Novi espace je zamenjal razred velikih enoprostorcev, ki ga je uvedel leta 1984 in postal crossover. Foto: Renault
Novi espace je zamenjal razred velikih enoprostorcev, ki ga je uvedel leta 1984 in postal crossover. Foto: Renault

Novi escape je v primerjavi s četrto generacijo pozicioniran popolnoma drugače, saj ni več klasični enoprostorec, ampak se seli v razred priljublenih športnih križancev.

Pri Renaultu so želeli povzeti vse poteze oblikovalske študije, ki je bila pred letom dni predstavljena na mednarodnem avtomobilskem salonu v Frankfurtu. Ohranili so elegantne in tekoče linije ter prostorno notranjost, kjer poudarjajo lebdečo osrednjo konzolo, ki je tehnološko dovršena z velikimi digitalnim zaslonom.

Espace ohranja vse ključne odlike, ki so model zaznamovale v zadnjih treh desetletjih: svetlost, prilagodljivost in udobnost prostora za potnike. Na izbiro bo različica s petimi in sedmimi sedeži, imenoval se bo grand escape. Uporabnost večajo prilagodljive rešitve za več prostora.