Minijev novinec bo nagovarjal nov krog kupcev, ki si želijo več uporabnosti, kar zagotavlja dodaten par vrat. Foto: MINI
Minijev novinec bo nagovarjal nov krog kupcev, ki si želijo več uporabnosti, kar zagotavlja dodaten par vrat. Foto: MINI

Prihod nove generacije minijev bo očitno zaznamovala tudi širitev modelske ponudbe s petvratno kombilimuzino, ki ima v primerjavi s klasičnim trivratnim minijem za 72 milimetrov daljšo medosno razdaljo. Teh 2.567 milimetrov naj bi najbolj občutili predvsem sopotniki na zadnjih sedežih, ki so lahko v kombilimuzini trije. Poleg 72 dodatnih milimetrov prostora za noge, so jim konstruktorji namenili še dodatnih 15 milimetrov do stropa in 61 milimetrov več v širino pri komolcih.

Poleg dodatnega sedežnega mesta pa so mislili tudi na morebiti več prtljage, saj ima prtljažnik 278 litrov prostornine, kar je 67 litrov več kot pri trivratni krajši karoserijski različici. Novi petvratnik je dolg natančno 3.982 milimetrov, kar je 161 milimetrov več kot manjši izvirnik.

Poleg dodatnega para vrat in seveda dodatnih milimetrov v dolžino pa tudi novinec ponuja tako rekoč vse, kar je značilno za druge sorodnike iz družine MINI. Vključno s pogonskimi agregati, pri katerih ponudbo začenjajo z bencinskim trivaljnikom z močjo 100 kilovatov (136 KM) v cooperju, sledi cooper S z bencinskim štirivaljnikom z močjo 141 kilovatov (192 KM), nato pa še dva dizelska motorja. Cooperja D poganja dizelski trivaljnik z močjo 85 kilovatov (116 KM), cooperja SD pa dizelski štirivaljnik z močjo 125 kilovatov (170 KM).