Nova arhitektura, na katero je postavljen električni peugeot e-3008, naj bi pospešila elektrifikacijo vseh blagovnih znamk skupine. Peugeot za naslednje leto že načrtuje 5008. Opel uporablja platformo za novo manto, Alfa Romeo pa za naslednjo giulio. Foto: Peugeot
Nova arhitektura, na katero je postavljen električni peugeot e-3008, naj bi pospešila elektrifikacijo vseh blagovnih znamk skupine. Peugeot za naslednje leto že načrtuje 5008. Opel uporablja platformo za novo manto, Alfa Romeo pa za naslednjo giulio. Foto: Peugeot

Po navedbah proizvajalca je prodaja načrtovana za pomlad 2024, cene pa še niso objavljene. S skoraj kupejevsko silhueto, zadek oblikovno sovpada s peugeotom 408, in posebej strmim zadkom, gre oblikovalsko v smeri kupejevskih SUV-jev.

Stellantis želi pospešiti prodajo električnih avtomobilov. V ta namen so predstavili povsem novo baterijsko platformo STLA Medium, najprej pa nanjo postavili električni e-3008. Toda skupina z več blagovnimi znamkami še ne namerava dati vseh jajc v en koš. Novi 3008 bo namreč na voljo tudi z motorji na notranje zgorevanje. Pri Peugeotu so pojasnili, da arhitekturo STLA Medium največje prednosti v primerjavi z električnimi modeli, ki jih ponujajo danes, prinaša pri zmogljivosti, času polnjenja in dosegu električnih vozil.

Peugeot se ne želi zanašati samo na elektromotorje. 3008 bo tako na posameznih trgih še naprej na voljo z motorjem z notranjim zgorevanjem. Foto: Peugeot
Peugeot se ne želi zanašati samo na elektromotorje. 3008 bo tako na posameznih trgih še naprej na voljo z motorjem z notranjim zgorevanjem. Foto: Peugeot

SUV ima v osnovi pogon na prednji kolesi, moč elektromotorja je do 170 kW/230 KM, na voljo pa je tudi s pogonom na vsa štiri kolesa, takrat je moč 240 kW/320 KM. Bateriji sta dve, šibkejša ima kapaciteto 73 kWh, večja pa 98 kWh. Maksimalen doseg glede na cikel WLPT naj bi bil po zagotovili francoske tovarne 700 kilometrov. Največja moč polnjenja je 160 kW.

Poleg tega Peugeot 3008 prinaša novo generacijo i-cockpita s še večjim zaslonom in še manj stikali. Izboljšani so tudi asistenčni sistemi. Razkritja smo se udeležili tudi v Avtomobilnosti. V prihodnjih prispevkih bomo razgrnili še več informacij.