Tesla, model S, spet hitrejša pod Porschejevega taycan S na Nürburgringu. Foto: Tesla
Tesla, model S, spet hitrejša pod Porschejevega taycan S na Nürburgringu. Foto: Tesla

Porschejev rekord je torej zdržal manj kot deset mesecev. 9. avgusta leta 2022 so pri Porscheju objavili, da so s taycanom turbo S postavili rekord za standardne električne avtomobile na Nürburgring-Nordschleife.

Taycan je za celoten krog takrat potreboval sedem minut in 33 sekund. To je zdaj zgodovina. Tesla je bila za modelom S plaid s paketom track skoraj osem sekund hitrejša. Američani so za 20,6-kilometrski krog potrebovali le 7:25,231 minute.

Paket track vključuje nove pnevmatike, keramične zavore in posodobitve programske opreme. Vozilo naj bi pospeševalo do dobrih 320 km/h. V osnovi je tesla, model S, veliko bolj potovalna limuzina kot športni avtomobil. Dejstvo, da mu je vseeno uspelo premagati taycana, pa je dosežek, ki že močno odmeva.

Posmeh Elona Muska

Rivalstvo med Porschejem in Teslo traja že leta – vsaj odkar je Porsche leta 2019 na trg poslal taycana, prvega pravega tekmeca tesli, modelu S. Takrat so pri Porscheju vrhunski model tradicionalno poimenovali "turbo S", šef Tesle Elon Musk pa se je posmehoval, da proizvajalec verjetno ne ve, kaj pomeni "turbo". Septembra je nato na Nürburgring-Nordschleife Tesla z modelom S postavila rekord za električne avtomobile.