UltraContact NXT je razširitev uspešne družine UltraContact, ki jo je proizvajalec pnevmatik predstavil leta 2022. 19 velikosti bo nadomestilo obstoječe posamezne dimenzije pnevmatik. Prve velikosti bodo prodajalcem pnevmatik v Evropi na voljo letos julija. Foto: Continental
UltraContact NXT je razširitev uspešne družine UltraContact, ki jo je proizvajalec pnevmatik predstavil leta 2022. 19 velikosti bo nadomestilo obstoječe posamezne dimenzije pnevmatik. Prve velikosti bodo prodajalcem pnevmatik v Evropi na voljo letos julija. Foto: Continental

Continental je prvi proizvajalec, ki je dal na trg pnevmatiko z visokim deležem trajnostnih materialov in z najvišjo kategorizacijo EU-ja za pnevmatike v množični proizvodnji. Vseh 19 razpoložljivih velikosti bo nosilo najvišjo možno oceno ("A") EU-ja za pnevmatike glede kotalnega upora, zaviranja na mokri podlagi in zunanjega hrupa. Pnevmatika ultracontact NXT bo prodajalcem pnevmatik v Evropi na voljo letos julija.

Odvisno od velikosti pnevmatike je izdelana iz največ 65 odstotkov obnovljivih in recikliranih materialov s certifikatom za masno bilanco. Delež obnovljivih materialov znaša največ 32 odstotkov. Delež materialov, ki jih je mogoče reciklirati, pa je pet odstotkov ali manj. Poleg tega iz Continentala sporočajo, da so do 28 odstotkov materialov s certificirano masno bilanco ISCC PLUS pridobili iz bio, biokrožnih in/ali krožnih surovin.

Pri Continentalu so ob predstavitvi nove serijske pnevmatike zapisali, da želijo do leta 2030 imeti več kot 40 odstotkov obnovljivih in recikliranih materialov v svojih pnevmatikah. Foto: Continental
Pri Continentalu so ob predstavitvi nove serijske pnevmatike zapisali, da želijo do leta 2030 imeti več kot 40 odstotkov obnovljivih in recikliranih materialov v svojih pnevmatikah. Foto: Continental

Naravna guma je nepogrešljiva

Obnovljivi materiali vključujejo biološki silicijev dioksid, izdelan iz kmetijskih odpadkov. Obnovljivi materiali predstavljajo največ 32 odstotkov pnevmatike. To vključuje smole na osnovi ostankov papirne in lesne industrije. Smole, ki se uporabljajo v pnevmatikah, omogočajo zrlo prožne spojine za izboljšanje oprijema materiala. UltraContact NXT vsebuje silikat iz pepela riževih lupin. Riževe lupine so kmetijski odpadki, ki jih je mogoče predelati v silicijev dioksid z novim, manj energetsko potratnim postopkom. Silicijev dioksid pomaga optimizirati lastnosti, kot so oprijem, kotalni upor in življenjska doba pnevmatike.

Kot pri vsaki pnevmatiki je naravna guma ključni material. Pri gumarskem velikanu pravijo, da ostaja nepogrešljiva, saj zagotavlja vrhunske lastnosti pnevmatike zaradi visoke trdnosti in vzdržljivosti.