Foto: MMC RTV SLO/Citroën
Foto: MMC RTV SLO/Citroën

Riddle: ID: p13DDMVr

Pred vami je najbolj Avtomobilnostni kviz v Sloveniji! Vsak teden bomo za vas pripravili eno zanimivo vprašanje, s katerim bomo na preskus postavili vaše znanje o avtomobilih, prometu in mobilnosti nasploh. Namen kviza je razkrivati številne neznane zgodbe, ki so zaznamovale avtomobilsko zgodovino in prometno mobilnost. Na zastavljeno vprašanje vam ponujamo tri rešitve, vi pa izberite pravo. Čez teden dni bomo razkrili pravilni odgovor in osvetlili ozadje zgodbe.

Kljub temu, da ima štiri kolesa in bi po tej plati lahko koga pretental, ami ni avto. Foto: Citroën
Kljub temu, da ima štiri kolesa in bi po tej plati lahko koga pretental, ami ni avto. Foto: Citroën

Znanilec sprememb

Kljub temu, da ima štiri kolesa in bi po tej plati lahko koga pretental, ami pač ni avto, kar med drugim pomeni tudi to, da se izogne številnim predpisom, ki veljajo za osebna vozila. In prav v tem najdemo del odgovora na vprašanje, kaj pa ami je. Ami je znanilec sprememb v ponudbi vozil ali bolje različnih mobilnostnih naprav, ki bodo v mestni mobilnosti uporabnikom ponudila nove rešitve prevoza brez avtomobila. V tej ponudbi je namreč danes še precej sivih mobilnostnih con, ki jih danes praviloma opravimo z osebnim avtomobilom, v prihodnosti pa to morda ne bo več dovoljeno ali pa bomo iz avtomobilske mestne mobilnosti na nekaj drugega presedlali zaradi drugih motivov, morda finančnih, zaradi udobja, enostavnosti ali na primer okoljske ozaveščenosti.

Ami vstopa torej v prostor med avtomobilom in taksijem, mestnim avtobusom, električnim kolesom, skirojem in kar je še drugih obstoječih in prihajajočih alternativ. Hkrati pa je Ami še nekaj, kar pa je za avtomobilsko industrijo še posebej pomembno, k vožnji vabi mlade, take, ki še nimajo izpita za avto, a bi znali ceniti samostojno mobilnost ne glede na vremenske razmere.