Latitude je globalni model, pri katerem so združili sile partnerjev v navezi Renault in Nissan. Foto: M. Kr.
Latitude je globalni model, pri katerem so združili sile partnerjev v navezi Renault in Nissan. Foto: M. Kr.

V oddaji APM na Valu 202 sta se Janez Martinčič in Marko Radmilovič posvetila Renaultovemu modelu z azijskim poreklom, ki je pripeljal tudi v Evropo.

Avtorja med drugim ugotavljata, da se bo moral Renaultov model, ki temelji na samsungu SM5 oziroma nissanu teano, za uveljavitev na slovenskem trgu boriti z desetletja zakoreninjenimi stališči oziroma predstavami o tem, kakšni naj bi bili veliki in prestižni avtomobili. Latitude sicer poskuša osvajati z nizko ceno vstopne različice, za katero je treba odšteti 22.000 evrov, vendar pa ob dodajanju tistega, kar kupci tovrstnih avtomobilov po navadi pričakujejo, cenovna prednosti precej zvodeni. Preizkusni latitude z oznako "initiale" namreč predstavlja vrh ponudbe, vključno z dizelskim motorjem V6 z največjo močjo 177 kilovatov, samodejnim menjalnikom in izdatno opremo, kar dvigne ceno na 38.600 evrov.

Več podrobnosti o vtisih s preizkusa renaulta latitude, novem Volkswagnovem golfu cabrioletu, volkswagnu tiguanu in drugih novostih na trgu pa lahko poslušate v arhivu oddaj Avtomobilsko-prometne minute.