Zanimanje za dizelske motorje v CX-5 je na japonskem trgu močno preseglo dosedanje deleže. Foto: Mazda
Zanimanje za dizelske motorje v CX-5 je na japonskem trgu močno preseglo dosedanje deleže. Foto: Mazda

Pri japonskem izdelovalcu opažajo, da se je z uvedbo novih dizelskih agregatov, ki sodijo v sklop nove Mazdine tehnologije skyactiv, zanimanje za dizelske motorje začelo povečevati tudi na doslej skoraj povsem bencinsko orientiranem japonskem trgu. Na večini evropskih trgov avtomobili z dizelskimi agregati predstavljajo več kot polovico vseh novih registracij, na japonskem pa je delež doslej predstavljal le 0,4 odstotka vseh prodanih vozil.

Sodeč po zanimanju kupcev za vozila, opremljena z novim 2,2-litrskim dizelskim motorjem skyactiv-d, kar štiri nove mazde CX-5 od petih imajo omenjeni motor, pa se tudi na Daljnem vzhodu želje kupcev spreminjajo.

Pri japonskem izdelovalcu verjamejo, da se zanimanje povečuje predvsem zaradi učinkovitosti nove tehnologije, ki med drugim omogoča boljše zgorevanje in nižje izpuste dušikovih oksidov. Ob tem dodajajo, da motorji že izpolnjujejo tudi stroge evropske emisijske norme Euro 6, ki bodo začele veljati septembra 2014, kar pa je seveda bolj pomembno za evropske trge, kjer je veliko zanimanje za dizelske motorje precej bolj normalen pojav, kot na Japonskem ali v Združenih državah Amerike.