Renault KWID je prvi prototip znamke, namenjen primarno trgom zunaj Evrope. Foto: Renault
Renault KWID je prvi prototip znamke, namenjen primarno trgom zunaj Evrope. Foto: Renault

Pri snovanju prototipa so moči združili oblikovalci matične znamke in indijska ekipa, ki je dodala lokalni pečat. Čeprav je prototip oblikovno in konstrukcijsko še precej daleč od morebitnega serijskega izdelka, pa nakazuje oblikovne smernice in možnosti razvoja ponudbe motorjev in opreme.

Ukrojen po okusu Indijcev
KWID naj bi bil po zagotovilih snovalcev posebej ukrojen za potrebe voznikov v Indiji, vključno s prostorno potniško kabino za družinske prevoze. Dvobarvna karoserija pa ni le izraz celostne barvne podobe Skupine renault, ampak je hkrati povezana z Indijo, kjer naj bi rumena predstavljala zemljo, bela in zlata pa ponazarjata cvetje in začimbe.

V prototip so vgradili 1,2-litrski bencinski motor s turbo polnilnikom, konstrukcijsko je primeren tudi za vgradnjo električnega pogonskega sklopa, pod Renaultovim znakom na prednji maski se skriva vtič za polnjenje z elektriko.

Razporeditev sedežev v potniški kabini odstopa od uveljavljenih standardov, saj je vozniški sedež na sredini prve vrste, levo in desno je prostor še za dva sopotnika, v drugi vrsti pa sta le dva sedeža. Kot razlagajo pri Renaultu, je odločitev za sredinsko namestitev sedeža povezana z lažjo prilagodljivostjo zahtevam posameznih globalnih trgov, glede na stran vožnje.

Leteči spremljevalec spremlja dogajanje v okolici
Poleg omenjenega pa je KWID posebnež tudi po tem, da so mu konstruktorji namenili letečega spremljevalca, ki je pravi izvidnik za spremljanje prometa in stanja nasploh pred vozilom. Leteči "Flying Companion" ima dva načina delovanja, samodejnega z uporabo programiranega krmiljenja in ugotavljanja položaja s pomočjo GPS-a ter ročnega, ki omogoča nadzor naprave prek tablice, vgrajene na armaturno ploščo.