Sportsvan je predstavnik enoprostorcev v Volkswagnovi družini golf. Foto: M. Kr.
Sportsvan je predstavnik enoprostorcev v Volkswagnovi družini golf. Foto: M. Kr.

Le malo po mednarodni predstavitvi največje karoserijske različice golfa, je ta uradno zapeljala tudi na slovenski trg, kjer naj bi zanjo še do konca leta našli 500 kupcev, v letu 2015 pa naj bi na slovenskem trgu prodali od 700 do 800 primerkov avtomobila, ukrojenega po merah družinske uporabe.

Daljši in prostornejši
Novinec je v primerjavi z neposrednim predhodnikom precej zrasel, tistih dodatnih 13 centimetrov dolžine 4,33 metra dolgega celotnega vozila oziroma 11 centimetrov daljše medosne razdalje pa še najbolj občutijo sopotniki v drugi sedežni vrsti. Kot se spodobi za uporabne enoprostorce, pa je mogoče zadnjo vrsto sedežev vzdolžno pomikati in s tem glede na trenutne potrebe prilagoditi razmerje med prostorom za noge sopotnikov in prtljago.

Sportsvanov prtljažnik v osnovi zagotavlja 500 litrov prostornine, če se druga sedežna vrsta pomakne povsem naprej in je še vseeno dovolj prostora za noge morebitnih sopotnikov zadaj, se poveča prostornina na 590 litrov, z zloženo drugo sedežno vrsto pa je na razpolago 1.520 litrov prostornine v prtljažniku.

Učinkovit nadzor nad mrtvimi koti
Med sodobno opremo pri Volkswagnu izpostavljajo asistenčne sisteme, ki olajšajo vsakodnevno uporabo, novost med njimi je sistem za nadzor mrtvega kota, tako med vožnjo kot tudi pri odparkiranju, ali povedano drugače, pri "slepem" vzvratnem lezenju s parkirnega prostora, garaže, ne nazadnje domačega dvorišča.

Podobna kot pri manjših sorodnikih, s katerimi delijo tehnologijo in družinsko ime, pa je tudi ponudba pogonskih agregatov. Trije turbobencinski motorji TSI zmorejo 81 kilovatov (110 KM), 92 kilovatov (125 KM) ali 110 kilovatov (150 KM) moči, dva turbodizelska motorja TDI pa 81 kilovatov (110 KM) ali 110 kilovatov (150 KM) moči. Vse motorje je poleg ročnega mogoče kombinirati tudi s samodejnim menjalnikom DSG.

Za najcenejšega sportsvana z bencinskim motorjem je treba na slovenskem trgu po uradnem ceniku odšteti 18.099 evrov, za dizelski pogon pa 20.206 evrov.