Novi zaslon združuje merilnike in osrednji zaslon. S tem je osrednji zaslon še bliže vozniku, s čimer je v prvi vrsti izboljšana ergonomija v vozilu. Pohvaliti velja navidezne gumbe na sredini armaturne plošče, kje imajo svoje mesto številne bližnjice. Če uporabniku ne bodo všeč, jih enostavno zamenja, in to praktično z vsem, kar i-cockpit ponuja – tako si lahko na posamezni gumb uporabnik nastavi hitri dostop za želeno temperaturo, morda priljubljeno osebo za klicanje, ogrevanja volana, točko za navigacijo in še veliko več. Foto: Peugeot
Novi zaslon združuje merilnike in osrednji zaslon. S tem je osrednji zaslon še bliže vozniku, s čimer je v prvi vrsti izboljšana ergonomija v vozilu. Pohvaliti velja navidezne gumbe na sredini armaturne plošče, kje imajo svoje mesto številne bližnjice. Če uporabniku ne bodo všeč, jih enostavno zamenja, in to praktično z vsem, kar i-cockpit ponuja – tako si lahko na posamezni gumb uporabnik nastavi hitri dostop za želeno temperaturo, morda priljubljeno osebo za klicanje, ogrevanja volana, točko za navigacijo in še veliko več. Foto: Peugeot

3008 smo vam v naši oddajo že predstavili. Če smo doslej o njem povedali zgolj to, kar smo izvedeli od Peugeotevih inženirjev in videli na lastne oči, pa še to ob stoječem avtomobilu, smo ga tokrat končno tudi zapeljali.

Prvi vtis je brez dvoma pozitiven, a ker gre za električni avtomobil, bo potreben daljši test, predvsem zato, da ugotovimo, kako potraten je električni motor in kako so na drugi strani vzdržljive baterije.

3008 je prvi model, ki stoji na novi Stelantisovi platformi STLA Medium, kjer že njeno ime pove, da je namenjena srednje-velikim avtomobilom. Zaradi nizke strešne linije se zdi, da je novi 3008 daljši, a meri zgolj dobre štiri metre in pol v dolžino, pa vseeno prinaša dovolj prostora tako za potnike kot za prtljago.

Avto je v celoti nov in s prejšnjim 3008 nima nikakršne povezave. Tudi v notranjosti, kjer izstopa povsem nov osrednji zaslon oziroma Peugeotevo i-cockpit.

Gaetan Demoulin, vodja projekta 3008 nas je zapeljal v zgodovino: "Majhen volan smo predstavili že pred več kot desetletjem in v tem času smo ga iz 208 prestavil v druge modele, tudi 3008. Kompakten volan se je izkazal za pravo odločitev in je zelo pomemben za Peugeot, saj merilnike opazujemo s pogledom čez volan. Dober pogled na merilnike pomeni manj obračanja voznikove pozornosti stran od ceste."

Povsem nov je tudi volanski obroč. Ostaja majhen, a prinaša povsem nove tipke, ki sicer samodejno zaznajo voznikove prste na njih a je za njihovo aktiviranje potreben odločen pritisk, da se ne bi nezaželeno aktivirali procesi, ki jih tipke ponujajo. Foto: MMC RTV SLO/Peugeot
Povsem nov je tudi volanski obroč. Ostaja majhen, a prinaša povsem nove tipke, ki sicer samodejno zaznajo voznikove prste na njih a je za njihovo aktiviranje potreben odločen pritisk, da se ne bi nezaželeno aktivirali procesi, ki jih tipke ponujajo. Foto: MMC RTV SLO/Peugeot

Nov volan in nov način pridobivanja podatkov

O i-cockpitu so se pogovarjali tako lastniki kot opazovalci, predvsem majhen in nizko postavljen volan, je bil velikokrat jabolko spora. Zdaj druge možnosti v Peugeotih ni več, pa tudi i-cockpit je v tem obdobju doletelo precej izboljšav.

Na levi strani panoramskega zaslona oziroma nad kompaktnim volanom je v E-3008 instrumentna plošča, na kateri se prikazujejo vse informacije o vožnji (hitrost, merilnik moči, sistemi za pomoč pri vožnji, pretoki energije itd.), na desni strani panoramskega zaslona, na sredini armaturne plošče pa je predel na dotik, ki je dostopen tako vozniku kot sopotniku. Na tem zaslonu lahko upravljate sistem za ogrevanje/klimatizacijo, navigacijo, medije/povezljivost itd.

Panoramski i-cockpit vključuje tudi majhen volan s kapacitivnimi stikali s haptičnim odzivom. Izrazito tehnološki videz kabine dopolnjuje ambientalna osvetlitev v osmih barvah, ki se razteza čez celotno širino armaturne plošče in prehaja v vratne obloge.

Gledano v celoti se zdi, da bo novi 3008 brez težav zamenjal zelo uspešnega predhodnika, za katerega se je v sedmih letih odločilo že več kot 1.300.000 kupcev. Jasno, tudi zato, ker ne bo na voljo samo kot električni avtomobil, ampak bo z lahkoto zadovoljil tiste uporabnike, ki si z elektriko ta trenutek še niso na ti.

Še več o novosti, ki v prihodnjih mesecih prihaja na slovenske ceste, pa v videoreportaži iz oddaje Avtomobilnost.