Pri Mercedes-Benz so predstavili novo generacijo CLA, za zdaj še kot koncept, ki omogoča drugo stopnjo avtonomne vožnje. Lidar bo v prihodnosti dodan serijskemu avtomobilu, tako da bo prilagojen tudi za naslednjo, 3. stopnjo avtonomne vožnje. Foto: Mercedes-Benz
Pri Mercedes-Benz so predstavili novo generacijo CLA, za zdaj še kot koncept, ki omogoča drugo stopnjo avtonomne vožnje. Lidar bo v prihodnosti dodan serijskemu avtomobilu, tako da bo prilagojen tudi za naslednjo, 3. stopnjo avtonomne vožnje. Foto: Mercedes-Benz

Koncept CLA napoveduje novo tehnologijo električnih vozil, ki jo bo nemška znamka uporabila v svoji naslednji generaciji manjših električnih vozil.

Poleg štirivratnega kupeja bo še naprej na voljo karavanski shooting brake), EQA in EQB, ki sta bila predstavljena v prenovljeni različici, pa naj bi v prihodnje zamenjali novi križanci oziroma športni terenci.
Koncept CLA športnega dizajna naj bi bil zelo podoben tudi serijski različici.

Serijska različica se bo pojavila leta 2024. Foto: Mercedes-Benz
Serijska različica se bo pojavila leta 2024. Foto: Mercedes-Benz

Prostor tudi za klasični motor

Gre za prvi avtomobil postavljen na platformo MMA, ki je bila razvita v skladu s filozofijo "najprej elektrika", zanimivo pa je, da lahko pod motorni pokrov vstavijo tudi motor z notranjim zgorevanjem. Ta rešitev naj bi bila namenjena državam, kjer polnilna infrastruktura ni dovolj razvita. Dizelskega motorja ne bo, obljubljajo Nemci.

Koncept CLA ima novo 800-voltno električno arhitekturo, pri Mercedesu pa so pojasnili, da bo nova baterija zagotavljala do 750 kilometrov dosega (WLTP cikel).

V notranjosti ima CLA koncept znani Mercedesov superzaslon, vgradili so trajnostne materiale in tkanino iz reciklirane PET-plastike, umetno svilo, bambus so uporabili za talne preproge, za nekatere obloge v vozilu pa tudi obdelan papir.