Peugeot naj bi naslednika modela 508 (na fotografiji) predstavil leta 2017. Narejen bo na novi PSA-jevi platformi EMP2. Foto: Miha Merljak
Peugeot naj bi naslednika modela 508 (na fotografiji) predstavil leta 2017. Narejen bo na novi PSA-jevi platformi EMP2. Foto: Miha Merljak

Peugeot bo svojo zbirko funkcij za samodejno vožnjo predstavil v naslednji generaciji modela 508, je na letni predstavitvi poslovanja dejal direktor koncerna PSA Peugeot Citroën Carlos Tavares.
Z novimi sistemi si pri Peugeotu obetajo rast prodaje v Evropi. Sistem polavtomatske vožnje bo po besedah Carlosa Tavaresa korak proti povsem avtonomni vožnji.
Predstavnik za stike z javnostjo pri PSA-ju je pojasnil, da bo polavtomatski sistem upravljanja vozila vključeval tehnologijo, ki bo omogočila, da v prometnih zastojih vozniku ne bo treba nadzirati krmiljenja in zaviranja. Avtomobil naj bi tudi parkiral povsem sam, tehničnih podrobnosti pa pri PSA-ju še ne želijo razkriti. Tavares meni, da morajo biti pripravljeni na trenutek, ko bo zakonodaja omogočila samodejno vožnjo.
Enako meni tudi analitik pri IHS Automotive Ian Fletcher, ki pravi: "Tovrstni sistemi, ki jih bodo vgrajevali proizvajalci vozil, bodo spodbudili tudi druge proizvajalce, da jih bodo začeli vgrajevati v svoja vozila. Verjetno bodo kmalu postali del standardne ponudbe v srednjem avtomobilskem razredu."
DS-znamki je treba dati čas
Šef PSA-ja je spregovoril tudi o najmlajši znamki DS, ki so jo aprila lani ločili od znamke Citroën, saj kupce nagovarja s premium vsebinami. Z znamko računajo predvsem na kupce na evropskem in kitajskem trgu, a prve številke niso obetajoče. Globalna prodaja PSA-ja je v zadnjem letu zrasla za 4,3 odstotke na 2,94 milijona vozil, medtem ko je prodaja DS-ja nazadovala za 3,4 odstotka na 118.472 vozil.
Tavares za DS pravi, da je to naložba v prihodnost. Padec prodaje znamke vidi v pomanjkanju produktov, za prihodnost pa je bolj optimističen: "Zelo optimističen sem, ker vidim, kako razmišljajo in razvijajo naši inženirji in oblikovalci." Tavares verjame, da se bo DS preoblikoval v pravo premium znamko vozil in bo kot tak alternativa Audiju in Miniju. "Kakovost je nujna. Le tako bomo lahko prodali vozila," pravi Tavares, ki dodaja, da mora biti znamka DS vrhunska, kot so vrhunski francoska vina, hrana, moda ...