Uradna premiera sledi na septembrskem avtomobilskem salonu v Frankfurtu, po njem pa takoj zavije v prodajne salone. Foto: Mercedes-Benz
Uradna premiera sledi na septembrskem avtomobilskem salonu v Frankfurtu, po njem pa takoj zavije v prodajne salone. Foto: Mercedes-Benz

Mercedes je prenovil aktualno generacijo razreda A, ki je ob predstavitvi leta 2012 pomenil oblikovno revolucijo in napovedal spremembe, ki so se zgodile pri Mercedesu.
V Stuttgartu poudarjajo, da so s prenovo tretje generacije izboljšali športne občutke za volanom, saj so unovčili bogate izkušnje iz sveta Formule 1, hkrati pa je bil narejen napredek na področju udobja, saj so se oklenili rešitev iz svojih velikih potovalnih limuzin, tudi razreda S.
Oblikovne spremembe zunanjosti niso velike. Spremenjena je zračna reža hladilnika, opcijsko so na voljo nova prednja LED-svetila, v zadnji odbijač, ki je prav tako nekoliko spremenjen, so vdelali izpušno cev, drugačni so tudi zadnji žarometi.

V kabini je opcijsko na voljo 8-palčni zaslon na dotik, na novo so oblikovali nekatera stikala, nekoliko drugačna je armaturna plošča. Od začetka leta 2016 bosta na voljo sistema apple carplay in mirrorlink.

Nastavitve po željah voznika
A bo opremljen s sistemom dynamic select, kar pomeni, da bo voznik s pritiskom na stikalo izbiral med različnimi nastavitvami vozila in režimi vožnje: udobno, športno, ekološko in individualno. Pri zadnjem si bo lahko voznik sam nastavil lastnostni motorja, menjalnika, vzmetenja, volana in tudi klimatske naprave.

Na seznamu asistenčnih sistemov za pomoč vozniku je kopica pomagal, od zaznavanja vozila v mrtvem kotu do sistema za uravnavanje varnostne razdalje. Nov serijski sistem collision prevention assist plus s pomočjo radarja zaznava stanje pred vozilom in opozori voznika na nevarnost trčenja, v primeru, da se voznik ne odzove, pa zavira samodejno.

Tudi AMG
Prenovljeni športni model A45 AMG se ponaša s povečano maksimalno močjo, ki je odslej 280 kilovatov. S pomočjo nove elektronike speljevanja je pospešek od 0 do 100 km/h izboljšan za 0,4 sekunde in je zdaj 4,2 sekunde. Opremljen je s sistemom pogona na vsa štiri kolesa 4matic. Mercedes navaja, da je poraba goriva v mešanem ciklu vožnje 6,9 litra na 100 kilometrov, kar je enako kot pri šibkejšem predhodniku.