Kljub kompaktnosti panda ni le urbano vozilce, ampak se je z njo mogoče podati marsikam. Foto: Fiat
Kljub kompaktnosti panda ni le urbano vozilce, ampak se je z njo mogoče podati marsikam. Foto: Fiat

Novinka je v primerjavi z neposredno predhodnico precej zrasla, v dolžino kar 114 milimetrov, kljub temu pa z dolžino 3,65 metra ostaja med najmanjšimi urbanimi avtomobili. V potniški kabini so serijski štirje sedeži, kot opcijo je mogoče izbrati tudi peto sedežno mesto. Za zadnjo vzdolžno pomično klopjo je v prtljažniku prostora še za do 260 litrov prtljage, ob podrtih sedežih pa gre v oglati zadek avtomobila do 870 litrov prtljage.

Pri Fiatu za začetek najavljajo ponudbo štirih motorjev, in sicer bencinskega 1,2-litrskega z največjo močjo 51 kilovatov (69 KM) in navorom 102 Nm, dizelskega 1,4-litrskega z največjo močjo 55 kilovatov (75 KM) in navorom 190 Nm ter dveh novih dvovaljnikov twinair. Oba sta 0,9-litrska, šibkejši zmore 48 kilovatov (65 KM) in močnejši, oplemeniten s turbinskim polnilnikom, 63 kilovatov (85 KM).

Pozneje naj bi vsaj na nekaterih evropskih trgih ponudbo razširili še z dvema izvedbama motorjev na plin, v ponudbo pa bodo uvrstili tudi različico pande s štirikolesnim pogonom. Cena nove pande naj bi na večini evropskih trgov ostala pod mejo 10 tisoč evrov, na slovenskem naj bi bila razlika do omenjene meje kar opazna.