Namesto 5,5-litrskega se pod pokrovom skriva učinkovitejši štirilitrski V8, moč pa se prenaša na vsa štiri kolesa. Foto: Mercedes-AMG
Namesto 5,5-litrskega se pod pokrovom skriva učinkovitejši štirilitrski V8, moč pa se prenaša na vsa štiri kolesa. Foto: Mercedes-AMG

Namesto 5,5-litrskega motorja V8 iz prejšnjega modela zdaj obe različici poganja manjši, a učinkovitejši štirilitrski V8, stroj z dvema turbo puhaloma. Prva razvije 420 kilovatov (571 KM) in 750 Nm navora ter od 0 do 100 km/h potrebuje 3,5 sekunde. Druga, s s črko S v oznaki pa zmore 450 kilovatov (612 KM) in pošastnih 850 Nm navora ter se do stotice izstreli še desetinko sekunde hitreje. Končna hitrost je pri obeh elektronsko omejena na 250 km/h, pri čemer se s paketom Driver's package ta dvigne na 300 km/h.

Z vsemi štirimi
Moč se prenaša na vsa štiri kolesa prek dvosklopčnega devetstopenjskega menjalnika MCT. Čeprav izvedbe s pogonom na zadnji kolesi ne bo več v ponudbi, pa različica E 63 S ponuja poseben način za driftanje, pri katerem se navor prenaša zgolj na zadnji kolesi.

AMG je med drugim nadgradil zračno vzmetenje air body control, avtomobil pa je opremljen tudi z mehansko zaporo zadnjega diferenciala, ESP-jem s tremi stopnjami delovanja ter elektromehanskim krmilnim sistemom. Serijski zavorni sistem je mogoče nadgraditi s koluti iz keramike in ogljikovih vlaken.

Od običajnih modelov razreda E se različici AMG navzven razlikujeta po agresivneje oblikovani motorni maski ter odbijačih, po razširjenih blatnikih, po 19- oziroma 20-palčnih platiščih iz lahke litine ter po štirih izpušnih ceveh na zadku.

V živo bosta prvič na ogled že novembra na avtomobilskem salonu v Los Angelesu, prodaja pa se bo začela marca prihodnje leto. Nekoliko pozneje prihodnje leto se bo limuzini pridružila tudi karavanska različica.