Hibridna različica 911 bo pripravljena šele ob prenovi modela nove generacije, popolnoma električne pa ne bo. Foto: Porsche
Hibridna različica 911 bo pripravljena šele ob prenovi modela nove generacije, popolnoma električne pa ne bo. Foto: Porsche

Prvi mož Porscheja Oliver Blume je na letni predstavitvi rezultatov podjetja povedal, da bo legendarni model 911 dobil visokozmogljivo priključno hibridno različico, a da nikoli ne bo postal popolnoma električen. Čeprav so pri najnovejši generaciji tega modela (992), ki bo prišla na trg letos, predvideli prostor za visokonapetostno baterijo, hibridna izvedba ne bo takoj na voljo. Blume je ob tem dodal, da čakajo na dodaten razvoj baterij, zato priključno hibridnega 911 ne bomo videli še nekaj let. Ta naj bi bil pripravljen šele ob prenovi modela. Razmišljajo tudi o proizvodnji popolnoma električne različice na osnovi modelov boxster in cayman. Slednja so predstavili leta 2016, zato imajo še nekaj časa za razmislek.

Prvi pride prihodnje leto
Porschejeva prva popolnoma električna limuzina mission E bo prišla na trg prihodne leto. Imela bo 800-voltno omrežje, ki so ga razvili za dirkalnik 919 hybrid, in bo po nekaj minutah polnjenja zagotavljala 100 kilometrov dosega. Limuzini se bodo pozneje pridružile še druge različice modela mission E, med drugim tudi ena na osnovi koncepta mission E cross turismo, ki smo ga videli na letošnjem avtomobilskem salonu v Ženevi.

Porsche načrtuje tudi izgradnjo 400 hitrih polnilnih postaj v Evropi do leta 2020. Svojim strankam bo ponudil sisteme za polnjenje na domu, razvil pa bo tudi sisteme za brezžično indukcijsko polnjenje.