Peugeot 2008 se je v kratkem času uveljavil na številnih trgih. Foto: M. Kr.
Peugeot 2008 se je v kratkem času uveljavil na številnih trgih. Foto: M. Kr.

Peugeot 2008 se je od prve predstavitve leta 2013, dobro uveljavil med kupci na številnih trgih v Evropi, vključno s slovenskim, kjer se začenja prodaja nove dvatisočosmice.

Najnovejša izdaja kompaktnega športnega terenskega vozila, kot ga uradno imenujejo pri francoskem izdelovalcu, se od predhodne, ki so jih v treh letih prodali 585.000, od tega 1.934 v Sloveniji, razlikuje tako po nekaterih spremembah zunanjosti, kot tudi tehnološkemu napredku.

Oblikovalski posegi na zunanjosti
Najbolj očitne razlike je mogoče zaznati na prednji maski in pokrovu motornega prostora, kozmetičnih posegov pa je bil deležen tudi zadek. Kot se spodobi za robatejšo različico avtomobila za vsakdanjo rabo, so poskrbeli za dodatne zaščite nekaterih izpostavljenih delov karoserije in spodnjega dela vozila oziroma podvozja.

Peugeot 2008 ne poskuša biti terenec za brezpotja, a kupcem poleg že omenjene vidne »robatosti«, vseeno ponuja visok položaj sedenja in možnost izbire sistema grip control, ki olajša vožnjo izven utrjenih asfaltnih cest ali pa skozi snežne zamete.

Pestrejša ponudba opreme
Prav nič robato ali »terensko« ni tudi v potniški kabini, kjer je notranjost povsem primerljiva z ostalimi Peugeotovimi modeli, bodisi po kakovosti uporabljenih materiali ali pa ponudbi opreme. Peugeotovi konstruktorji, na podlagi odzivov kupcev, trdno verjamejo v drugačno zasnovo armaturne plošče, z značilnim manjšim in nižje postavljenim volanom, ter višje postavljenim instrumentnim delom, kar pomeni da voznik nanj gleda preko zgornjega roba volanskega obroča.

Ponudba opreme je pestrejša, več je naprednih asistenčnih sistemov, kot sta na primer tisti za samodejno zaviranje v mestu in za samodejno manevriranje pri parkiranju.

Nagrada za bencinske agregate
Pri francoskemu izdelovalcu se ponosno pohvalijo tudi z osvojenim priznanjem v okviru mednarodnega izbora motorja leta, kjer je v svojem razredu blestel 1,2-litrski motor puretech. Omenjeni motor je temelj za ponudbo različic bencinskih motorjev z največjimi močmi 60, 81 in 96 kilovatov (82 KM, 110 KM, 130 KM). Dizelski trojček v ponudbi na slovenskem trgu pa sestavljajo trije 1,6-litrski motorji blueHDi z največjimi močmi 55, 73 in 88 kilovatov (75 KM, 100 KM, 120 KM).

Za najcenejšo različico peugeota 2008 z bencinskim motorjem, vsaj po uradnem ceniku, bodo morali kupci v Sloveniji odšteti 14.110 evrov, za najcenejšo z dizelskim motorjem pa 16.010 evrov. Seveda pa tudi pri Peugeotu sledijo prodajnim trendom na slovenskem trgu in kupcem že ponujajo dodatne ugodnosti oziroma popuste na uradne cene.