Nizozemca sta v 35 dneh prevozila 8.000 kilometrov od Šanghaja in prispela v Kazahstan, v domači Rotterdam pa naj bi pripeljala sredi oktobra. Foto: BYD
Nizozemca sta v 35 dneh prevozila 8.000 kilometrov od Šanghaja in prispela v Kazahstan, v domači Rotterdam pa naj bi pripeljala sredi oktobra. Foto: BYD

BYD je glavni pokrovitelj projekta, s katerim želijo dokazati kakovost kitajskih izdelkov in dvigniti njihovo raven tudi v očeh evropskih kupcev. Nizozemca Rogier Bikker in Maren Striker, ki sta nekaj let živela in delala na Kitajskem, sta pobudnika akcije, v kateri z izdelki sodeluje več kitajskih podjetij. Poleg avtomobila namreč na poti uporabljata le kitajske izdelke, od tehnološko naprednih pametnih telefonov, prenosnih računalnikov, prek šotorov in drugih pripomočkov, do sončnih očal in oblačil.

Na pot, dolgo kar 22 tisoč kilometrov, ki približno sledi nekdanji svilni poti med Evropo in Kitajsko, sta se podala z osebnim vozilom BYD F5 suri, ki ga poganja bencinski motor. Pri podjetju BYD pa poudarjajo, da nameravajo evropskim kupcem kmalu ponuditi tudi cenovno dostopna vozila s hibridnim in povsem električnim pogonom.

BYD je namreč velik kitajski koncern, ki ima sicer temelje v proizvodnji akumulatorjev, izdelujejo pa tudi številna vozila, od osebnih do težkih gospodarskih in delovnih strojev, želi pa svoje izdelke kljub velikemu domačemu trgu razširiti tudi po svetu.