Toyota land cruiser ponuja obilo prostora v prtljažniku. Foto: Toyota
Toyota land cruiser ponuja obilo prostora v prtljažniku. Foto: Toyota

Vozilo v osnovni opremljenosti omogoča zelo udobno in prijetno (lahko tudi precej hitro) vožnjo po urejenih cestah – obenem pa je z odličnimi terenskimi sposobnostmi skoraj neustavljiv na brezpotjih - zmožen priti tja kot le najboljši tekmeci.

Vabljeni k poslušanju Avtomobilskoprometnih minut.

Tak je land cruiser s 3-litrskim 127-kilovatnim turbodizelskim agregatom, ki stane malo več kot 40 tisoč evrov in ki zmore vse, a še zdaleč nima vsega. Lahko vam pomaga sistem izbire terena, pa "crawl control" - samo volan vrtite, sicer pa avtomobil sam pleza po terenu gor in dol; udobje poveča tudi elektronsko uravnavani dinamični sistem vzmetenja, na monitorju pa je s pomočjo zunanjih kamer mogoče nadzirati tudi okolico in položaj koles vozila. Beremo še, da je land cruiser sposoben premagati kot vzpenjanja do 42 stopinj, tudi bočni nagib je lahko do 42 stopinj, pa se vozilo ne prevrne – tako piše, preveriti si ne bomo upali. Piše še, da se lahko vozimo po 70 cm globoki vodi – prav, a tudi tega verjetno ne bomo preverjali, se pa sliši mogočno.

Prostora in udobja v terenski toyoti na pretek
Ob udobju, ki ga ima v land cruiserju voznik, pa je prijazen tudi do drugih potnikov – trije sedeži v drugi vrsti so vzdolžno premakljivi, lahko jih zložimo v ravno dno, deljivi pa so v razmerju 40:20:40. Sedeža v tretji vrsti lahko pospravimo v dno tudi električno s pritiskom na gumb. Če šestega in sedmega sedeža ni, prtljažni prostor pospravi za 621 litrov prtljage. Našteto razvajanje (pa to še zdaleč ni vse) seveda stane – vrhunsko opremljen dizel s tistih 40 tisoč pririne na skoraj 66 tisoč, potem pa ponujajo še vrhunsko opremljen in napolnjen land cruiser s 4-litrskim bencinskim 6-valjnikom, ki zmore 207 kW – tak pa se ponuja za malo manj kot 73 tisoč.

Povejmo še, da je Toyotin land cruiser na voljo tudi v krajši 3-vratni različici – v najcenejši izvedbi je ta za 3.500 evrov cenejša od daljše.