Pri BMW-ju poudarjajo, da se s prototipom M4 GTS športni oddelek M, ki so ga ustanovili leta 1972, vrača h koreninam. Foto: BMW
Pri BMW-ju poudarjajo, da se s prototipom M4 GTS športni oddelek M, ki so ga ustanovili leta 1972, vrača h koreninam. Foto: BMW

Pri izdelavi prototipa so izdatneje uporabljali lažje materiale. Prevladujejo ogljikova vlakna iz katerih so izdelali nekaj izrazito športnih dodatkov, kot so na primer dodatni usmerniki zraka. Tudi z njihovo pomočjo je mogoče superšportnika prilagoditi uporabi na dirkališču ali javnih cestah. Ogljikova vlakna pa so v kombinaciji s plastiko uporabili še za ojačitev nekaterih drugih sestavnih delov, na primer pokrova motorja, ter tako zmanjšali skupno težo vozila.

Šestvaljnik z vbrizgavanjem vode
Pod omenjenim motornim pokrovom se v prototipu skriva zmogljiv šestvaljni pogonski agregat pri katerem so uporabili tudi nov sistem vbrizgavanja vode za izboljšanje zmogljivosti. Z njim izkoriščajo fizični učinek vode pri izparevanju. Po besedah konstruktorjev nov sistem deluje tako, da vodo kot fino pršilo vbrizgajo v posodo polnilnega zbiralnika, izparevanje pa ohladi polnilni zrak, kar zmanjša temperaturo zadnje kompresije v zgorevalni komori.

Motor s turbinskim polnilnikom lahko tako koristi višji tlak polnilnega zraka in zgodnejše vbrizgavanje, zmanjša se toplotna obremenitev nekaterih komponent, končni učinek pa sta večja moč in navor.

Za uporabo na cestah in dirkališčih
Kljub izrazito športni preobleki so BMW-jevi konstruktorji prototip opremili tudi z vso ustrezno opremo, ki omogoča cestno uporabo, kar med drugim pomeni celoten nabor tehnološko naprednih svetlobnih teles. V zadnjih lučeh je tako vgrajena tehnologija organskih svetlečih diod OLED, ki po prepričanju oblikovalcev še dodatno izpostavijo oblikovalske linije in športni značaj prototipa M4 GTS.