozmetično polepšani mustang GT, ampak pravi dirkalnik tudi za cestno uporabo. Foto: Ford
Ford mustang boss 302 ni le kozmetično polepšani mustang GT, ampak pravi dirkalnik tudi za cestno uporabo. Foto: Ford

Kot poudarjajo pri Fordu, je dogodek, na katerem se že skoraj petnajst let zapored vsakič zbere približno milijon in pol ljudi ter 40 tisoč starodobnikov iz ZDA in tujine, odlična priložnost za prestavitev naslednika legende. Ford mustang boss 302 pa je prav to, od predstavitve njegovega predhodnika je namreč minilo več kot štiri desetletja. Mustang boss 302 je cestna različica dirkalnika, izdelanega na osnovi mustanga GT. Boss ima v primerjavi s serijskim mustangom GT zmogljivejši 5,0-litrski motor V8, ki zmore 440 KM, ter med drugim dodatno znižano in trše podvozje, zmogljivejše zavore, dirkalno sklopko in menjalnik, dodatne usmernike zraka.

Ljubiteljem dodatnih skrajnosti pa so namenili še posebno omejeno izdajo različice boss 302 laguna seca, poimenovano v počastitev prve zmage, dosežene leta 1970.

Obe vozili sta namenjeni ljubiteljem presežkov motorne moči in vozil, s katerimi se lahko brez pomislekov zapeljete na dirkališče. Pri Fordu namreč na pol v šali poudarjajo, da sta oba mustanga boss 302 prilagojena voznikom, ki se želijo po dirki odpeljati s svojimi vozili neposredno do doma, pri tem pa ne bodo kršili predpisov. Vsaj tistih v povezavi z opremo vozil, hitrost je pa seveda vprašanje zmernosti voznika in ne samega vozila.

Kljub prvi uradni javni predstavitvi bodo morali bodoči kupci na začetek prodaje še malce počakati, prav tako pa še niso znane cene obeh različic. Glede na ceno mustanga GT, ki se v ZDA giblje okoli 30 tisoč ameriških dolarjev, pa je mogoče napovedati, da bo boss seveda dražji.

Besedilo: M. Kr.
Foto: Ford