Promet na Kitajskem ima svoje značilnosti, do zdaj pa še niso opravili tako podrobnih analiz, kot bo narejena v okviru novega projekta. Foto: Volvo
Promet na Kitajskem ima svoje značilnosti, do zdaj pa še niso opravili tako podrobnih analiz, kot bo narejena v okviru novega projekta. Foto: Volvo

Kot je poudaril John-Fredrik Grönvall iz varnostnega centra Volvo Cars, bodo testiranja na Kitajskem zagotovila pomembne informacije o vedenju voznikov v okolju z intenzivnim prometnim dogajanjem ter zelo visoko stopnjo nesreč in žrtev. Hkrati pa bodo Volvovi strokovnjaki dobili tudi dovolj podatkov za analizo delovanja siceršnjih varnostnih sistemov v značilnem prometnem okolju, ki se v marsičem razlikuje od evropskih ali ameriških.

V projektu sodelujejo podjetje Volvo Cars, kitajsko ministrstvo za promet, univerza Tongji in tehnična univerza Chalmers. Vsi našteti so tudi partnerji pred kratkim odprtega kitajsko-švedskega raziskovalnega centra za prometno varnost v Pekingu, ki je do zdaj izvedel že dva podobna projekta s ciljem dviga ravni prometne varnosti v državi, kjer število uporabnikov motornih vozil skokovito raste.

Vgrajene kamere in senzorji v desetih vozilih S60L nadzorujejo voznika in promet v okolici, z zbranimi podatki pa je mogoče temeljito analizirati vse prometne situacije in posamezne dogodke. Podatke bodo predvidoma zbirali deset mesecev, z različnimi vozniki za volani, ki naj bi skupno prevozili približno sto tisoč kilometrov.