Mercedes-Benz je po limuzini predstavil še karavanski razred E, ki na ceste prihaja v prihodnjih mesecih. Foto: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz je po limuzini predstavil še karavanski razred E, ki na ceste prihaja v prihodnjih mesecih. Foto: Mercedes-Benz

Karavanom dandanes ni lahko. V nižjem razredu so popolnoma izginili, podoben proces pa poteka tudi v višjih segmentih, kjer jih nadomeščajo križanci in športni terenci.

Mercedes-Benz v razredih C in E s karavani še vztraja. Novi razred E je avtomobilski proizvajalec iz Stuttgarta predstavil aprila letos, kmalu pa bo ponudbo obogatil še s karavanom. Karavan je v osnovi zelo podoben limuzini, je pa na račun spremenjenega zadka in večje medosne razdalje bolj praktičen.

Prtljažna vrata se standardno odpirajo in zapirajo s pritiskom na gumb, pri Mercedesu temu pravijo "easy pack". Prostornina prtljažnika je od 615 do 1830 litrov, v primeru priključnega hibrida pa nekaj manj, in sicer od 460 do 1675 litrov.

Vse različice bodo serijsko povezane s prenovljenim samodejnim menjalnikom 9G-tronic, za doplačilo pa bo na voljo zračno vzmetenje airmatic. Foto: Mercedes-Benz
Vse različice bodo serijsko povezane s prenovljenim samodejnim menjalnikom 9G-tronic, za doplačilo pa bo na voljo zračno vzmetenje airmatic. Foto: Mercedes-Benz

Več udobja tudi za potnike

Povečanje medosne razdalje in tudi širine naj bi koristilo tudi potnikom. Mercedes obljublja več prostora za kolena in noge ter več prostora za komolce. Zadnje sedeže je možno električno zložiti v razmerju 40/20/40.
Kokpit z MBUX-superscreenom s tremi zasloni je znan že iz limuzine. Mercedes je dodal tudi svoje najbolj napredne sisteme za pomoč vozniku, med drugim sta limuzina in karavan pripravljena za avtonomno parkiranj.

Mercedes bo razred E najprej ponudil s štirivaljnimi motorji, nekaj mesecev pozneje pa naj bi se pojavili šestvaljniki, pa tudi dizelski priključni hibridi s povsem električnim dosegom do 113 kilometrov.