V finalnem izboru je ostale štiri tekmece prehitela škoda octavia, sledili pa so mazda3, peugeot 308, citroën C4 picasso in toyota auris. Foto: M. Kr.
V finalnem izboru je ostale štiri tekmece prehitela škoda octavia, sledili pa so mazda3, peugeot 308, citroën C4 picasso in toyota auris. Foto: M. Kr.

Tudi letošnji izbor je potekal po bolj ali manj ustaljeni praksi, kar pomeni, da so izmed 23 mogočih kandidatov na štirih kolesih, ki so na slovenski trg pripeljali v obdobju enega leta, bralci in poslušalci sodelujočih medijev s skupno 49.285 glasovi določili pet finalistov.

Pred ciljno ravnino se je sicer zaradi pravil izbora zataknilo pri Renaultovem capturju, ki bi se z glasovi bralcev sicer uvrstil v finale, a je mesto prepustil prav tako francoskemu tekmecu citroënu C4 picasso, pred katerim so v finale pripeljali še toyota auris, mazda3, peugeot 308 in škoda octavia.

Škoda octavia je tako imela dober položaj za ciljno ravnino že na podlagi glasov javnosti, za zadnji pospešek pa so poskrbeli še člani novinarske žirije, ki so octavio pripeljali v finale. Izdelku Škode je dokaj tesno sledila mazda3, nato pa še peugeot 308, citroën C4 picasso in toyota auris.

Finalni izbor je tudi letos potekal v studiu Televizije Slovenija, kjer so za premor poskrbeli glasbeni gostje, pri predstavitvah vozil pa je bilo tokrat več pozornosti namenjene varnosti in prikazu nekaterih pogostih vozniških napak na poligonu varne vožnje AMZS Vransko.