BMW serije 3 gran turismo je dobil športnejši videz. Foto: BMW
BMW serije 3 gran turismo je dobil športnejši videz. Foto: BMW

Po aktualni seriji 3 je prišel čas za posodobitve tudi pri bolj vsakdanjem modelu serija 3 gran turismo, ki je zmes kupeja (videz) in karavana (prostornost). Prenova prinaša več tehnologij, prestižnejšo notranjost, ob bolj športni zunanjosti, ter zmogljivejše in varčnejše motorje.
Prenovljeni BMW serije 3 gran turismo prihaja z začetkom poletja. Z dolžino 4,824 metra je kar 20 centimetrov daljši od klasične serije 3, za deset centimetrov je daljša tudi medosna razdalja, zato je bolj radodaren s prostorom za potnike in prtljago.
Oblikovalci so mu nadeli majhne spremembe, ki pa ga že na prvi pogled naredijo bolj dinamičnega. Novi so serijski led-žarometi za zasenčeni in dolgi snop luči ter sprednji led-meglenki. Vozilo ima vizualno širšo držo na cesti. Zadaj so bolj mišičasto postavo zagotovili s kombinacijo zadnjih led-luči in vitalnejše linije.
Na pogled in otip boljši materiali
Notranjost je po zaslugi novih materialov in poudarkov prestižnejša in kakovostnejša. Več je kroma, ki ga najdemo okoli upravljalnih elementov, novi so okrasne prvine iz plemenitega lesa, na voljo je večja izbira barv usnjenega oblazinjenja. Pri BMW-ju pravijo, da kupci sprememb ne bodo le opazili, ampak jih bodo otipali. Prenovljeni model je bogatejši tudi za najnovejšo različico navigacijskega sistema BMW professional. Najpomembnejši ukazi v meniju se sedaj prikažejo v bolj jasnem slogu, zato je upravljanje sistema še bolj intuitivno. Pametne telefone je sedaj v posebnem induktivnem odlagališču mogoče brezžično polniti.
Do 14 odstotkov nižja poraba goriva
Nova družina turbo motorjev ponuja večje izhodne moči ob hkratni nižji porabi goriva. Vsi turbo motorji porabijo do 14 odstotkov manj goriva. Ponudba obsega tri nove bencinske motorje z razvojem moči od 135 kilovatov do 240 kilovatov in pet dizelskih motorjev, ki proizvedejo moč od 110 kilovatov do 230 kilovatov. Znižanja v porabi goriva in izpustih CO2 segajo od 4,5 odstotka pri BMW 318d Gran Turismo do 13,8 odstotka pri BMW 320d Gran Turismo. Izpopolnjena sta ročni in avtomatski menjalnik, funkcija auto start stop, regeneracija zavorne energije ...