Vožnja reli dirkalnika je povsem neprimerljiva z avtomobilom, ki ga vozimo v vsakdanjem prometu. Dirkaške pnevmatike in prilagojeno podvozje poskrbijo za bistveno boljšo odzivnost in oprijem. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Vožnja reli dirkalnika je povsem neprimerljiva z avtomobilom, ki ga vozimo v vsakdanjem prometu. Dirkaške pnevmatike in prilagojeno podvozje poskrbijo za bistveno boljšo odzivnost in oprijem. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Tokrat vam v Avtomobilnosti predstavljamo dirkalnik, ki je trenutno v diviziji 2 slovenskega državnega prvenstva najuspešnejši. Z opel corso rally4 nastopata Mark Škulj in Pia Šumer.

Reli je disciplina avtomobilskega športa, ki ima v Sloveniji posebno mesto in je pri nas tradicionalno izjemno priljubljena – zaradi razmeroma bogate in pestre zgodovine, prepoznavnih in uspešnih dirkačev ter dobro organiziranih prireditev, ki so zelo priljubljene tudi med tujimi posadkami.

Kot vsako avtošportno prvenstvo tudi slovenski reli, oziroma bolje rečeno, slovensko državno prvenstvo v reliju, doživlja nihanja v kakovosti in številčnosti zasedbe tekmovalcev in številčnosti prireditev. A verjetno bi mi slovenski ljubitelji avtošporta pritrdili, da je kakovost našega relija v zadnjem desetletju na zelo visokem nivoju. Prepoznavnim obrazom so se pridružila nova imena – mladi in hitri dirkači, ki s svojimi predstavami navdušujejo občinstvo doma, pa tudi vse pogosteje na relijih v širši regiji.

Anti-lag sistem skrbi, da je pritisk turbine vselej dovolj močan. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Anti-lag sistem skrbi, da je pritisk turbine vselej dovolj močan. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Za dvig kakovosti slovenskega relija je močno zaslužna tudi rast števila posadk, ki nastopajo z dirkalniki razreda Rally4. In ta razred dirkalnikov je s svojim razmerjem zmogljivosti in cene kot nalašč za dirkaške bitke na slovenskih cestah.

V video reportaži iz oddaje Avtomobilnost spoznajte opel corso Rally4 z 1,2-litrskim trivaljnim turbo bencinskim motorjem s 153 kW moči (208 KM) in 290 Nm navora. Moč se na sprednji kolesi prenaša prek petstopenjskega sekvenčnega menjalnika. Vabljeni k ogledu.