Renault je symbioza opisal kot vsestransko vozilo iz segmenta C, ki se ponaša s kompaktnimi zunanjimi merami in prostorno notranjostjo. V Sloveniji bo predvidoma na voljo jeseni. Foto: Renault
Renault je symbioza opisal kot vsestransko vozilo iz segmenta C, ki se ponaša s kompaktnimi zunanjimi merami in prostorno notranjostjo. V Sloveniji bo predvidoma na voljo jeseni. Foto: Renault

Symbioz je nov v vrsti kompaktnih križancev iz Renaulta. Je sorodnik manjšega capturja, hkrati pa nastopa v velikostnem razredu oblikovno sorodnega scenica, ki pa je na voljo le kot električni model. Pri Renaultu pravijo, da je symbioz namenjen družinski rabi, zato se zgleduje po renaultu 16 iz leta 1965, ki je prinesel revolucijo na področju izkoriščanja notranjega prostora. Symbioz se z dolžino 4,41 metra torej umešča med capturja in australa. Izdelan je na isti platformi CMF-B kot clio, conquest in captur.

Zanimivo je, da masa vozila ne presega 1.500 kilogramov, poganja pa ga zmogljiv hibriden pogonski sklop E-Tech hybrid 145. Foto: Renault
Zanimivo je, da masa vozila ne presega 1.500 kilogramov, poganja pa ga zmogljiv hibriden pogonski sklop E-Tech hybrid 145. Foto: Renault

Njegova prednost bo velik in prilagodljiv prtljažnik. Zadnjo klop je namreč možno pomikati za 16 centimetrov naprej in nazaj in tako prilagajati prostor za noge zadnjih potnikov ali pa velikost prtljažnika. Ko imajo potniki zadaj na voljo največji možni prostor za kolena, je v prtljažniku za 492 litrov prostora, ko so sedeži v drugi vrsti pomaknjeni čisto naprej, pa kar za 624 litrov. Če zadnje sedeže podremo, dobimo za največ 1582 litrov prostora. V kabini je tudi kar za 25 litrov prostora v predalih za shranjevanje najrazličnejših predmetov.

Symbioz ima multimedijski sistem OpenR Link z vgrajenimi funkcijami Google. Foto: Renault
Symbioz ima multimedijski sistem OpenR Link z vgrajenimi funkcijami Google. Foto: Renault

Posebna sončna streha

Voznikovo okolje sestavljata dva zaslona, digitalni merilniki pred voznikom merijo 10,3-palca (26,2 centimetra) in osrednji, pokončen zaslon s premerom 10,4 palca (26,4 centimetra). Veliko svetlobe v notranjost prihaja skozi posebno panoramsko stekleno streho, ki ga lahko zasenčite s pritiskom na gumb. Potniki lahko izbirajo med štirimi različnimi položaji pomične strehe: popolnoma prozorno, popolnoma zasenčeno, spredaj prozorno in zadaj neprozorno ali obratno. Po zagotovilih Renaulta panoramska streha z zatemnjenim steklom bistveno učinkoviteje omejuje segrevanje notranjosti kot mehanska senčna zavesa. Ob zaklepanju vozila se steklo samodejno zatemni.

Hibridna arhitektura združuje dva elektromotorja (36 kW e-motor in 18 kW starter generator) z 1,6-litrskim 4-valjnim bencinskim motorjem z 69 kW/94 KM in 1,2 kWh baterijo.