Razstavljavci in potrošniki naj bi bili zelo zadovoljni z novim konceptom. Pogajanja za leto 2025 še potekajo. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Razstavljavci in potrošniki naj bi bili zelo zadovoljni z novim konceptom. Pogajanja za leto 2025 še potekajo. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Obiskovalci IAA Mobility so nov koncept razstave avtomobilov in drugih oblik prevoznih sredstev in vsega, kar je povezano z mobilnostjo, dobro sprejeli, so prepričani organizatorji IAA Mobility 2023, ki se že pogajajo za ponovno organizacijo čez dve leti. Več kot pol milijona obiskovalcev pomeni, da se je različnih dogodkov udeležilo 100.000 ljudi več, kot leta 2021.

"Odprti prostori" za končne potrošnike so bili včasih prenatrpani. Proizvajalci avtomobilov so se najbolj pritoževali nad dvojno prisotnostjo, saj so morali svoja vozila hkrati predstavljati v dvorani in v centru mesta, kar je povzročilo višje stroške, pišejo nemški mediji.

Po besedah organizatorja, Združenja avtomobilske industrije (VDA), naj bi IAA Mobility odražala tudi naprednost lokalne industrije. "Fotografije in videomaterial, ki so bili v zadnjih dneh poslani v svet iz Münchna, kažejo, da lahko z zaupanjem zremo v prihodnost in da nemška avtomobilska industrija izpolnjuje svoje poslanstvo – z inovacijami in strastjo navdušiti ljudi nad svojimi koncepti in rešitvami. ... s polno močjo," je dejala predsednica VDA-ja Hildegard Müller.

Pomembnost "pravih" svetovnih premier modelov na novo zasnovanem sejmu pa je vse manjša. Predvsem Mercedes-Benz, BMW, VW, Opel in BYD so na tem področju osvojili točke. Skupno se je salona udeležilo 750 razstavljavcev iz 38 držav. Zvrstilo se je tudi več kot 500 govornikov, med njimi je bil tudi nemški kancler Olaf Scholz.