Osveženi koleos bo verjetno še naprej osvajal predvsem kupce na neevropskih trgih, čeprav tudi v Evropi povpraševanje raste. Foto: Renault
Osveženi koleos bo verjetno še naprej osvajal predvsem kupce na neevropskih trgih, čeprav tudi v Evropi povpraševanje raste. Foto: Renault

Koleos je pravi globalni izdelek, saj združuje Renaultovo in Nissanovo tehnologijo, izdelujejo pa ga v južnokorejski tovarni v Busanu.

Z novo osveženo podobo naj bi urbani terenec, ki meri v dolžino 452 in v širino 185 centimetrov, na evropske trge predvidoma zapeljal jeseni. Pri osvežitvi pa so se konstruktorji posvetili predvsem zunanjosti, ki naj bi bila zdaj privlačnejšaa, nekaj novosti bo tudi pri notranji opremi, posodobitev motorjev pa prinaša manjšo porabo in manj škodljivih izpustov.

Izpostavljajo predvsem dizelski pogonski agregat dCi 150, ki v kombinaciji z dvokolesnim pogonom na kilometer izpuha le 148 gramov ogljikovega dioksida, prav tako pa manj onesnažuje okolje tudi zmogljivejši agregat dCi 175 z izpuhom 166 gramov ogljikovega dioksida na kilometer.

Prodajni strategi tudi pri osveženem koleosu pričakujejo dobro prodajo predvsem na neevropskih trgih, kamor so lani prodali kar 70 odstotkov koleosov. Največ na področju Kitajske in Latinske Amerike.