Koliko je zbiratelj odštel za vozilo, ni znano. Predvideva se, da bo vredno nekaj milijonov evrov. Avto bo na ogled na sejmu v Montereyu, potem pa bo odpeljan v garažo zelo premožnega zbiratelja. Foto: Bugatti
Koliko je zbiratelj odštel za vozilo, ni znano. Predvideva se, da bo vredno nekaj milijonov evrov. Avto bo na ogled na sejmu v Montereyu, potem pa bo odpeljan v garažo zelo premožnega zbiratelja. Foto: Bugatti

Eden od kupcev bugattija si je zaželel "zlato različico" in nastala je golden era super sport. Vozilo je naročil neimenovani zbiralec Bugattijev. Različico golden era so izdelovali dve leti, porabljenih je bilo 400 ur.

Vozilo vključuje zapletene ročno narisane skice, ki so jih oblikovalci s posebnimi svinčniki narisali neposredno na lak na karoseriji. Pri Bugattiju so zapisali, da je to eden najbolj zahtevnih projektov izdelave vozil po meri, ki se jih je podjetje kdaj lotilo.

"Že od začetka nam je bilo jasno, da lahko avtentičen zaključek teh skic dosežemo le, če dejansko uporabimo svinčnike, ki jih uporabljamo za skiciranje na papir – vse drugo bi povzročilo nekaj, kar je videti kot ponaredek ali slaba kakovosti," je poudaril Achim Anscheidt, nekdanji Bugattijev direktor oblikovanja, ki je bdel nad projektom. Dodal je, da so morali poiskati postopek, ki bi omogočil uporabo svinčnikov in risanje vseh skic ročno, neposredno na barvo.

Na sovoznikovi strani je 26 edinstvenih risb ikon znamke Bugatti, kot sta type 41 royale in type 57 SC atlantic, na voznikovi strani pa je 19 skic, ki dokumentirajo zgodovino Bugattija od leta 1987 dalje. Te vključujejo sodobne bugattije, kot so EB110, veyron in chiron, kot tudi kultni motor W16.