S fiatom 500 bodo poskušali osvojiti predvsem srca kupcev v velemestih in tistih, ki si želijo drugačnosti. Foto: Fiat
S fiatom 500 bodo poskušali osvojiti predvsem srca kupcev v velemestih in tistih, ki si želijo drugačnosti. Foto: Fiat

Italijanska znamka bo poskušala osvojiti srca Američanov prav s svojim malčkom, kar je glede na odnos do avtomobilov na drugi strani Atlantika svojevrstno tveganje. Prodaja fiata 500 naj bi se v Združenih državah Amerike začela že konec tega leta, zanjo pa bodo zadolženi izbrani trgovci iz trenutne mreže znamke Chrysler. Za zdaj je predvidena vzpostavitev mreže 119 trgovcev, ki bodo morali sčasoma, glede na razvoj trga, zagotoviti ustrezne pogoje za ločeno in prepoznavno prodajo italijanskih izdelkov po standardih znamke Fiat.

Trgovce bodo dokončno izbrali do sredine oktobra, glede na predvidene lokacije pa je povsem jasno, da prodajni strategi najboljši odziv kupcev pričakujejo v ameriških velemestih.

Tako je največ prodajnih mest predvidenih v zveznih državah Florida, Kalifornija in New York, kjer računajo tudi na odprtost potencialnih kupcev za novosti. V marsikateri manj urbanizirani in bolj tradicionalno usmerjeni zvezni državi bo namreč prisotnost znamke zgolj simbolična ali pa je sploh ne bo.

Fiat se na začetek prodaje pripravlja že dlje časa, v okviru svojih predprodajnih dejavnosti so tako sredi julija redkim ameriškim lastnikom starodobnih vozil znamk Fiat in Lancia ponudili možnost nakupa vozil iz posebne serije fiat cinquecento »prima edizione«, napovedali pa so tudi možnost izdelave modela fiat 500 le z električnim pogonom, posebej za prodajo v Združenih državah Amerike.