Če odštejemo športno različico PSE, je najbolj dinamičen v ponudbi priključni hibrid z oznako 225, ki zgovorno priča o “konjenici” pod motornim pokrovom. Ta ima sistemsko moč 168 kilovatov. Nam je pri mešanem ciklu in ugodnih zunanjih temperaturah uspelo dosegati približno 45 kilometrov z enim polnjenjem in vključena je bil tudi vožnja po avtocesti. Pri mestni vožnji se številka električnih kilometrov lahko povzpne tudi nad 60. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Če odštejemo športno različico PSE, je najbolj dinamičen v ponudbi priključni hibrid z oznako 225, ki zgovorno priča o “konjenici” pod motornim pokrovom. Ta ima sistemsko moč 168 kilovatov. Nam je pri mešanem ciklu in ugodnih zunanjih temperaturah uspelo dosegati približno 45 kilometrov z enim polnjenjem in vključena je bil tudi vožnja po avtocesti. Pri mestni vožnji se številka električnih kilometrov lahko povzpne tudi nad 60. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Peugeot 508 SW je karavan, pri čemer moramo hitro dodati “zvezdico”. To namreč ni karavan “škatla”, ki bi želel podirati rekorde segmenta pri prostornosti, ampak karavan, ki ima prednja in zadnja vrata brez okvirjev stekel. To je karavan, v katerem spredaj sedimo zelo nizko, športno, zadaj pa kaj hitro razmeroma utesnjeno.

In čeprav je številka, ki tvori njegovo ime, višja, je prostornina prtljažnika pravzaprav manjša od modela 308 SW.

To ni tipičen karavan, ampak bolj, kot radi rečemo, "shooting brake" – torej avtomobil, ki združuje estetiko kupeja in vsaj delno, oziroma v primeru modela 508 kar učinkovito, uporabne prednosti karavana.

Če baterije ne napolnite, je 508 kot klasični hibrid in tudi tedaj je poraba goriva, ki jo pridela 1,6-litrski turboštirivaljnik, povsem znosna. Pri mešanem ciklu znaša dobrih šest litrov na sto prevoženih kilometrov. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Če baterije ne napolnite, je 508 kot klasični hibrid in tudi tedaj je poraba goriva, ki jo pridela 1,6-litrski turboštirivaljnik, povsem znosna. Pri mešanem ciklu znaša dobrih šest litrov na sto prevoženih kilometrov. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Delo v podrobnostih

Peugeot 508 je bil nedavno prenovljen in s prenovo je njegov značaj še bolj poudarjen. Namesto enega “levjega čekana” ima zdaj spredaj na vsaki strani kar po tri, novi, serijskomatrični LED-žarometi pa so na pogled zdaj še bolj agresivni – torej sporočajo, da je 508 avtomobil, ki želi biti dinamičen, izstopajoč in tako nagovoriti tudi k čustvenemu nakupu.

V udobni in kar se tiče izbranih materialov nadpovprečno kakovostni notranjosti pa so razlike minimalne. Še najbolj opazna novost je odsotnost ročice za upravljanje s samodejnim menjalnikom, ki jo je nadomestil precej manjši in manj opazen izbirnik, s čimer je 508 odslej poenoten z drugimi peugeoti zadnje generacije.

508 SW ni tipičen družinski karavan, bo pa nagovoril tiste, ki se želijo voziti udobno in na čase športno, želijo napredne asistenčne sisteme ter ne nazadnje, a hočeš nočeš še kako pomembno, izjemno atraktiven videz. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
508 SW ni tipičen družinski karavan, bo pa nagovoril tiste, ki se želijo voziti udobno in na čase športno, želijo napredne asistenčne sisteme ter ne nazadnje, a hočeš nočeš še kako pomembno, izjemno atraktiven videz. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Rezerve pri uporabniškem vmesniku

In poenoten je tudi, ko govorimo o uporabniškem vmesniku osrednjega zaslona. Ta je odslej preglednejši, lepše grafično zasnovan, a po našem mnenju nekoliko prepočasen, da bi lahko izkušnjo z njim ocenili z oceno odlično.

Zasnova in značaj modela 508 SW pa postaneta najočitnejša, ko sedemo na zadnjo klop. Sedenje na sicer udobni zadnji klopi ni tako zelo prijetno kot v klasičnih družinskih karavanih. Okna so namreč nekoliko manjša, pa tudi strešna linija se kaj hitro spusti.
Pa tudi tistih ročic, za katere bi se lahko potnika zadaj prijela v zavojih ni na voljo. Pa bi prišle prav – ker je 508 vsaj po francoskih standardih dinamike zelo dinamičen avto.

Peugeot 508 smo temeljito preizkusili tudi med vožnjo. Celoten test si lahko ogledate v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.